PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה הוחלט לגבי תאורה לשלט ? טוב או לא ?



guy1a
16-04-2012, 22:32:53
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__16720__Turnigy_9X_LCD_Backlight_Kit_Blue_DIY_.ht ml

marikgl
17-04-2012, 05:59:06
אני משתמש בה. אכן מוסיף לנוחות שימוש.

guy1a
17-04-2012, 08:46:29
תודה
אני אזמין.

דודו קרני
21-04-2012, 01:14:48
מוסיף נוחות לגבי הסוללה עדיין לא בדקתי אם זה מזיק כי קיבלתי את זה היום (שישי) אני מאמין שזה מקצר קצת את אורך הזמן של פעילות השלט. אבל יצא פצצה רק שאצלי זה על DX7 וקניתי מ EBAY EL PANEL וחתכתי לפי הגודל והתקנתי.
אני לא יודע למה הם לא עושים את זה מכתחילה.
בכול מקרה אני מעלה היום (בתקווה שהוא יעלה היום) את הסירטון ההרכבה אז אם בא לך תצפה תראה אך זה. זה יופיע בפורום הזה.

"Mr Nice Guy"
21-04-2012, 02:14:25
אצלי יצא ממש יפה הוצאתי לו מתג חמוד מאחורה .. כך שביום אפשר פשוט לכבות ..

michaelgl
21-04-2012, 10:58:44
מיותר לחלוטין!
אוכל הרבה סוללה
לא מוסיף לתאורת אור היום
באופן כללי אם תרצה אני אמכור לך את שלי בחצי מחיר
אל תקנה את השטות הזאת

Boogle
21-04-2012, 12:27:47
אוכל הרבה סוללה

בוודאי מדדת כמה הוא אוכל ותוכל לשתף אותנו?

ועכשיו ברצינות, כמה זרם צורך פקעקטע לד אחד???

Menash
21-04-2012, 16:18:51
אני טוען את השלט פעם בכמה חודשים ואני מטיס פעם בשבוע, אחרי שהתקנתי את התאורה אני ממשיך לטעון את השלט באותה התדירות.
למראת שיש לי את הלוח של הקנדי שמדליק את התאורה לפרקי זמן מסויימים כשלוחצים על כפתורי התפריט, אני בחרתי לחבר את התאורה באופן קבוע כל עוד השלט דולק.

michaelgl
21-04-2012, 17:18:57
בוגל מדידה מיוחדת לא עשיתי
ואני גם לא רואה סיבה סבירה לבזבז על זה את הזמן שלי

המציאות הראתה לי שמהרגע ששמתי את התאורה האורך חיים של הסוללה שלי התקצר בערך בשליש

ביום- התאורה לא מספיק חזקה אפילו בשביל לראות שהיא קיימת
בלילה- רוב המשתמשים שמטיסים בלילה לא משתמשים בשלט 9X
בכיוונים- יש אור אחר

Assaf110
24-04-2012, 21:09:17
בלילה- רוב המשתמשים שמטיסים בלילה לא משתמשים בשלט 9X





אה?... אני צריך אז לעבור לשלט אחר בלילה? :rolleyes:
תכלס לי התאורה עוזרת, לא זיהיתי פער מורגש בצריכת הזרם, כנראה שעל טעם וריח...

michaelgl
24-04-2012, 21:47:56
הכוונה היא שאנשים שמטיסים בלילה בדרך כלל עברו את השלב של שלט זול..

LiorNT
26-04-2012, 07:14:31
הכוונה היא שאנשים שמטיסים בלילה בדרך כלל עברו את השלב של שלט זול..

מסכים לחלוטין. בפועל באמת כל המטיסים הוותיקים לא מטיסים עם השלט הנ״ל במיוחד אלה שמטיסים בלילה (שמן הסתם צריך יותר אומץ ונסיון)
דבר נוסף... לי ולאחי היה את השלט הזה בעבר וכל פעם שהמסוק עשה תנועה לא רצונית אף פעם לא ידענו למה.
עברנו שנינו לספקטרום ותקראו לזה איך שתקראו לזה... המסוק יותר ממושמע ואנחנו מרוצים מהשלטים!!!
נראה לי שלא סתם ממליצים לכל מי שרוצה להכנס לתחום להתחיל בשלט טוב

royby12
26-04-2012, 09:30:18
לדעתי כדאי לך להשקיע בלוח תכנות של הקנדי ...
ככה אתה הורג שתי ציפורים במכה , גם יש לך לוח תכנות טוב לשלט וגם מגיע איתו תאורה
בניגוד לתאורה הזו , התאורה של הקנדי מגיע עם דרייבר על הלוח...ז"א שיש דרייבר ששולט על לוח התאורה
ואתה יכול לשחק עם ההגדרות שלו (כיבוי אחרי 15 שניות ללא שימוש לדוג')

