התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה מעוניין לקנות מסוק חשמלי 600 ... על מה ללכת titan 50x trex600 או gaui ????



asafda20
05-05-2012, 16:04:26
שלום לכולם אני מטיס טיסנים מזה שנתיים ורוצה לעבור לתחום המסוקים , מהמלצות של רבים וטובים בתחום אמרו לי ללכת על מסוק גדול 600 בגלל שבמסוקים הגדולים יותר קל להשתפשף
אני רוצה ללכת לכיוון החשמלי פליברלס , מה הכי מומלץ ... trex600 fbl . titan 50x . gaui 5 .vilosity ?
נ.ב: האם ללכת על חדש או משומש ... מעל לסביר שיהיו לי ריסוקים למרות שאני עובד כבר שנה על הrealflight ... תודה רבה לכל מי שיעזור לי להחליט

yuvalnet
05-05-2012, 16:34:06
כן אבל אתה צריך לקחת בחשבון שעלות כל ריסוק גדלה ככל שהמסוק גדל
למה אתה לא מתחיל עם 500 נראה לי עלות ריסוקים קצת יותר עממית
בתור מרסק סדרתי יש לי הוריקן 425 עלויות לא גבוהות מדי
בהצלחה

michaelgl
05-05-2012, 16:58:36
ההבדל בן מחיר ריסוק בין המסוקים הוא בעיקר במחיר של הלהבים והחופה... לשיקולך.
אני ממליץ ללכת על יד שניה, כמובן שלהיעזר במישהו שיודע
חבל להשקיע המון על מסוק ראשון לפני

wind556
05-05-2012, 17:27:19
קודם כל X5 אינו מסוק 600 אלא 550
ההמלצה על מסוק גדול נכונה, אבל כל מסוק מ500 ומעלה יענה לצרכי ההתחלה שלך כמעט באותה מידה, כך שרק התקציב קובע
המסוק שיהיה לך הכי זול לרכישה וגם לתחזוקה זה ההוריקאן 425 (גודל 500) ותמורת 20-30$ נוספים הוא יהפוך ל550 (שזה למעשה המקור שלו שהוקטן ל425)
לגבי חדש או ישן, חד משמעית חדש, אתה לא מבין מספיק כדי לקנות יד שניה.
אישית לא הייתי נוגע בטי רקס או בטיטאן.
אבל אם אין לך שום מיגבלת תקציב, הכי תהנה מהX5 מכל הרשימה שלך. הוא המסוק שנותן תמורה ענקית לכל דולר ואפילו התחזוקה שלו סבירה ביותר

Nissim m
05-05-2012, 19:29:49
אח שלי gaui x5 שולט מסוק קטלני חזק בטירוף ממליץ לך בלי להמתין יותר מדי אתה תהנה ממנו בטירוף וברוך הבא לתחום המסוקים :cool:

tkolber
05-05-2012, 20:04:54
אישית לא הייתי נוגע בטי רקס או בטיטאן.


עודד, אני מאוד מעריך אותך - אבל נראה לי שנסחפת קצת, למרות שרשמת "אישית" וזה אומר שלכל אחד העדפה משלו.

wind556
08-05-2012, 09:11:56
עודד, אני מאוד מעריך אותך - אבל נראה לי שנסחפת קצת, למרות שרשמת "אישית" וזה אומר שלכל אחד העדפה משלו.



אכן אמרתי אישית, ולא נימקתי
לא הייתי נוגע באף אחד ממוצרי שתי החברות האלו (אישית)
איפה כאן ההיסחפות?
שכל אחד יבחר כרצונו.

ohadsh
08-05-2012, 10:20:01
ה600 פרו אחלה מסוק מאוד מומלץ.
אני מאוד מרוצה מימנו:)

roy
08-05-2012, 11:00:32
צור עמי קשר בבקשה ואשמח לסיע לך בהתלבטות.

רואי
0546688676

lior_bar_ami
08-05-2012, 13:26:54
היי אסף,
כמו שציינת ישנם מס' מסוקים טובים בשוק, עם חלקם יש יותר ניסיון ועם חלקם פחות.
אני אחלק את התגובה שלי ל 2 - אחת לגודל המומלץ ושתיים להמלצה קונקרטית.
באופן גורף, מניסיון עשיר עם המון חניכים ומטיסים, ההמלצה לגודל מסוק היא תמיד "הכי גדול שידך משגת" - מסוק גדול יותר יתן לך יציבות גבוהה יותר, יכולת זיהוי טובה יותר וקלות לבצע תרגילים ביתר קלות (פחות תזזיתי); ולכן במקרה הספציפי הזה מסוק 600 עדיף ממסוק קטן יותר, אך אליה וקוץ בה - עלויות ריסוק של מסוק בגודל 600 יקרות (בלא מעט) ממסוק קטן יותר.
מבחינת מסוקי ה 600 שציינת אז כך:
על ה X50 לא אחווה דעה, מאחר והוא עם הכי פחות ניסיון שוק ויש לו עוד חבלי לידה שכרוכים בכניסת מסוק חדש לשוק.
הטירקס 600 הוא אופציה טובה מבחינת ניסיון שוק, אך הוא כבד יחסית למתחרים והוא מגביל אותך בסטאפ המקורי שמגיע איתו שהוא 12 תאים.
הפיוזן 50 של OUTRAGE (הוולוסיטי שציינת הוא ניטרו, לעומת הפיוז'ן שהוא חשמלי) - הוא האופציה המובילה מבין ה 3, מבחינת וורסאיליות הוא מציע יכולת עבודה עם כל הסטאפים החל מ 6 תאים (חזק מאוד) ועד ל 12 תאים (מטורף), הגודל שלו הוא העדיף מבין השלושה עם יכולת סיבוב של להבי 620 המקנים לו אפילו יציבות גבוהה יותר, משקל נמוך מהטירקס, וניסיון שוק בארץ של מעל לשנה של מסוקים שטסים ללא בעיות - המסוק סיים מזמן את תהליך הכניסה לשוק ואין שום מחלות ילדות שנותרו, ואפילו היום ניתן להסבה לגודל 550; החיסרון היחידי הוא תג המחיר שמעט גבוה מהטירקס מאחר ואינו מגיע כקומבו (יתרון גדול!!), ורכישה של כלל החלקים תמיד תעלה יותר (לא הרבה יותר).
אם אכן המחיר משחק תפקיד, אז כאן נכנס לידי ביטוי ה X5 - מסוק ה 550 הטוב ביותר בעולם היום, עם החבילה הטובה ביותר; עם מנוע סקורפיון, בקר 100A, והמע' FBL הנמכרת ביותר בשוק העולמי היום BEASTX, במחיר נמוך יחסית לאלו הקודמים שציינתי - עם עלויות תיקון אפסיות, ואכויות טיסה מדהימות (היה ניתן לראות את יונתן יפה בתחרות האחרונה עם ה X5 זוכה במקום ה 3, עומד בקנה אחד עם מסוקים גדולים ממנו).
ככה או ככה, אם ההתלבטות שלך עודנה קיימת - אני ממליץ לך או להטיס את הכלים או להתייעץ עם מישהו שבאמת החזיק או מחזיק את כל הכלים האלו ויכול לתת לך המלצה מניסיון על כולם.
כמו שאתה רואה הדעות חלוקות לכאן ולשם (וגם דעתי לא ממליצה באופן חד משמעי על מסוק זה או אחר) - אך אתה יכול לראות את הנטייה בשוק, ולשמוע חוות דעת מאנשים שמטיסים את הכלים....

