צפייה בגרסה מלאה : Protos Setup
Pegasus
18-01-2009, 22:43:12
שלום רב
אני מתעניין בפרוטוס
הייתי רוצה לקבל חוות דעת/לדבר עם בעלי פרוטוסים לגבי ה setup שלהם ומה כדאי לי בתור די מתחיל.
הכוונה לסרוואים ג'אירו ובקר.
תודה .
Pegasus
20-01-2009, 16:50:50
מישהו?
ori_lavee
20-01-2009, 16:59:17
מישהו?יש פה אשכול שלם שדן בנושא הפרוטוס.
בין היתר תמצא שם כמה הצעת ל Setup. (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=4443)
אורי
אופיר נחום
20-01-2009, 21:58:48
ג'יירו 401 עם סרוו זנב 9257. זה חובה לפי דעתי.
סרוואים לסייקליק אפשר גם אנאלוגיים. (3.5 קילו 0.1 מהירות) רצוי גיר מתכת כדי שלא ייטחן בריסוקים.
בקר- אני שמתי זול מהסיני ועבד לי, אבל עשיתי איתו רק 3 טיסות.
סוללות- ניסיתי שישה חמישה וארבעה תאים ובארבעה תאים המסוק רגוע הרבה יותר ויכול לפי דעתי להתאים הרבה יותר למתחילים. חמישה תאים נותן יכולות טובות.
ori_lavee
20-01-2009, 22:06:26
אופיר.
כמה אמפר היו הסוללות וכמה זמן טיסה החזיקו ?
אורי
אופיר נחום
20-01-2009, 23:22:34
ניסיתי כמה סוללות במשך 5 דקות מדוד כדי לטעון אותם ולראות כמה הייתה הצריכה בפועל וכך לדעת מה הזמן שצריך לשים בטיימר. עוד לא הטענתי אותן כך שאני עדיין לא יודע.
Pegasus
20-01-2009, 23:58:24
תודה על העצות
אחרי שהחלטתי שאני מחפש מסוק בקטגוריית ה 500 נישארתי עם protos וה trex 500
מה ההבדלים ביניהם? האם הם יציבים באותה מידה?( קראתי את השירשור על הבחור שבסוף קנה את הפרוטוס). בקיצור האם ההבדל היחיד הוא רק המחיר?
עוד משהו קטן מה ההבדל בין טירקס 500 cf ל esp
ori_lavee
21-01-2009, 00:11:07
בשליפה אני יכול לחשוב על 2 יתרונות לפחות לטובת הפרוטוס.
1. זמינות חלקים ומחירם (הנמוך מאוד).
2. אוטורוטציה מכאנית...
(הפיניון לא מוחבר ישירות לגיר אלה דרך רצועה שמחברת בין הפיניון > גיר > זנב, ולכן במקרה של קריעת רצועה הפיניון מנותק מכאנית מהגיר).
בנוגע ל Trex...
ה ESP מניע זנב עם דרי-שפט. (http://www.align.com.tw/shop/product_info.php?cPath=22_25&products_id=2493)
ה CF מניע זנב ברצועה. (http://www.align.com.tw/shop/product_info.php?cPath=22_25&products_id=1993)
יש עוד הבדלים...תמצא אותם בקישורים.
אורי
אופיר נחום
21-01-2009, 09:45:18
אחרי בדיקות: עבור סוללת ארבעה תאים הפרוטוס צורך מעשית 285 מיליאמפר לדקת טיסה באיידל אפ (100 אחוז מצערת).
7 דקות טיסה בטוחות עם סוללת ריינו 2350 (עולה בערך 200 שקל).
vinay
21-01-2009, 19:24:28
אחרי בדיקות: עבור סוללת ארבעה תאים הפרוטוס צורך מעשית 285 מיליאמפר לדקת טיסה באיידל אפ (100 אחוז מצערת).
7 דקות טיסה בטוחות עם סוללת ריינו 2350 (עולה בערך 200 שקל).
מה מהירות הראש בסטאפ כזה? איך מתנהג המסוק?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.