אני חושב ששווה להשקיע

Boogle
27-04-2012, 13:50:59
מיכאל, התשובה שלך מאוד מזלזלת ומראה שכנראה סתם נתת הצהרה בשביל ההצהרה.
בתור אדם המתיימר להבין בחשמל ואלקטרוניקה הייתי מצפה ממך לבדוק תופעה של צריכת סוללה מוגברת, מלד מסכן.
אגב, גם ההכללה שלך של מעבר משלט זה לאחר בעבור הטסה בלילה, היא על כרעי תרנגולת, אני מכיר אנשים שעברו לשלט הזה גם בשביל הלילה....

sent from my mobile, please excuse the keyboard, it's dumb!

michaelgl
27-04-2012, 18:28:53
היי בוגל
אני מצטער אם קיבלת את הערתי כמזלזלת, זאת לא הייתה הכוונה
קטונתי מלהתיימר להיות מבין באלקטרוניקה, אך אני מדבר מנסיון
אצלי מהרגע שחיברתי את הלד ה"מסכן" זמן הסוללה צנח בצורה לא זניחה
השלט הזה אצלי גורם לתופעה מסוג twiching פעם בכמה רגעים בכמה מסוקים שונים (וטיסני קלקר)
ובינהם 600 ו700 שבגדלים הללו הטויצ'ינג לא זניח בכלל ומפריע במיוחד לקראת הנחיתה =]
בהוריקאן שלי תופעה מוזנחת בגלל האיטיות היחסית של הסרוואים
ומדובר בשלט בן חצי שנה שהתופעה מתחזקת בו עם הזמן (הזמנים בין הקפיצות קטן עם הזמן)
על כן אני מרשה לעצמי להגיד שלא שווה להטיס ולא כדאי להשמיש את השלט יותר מדי

בהחלט יכול להיות שאני "נפלתי" על שלט מסוג איכות כזה או אחר
אבל מנסיוני בהחלט לא אמליץ על השלט הזה כשלט לכלי רציני
למתחילים הוא מושלם!

liorz055
27-04-2012, 19:37:12
אמנם אינני מסוקאי, אבל לי אין שום מילה רעה להגיד על השלט , אני מטיס איתו טיסני באלזה בשלל הגדלים ולא ראיתי שום תופעה חריגה. אני ממליץ להתקין את התוכנה של ארז ואז השלט הזה בעל תכונות שאפילו לשלטים יקרים אין. ואם גם רוצים טלמטריה אז עוברים לפרי-סקי ויש גם טלמטריה .
אם היה לי כסף לשלט איכותי יותר אז הייתי קונה בו עוד טיסן, ונשאר עם השלט הזה...
נ.ב
אני חושב שאם גדעון דמבו מטיס איתו את שלל הטיסנים שלו אז זה בהחלט תו תקן איכותי לשלט הזה.

flatspin
27-04-2012, 20:00:29
בהחלט יכול להיות שאני "נפלתי" על שלט מסוג איכות כזה או אחר
אבל מנסיוני בהחלט לא אמליץ על השלט הזה כשלט לכלי רציני.
למתחילים הוא מושלם!