wonderd
08-05-2012, 14:00:19
הכל תלוי בסכומים שתאה מוכן לשים על המסוק, אם אתה עובר מטיסנים, אתה עלול להיבהל קצת מהקפיצה בעלויות התחזוקה (ריסוקים וכו') ולכן לדעתי אין לך סיבה לקפוץ למסוק גדול מדי.
אני במקומך הייתי מתחיל עם מסוק בגודל 500, אפילו משומש כדי להוזיל את עלות הרכישה במעט, ולאחר תקופה עובר למשהו גדול יותר (או שלא..).
ה 500 מספיק בהחלט למתחילים וגם למתקדמים, מסוק יציב מאוד (כתלות בכיוונים טובים), לא יקר בתיקונים ותחזוקה יחסית לגדולים יותר וממש כיף להטסה.
כדי לצמצם את כמות הריסוקים תמצא לעצמך מדריך, גם בתשלום, מבין המקצוענים פה, זה יחסוך לך הרבה כסף בריסוקים. אין כמו מדריך שמחובר בכבל כדי להקנות בטחון וכדי לעזור בהצלת מסוק תועה.
אם אתה מתכנן ללמוד להטיס ללא מדריך - לדעתי האישית אל תקנה מסוק גדול יותר מ 500, אלא אם אין לך דאגה כלכלית.


בהצלחה.

alex1312
08-05-2012, 17:29:03
היי אסף,
כמו שציינת ישנם מס' מסוקים טובים בשוק, עם חלקם יש יותר ניסיון ועם חלקם פחות.
אני אחלק את התגובה שלי ל 2 - אחת לגודל המומלץ ושתיים להמלצה קונקרטית.
באופן גורף, מניסיון עשיר עם המון חניכים ומטיסים, ההמלצה לגודל מסוק היא תמיד "הכי גדול שידך משגת" - מסוק גדול יותר יתן לך יציבות גבוהה יותר, יכולת זיהוי טובה יותר וקלות לבצע תרגילים ביתר קלות (פחות תזזיתי); ולכן במקרה הספציפי הזה מסוק 600 עדיף ממסוק קטן יותר, אך אליה וקוץ בה - עלויות ריסוק של מסוק בגודל 600 יקרות (בלא מעט) ממסוק קטן יותר.
מבחינת מסוקי ה 600 שציינת אז כך:
על ה X50 לא אחווה דעה, מאחר והוא עם הכי פחות ניסיון שוק ויש לו עוד חבלי לידה שכרוכים בכניסת מסוק חדש לשוק.
הטירקס 600 הוא אופציה טובה מבחינת ניסיון שוק, אך הוא כבד יחסית למתחרים והוא מגביל אותך בסטאפ המקורי שמגיע איתו שהוא 12 תאים.
הפיוזן 50 של OUTRAGE (הוולוסיטי שציינת הוא ניטרו, לעומת הפיוז'ן שהוא חשמלי) - הוא האופציה המובילה מבין ה 3, מבחינת וורסאיליות הוא מציע יכולת עבודה עם כל הסטאפים החל מ 6 תאים (חזק מאוד) ועד ל 12 תאים (מטורף), הגודל שלו הוא העדיף מבין השלושה עם יכולת סיבוב של להבי 620 המקנים לו אפילו יציבות גבוהה יותר, משקל נמוך מהטירקס, וניסיון שוק בארץ של מעל לשנה של מסוקים שטסים ללא בעיות - המסוק סיים מזמן את תהליך הכניסה לשוק ואין שום מחלות ילדות שנותרו, ואפילו היום ניתן להסבה לגודל 550; החיסרון היחידי הוא תג המחיר שמעט גבוה מהטירקס מאחר ואינו מגיע כקומבו (יתרון גדול!!), ורכישה של כלל החלקים תמיד תעלה יותר (לא הרבה יותר).
אם אכן המחיר משחק תפקיד, אז כאן נכנס לידי ביטוי ה X5 - מסוק ה 550 הטוב ביותר בעולם היום, עם החבילה הטובה ביותר; עם מנוע סקורפיון, בקר 100A, והמע' FBL הנמכרת ביותר בשוק העולמי היום BEASTX, במחיר נמוך יחסית לאלו הקודמים שציינתי - עם עלויות תיקון אפסיות, ואכויות טיסה מדהימות (היה ניתן לראות את יונתן יפה בתחרות האחרונה עם ה X5 זוכה במקום ה 3, עומד בקנה אחד עם מסוקים גדולים ממנו).
ככה או ככה, אם ההתלבטות שלך עודנה קיימת - אני ממליץ לך או להטיס את הכלים או להתייעץ עם מישהו שבאמת החזיק או מחזיק את כל הכלים האלו ויכול לתת לך המלצה מניסיון על כולם.
כמו שאתה רואה הדעות חלוקות לכאן ולשם (וגם דעתי לא ממליצה באופן חד משמעי על מסוק זה או אחר) - אך אתה יכול לראות את הנטייה בשוק, ולשמוע חוות דעת מאנשים שמטיסים את הכלים....
אני מסכים עם ליאור יש ברשותי מסוק ניטרו דגם VELOCITY 50 FLYBARLES BEASTX זה מסוק מצויין יציב מאוד חזק בטרוף אני ההיתי ממליץ לך ללכת עליו כי כל מה שאמר ליאור יש לו גם אני מטיס מתחיל והוא עונה לי על הדרישות מומלץ ביותר מכל הדגמים

