צפייה בגרסה מלאה : כמה שאלות על 425
guy1a
25-04-2012, 12:24:27
מדובר על הוריקן גואיי כמובן
1. מה הקטע של המיסב החד כיווני ? ... מורכב כניראה נכון אבל לא עוצר לשום כיוון
2. מה המיקום המומלץ של רכיבים כמו בקר ומקלט וכו' .. מאיפה לא כדאי להעביר חוטים וכו' ?
3. טיפים כללים לגבי ההרכבה ?
4. ערכים בסיסים לעקומות נורמל ואיידל למטיס טירון לגמרי ?
ולפני שיקפוץ החמור התורן .. אני לא מוכר שום שרות לאף אחד .. ולא מיקצוען בכלום ( חוץ מריסוק מסוקים :) )
תודה.
wind556
25-04-2012, 13:14:00
מדובר על הוריקן גואיי כמובן
1. מה הקטע של המיסב החד כיווני ? ... מורכב כניראה נכון אבל לא עוצר לשום כיוון
2. מה המיקום המומלץ של רכיבים כמו בקר ומקלט וכו' .. מאיפה לא כדאי להעביר חוטים וכו' ?
3. טיפים כללים לגבי ההרכבה ?
4. ערכים בסיסים לעקומות נורמל ואיידל למטיס טירון לגמרי ?
ולפני שיקפוץ החמור התורן .. אני לא מוכר שום שרות לאף אחד .. ולא מיקצוען בכלום ( חוץ מריסוק מסוקים :) )
תודה.
1- אם יש לך בעייה איתו, תחליף. אין פתרון אחר
2- לבקר יש תושבת , כל השאר לנוחיותך. יש מלא מקום בתוך השילדה
3- אין משהו ספציפי, רק תשומת לב והקפדה, וכמובן שכל ישר
4- נורמל: -5 +5 +10 איידל: +10 -10 (ואם אתה מרגיש מאויים תרד ל9. לרוב אין צורך)
guy1a
25-04-2012, 13:52:16
תודה עודד ( פעמיים )
מהירות ראש לנורמל ? ( מה שאני מכיר מה 450 מתאים גם פה ? ) או לזרום ...?
wind556
25-04-2012, 14:45:32
מה פעמיים? מה כבר עשיתי? :cool:
ואם תסתכל בריכוז המידע בחתימה שלי, תמצא שם תכנת חישוב מהירות הראש
בכל מקרה, בהנחה שיש לך להבי קרבון משובחים, לא לעבור את ה3000RPM בשום אופן (ההמלצה היא 2900)
בלהבי עץ לרדת גם מזה
Friman
25-04-2012, 15:24:01
גיא... זה מסוק בשביל חבר, או בשביל ״חבר של חבר שיש לו שאלה״?
בקיצור- נשברת ועלית ל500?
guy1a
25-04-2012, 18:03:56
גיא... זה מסוק בשביל חבר, או בשביל ״חבר של חבר שיש לו שאלה״?
בקיצור- נשברת ועלית ל500?
לא שלי. רק עוזר לחבר.
יש להבי עץ שופרא דה שופרא :)
אני אולי אדלק אחרי הטסט ...
כבר עכשיו אני מסתכל עליהם על השולחן .. ההבדל בגודל ממש מדהים.
ויש אחד למכירה במחיר מפתה מאד...
אבל במחשבה שניה.. למה לי מסוק כשיש לי רחפן לעלה fpv לשבור :) ??
SGS2 ..
wonderd
25-04-2012, 18:22:30
גיא יא נקניק קמצן..תקנה אחד לעצמך ותבוא - נדגם לך אותו.. :)
Rexiguru
25-04-2012, 20:03:34
מה שמעניין זה שגם בהוריקן שלי וגם של חבר ניתן לסובב את הלהבים לשני הכיוונים, מה ששונה נגיד מ-CX 450 ששם המייסב החד כיווני לא מאפשר זאת.
wind556
25-04-2012, 20:41:41
מה שמעניין זה שגם בהוריקן שלי וגם של חבר ניתן לסובב את הלהבים לשני הכיוונים, מה ששונה נגיד מ-CX 450 ששם המייסב החד כיווני לא מאפשר זאת.
זה לא תקין כך
eitan
25-04-2012, 21:07:45
אני מציע לך את הסידור הבא :
66583
המיקום של הבקר מאפשר הרכבה נוחה יותר של החופה וכמובן מונע התחממות.
אם אני זוכר טוב בהוראות ההרכבה לא ממליצים להתקין את הבקר מתחת לחופה.
אני הרכבתי את הבקר בתחילה על התושבת והמיקום הנוכחי נוח יותר.
יש צורך להחליף את החוטים של הבקר לארוכים יותר.
kfirlan
25-04-2012, 21:46:07
זה לא תקין כך
+1 אצלי זה גם היה מסתובב לשני הכיוונים, החלפתי עכשיו הוא מסתובב רק לצד אחד
guy1a
25-04-2012, 23:05:44
מה שמעניין זה שגם בהוריקן שלי וגם של חבר ניתן לסובב את הלהבים לשני הכיוונים, מה ששונה נגיד מ-CX 450 ששם המייסב החד כיווני לא מאפשר זאת.