ישנה תופעה חוזרת ונשנית כל הזמן בתגובות משתתפי הפורום.
שלט, ולא משנה כלל מאיזו תוצרת, אינו יודע איזה טיסן/מסוק הוא מטיס. אם שלט מסויים (במקרה שלפנינו 9X) נמצא מושלם למתחילים, מדוע לדעתך אינו מושלם גם לאחרים? אלא אם כן, כפי שכתבת, נפלת במקרה לגמרי על שלט עם פגם ספציפי. (קורה).
לא ציינת איזו סוללה מותקנת אצלך בשלט, כך שאין כל דרך לדעת אם ירידת המתח המהירה היא כתוצאה מצריכת זרם גבוהה של התאורה או מסוללה בעלת קיבוליות נמוכה.
אני משתמש בשלט כזה למעלה משנה, למספר טיסנים, לא קטנים, וטרם חוויתי בו תקלה מכל סוג שהוא.

michaelgl
27-04-2012, 21:49:10
התקלה שאצלי התתפתחה עם הזמן
השלט פשוט עושה קפיצה בערוץ רנדומאלי כלשהו
למשך חלקיק שניה פעם בכמה דקות
מנסיוני הדל באוויר (ואני מרשה לעצמי להניח הנחות סתם כי בא לי)
ראיתי שתנועה רגעית כזאת בטיסנים שלי די מוזנחת ביחס לכוחות הרנדומאליים האחרים הפועלים על הטיסן
הבעיה שלי עם השלט, בתור מטיס מסוקים, שתנועה כזאת באוויר מתורגמת מיידת לשינוי במצב הזוויתי במסוק, בין אם באחד הכיוונים ובין אם בזנב
ככל שהמסוק גדול יותר ככה הסרוואים מגיבים מהר יותר (אצלי)
ה9X שלי עושה עבודה מצויינת על מסוקים כמו ההוריקאן וטארוט 450 ועל טיסנים

יש לי עוד תופעות מוזרות שקימות בשלט וקצרה סבלנותי מלכתובן על דפי הפורום, אם מישהו רוצה לשמוע מוזמן להתקשר =]


לגבי התוכנה של ארז, יש לי חבר שמשתמש בה, ביחד עם טלמטריה בפר-סקאי ומרוצה מאוד, לי אישית אין נסיון עם השדרוג ואני משתמש באוריגניל של הסיני
אין לי קצון\זמן\כסף להשקיע בשלט לבדיקה.

גדעון,
במקרה שלי, השלט בשבילי היה מושלם בשביל ההתחלה, לבדוק הגדרות ולשחק עם פרופילים, עם ההמשך אני הבנתי שכשיש לי ציוד שאני לא יכול לסמוך עליו אני לא יכול להתקדם
כמובן שנסיוני זניח ביחס לנסיונך ואין לי ספק שאתה יכול עוד ללמד אותי דברים רבים על עולם התעופה
אבל ברגע שאני מכוון סווש שיהיה ישר פלס ויעלה למעלה ולמטה כמו שצריך
מכבה את השלט מדליק שוב אחרי 10 דקות והצלחת אינה ישרה, מחכה 10 דקות ל"חימום" (כשהמערכת פועלת)
ורק אז הסוואש מתיישר משהו פה לא תקין.
זאת גם תופעה שהתפתחה עם הזמן
בטיסנים שלי הסטיה הנ"ל לא מורגשת, במיוחד כשחצי מהמסוק הוא דבק ורמת ההטסה שלי היא נמוכה.
במסוקים הבדל של מעלה מתבטא ב"משיכה" של המסוק לאחד הכיוונים, ואין שום הנאה מלקזז את המסוק כל הזמן
(התופעה הזאת כבר כן מורגשת במסוקים ה"זולים" אבל בשביל זה יש את שלב ה"חימום")

לא יכול להיות מצב שאני מגיע לשדה להטיס מסוק עם ה-9X בלי "לחמם" את השלט - לא קביל, לא הגיוני ונשמע כמו תהליך גסיסה של רכיב זה או אחר

flatspin
27-04-2012, 22:40:35
היות ואינני מטיס מסוקים אלא רק טיסנים, מתקבל מאד על הדעת שאינני מודע לתופעות אותן אתה מזכיר. למעשה התייחסתי בתגובתי הקודמת להטסת טיסנים, שם תופעות כאלו אינן מורגשות, אפילו אם הן מתקיימות.
הסתייגותך, לפיכך, משימוש בשלט להטסת מסוקים מתקדמים מובנת בהחלט ומקובלת עלי. יחד עם זאת, כדאי לבדוק מה מקור התופעה, האם היא קיימת בכל השלטים מסוג זה, או שמא זה מקרה חריג בשלט המסויים שלך.