dbrosh
08-05-2012, 18:16:56
זה שרשור מעצבן וברור היטב למה. התשובה הטובה ביותר היא שאין תשובה אחת ואין כניסה קלה ופשוטה לענף המסוקים. ההמלצה הטובה היותר היא צא לשטח במשך כמה שבתות טובות, דבר עם מטיסים, תראה את הכלים טסים עד שתפתח תחושה ראשונית והעדפה ראשונית ואז תחלייט

alex1312
08-05-2012, 18:28:59
זה שרשור מעצבן וברור היטב למה. התשובה הטובה ביותר היא שאין תשובה אחת ואין כניסה קלה ופשוטה לענף המסוקים. ההמלצה הטובה היותר היא צא לשטח במשך כמה שבתות טובות, דבר עם מטיסים, תראה את הכלים טסים עד שתפתח תחושה ראשונית והעדפה ראשונית ואז תחלייטלמה אתה אומר שירשור מעצבן ואני רוצה שתסביר למה אמרת שירשור מעצבן וברור היטב למה ? הבחור החליט להיכנס לתחום ולישאול שאלות אז הוא גם מקבל כל מיני תשובות מגוןנןת אז עם זה מעצבן אותך זה משהו אחר ידידי אין מה לעשות יש הרבה מסוקים יש יותר טובים ויש פחות טובים הכל עיניין של תקציב שיש לבחור אבל הוא צריך לשמוע את הכל ובמיוחד מאנשים מנוסים ביותר פה בפורום ובלי שום קשר כן צריך ללכת ליראות גם איך מטיסים בשטח וגם מה מטיסים יש הרבה תשובות לעיניין של מסוקים ואסור למנוע ממנו לשמוע את זה

SHAHAR AB
08-05-2012, 18:45:07
לדעתי במסוקים מי שמתחיל לא יבין כלום ממה שרושמים לו פה זה כמו ג'יבריש בישבילו כדי להבין באמת מה טוב לו זה ללכת לחנויות המסוקים להתרשם מהסברים בסיסיים בפועל וללכת לשטח להתרשם גם שם .
בניגוד למי שיש מסוקים ורוצה להחליף או לשדרג זה סיפור אחר פה יכולים לתת לו טיפים מה טוב "ומה על הפנים"
שחר

guyro
08-05-2012, 18:52:28
שימו לב שפותח השירשור רק הצטרף לפורום לאחרונה ואינו מגיב בשרשור מעבר לפתיחת השירשור...אל תגררו לויכוח סתמי...

זוהי ההודעה היחידה שכתב אי פעם בפורום...

alex1312
08-05-2012, 18:55:12
שימו לב שפותח השירשור רק הצטרף לפורום לאחרונה ואינו מגיב בשרשור מעבר לפתיחת השירשור...אל תגררו לויכוח סתמי...

זוהי ההודעה היחידה שכתב אי פעם בפורום...

צודק חבל על להסביר סתם אם הוא לא מגיב

Nissim m
08-05-2012, 18:59:28
חברים בלי עצבים (תוציאו אותם בשטח)
אני אומר רק gaui x5 לגבי העלויות שלו ליאור צודק מינימום עלויות מקסימום תוצאות
זה הgaui x5 אחלה מסוק כולם בפורום רוצים לעזור לחבר הכי טוב לרדת לשטח ולהתרשם
בהצלחה

dbrosh
08-05-2012, 19:44:09
שימו לב שפותח השירשור רק הצטרף לפורום לאחרונה ואינו מגיב בשרשור מעבר לפתיחת השירשור...אל תגררו לויכוח סתמי...

זוהי ההודעה היחידה שכתב אי פעם בפורום...

צודק. איך נפלתי...

