Yoav Lahav
18-04-2012, 09:46:23
למי שלא רוצה לקרוא מגילות:
אורך החיים קצר. הסוללה חזקה אבל הקיבול יורד מהר מאד ביחס ל ZIPI או TURNIGY הרגילות.
וההסבר היותר מפורט:
ניסיתי מספר סוללות על ה 450PRO שלי:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11911
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20688__Turnigy_nano_tech_2200mah_3S_35_70C_Lipo_ Pack_USA_Warehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20753__Turnigy_nano_tech_2200mah_3S_45_90C_Lipo_ Pack_USA_Warehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19123__Turnigy_nano_tech_2250mah_3S_65_130C_Lipo _Pack.html
ודודה ציפי הטובה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9942__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_40C.html
כל הסוללות מוטענות ב IMAX-B6 או בזה (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11444__Turnigy_A_6_10_200W_Balance_charger_disch arger.html)
או בזה (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7637__Turnigy_balancer_Charger_2S_3S.html).
לא בוצעה הטענה במקביל.
כל ההטענות מבוצעות במצב BALANCE וכאשר הסוללה קרה לחלוטין
משך הטיסות הוא בין 4 ל 7 דקות תלוי באופי הטיסה ואני יורד עם מתח של 3.6-3.7 V
בכל תא - מתח ללא עומס.
התוצאות:
כל סוללות הננוטק חזקות בתחילות דרכן והמסוק עוצמתי ביותר איתן.
כך גם עם ציפי 40C-50C. אבל לאחר כמה עשרות מחזורים מורגשת בכל סוללות הננוטק ירדה משמעותית בזמן הטיסה וכך גם מראה הקיבול בטעינה. הננוטק ירדו ל 1200-1300 MAH בעוד שציפי ממשיכה להשאר מעל
1900-2000.
סוללת ציפי 40C-50C ממשיכה לחיות עוד זמן רב אחרי הננוטק בעיקר אם שומרים עליה מפני פריקת
יתר והיא מספקת הסחורה במשך זמן רב.
בברכה,
יואב.
אורך החיים קצר. הסוללה חזקה אבל הקיבול יורד מהר מאד ביחס ל ZIPI או TURNIGY הרגילות.
וההסבר היותר מפורט:
ניסיתי מספר סוללות על ה 450PRO שלי:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11911
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20688__Turnigy_nano_tech_2200mah_3S_35_70C_Lipo_ Pack_USA_Warehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__20753__Turnigy_nano_tech_2200mah_3S_45_90C_Lipo_ Pack_USA_Warehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19123__Turnigy_nano_tech_2250mah_3S_65_130C_Lipo _Pack.html
ודודה ציפי הטובה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9942__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_40C.html
כל הסוללות מוטענות ב IMAX-B6 או בזה (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11444__Turnigy_A_6_10_200W_Balance_charger_disch arger.html)
או בזה (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7637__Turnigy_balancer_Charger_2S_3S.html).
לא בוצעה הטענה במקביל.
כל ההטענות מבוצעות במצב BALANCE וכאשר הסוללה קרה לחלוטין
משך הטיסות הוא בין 4 ל 7 דקות תלוי באופי הטיסה ואני יורד עם מתח של 3.6-3.7 V
בכל תא - מתח ללא עומס.
התוצאות:
כל סוללות הננוטק חזקות בתחילות דרכן והמסוק עוצמתי ביותר איתן.
כך גם עם ציפי 40C-50C. אבל לאחר כמה עשרות מחזורים מורגשת בכל סוללות הננוטק ירדה משמעותית בזמן הטיסה וכך גם מראה הקיבול בטעינה. הננוטק ירדו ל 1200-1300 MAH בעוד שציפי ממשיכה להשאר מעל
1900-2000.
סוללת ציפי 40C-50C ממשיכה לחיות עוד זמן רב אחרי הננוטק בעיקר אם שומרים עליה מפני פריקת
יתר והיא מספקת הסחורה במשך זמן רב.
בברכה,
יואב.