והוא ממריא ככה ????
לא אמור ...
SGS2 ..
Rexiguru
26-04-2012, 02:04:54
ממריא ועוד איך...
ממש מוזר. (זה מייסב שני אצלו)
wind556
26-04-2012, 10:41:28
ממריא ועוד איך...
ממש מוזר. (זה מייסב שני אצלו)
מוזר, אבל לא לגמרי
יכול להיות שב RPM נמוך המיסב מחליק, אבל במהירות של המנוע הוא נתפס היטב.
בכל מקרה זה לא תקין, כי אם יש חשד לבעייה, תתאמן טוב טוב על אוטורוטציה :cool:
Rexiguru
26-04-2012, 12:01:19
מוזר, אבל לא לגמרי
יכול להיות שב RPM נמוך המיסב מחליק, אבל במהירות של המנוע הוא נתפס היטב.
בכל מקרה זה לא תקין, כי אם יש חשד לבעייה, תתאמן טוב טוב על אוטורוטציה :cool:
חשבתי שזה בעיה טרקינג, אבל האם יכול להיות שזה הגורם שכאשר המסוק מגיע לנחיתה פתאום יש "בום כזה" ורעש חזק ואז הוא מפסיק את סיבוב הלהבים? (חשבתי זה בעיות בקר)
wind556
26-04-2012, 12:44:51
חשבתי שזה בעיה טרקינג, אבל האם יכול להיות שזה הגורם שכאשר המסוק מגיע לנחיתה פתאום יש "בום כזה" ורעש חזק ואז הוא מפסיק את סיבוב הלהבים? (חשבתי זה בעיות בקר)
לא נראה לי שיש קשר
תן קפיצה עם המסוק ואבדוק אותו מקרוב
guy1a
26-04-2012, 14:11:23
דווקא נשמע הגיוני, הוא משתחרר כשאין מספיק מומנט ...
kfirlan
26-04-2012, 19:09:40
חשבתי שזה בעיה טרקינג, אבל האם יכול להיות שזה הגורם שכאשר המסוק מגיע לנחיתה פתאום יש "בום כזה" ורעש חזק ואז הוא מפסיק את סיבוב הלהבים? (חשבתי זה בעיות בקר)
מה שאתה מתאר היה לי עם המיסב הראשון בסלד נמוך הוא היה בסדר בסלד קצת יותר גבוה הלהבים היו מפסיקים לקבל אנרגיה ושהייתי חוזר לסלד נמוך המסוק היה מקבל מכה בבום ומסובב תלהבים. כמו שימוש לא נכון בגיר ידני חח כמובן שהמיסב לא נעצר לאף כיוון לכן החלפתי גם את המיסב וגם את הציר שלו והבעיה ניפתרה יש בעיהה ידועה עם המייסבים האלה ובאמת לא כאדי להטיס עם אחד כזה תשקיע קצת עכשיו מאשר השקעה גדולה בריסוק
Rexiguru
26-04-2012, 19:14:47
מה שאתה מתאר היה לי עם המיסב הראשון בסלד נמוך הוא היה בסדר בסלד קצת יותר גבוה הלהבים היו מפסיקים לקבל אנרגיה ושהייתי חוזר לסלד נמוך המסוק היה מקבל מכה בבום ומסובב תלהבים. כמו שימוש לא נכון בגיר ידני חח כמובן שהמיסב לא נעצר לאף כיוון לכן החלפתי גם את המיסב וגם את הציר שלו והבעיה ניפתרה יש בעיהה ידועה עם המייסבים האלה ובאמת לא כאדי להטיס עם אחד כזה תשקיע קצת עכשיו מאשר השקעה גדולה בריסוק
הקטע שאין שום בעיה בסל"ד גבוה.
בנוסף עם הפיילבר לא הייתה את הבעיה הנ"ל כאשר מורידים מהירות מנוע, רק לאחר ההסבה ל-FBL
kfirlan
26-04-2012, 19:52:15
הקטע שאין שום בעיה בסל"ד גבוה.
בנוסף עם הפיילבר לא הייתה את הבעיה הנ"ל כאשר מורידים מהירות מנוע, רק לאחר ההסבה ל-FBL
כנראה אצלך בסלד הנמוך הוא לא טופס ובסלד הגבוהה הוא כן. אין לזה משהו קבוע. בקשר לפלייבר אין לי מוסג
wind556
27-04-2012, 11:11:18
אין לזה שום קשר לפלייבר
המיסב שלך אינו תקין ומתנהג איך שבא לו
תצפה לבעייות בקרוב גם באויר, או שתקדים תרופה למכה ותחליף גם את המיסב וגם את הציר שלו . סביר להניח שאם לא תעשה את זה, יהיה כאן פוסט בנוסח: "איך לא הקשבתי לעצות שקיבלתי" :cool:
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.