Friman
08-05-2012, 22:28:00
בתור מי שהתחיל עם מסוק 500 יש לי כמה השגות. ואני כותב אותן גיא כי ייתכן שפותח השרשור איננו מגיב אך קורא, ואולי יקרא בהמשך, ואם לא הוא יש מתחילים אחרים שאולי יקראו...
בכל אופן, ה500 גודל מושלם להתחלה לדעתי. עד שהתחלתי להקיף לא ריסקתי כלל בעוד ששמעתי על לא מעט אנשים שהתחילו עם מסוקי 450 וריסקו לא מעט. כל כך התלהבתי מזה שאני לא מרסק ששאלתי את עצמי למה מראש לא התחלתי עם 550 (600 בכלל לא היה במערך השיקולים שלי תקציבית בהתחלה)... כשסוגיית עלויות הריסוקים נראתה כלא רלוונטית היה נראה באמת חבל שהתחלתי ב500 והתבאסתי שלא בחרתי מסוק גדול וחזק יותר כמו ה550. הx5 לא היה קיים בשוק לפני שנה. בכל אופן, מאז שעברתי את שלב הריחופים, הגיעו גם הריסוקים פה ושם...:mad: ואז ההוצאות על הריסוקים של ה500 נראו גבוהות והצטערתי שלא התחלתי עם 450... כי גם אם לא מרסקים כל שבוע אלא פעם בכמה חודשים, כשכל ריסוק גובה בערך 100$ זה מעצבן בכיס. ואולי עם 600 הייתי מרסק אפילו פחות (אין ספק שחלק מהריסוקים נבעו מסוגיות אוריינטציה שהיו פחות בולטות עם מסוק גדול יותר) אבל כל ריסוק היה יקר יותר.. אני מקטר מצד אחד שהמסוק לא מספיק גדול ומצד שני שהוא לא מספיק זול לתחזוקה, מה שמבחינתי אומר שהוא בדיוק באמצע ומאזן בין לבין. בכל אופן המלצתי לך (יש פה כמה אנשים שייפלו מהכסא)- תתחיל עם הוריקן 425, זה מסוק יציב מאד ומצויין לשלב הריחופים וההקפות. וזול מאד מבחינת חלפים ותחזוקה. מה שאומר שתוכל לרכוש את הבסיס בצורה נוחה בלי היסטריה מריסוקים יחסית. מעבר לזה, כשתעבור את שלב ההקפות, תחליף מסוק כי לדעתי האישית מעבר לזה ההוריקן כבר יגביל אותך בהתקדמות (עודד זו לא הרמה להנחתה זו דעתי ואני מכיר קצת את המבנה והתכונות של ההוריקן. לא כמוך, אבל יש לי מושג קלוש לגביו). אופציה נוספת היא להתחיל עם Trex 500- שקצת יותר יקר לתחזוקה בטווח הארוך. אבל לדעתי נותן תמורה טובה יותר בשלבים המתקדמים יותר. אבל זו דעתי בלבד והיא אינדוקטיבית בלבד. אני התחלתי עם Trex 500 כאמור והוא היה נפלא ללימוד הריחופים וההקפות אבל כרגע אני חושש מדי מריסוקים בכניסה ל3D והחלטתי להצטייד במסוק 450 זול יותר כמסוק אימונים. יש אנשים אחרים בשלב דומה דווקא בוחרים לקפוץ למסוק גדול יותר... כל אחד ושיקוליו. אני לעצמי החלטתי שמסוק גדול יותר אני אקנה כשסטטיסטיקת הריסוקים תרד באופן ניכר אבל אולי יחס הסיבה ותוצאה יכול להיות גם הפוך

asafda20
08-05-2012, 23:34:30
חברים יקרים , קודם כל אני רוצה לומר לכם שתשובה סופית עדיין אין לי ,אבל אהבתי מאוד את ההתנהלות כאן בפורום , לשמוע חוות דעת שונות, זה יכול רק לעזור למרות שאיך אומרים על כל 2 יהודים יש 3 דעות....
אבל אתם באמת עוזרים לי.... שאלה נוספת ....
דיברתי עם חבר ותיק מאוד בתחום (19 שנה ) הוא אמר לי שאחד הדברים הכי חשובים בקניית מסוק זה הזמינות ומחיר החלקים שלו...הוא אמר לי שיכול להיות שאני אמצא כרגע מסוק חשמלי אפילו יד שניה במחיר טוב ,אבל עלויות החלקים שאני אשלם במקרה של ריסוק
שאין מה לעשות במוקדם או במאוחר יגיע י,היו ברמה שאני כבר אוותר על כל הפרוייקט הזה מהסיבה הכלכלית, מהידע הרב שלכם... איזה מסוק מבין הקודמים שרשמתי יוכל לשלב בין זמינות חלקים למחיר סביר ושמחר בבוקר אני לא מוצא חברה שהפסיקה ליצר חלקים לאותו הדגם שיש לי...
שוב תודה והמשך שבוע נעים לכל החברה כאן בפורום

Friman
09-05-2012, 06:40:32
לכל הדגמים שציינת יש יבואנים מסודרים בארץ
לא תהיה לך בעיית חלפים בשנתיים שלוש הקרובות לפחות לדעתי.
אני לא יודע עלויות אבל קח בחשבון שככל שהמסוק גדול יותר העלויות של החלפים גדולות יותר. לכן ממליץ לך שוב לשקול את העצות שקיבלת להתחיל עם מסוק 500

michaelgl
09-05-2012, 07:36:11
עם כל הכבוד ליבואנים בארץ
אתה יכול גם לההזצחן מחו"ל במחיר דומה
כל החברות שפורסמו כאן הינן ותיקות וקשה להאמין שמישהי מהן תפשוט רגל
ההמלצה הכי טובה שהביאו לך כאן זה להגיע לשטחי ההטסה
אתה מוזמן לכרמיאל, יש לנו פה כמה מסוקים =]
בהצלחה!

עמיתקופטר
09-05-2012, 08:52:33
אסף. לך על הפיוז׳ן כמו שלי.
אחריך גם אלון ייקח.
ואולי עוד כמה.
לעוז כבר יש.
נפתח ״גף פיוז׳נים״ במנחת. :-)
לגבי חלפים, אני באופן אישי מחזיק עוד קיט שלם של המסוק, על כל חלק שנעשה בו שימוש יש כבר בדרך חלק חדש להשלמה.
תתחיל מ-6 תאים וכשתתמקצע, השמיים הם הגבול, גם 12 תאים אפשר לשים עליו.

eagle701
10-05-2012, 19:18:55
עם כל הכבוד ליבואנים בארץ
אתה יכול גם לההזצחן מחו"ל במחיר דומה
כל החברות שפורסמו כאן הינן ותיקות וקשה להאמין שמישהי מהן תפשוט רגל
ההמלצה הכי טובה שהביאו לך כאן זה להגיע לשטחי ההטסה
אתה מוזמן לכרמיאל, יש לנו פה כמה מסוקים =]
בהצלחה!

עם המחיר דומה אז למה להזמין בחו"ל ולא לקנות בארץ?

lior_bar_ami
10-05-2012, 19:58:24
אסף תתחדש על ה X5 - בחרת במסוק מדהים, הטוב ביותר בגודלו!
אין לי ספק שתהנה ממנו - צפויות לך שעות על גבי שעות של תענוג צרוף של הטסה!

michaelgl
11-05-2012, 07:58:30
עם המחיר דומה אז למה להזמין בחו"ל ולא לקנות בארץ?

