התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! החזר מהסיני. חייב את עזרתכם.



matanmax
08-05-2012, 18:12:05
שלום כולם, מי שלא קרא בשרשור על הסיני,
עשיתי הזמנה לפני כשבועיים-שלוש.
לקח יותר משבוע עד שאישרו את התשלום, המיילים חוזרים, להודעה בסופורט סנטר אף אחד לא הגיב.
עד שהתשלום אושר שני מוצרים יצאו מהמלאי, שלחתי שוב מיילים, חזרו.
הודעות בסופורט סנטר מתקבלות(נשלח לי מייל שקיבלו), וכמה זמן אחרי, נעלמות מהעולם ונשארת רק ההודעה הראשונה ששלחתי להם על זה שהתשלום לא אושר!
כל יום אני שולח להם הודעות, ואחרי יום מגלה שההודעות נמחקו!
מה אני עושה?!
לצערי לא שילמתי בפאיפאל אלה ישירות בויזה, ככה שאין לי מושג מה לעשות.
היום פתחתי עוד הודעה בסופורט סנטר של שתי שורות, אתם מוחקים לי את ההודעות, זכו אותי לכרטיס אשראי במיידית.

אין שרות, אין תשובה, אין עם מי לדבר.
270 דולר שזרוקים באוויר.
לא רוצה לקבל קרדיטים. לא רוצה לקנות מהסיני יותר עד שלא יעשו שם סדר בבלאגן.


אשמח לעזרתכם.
תודה.

guy1a
10-05-2012, 14:05:02
לא משלמים בשום דבר חוץ מפייפל

שלח מייל ל
support@hobbyking.zendesk.com
עם כל הפרטים

תבדוק אם אתה מקבל תשובה אוטומטית שנפתח לך כרטיס שרות ( מספר הכרטיס בכותרת ובכתובת המייל )

זה לוקח כמה ימים לקבל תשובה אנושית במקרה הזה.

אם לא נפתח לך כרטיס אוטומטי ... תעדכן. ( לא שיש לי פתרון במקרה כזה )

גיא חנוך
10-05-2012, 16:02:27
תבטל את העסקה דרך חברת האשראי , זה עובד !

Friman
10-05-2012, 18:09:01
זה בעיה
הם מחזירים רק לחשבון הקרדיט
בקש מחברת האשראי לבטל את העסקה. למרות שהם לא ששים לעשות את זה, הם דורשים לרוב לבטל לגמרי את הכרטיס (אם אתה טוען שכביכול חוייבת ללא ידיעתך אחרת אין לך עילה לביטול העיסקה)

matanmax
11-05-2012, 11:01:44
תודה רבה לכל המגיבים.
סתם ציר זמנים של המתנה לתגובה מהובי קינג..
מה26 לאפריל מנסה לשלוח אימילים, שחוזרים.
ב29 לאפריל מגלה על הסופורט סנטר, אין תגובה.
ב3.5 מבין שאין תגובות אז מתחיל לשלוח שוב, ואז מגלה שכל פעם נמחקת לי הבקשה(חוץ מהראשונה) וכל פעם רשום דברים שונים, לא העתק הדבק ולא אותה בקשה.
ב10.5 בשעה טובה קיבלתי תשובה מהם! על הבקשה הראשונה מה29.4!!! כמעט שבועיים!!

שם הם טוענים שהכרטיס לא מאושר או זיוני שכל אחרים ושהם מזכים אותי. מקווה לראות את הכסף בחזרה, עוקב אחרי הכרטיס.
חבל שהשרות שלהם ניהיה כזה גרוע. עם הצ'אט היתי מבקש מהם משו ומיידית הוא היה קורה(בין אם לשנות מוצר שלא במלאי, להחליף או לבטל.).


תודה.