PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם 500 esp



galb
09-05-2012, 11:33:21
שלום יש לי 500esp גירו ספרטן שחור יש תמיד בטיסה טיקים קטנים תזוזות זה בסדר או לו ואם לו איך מסדרים את זה

guylederer
09-05-2012, 11:34:24
הסבר מזה טיקים קטנים ?

נולד לטוס
09-05-2012, 11:35:53
לו לי לך או להם?

satrianip
09-05-2012, 11:46:04
להתעלם מהתגובות הלא מועילות. התופעה שאתה מציין אם הבנתח נכון יכולה להגרם ממספר רב של גורמים הנפוץ ביותר הוא הגיין (הגבר) של הג'ירו ואחריו זה הבעיות המכאניות כגון מייסב דפוק. פושרוד שלא רץ חלק ועוד תבדוק את מה שכתבתי ותשוב לדווח

Flying Heli'z rocks!!

Scooter007
09-05-2012, 12:18:21
להתעלם מהתגובות הלא מועילות. התופעה שאתה מציין אם הבנתח נכון יכולה להגרם ממספר רב של גורמים הנפוץ ביותר הוא הגיין (הגבר) של הג'ירו ואחריו זה הבעיות המכאניות כגון מייסב דפוק. פושרוד שלא רץ חלק ועוד תבדוק את מה שכתבתי ותשוב לדווח

Flying Heli'z rocks!!

למה לא מועילות? אני גם חושב שתיאור הבעייה איננו מפורט מספיק. :D
טיקים לאן (ציר)? מתי? וכו'

Friman
09-05-2012, 12:42:10
הקצב קבוע? מהיר או איטי? קפיצות רנדומליות או משהו קבוע ועקבי? מתרחש בעיקר בריחוף או גם בטיסה מהירה קדימה? גם בנורמל וגם באיידל? האם הקפיצות נעלמות כשאתה נותן אינפוט מסטיק הזנב?

galb
09-05-2012, 18:15:13
תזוזות קטנות תמיד גם בנורמל וגם בהיידל יש גירו ספרטן ניר מאירי מכווןן לי את המסוק ואני לו מצליך ליפתור את הבעיה בעיקרון אני מטיס את המסוק השאלה אם זה ככה צריך להיות או שיש בעיה לכל בעלי ה500 האם אין לחם תזוזות קטנות בזנב

galb
09-05-2012, 18:27:06
הפושרוד רץ חלק המיסבים תקינים בקיצור כל המסוק חדש אני לא ראיתי 500 באויר חוץ מאת ה500 שלי השאלה אם זה תקין או לו

guylederer
09-05-2012, 18:54:01
עוד פעם לא מובן מה אתה מתאר כ"תזוזות קטנות" תנסה לפרט יותר מה אתה חווה באיזה מצב ספר הכל ...

danoneyal
09-05-2012, 19:50:52
תעלה סרטון

wind556
09-05-2012, 20:33:19
הפושרוד רץ חלק המיסבים תקינים בקיצור כל המסוק חדש אני לא ראיתי 500 באויר חוץ מאת ה500 שלי השאלה אם זה תקין או לו


זה לא תקין, וזה לא קיים באף מסוק אחר
אבל יש בעייות שלא נפתרות בהתכתבות, במיוחד אם מישהו שמבין ראה את המסוק ולא עלה על זה בחצי שניה. זה אומר שהבעייה יותר עמוקה מהפתרונות הסטנדרטיים

naor14
09-05-2012, 20:58:09
יש לי רעיון לבדיקה בשבילך, תפרק את הלהבים הראשיות והלהבים שבזנב ותבדוק שאין לך וויברציה במסוק ומשם נוכל להתקדם.

galb
09-05-2012, 22:40:04
יכול להיות שזה הגיירו המאפן של ספרטן או לא יודע יש לי 600 ו450 ואין לי את זה הזנב שם יושב פלס ב500 מי שקניתי אותו יש לי את הבעיה אזת ניר מאירי אמר לי שזה בסדר אז אני גבר לא יודע מה לחשוב מה גורם לויברציות קטנות