האמת היא שהתכוונתי בדיוק להפך.. =]

alex1312
11-05-2012, 08:11:41
האמת היא שהתכוונתי בדיוק להפך.. =]

בחו"ל המסוק הזה לא במלאי

עמיתקופטר
11-05-2012, 08:48:46
תתחדש אסף!!! אחלה קניה.

michaelgl
11-05-2012, 09:54:29
בחו"ל המסוק הזה לא במלאי

אלכס התקוונתי לזה שהוא יקנה בארץ..
אבל בלי קשר ההודעה שלך מאוד מוזרה לי, הרי יש יותר מחו"ל אחד.. לא?

alex1312
11-05-2012, 10:02:31
בפליינג הובי נגמר במלאי והוא הכי זול

alex1312
11-05-2012, 10:04:55
כל שאר האתרים בחו"ל מאוד יקרים ולא שווה ליקנות שם שווה ליקנות בארץ מחיר כמעט זזה

wind556
11-05-2012, 10:28:54
חו"ל שמו"ל , העיקר שיש X5
(אפילו יצא לי חרוז)
ואם אכן רכשת אותו, התחלת בצעד נפלא
תתחדש

dbrosh
11-05-2012, 14:15:22
ואני מאמין שרכשת מסוק מתקדם ויקר ללא צורך, ואתה הולך לגלות את זה בחמש הפעמים בערך שתרסק אותו בחודשים הקרובים - אני לא מאחל לך חס ושלום שתרסק, אבל אין מה לעשות, כאלה החיים במסוקים - וכשתידרש ללשלוף את הארנק לשלם את התיקונים יש סיכוי סביר שתבכה למה לא קניתי קופטר איקס 450 זול. ואני מציין את זה כי מרבית האנשים שהטריפו אותך פה לקנות מסוק מתקדם למדו להטיס על מסוק 450 בלי הרבה בעיות, אולי אפילו על טירקס - כלומר אלו מבינינו שמוכנים לגעת בו - אולי ריסקו עוד פעם פעמיים ועדיין לא הגיעו למחיר של תיקון בודד בX5, פיוז'ן פלייברס עם ביסטאיקס ושאר ירקות נוצצים שהציעו לך כאן.
בעיקר אני רושם כאן את התשובה הזו כי אני חושב שלטובת קוראים עתידיים של השרשור הזה ראוי שתהיה גם הגישה השניה שאומרת שלא צריך להתפרע, לפוצץ כסף על ההתחלה, אפשר להתחיל בקטן, בדרך שלא תייאש לפחות מהבחינה הכלכלית. אחר כך, אחרי שלמדת לרחף, אורייינטציות, לעשות הקפות, תקנה את כל הבואינגים שהציעו לך כאן.
וגם יש לי הצעה לסדר כאן, לטובת אלה שיעשו לי עכשיו את החשבון הטחון עד זרא מה ואיך ומאיזה צד טוב יותר: בואו נעשה ניסוי. בואו ניתן לאסף לנהל יומן התקדמות וריסוקים ושקלים ונבדוק, נאמר עוד חצי שנה, אם עשה עסק טוב או לא. אני מוכן גם לפתוח בורסת הימורים, עם קומישן קטן בלבד. הילד שלי רוצה להתחיל להטיס ואני רוצה לקנות לו TDR לאימוני ריחופים הראשונים.

flyinglizard
11-05-2012, 14:48:25
המסוק הכי יקר לאחזקה שהיה ברשותי הוא טירקס 450. הכי זול לאחזקה הוא טירקס 700.

dbrosh
11-05-2012, 16:49:53
המסוק הכי יקר לאחזקה שהיה ברשותי הוא טירקס 450. הכי זול לאחזקה הוא טירקס 700.

כאמור, מקבל הימורים

lior_bar_ami
11-05-2012, 18:34:38
כאמור, מקבל הימורים

אם אתה רציני, אני מוכן להמר נגדך - ביחס 1:2, על כל שקל שאתה שם אני שם שניים.
מתי שאתה רוצה מעוגן בחוזה.

דורון יש לי הערכה רבה כלפיך - אבל אתה מדבר מבורות (לא טיפשות חלילה), כנראה שאתה לא מעורה בעלות חלקי ה X5, ועלות ריסוק; ולפי טענתך אני בטוח שאתה לא מכיר את פן ההדרכה והתועלת הגלומה בהדרכה עם מסוק גדול יותר מאשר צעצוע כמו 450...

אבל כמו שאמרתי - מוכן לצאת איתך ראש בהתערבות, ואפילו יצאתי ספורטיבי.... מוכן?

eliranh03
11-05-2012, 18:48:47
חברים
שבת שלום אפשר לומר שהיה לי את כל המסוקים
ממליץ בחום על הX5
מסוק יציב קליל וחזק מאוד
ונותן תחושה של המון ביטחון.
לא היה לי את הרפטור ואני חושב שהוא מסוק ממש טוב
אבל אין ספק שX5 מדהים
ליגביי הקניה בארץ אני חושב ויודע שהתחום הזה קשה לחניות ביגלל האתרים בחול
וכדי ורצוי לחזק את החנוית בארץ כי התמיכה שלהם חשובה ועוזרת לכולם בבעיות וקשיים שיש במסוקים
ואני חושב שלקנות בארץ זה הכי נכון

שבת שלום

ronen1234
11-05-2012, 19:16:15
חברים ! X-5 זה כמו BMW X-5 RE רק שהמסוק יותר טוב . בקיצור זה הערקי הכי מפותח.. הדור הבא ...שבת שלום!;)

dbrosh
11-05-2012, 20:18:17
אם אתה רציני, אני מוכן להמר נגדך - ביחס 1:2, על כל שקל שאתה שם אני שם שניים.
מתי שאתה רוצה מעוגן בחוזה.

דורון יש לי הערכה רבה כלפיך - אבל אתה מדבר מבורות (לא טיפשות חלילה), כנראה שאתה לא מעורה בעלות חלקי ה X5, ועלות ריסוק; ולפי טענתך אני בטוח שאתה לא מכיר את פן ההדרכה והתועלת הגלומה בהדרכה עם מסוק גדול יותר מאשר צעצוע כמו 450...

אבל כמו שאמרתי - מוכן לצאת איתך ראש בהתערבות, ואפילו יצאתי ספורטיבי.... מוכן?


א. כמובן מקבל את ההצעה להתערבות. כדד ליין לתום התערבות אני מציע עד שאסף ישתלט על הקפות. בנוסף סיכום כולל של מחיר חלפים שאסף ישלם עד אותו שלב. רק שחסרה לנו קבוצת ביקורת - כלומר אין השוואה לתהליך ולתמחור אם היה מתבצע על מסוק 450. צריך להסכים על מפתח של ריסוקים. אני מציע מפתח של 1 ל 1.5 אבל מוכן בהחלט לשמוע הצעות נוספות.

ב. לגבי עניין הבורות: אני חושב שרכשתי מקום של כבוד והתמקצעות עד כדי תואר אקדמי בעניין ריסוקים. אני גם מחזיק לדעתי בהישג עולמי יוצא דופן של הצלחה בריסוק מסוקים עם שלושה מדריכים שונים במהלך שיעור. לאור נסיוני המרשים זה אני יודע שבריסוק מלבד גג"שים ובומים וצירים שאכן זולים במסוקי גאווי, עדיין נשברים להבים, חופה נשברת, ראש מתעוות - וכאן הכסף כואב יפה יפה, גאווי או לא גאווי.

ככלל הוויכוח הזה הוא ישן ואין עליו הסכמה ואנ בהחלט מקדם בברכה את הניסוי עם אסף. אם שפן הנסיונות כמובן יסכים :)

flyinglizard
11-05-2012, 20:35:37
כאמור, מקבל הימורים

אני לא טוען שלכל אחד מסוק גדול מתאים, זה דורש בגרות ושיקול דעת (אני מגחך כשאני כותב את זה). אם אתה מטיס בלי מחשבה או מעבר ליכולות שלך כל הזמן אז תרסק כל דבר, אבל אם אתה שקול, המסוקים הגדולים יציבים ובולטים יותר. אני מצטער על הזמן שבזבזתי עם ה450.

asafh1
11-05-2012, 20:45:53
מה שאני אוהב בשירשור הזה
שהוא נקי וטהור וחסר אינטרסים .....
כל הכבוד על האיפוק
אני יוסיף

מסוק קטן מחיר ריסוק נמוך יחסית
אני הייתי קונה מסוק trex500
גם מחיר נמוך יחסית
מחיר סוללות נמןך יחסית
ומחיר חלפים נמוך

guyro
11-05-2012, 21:44:18
המסוק הכי טוב שקניתי אי פעם היה REALFLIGHT !!!!

עלות תועלת, שווה כל שקל :cool:

ואני נטול אינטרסים !!! :rolleyes:

eagle701
12-05-2012, 00:16:04
המסוק הכי יקר לאחזקה שהיה ברשותי הוא טירקס 450. הכי זול לאחזקה הוא טירקס 700.

מסכים!
היה לי ראפטור טיטאן
היה לי טירקס 450
יש לי פרוטוס 500 יש לי פיוזן ווילוסיטי 50
והמסוק שהוצאתי עליו הכי הרבה כסף והתרסק הכי הרבה היה הטירקס 450 שלי!

דורון חשבת על זה שאולי הבעיה שאתה מרסק כלכך הרבה היא באשמתך??
אני רק אחרי שנה וקצת בתחום המסוקים ריסקתי, זה ממש אבל ממש שטויות שכל מי שרוכש מסוק מרסק אותו בפעמיים הראשונו, הוא מרסק אם הוא לא מתאמן כמו שצריך ולא מקשיב למי שמדריך אותו!!!!
בתאכלס ריסוקים מתחילים רק ברגע שעוברים ל3d אבל ברגע שאתה קונה מסוק 450 שהוא לא יציב ולא פשוט להטסה אתה כבר מההתחלה מתחיל ברגל שמאל והרבה יותר קשה לך להתקדם!

dbrosh
12-05-2012, 00:44:14
מסכים!
היה לי ראפטור טיטאן
היה לי טירקס 450
יש לי פרוטוס 500 יש לי פיוזן ווילוסיטי 50
והמסוק שהוצאתי עליו הכי הרבה כסף והתרסק הכי הרבה היה הטירקס 450 שלי!

דורון חשבת על זה שאולי הבעיה שאתה מרסק כלכך הרבה היא באשמתך??
אני רק אחרי שנה וקצת בתחום המסוקים ריסקתי, זה ממש אבל ממש שטויות שכל מי שרוכש מסוק מרסק אותו בפעמיים הראשונו, הוא מרסק אם הוא לא מתאמן כמו שצריך ולא מקשיב למי שמדריך אותו!!!!
בתאכלס ריסוקים מתחילים רק ברגע שעוברים ל3d אבל ברגע שאתה קונה מסוק 450 שהוא לא יציב ולא פשוט להטסה אתה כבר מההתחלה מתחיל ברגל שמאל והרבה יותר קשה לך להתקדם!

אני לא יודע באיזה כיתה אתה, אבל שאל את המורה שלך לדקדוק והיא תסביר לך ששימוש מופרז בסימני קריאה אינו מדגיש טענה אלא דווקא נוטה ליצירת תחושה של הסטריה מיותרת. גם שימוש בבטויים כמו "אתה מדבר שטויות" לא מחזק טענה, ואם תמשיך לדבר ככה לא תהיה לנו ברירה אלא להזמין את ההורים.

asafh1
12-05-2012, 06:15:41
מסכים!
היה לי ראפטור טיטאן
היה לי טירקס 450
יש לי פרוטוס 500 יש לי פיוזן ווילוסיטי 50
והמסוק שהוצאתי עליו הכי הרבה כסף והתרסק הכי הרבה היה הטירקס 450 שלי!

דורון חשבת על זה שאולי הבעיה שאתה מרסק כלכך הרבה היא באשמתך??
אני רק אחרי שנה וקצת בתחום המסוקים ריסקתי, זה ממש אבל ממש שטויות שכל מי שרוכש מסוק מרסק אותו בפעמיים הראשונו, הוא מרסק אם הוא לא מתאמן כמו שצריך ולא מקשיב למי שמדריך אותו!!!!
בתאכלס ריסוקים מתחילים רק ברגע שעוברים ל3d אבל ברגע שאתה קונה מסוק 450 שהוא לא יציב ולא פשוט להטסה אתה כבר מההתחלה מתחיל ברגל שמאל והרבה יותר קשה לך להתקדם!