Friman
09-05-2012, 23:35:42
ספרטן הוא לא ג׳יירו מעפאן. גם אם זה לא קווארק אלא דגם אחר, ספרטן מייצרת ג׳יירואים מעולים. אל תכתוב בבקשה שטויות.
קיימת אפשרות שהג׳יירו שלך לא תקין. יותר סביר שהגיין שלך פשוט גבוה מדי. או שאכן הג׳יירו מקבל רעידות כמו שכתבו לך. אתה עדיין לא מתאר בצורה מפורטת מספיק מה הסימפטום אז קשה לנחש מה הסיבות לו ולייעץ על פיתרון.
אם הבעיה נובעת מרעידות אתה תראה תנודות יחסית רנדומליות, לא בקצב אחיד. אם זה כך כדאי לוודא קודם כל שחוט הג׳יירו חופשי ולא מעוגן לגוף כי זה מעביר רעידות. אם הדו״צ לא מקורי נסה להחליף למקורי של ספרטן. אם יש לך שרוול הגנה על חוט הג׳יירו- תוריד אותו. אם הג׳יירו לא יושב על פחית מתכת נסה להוסיף על פי הוראות היצרן. אמנם המנואל של ספרטן ממליץ להשתמש בפחית רק ממסוקי 550 ומעלה אך רוב מי שאני מכיר שם פחית גם במסוקי 500.
אם הסוגייה היא גיין גבוה מדי תראה תנודות בקצב אחיד באופן קבוע, בד״כ אם מכוון אותו גיין לאיידל ולנורמל, באיידל קצב התנודות יגבר.
אם זה המצב, קודם כל נסה להנמיך גיין בשלט, בהדרגה, כל פעם ב2-3 אחוזים עד שהנדנוד ייעצר. אם הנמכת הגיין לא פותרת את הבעיה או לחלופין פותרת את הנדנודים בזנב אך פוגעת בשמירת הזנב במקומו במכות פיטץ׳, הסוגייה עשויה להיות עודף גיין מכאני. נסה להוריד את הבול של פושרוד הזנב חור אחד פנימה על ההורן לכיוון ציר הסרבו, ולהעלות גיין בשלט חזרה לרמה של עכשיו ואולי אפילו להוסיף כמה אחוזים; יכול להיות שמשתוריד חור בהורן, שזה הורדה של הגיין המכאני, תצטרך לפצות על זה בהגברת הגיין מהשלט אפילו מעבר למה שיש לך מוגדר כרגע.
לסיכום, עודד צודק, קשה לפתור בעיות כאלו בהתכתבות. הדבר היחיד שאפשר לומר לך שהמצב הזה לא תקין. יש לי Trex 500E עם ספרטן קווארק והזנב יציב כמו סלע.
אה, נ.ב
קיימת האפשרות שהבעיה לא במסוק ולא בג׳יירו אלא נובעת מהגדרה לא נכונה במשדר שלך. זה מה שהיה אצלי כשחודשיים שברתי את הראש על נדנודי זנב ב500 שלי ממש בהתחלה. כדי לוודא שאכן שינוי הגיין בשלט משפיע על הג׳יירו כפי שצריך, החזק את המסוק וסובב אותו הצידה ביד כשכמובן הכל פועל חוץ מהמנוע, ושים לב לקצב ומידת התיקון של הג׳יירו. עכשיו תוריד גיין בשלט בצורה ניכרת, ותסובב שוב את המסוק במידה דומה; תסתכל האם התיקון עכשיו איטי ומועט יותר או באותה המידה ובאותו הקצב. אם הקצב ומידת התיקון לא השתנו, הבעיה היא בהגדרות של המשדר שלך. אם אתה מכיר טוב את המשדר שלך זה פחות סביר שזה מקור הבעיה אבל שווה לוודא לפני שרצים להאשים את הג׳יירו.

galb
10-05-2012, 06:02:21
הגירו יכול להיות מאוד שזה הגירו או יושב בלי התושבת מימתכת רק אם דבק דו צדדי

wonderd
10-05-2012, 07:09:29
אם ניר מכוון לך את המסוק ואמר לך שהג'יירו בסדר והכל בסדר - למה אתה מגיע לפה עם שאלות כאלה? אתה לא סומך עליו מספיק?
בלי להכיר את ניר אישית, נראה לי שיש לו מספיק ניסיון בתחום בטח יותר מאשר להרבה אחרים פה ואם אמר לך משהו - קבל את זה.

אני מוכרח לציין שזה די מעליב כשמישהו בא אליך לעזור לו ואח"כ הולך לאחרים כדי לאשרר את מה שאתה אומר לו, אם אתה לא סומך על המילה שלו - למה אתה הולך אליו מההתחלה?

hagpel
10-05-2012, 09:07:33
אם ניר מכוון לך את המסוק ואמר לך שהג'יירו בסדר והכל בסדר - למה אתה מגיע לפה עם שאלות כאלה? אתה לא סומך עליו מספיק?
בלי להכיר את ניר אישית, נראה לי שיש לו מספיק ניסיון בתחום בטח יותר מאשר להרבה אחרים פה ואם אמר לך משהו - קבל את זה.

אני מוכרח לציין שזה די מעליב כשמישהו בא אליך לעזור לו ואח"כ הולך לאחרים כדי לאשרר את מה שאתה אומר לו, אם אתה לא סומך על המילה שלו - למה אתה הולך אליו מההתחלה?

הוא הולך לאחרים כי הבעיה לא נפתרה...

wonderd
10-05-2012, 10:17:29
...ניר מאירי אמר לי שזה בסדר אז אני גבר לא יודע מה לחשוב מה גורם לויברציות קטנות

בכל מקרה,
ויברציות יכולות להיגרם מרעידות כלשהן במסוק, מזנב שלא עובד חלק וקל על ציר הזנב מסיבה כלשהי, מהתקנת הכדור בחור לא מתאים על זרוע הסרבו וגם מהגדרות לא מתאימות למרות שבעיקרון בספרטן אין יותר מדי הגדרות.

לכן בבעיה שכזאת צריך להגיע אל מישהו מקצועי יותר, הייתי שמח אם הייתי יכול לפתור את כל הבעיות שלי בהתכתבות אבל לצערי מניסיון בהרבה מקרים אי אפשר. יכול להיות שהבחור עושה טעות כלשהי בהתקנה/בנייה של המסוק והחלקים והוא אפילו לא מודע לזה.


לפותח השירשור - אני אשמח לעזור לך ללא תמורה אבל לשם כך תצטרך להגיע צפונה עם המסוק, אולי בסופ"ש אם אתה מתכנן טיול לכינרת או משהו דומה.. :)

galb
10-05-2012, 11:54:44
טיוטאעו8

galb
10-05-2012, 12:05:01
את הידע שיש לניר אם תחבר את כל אנשים בתחום המסוקים בקצירין לו תגיע ל10 אחוז תשאיר את הדברים האלה בישבילי אולי אתה נעלבתהאם תהייה לניר בעיה או עצמו יכול ליפנות אלי או לו צריך את אלעד מקצירין שיבוא לעטיף לי מוסר יש דברים בתחום שגם או לו יודע מה לעשות אין לו ניסיון אם 500 אז שאלתי פו את החברים בפורום שיש להם 500 אם הם מקירים את זה ואם לא אני יבין ואנשה ליפתור את זה אם כל הטיפים בסוף אני יפטור לא שאלו אותך ואם לא בך אתה לא חייב לענות תישמור את זה לעצמך כנראה שלא אבנתה נכון את הדברים שצינתי רשמתי ניר כי שיבינו שבנדם שמבין יסתכל על המסוק ולא פעם אחת זלא צריך ליפגוע באף אחד חומד

נולד לטוס
10-05-2012, 12:51:44
לי זה קרה במסוק 380 אבל רק בדגם הזה ,ידוע שתיקתוקים בזנב זה רק ב500 ו 380 מ-501 זה כבר לא קורה.
איזה שרשור מעפאן ממש כמו הג'יירו":p

אלעד אני לא מבין למה אתה מתאמץ? שחרר

Friman
10-05-2012, 14:26:48
אלעד, שכן יש לו נסיון עם ה500, מציע לך באדיבותו עזרה בחינם ואתה ככה יורק לו בפרצוף?
כפיר צודק לא מגיעה לך התייחסות מעבר לכל מה שכבר השקיעו כל מי שכתבו פה בנסיונות לכוון אותך לפיתרון

hagpel
10-05-2012, 15:21:17
אלעד, שכן יש לו נסיון עם ה500, מציע לך באדיבותו עזרה בחינם ואתה ככה יורק לו בפרצוף?
כפיר צודק לא מגיעה לך התייחסות מעבר לכל מה שכבר השקיעו כל מי שכתבו פה בנסיונות לכוון אותך לפיתרון

נאלץ להסכים,
למרות שאלעד קצת לחץ בכוון לא נכון הוא בכל זאת נתן דעתו והציע עזרה,
וסביר להניח שהוא לא הבין אותך ומה עשית ומה אתה רוצה , זה תודות לעברית הקלוקלת שלך...
לא לעניין לתת לו סדרת חינוך

galb
10-05-2012, 15:41:52
אני שאלתי שאלה אבל אתם נכנסים לפינות שלא צריך להיכנס ואחר כך אתם בעים בתענות אני אני מקבל הכל בהבנה וברוח טובה אבל יש פו אנשים שמושחים בחוטים לאן שלא צריך תודה לכל מי שעזר בנושא ותילמדו ששואלים שאלה אל א לו צריך להיכנס ל ת וכפיר מה קורה זה גל מעתלית מ500 שלך היה לך את זה