אתה מדבר שטויות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם היית מתחיל ללמוד להטיס עם מסוק גדול היית מרסק באותה מידה ומשלם הרבה יותר ואולי נוטש את התחביב ............. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guyro
12-05-2012, 07:22:00
אני נוטה להסכים שה-450 היה הכי יקר לתחזוקה מהסיבה שהעזתי לנסות עליו הכי הרבה דברים חדשים.... ולכן הוא התרסק לא מעט פעמים...ואז גם התחלתי לשדרג בו דברים מעבר לתיקונים.

lior_bar_ami
12-05-2012, 09:00:37
א. כמובן מקבל את ההצעה להתערבות. כדד ליין לתום התערבות אני מציע עד שאסף ישתלט על הקפות. בנוסף סיכום כולל של מחיר חלפים שאסף ישלם עד אותו שלב. רק שחסרה לנו קבוצת ביקורת - כלומר אין השוואה לתהליך ולתמחור אם היה מתבצע על מסוק 450. צריך להסכים על מפתח של ריסוקים. אני מציע מפתח של 1 ל 1.5 אבל מוכן בהחלט לשמוע הצעות נוספות.

ב. לגבי עניין הבורות: אני חושב שרכשתי מקום של כבוד והתמקצעות עד כדי תואר אקדמי בעניין ריסוקים. אני גם מחזיק לדעתי בהישג עולמי יוצא דופן של הצלחה בריסוק מסוקים עם שלושה מדריכים שונים במהלך שיעור. לאור נסיוני המרשים זה אני יודע שבריסוק מלבד גג"שים ובומים וצירים שאכן זולים במסוקי גאווי, עדיין נשברים להבים, חופה נשברת, ראש מתעוות - וכאן הכסף כואב יפה יפה, גאווי או לא גאווי.

ככלל הוויכוח הזה הוא ישן ואין עליו הסכמה ואנ בהחלט מקדם בברכה את הניסוי עם אסף. אם שפן הנסיונות כמובן יסכים :)

א. ההתערבות מבחינתי תקפה.

ב. אני רוצה להציע לך 2 שיעורי הטסה ממני מתנה ללא עלות - לפי דבריך, יש לך חוויה ממש לא טובה ממדריכים ו/או מהטסה תוך היותך מודרך, זו חוויה ממש לא משקפת ובאופן אישי די צורמת לי. גם בלי להיות המדריך שלך אני יודע שתחת הדרכה נאותה גם ספקן שכמותך ימצא תועלת בעצם היותו מודרך (ואני בכלל לא מדבר על הריסוקים שלא יהיו).

ג. יום ב׳ המסוק של אסף מוכן, והמרוץ מתחיל - אני אתבסס על מילתך לגבי זמן הלמידה עם ה 450; אמרת שיש לך מספיק ניסיון...

dbrosh
12-05-2012, 12:49:48
א. ההתערבות מבחינתי תקפה.

ב. אני רוצה להציע לך 2 שיעורי הטסה ממני מתנה ללא עלות - לפי דבריך, יש לך חוויה ממש לא טובה ממדריכים ו/או מהטסה תוך היותך מודרך, זו חוויה ממש לא משקפת ובאופן אישי די צורמת לי. גם בלי להיות המדריך שלך אני יודע שתחת הדרכה נאותה גם ספקן שכמותך ימצא תועלת בעצם היותו מודרך (ואני בכלל לא מדבר על הריסוקים שלא יהיו).

ג. יום ב׳ המסוק של אסף מוכן, והמרוץ מתחיל - אני אתבסס על מילתך לגבי זמן הלמידה עם ה 450; אמרת שיש לך מספיק ניסיון...

תודה על ההצעה. זה היה מזמן. גם המדריכים היו טובים - פשוט נפלנו על רצף של תקלות טכניות: להב שקרס באוויר, ספרטן קווארק דנדש שהגיע תקול. התיקונים עלו הון מכיוון שהיו על מסוקים גדולים. אם רק הייתי לוקח את השעורים על 450, הייתי עשיר יותר היום...

בהצלחה לאסף. מתחילים לספור מיום שני :)

Friman
12-05-2012, 13:53:32
אסף, תתחדש
מקווה שאתה לא נעלב מההתערבויות והוויכוחים שעפים פה מעל הראש שלך. אם הספקת להכיר את הווי הפורום אתה בטח כבר מבין שזה לא באמת קשור אליך.
אתה בטח מבסוט עד הגג עם המסוק הראשון שלך, וטוב שכך. קנית מסוק נהדר ואם הוא מתאים לרמתך או לא, ימים יגידו. יש כמה וכמה דרכים להכנס לתחום וכל אחד כאן כותב מנסיונו ומהעדפותיו האישיות- אם זה מה שבחרת כמתאים לך, אשריך. אני בטוח שתהנה ממנו מאד.
עלה והצלח וכמו שכבר כתבתי כאן פעם הצלח גם בירידה.

חן תם
12-05-2012, 19:22:47
גם לדעתי זה המסוק המושלם להתחיל איתו ולהמשיך איתו! מסוק מטורף שטס מדהים!

תתחדש ותהנה!

eagle701
12-05-2012, 21:00:31
אתה מדבר שטויות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם היית מתחיל ללמוד להטיס עם מסוק גדול היית מרסק באותה מידה ומשלם הרבה יותר ואולי נוטש את התחביב ............. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ומאיפה הבאת את הטענה חסרת הבסיס הזאת?
המסוק הראשון שהיה לי היה ראפטור טיטאן 50
והוא התרסק לי בפעם הראשונה רק אחרי כמה שנים טובות
תפסיקו לכתוב שטויות שכל מי שמתחיל להטיס מסוקים חייב לרסק
זה פשוט גובל בטיפשות וטימטום!

eagle701
12-05-2012, 21:04:52
תודה על ההצעה. זה היה מזמן. גם המדריכים היו טובים - פשוט נפלנו על רצף של תקלות טכניות: להב שקרס באוויר, ספרטן קווארק דנדש שהגיע תקול. התיקונים עלו הון מכיוון שהיו על מסוקים גדולים. אם רק הייתי לוקח את השעורים על 450, הייתי עשיר יותר היום...

בהצלחה לאסף. מתחילים לספור מיום שני :)

דורון אז אם אילו בעצם הסיבות שלך למה כדאי להתחיל במסוק 450 אז בעצם צריך להמשיך להטיס כל הזמן ולא לגעת בכלל במסוקים גדולים...
מה אחרי כמה שנים שאני בתחביב פתאום יש לי כסף להוציא על חלקים לx5 במקרה שיתרסק לי בגלל כשלים כמו שכתבת???

באמת שאני לא מבין את הטענה שלך....
תקנה מסוק 450 יהיה לך הרבה יותר קשה להטיס וללמוד עליו אבל בגלל שהחלקי חילוף זולים יותר אז ברגע שיהיה לך כשל בספרטן קווארק יהיה לך יותר זול לתקן אותו?
וואלה אחת הטענות הכי טובות ששמעתי בתחום מאז שהתחלתי להטיס

asafh1
12-05-2012, 21:15:09
ומאיפה הבאת את הטענה חסרת הבסיס הזאת?
המסוק הראשון שהיה לי היה ראפטור טיטאן 50
והוא התרסק לי בפעם הראשונה רק אחרי כמה שנים טובות
תפסיקו לכתוב שטויות שכל מי שמתחיל להטיס מסוקים חייב לרסק
זה פשוט גובל בטיפשות וטימטום!

מה אתה עושה עם המסוק חוץ מלרחף ?

asafh1
12-05-2012, 21:18:44
זה פשוט גובל בטיפשות וטימטום!


אתה גם יורד לפסים אישיים , כמה בוגר
לא כולם מוכשרים כמוך .... ,
חלק מהמטיסים גם מרסקים לפעמיים וזה עולה פחות כסף לרסר מסוק בגודל 450 מאשר 700 .

dbrosh
12-05-2012, 21:46:08
זה פשוט גובל בטיפשות וטימטום!

כבר הערתי לך ילד על השפה הלא נקיה שלך ואני רואה שללא הועיל. אז נעבור לעונשים: למחר תכתוב מאתיים פעם "אני אכבד את הזולת", ובבוקר אל תיכנס לכיתה. חכה ליד החדר של סגן המנהל

alex1312
12-05-2012, 21:59:07
כבר הערתי לך ילד על השפה הלא נקיה שלך ואני רואה שללא הועיל. אז נעבור לעונשים: למחר תכתוב מאתיים פעם "אני אכבד את הזולת", ובבוקר אל תיכנס לכיתה. חכה ליד החדר של סגן המנהל

אני נישבע לכם אתם כמו בגנון רדו מיזה

dbrosh
12-05-2012, 22:22:03
גיא רוגלית, רחמים, סגור כבר את השרשור הזה

lior_bar_ami
12-05-2012, 23:12:00
גיא פרש מניהול הפורום...
וחבל ששירשור פירגון לאסף על מסוק חדש יגמר בנעילתו... :S

eagle701
12-05-2012, 23:51:34
מה לעשות יש אנשים שחיים בסרט שכל מטיס חייב לרסק ולא יודעים לפרגן לאחרים....

alex1312
13-05-2012, 00:27:59
אסף תיתחדש על הx5 אחלה מסוק ותהנה ממנו

its
13-05-2012, 04:03:22
אסף קודם כל תתחדש אחלה מסוק . לגבי הדיון ההזוי הזה.

ככלל מסוק בגודל כזה ללא ניסיון מחייב מדריך נקודה. כל מי שטוען שאפשר ללמוד עליו לבד מבלי לרסק טועה בגדול.

מה גם שזה חוסר אחריות להציע מסוק גדול ללא ליווי מתאים.

מספר לא מבוטל של מטיסים " התאמנו" על מסוקי 450 מפאת חלקי חילוף זולים . כל ניסיון להשוות ואו להוכיח שמסוק גדול פחות

עולה כסף מבחינת אחזקה משול לדימיון.

רק מי שקבל הדרכה כמו שצריך ואו יכולותיו האישיות בהטסה גבוהות יחסוך באמת את הכסף.

רק הלהבים ב X5 עולים 200 שקל ב 450 עולים 20.

guyro
13-05-2012, 07:01:41
גיא רוגלית, רחמים, סגור כבר את השרשור הזה

דורון, שבוע וחצי בנהול הפורום הבנתי שזה משימה אחת שאין לי צורך בה...ביחוד כל ה"חברים" שקופצים עלייך.."למה מחקת לי ולא לו..."

אומנם הפורום יחסית שקט בשבועות האחרונים, בעיקר בגלל כמה "חברים" שהדירו את רגליהם מהפורום.

הזהרתי בתחילת השירשור שהוא מתפתח לכיוון בעייתי, אפילו שהמשתמש החדש שפתח אותו התגלה כבשר ודם ואפילו קנה מסוק.:cool:

אבל רק הכותרת של השירשור חוזה "צרות"...

סטטיסטית תמיד יהיה מישהו שיגרור את השירשור למטה למרות שרוב השירשור ויכוח בריא. פשוא תתעלם, וזה קשה...

לגבי ההתערבות אני אומר ככה:

בפורום לכולנו ביצים גדולות,
בשטח לכולנו ביצים קטנות,
ומה שלא נעשה החור בחשבון בנק ימשיך לגדול :rolleyes:

Friman
13-05-2012, 07:39:22
גיא פרש מניהול הפורום...
וחבל ששירשור פירגון לאסף על מסוק חדש יגמר בנעילתו... :S

אז מי מנהל את הפורום מאז פרישתו של גיא (חבל)?
תהיה פה אנרכיה!
;)

guyro
13-05-2012, 08:12:25
אז מי מנהל את הפורום מאז פרישתו של גיא (חבל)?
תהיה פה אנרכיה!
;)

האנרכיסטים :eek:

wonderd
13-05-2012, 08:27:55
לא אני לא...:cool: