צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מרגיש קצת תקוע ולא מצליח להתקדם
edoman
28-05-2012, 01:08:18
שלום לכולם,
אני מטיס כבר כמעט 3 שנים ואני מרגיש תקוע לחלוטין, פשוט יש לי מחסום שאני לא מצליח להתקדם.
אני מתאמן לא הרבה בסימולטור אבל מתאמן, יש לי מין פחד כזה לנסות תרגילים חדשים שאני עושה בסימולטור.
אני מטיס עם טירקס 500 בנוסף לזה מאז הריסוק האחרון שהיה לי לפני בערך 4 חודשים ירד לי הביטחון משמעותית.
אשמח לקבל עצות ...
עמיתפורת
28-05-2012, 02:33:09
קח מדריך שיתן לך ביטחון
אל תקח מדריך! עבוד הרבה בסימולטור אתה מטיס כבר 3 שנים אין צורך במדריך אם בכל זאת תרצה מוכן לעזור לך ללא תשלום גם עם כבל במידה וצריך:D
תרגילים חדשים עושים בגובה קצת מעל לרגיל שלך מספיק כדי שיהיה זמן לצאת ממצב לא נעים וריסוק...
guyro
28-05-2012, 06:26:31
תטיס עם מוסיקה...מנסיון זה משחרר את הלחץ והפחדים...:cool:
+1 מסכים עם גיא, לי זה עוזר מאד.
תעלה לגובה שים לך מוזיקה ותתחיל לנסות.
אתה תראה שיעבוד לך בסוף
Friman
28-05-2012, 07:48:21
אם הסוגיה היא יכולת וקואורדינציה - תעבוד הרבה על הסימולטור. טיפ שקיבלתי משחר לזרוב - לא צריך לעבוד שעות בסימולטור, אבל 10 דקות ביום או לפחות 3-4 פעמים בשבוע משפרות משמעותית את התיאום של האצבעות.
אם הסוגיה היא ביטחון - וזה המצב אם בסימולטור דברים הולכים לך ובשטח אתה לא מעז לנסות, המלצתי לך- קום בוקר אחד ולך לשטח, שים מוזיקה אם בא לך, ותצא בהחלטה שעכשיו אתה עולה בלי פחד ועושה את כל מה שאתה יודע שאתה מסוגל. והדגש הוא על ״יודע״. אתה תראה שבהטסה הראשונה כולך תרעד אבל בטיסה השנייה והשלישית תהיה כבר רגיל למדרגה החדשה. זו המלצה שקיבלתי פה בפורום אחרי ריסוק, זה עוזר לבנות ביטחון הרבה יותר ביעילות לעומת דשדוש איטי וחששני אחרי ריסוק. שוב, תצטרך להיות כנה עם עצמך מה אתה מסוגל ומה לא, כי לקפוץ מעל הפופיק זה כבר לא תעוזה אלא פזיזות שיכולה להיות מסוכנת. אם יש ספק, בקש ממישהו בעל נסיון שייתחבר אליך לשלט כם כבל או לפחות שיעמוד לידך בזמן ההטסה לעידוד וחיזוק.
Scooter007
28-05-2012, 08:18:20
פשוט תעצום עינים :-)
סתם, אני בדיוק באותו מצב, קשה להשתחרר אבל אני הפנמתי והגדרתי (עם עצמי) לאן אני מצפה להגיע, יש תרגילים שברור לי מראש שאני לא אנסה אותם בשטח כי ברור לי שמבחינתי הם "מועדים לפורענות" (פירופליפ ודומיו) ולכן אני מנסה למצוא את סגנון הטיסה והתרגילים שמתאימים לי ולא לנסות דברים רק בגלל שאחרים עושים.
תכלס הכל בראש ובביצים.
satrianip
28-05-2012, 08:37:38
אני יכול להגיד לך מנסיון כואב (ריסקתי בשבת) שיש כללים שצריך לזכור כאשר מנסים תרגילים חדשים
1) לשמור על גובה - מה שנקרא ע"י בובי וואטס וברט קמרר גובה 3 טעויות
2) לתרגל לפני בסימולטור תוך כדי הבנה מלאה של התרגיל - כניסה לתרגיל - התרגיל עצמו - ויציאה ממנו (בכל המצבים גם חירום)
3) לעלות לאויר בכוונה מלאה לעשות את אותו תרגיל ולא לברוח למוכר והידוע
4) אם עושה לך טוב שים מוזיקה
5) אם עושה לך טוב שיהיה לידך מישהו (לאדם שמטיס 3 שנים לדעתי אין צורך בכבל חניך מדריך)
יום מקסים ובהצלחה!
up and away!
wind556
28-05-2012, 08:44:32
ידידי היקר, אינך היחיד בתחושה הזאת, כולם עברו אותה בדרך זו או אחרת.
הפחד מריסוק יכול בהחלט להפריע
אחד הדברים שאני מנסה להעביר לאנשים, זה שברגע שאתה ממריא, "לוותר" על המסוק, משמע לראות בו משהו שאינו שלך , ואם יחזור אליך זה סוג של בונוס
(קצת דומה לתחושה בסימולטור)
דבר נוסף שרבים עושים, זה מחזיקים מסוק נוסף, זול יותר, פשוט יותר, שהוא משמש להם סוג של "שק חבטות" שעליו הם מנסים דברים שמפחדים לעשות במסוק היקר.
והדבר הנוסף, לא הביצועים חשובים, אלא ההנאה. אינך בתחרות מול אף אחד, וגם אם אתה נהנה מריחוף בגובה 2 ס"מ , וזה מה שעושה לך את הכייף של היום, תתחבר לעונג שבזה ולא לתחושת החמצה כלשהי או תחושת כישלון. כי הכישלון היחיד זה לוותר על העונג .
בכוונה אני לא מדבר על סימולטור וכו', התחושה האישית שלך היא החשובה ביותר, ולא מצבך הטכני ביחס לאחרים
בהצלחה רבה והמשך עונג מההטסה
guy1a
28-05-2012, 09:56:17
עודד, אני מוצא את עצמי מופתע .. אבל מסכים עם כל מילה ...
wind556
28-05-2012, 10:07:17
עודד, אני מוצא את עצמי מופתע .. אבל מסכים עם כל מילה ...
אתה מפתח הרגל חדש ידידי
להיות מופתע מדברי בקביעות :cool:
Friman
28-05-2012, 10:39:35
עודד, יפה אמרת. לרובנו החובבנים זו לא תחרות, אלא תחביב ומה שחשוב זה ההנאה ממנו
+1 כמו שאומרים
wind556
28-05-2012, 11:14:47
עודד, יפה אמרת. לרובנו החובבנים זו לא תחרות, אלא תחביב ומה שחשוב זה ההנאה ממנו
+1 כמו שאומרים
אשה אחת, מאד חכמה, אמרה פעם שכל הסבל האנושי נמצא בנקודה אחת: במקום שבו אנחנו מתווכחים עם המציאות
ברגע שהוויכוח הזה נפסק (וזה לגמרי אפשרי) אתה נמצא בנקודה של צמיחה והתפתחות, ובעיקר מתענג על הקיים ועל מה שהחיים מזמנים לך.
ובמקום לבזבז אנרגיה על מה שאין, האנרגיה מושקעת במה שיש, מה שגורם ליש לגדול.
זה לא מה שכולנו רוצים?
bartovmoti
28-05-2012, 11:59:36
לדעתי הדבר הכי חשוב זה שתכניס לך לראש שאתה לא בתחרות עם אף אחד!!
אני למשל, בתחום כבר יותר מ 4 שנים ואני כבר אומר לך שיחסית לזמן הזה התקדמתי ממש לאט בהטסה, יש לי חברים שאני מכיר שבשנה אחת התקדמו מה שאני עשיתי בכמה שנים!! ביום שתבין שאתה לא בתחרות עם אף אחד, שיש לך את הקצב שלך ומה לעשות הגיל לא עושה לנו הנחות, ובטח שאנחנו יודעים שכל ריסוק זה 100-200$ שצריך להסביר עכשיו לאשה.. ברגע שתפנים את זה אז באמת תתחיל להנות מהתחביב.
אל תשכח שזה בסך הכל תחביב, כל אחד מתקדם בקצב שלו ונהנה ממה שהוא יודע ואוהב..
תהנה ממה שאתה מכיר ויודע, תכין לעצמך פלייליסט של תרגילים שאתה מכיר ויודע ותתאמן עליהם היטב, ותשתדל להישאר בגבולות שאתה הגדרת לעצמך ככה תקטין הסיכוי להפתעות ולריסוק
במקביל, תתאמן בסימולטור לאט לאט על תרגילים חדשים ורק כשאתה בטוח לגמרי תוסיף עוד תרגיל ועוד תרגיל ..
guy1a
28-05-2012, 11:59:43
סיינטולוגיה חוקית בישראל ?
wind556
28-05-2012, 12:52:37
סיינטולוגיה חוקית בישראל ?
אסור לענות על זה בפומבי, יוציאו עלי חוזה :cool:
wonderd
28-05-2012, 14:24:31
תחביב או תחרות, זה לא משנה את העובדה שרוב האנשים רוצים להתקדם ולא להיות תקועים בריחופים ושמיניות כל החיים.
לשם כך צריך להעז ולנסות דברים חדשים, עדיף אחרי שהגענו לרמה שבסימולטור אנו עושים אותם בלי להתבלבל.
ישנם 3 פתרונות;
1. לקחת מדריך או מישהו מנוסה שיתחבר בכבל - אין כמו זה להקניית בטחון.
2. להגיע לטייסת העמק ליד בית שאן - איזור ההטסה שלהם מושלם לדברים כאלה - אתה עומד על כביש בגובה של כ 4 מטרים משטח ההטסה - גם כשאתה 'נמוך' אתה לא באמת נמוך...השטח הזה נותן חופש בלתי מוסבר לנסות דברים חדשים.
3. לקנות הוריקן 425 - שלא יהיה לך אכפת לרסק יותר מדי..
בהצלחה.
wonderd
28-05-2012, 14:28:15
מוטי - 100-200$ לריסוק אני מוכן לקחת בעיניים עצומות...הלוואי שזה היה ככה..:rolleyes:
(נכון עדי?)
edoman
28-05-2012, 14:37:08
תודה לכולם על העזרה והאיכפתיות באמת!! אני אנסה לעשות זאת, רעיון המוזיקה מעניין אותי, אנסה אותו.
kjmaster
28-05-2012, 18:51:37
אשה אחת, מאד חכמה, אמרה פעם שכל הסבל האנושי נמצא בנקודה אחת: במקום שבו אנחנו מתווכחים עם המציאות
ברגע שהוויכוח הזה נפסק (וזה לגמרי אפשרי) אתה נמצא בנקודה של צמיחה והתפתחות, ובעיקר מתענג על הקיים ועל מה שהחיים מזמנים לך.
ובמקום לבזבז אנרגיה על מה שאין, האנרגיה מושקעת במה שיש, מה שגורם ליש לגדול.
זה לא מה שכולנו רוצים?
זו היתה ביירון קייטי?
danny z
28-05-2012, 19:04:52
בתכל'ס כדי להתחיל להעז אתה צריך להטיס עם המקצוענים,חצי שעה עם שחר לזרוב למחרת העזתי לבצע PIROPLIP לא תאמין כמה טיפים קטנים עוזרים . בהצלחה:cool:
nlior
28-05-2012, 19:34:55
ידידי היקר, אינך היחיד בתחושה הזאת, כולם עברו אותה בדרך זו או אחרת.
הפחד מריסוק יכול בהחלט להפריע
אחד הדברים שאני מנסה להעביר לאנשים, זה שברגע שאתה ממריא, "לוותר" על המסוק, משמע לראות בו משהו שאינו שלך , ואם יחזור אליך זה סוג של בונוס
(קצת דומה לתחושה בסימולטור)
דבר נוסף שרבים עושים, זה מחזיקים מסוק נוסף, זול יותר, פשוט יותר, שהוא משמש להם סוג של "שק חבטות" שעליו הם מנסים דברים שמפחדים לעשות במסוק היקר.
והדבר הנוסף, לא הביצועים חשובים, אלא ההנאה. אינך בתחרות מול אף אחד, וגם אם אתה נהנה מריחוף בגובה 2 ס"מ , וזה מה שעושה לך את הכייף של היום, תתחבר לעונג שבזה ולא לתחושת החמצה כלשהי או תחושת כישלון. כי הכישלון היחיד זה לוותר על העונג .
בכוונה אני לא מדבר על סימולטור וכו', התחושה האישית שלך היא החשובה ביותר, ולא מצבך הטכני ביחס לאחרים
בהצלחה רבה והמשך עונג מההטסה
+1
adi 29338
28-05-2012, 22:47:21
מוטי - 100-200$ לריסוק אני מוכן לקחת בעיניים עצומות...הלוואי שזה היה ככה..:rolleyes:
(נכון עדי?)
נכון מאוד הריסוק האחרון שלי היה 2500 ש"ח וזה עם TREX 700 ניטרו.
adi 29338
28-05-2012, 23:20:55
+1
++1
wonderd
29-05-2012, 05:36:02
רגע אחד, אני רוצה להבין..
בכל פעם לפני שאני מעלה את ה TDR לאויר אני צריך להגיד לו שלום ואם הצלחתי להנחית אותו על הסקידים בחתיכה אחת אני צריך להגיד תודה על הבונוס???
adi 29338
29-05-2012, 12:57:45
רגע אחד, אני רוצה להבין..
בכל פעם לפני שאני מעלה את ה TDR לאויר אני צריך להגיד לו שלום ואם הצלחתי להנחית אותו על הסקידים בחתיכה אחת אני צריך להגיד תודה על הבונוס???
חשיבה גרועה ביותר,זה אולי טוב למסוק 450 לא ל - TDR
wind556
29-05-2012, 13:43:11
רגע אחד, אני רוצה להבין..
בכל פעם לפני שאני מעלה את ה TDR לאויר אני צריך להגיד לו שלום ואם הצלחתי להנחית אותו על הסקידים בחתיכה אחת אני צריך להגיד תודה על הבונוס???
אם לא תאמר תודה על כך, בפעם הבאה המסוק יעלב ויתנקם בך :cool:
wind556
29-05-2012, 13:44:01
זו היתה ביירון קייטי?
יש צדיק בסדום :cool:
adi 29338
29-05-2012, 18:13:10
עודד לפי דעתי זו חשיבה לא נכונה, זה יכול להיות טוב שמדובר במסוק 500 או 450 וגם זה לא בטוח תלוי למי הוא שייך,יש אנשים שמסוק 450 או 500 בשבילם הוא מסוק יקר ואין להם הרבה כסף בצד לממן ריסוקים גם אם הריסוקים במסוקים כאלה לא עולים הרבה כסף,אני אישית הגעתי ל - 800 ש"ח נזק במסוק TREX 500 וזה לא מעט,לפעמים הפחד מלרסק ולהוציא הרבה כסף על החלקים והתיקון גורם לאנשים לא להעיז לעשות תרגילים חדשים ולהישאר במצב טיסה שהיא נוחה להם.
naor14
29-05-2012, 19:04:12
תתנחם שיש יותר גרוע מזה לTREX 500 (זה לא קרה לי)
Friman
29-05-2012, 20:26:11
אחי אני הגעתי ל1100₪ בריסוק של Trex 500. וזה לא שהריסוק היה כזה קשה פשוט אני פדנט בתיקונים.
אבל עודד צודק. הפחד מהריסוק מפריע להטסה ומגביר את הסיכויים לרסק. בכל הריסוקים שלי גם עם המסוק וגם עם הטיסן (טפו טפו זה לא שהיו כל כך הרבה) הייתה לי בראש האמירה לפני ״וואיי וואיי זה לא כדאי להמריא עכשיו, זה ייגמר בריסוק״. אז אפשר לומר שאני טמבל ולא נזהר ממצבים שבהם עדיף לא להטיס; זה נכון חלקית ולמדתי שיש מצבים מסויימים שבהם אני לא מטיס ולא משנה מה. אבל... היו גם פעמים שבהם אמרתי לעצמי ״זה ייגמר בריסוק״ והם לא נגמרו בריסוק, מה שמעמיד את היכולת הנבואית שלי בסימן שאלה. מה שבטוח ועקבי בכל הפעמים הללו זה שאף פעם לא נהניתי באמת מההטסה כשהמחשבה ״הנה בא ריסוק״ הייתה תקועה לי בראש.
שלום לכולם,
אני מטיס כבר כמעט 3 שנים ואני מרגיש תקוע לחלוטין, פשוט יש לי מחסום שאני לא מצליח להתקדם.
אני מתאמן לא הרבה בסימולטור אבל מתאמן, יש לי מין פחד כזה לנסות תרגילים חדשים שאני עושה בסימולטור.
אני מטיס עם טירקס 500 בנוסף לזה מאז הריסוק האחרון שהיה לי לפני בערך 4 חודשים ירד לי הביטחון משמעותית.
אשמח לקבל עצות ...
קודם כל אתה לא צריך שום מדריך במיוחד שאתה מטיס כבר 3 שנים.
דבר שני לכולם זה קורה גם לי זה קורה כבר 3 חודשים.....
המלצה שלי תתחיל לנקות מחשבות כשאתה יוצא להטיס.
תתחיל להנות יותר מההטסה גם אם זה רק ריחוף ולא משנה באיזה גובה.
לגבי תרגילים חדשים תתאמן עליהם בסימולטור וכשתרגיש מספיק בטוח לנסות
בשטח תעלה לגובה ותנסה אל תפחד לטעות רק תדע להחלץ מהטעות.
מה שכן בסימולטור אל תתביש לרסק וללמוד מהטעות !
אל תקדיש יותר מחשבה לזה שאתה תקוע מקסימום תנוח חודש מההטסות עד שזה יחסר לך
ואז תצא לשטח (כמובן לאחר אימון בסימולטור) ותראה איך אתה מתפרץ פתאום.....
בסופו של דבר זה תחביב שמספק לנו אדרנלין בדרך מוזרה וחשוב לזכור להנות ממנו.
בהצלחה !
edoman
29-05-2012, 21:43:37
קודם כל אתה לא צריך שום מדריך במיוחד שאתה מטיס כבר 3 שנים.
דבר שני לכולם זה קורה גם לי זה קורה כבר 3 חודשים.....
המלצה שלי תתחיל לנקות מחשבות כשאתה יוצא להטיס.
תתחיל להנות יותר מההטסה גם אם זה רק ריחוף ולא משנה באיזה גובה.
לגבי תרגילים חדשים תתאמן עליהם בסימולטור וכשתרגיש מספיק בטוח לנסות
בשטח תעלה לגובה ותנסה אל תפחד לטעות רק תדע להחלץ מהטעות.
מה שכן בסימולטור אל תתביש לרסק וללמוד מהטעות !
אל תקדיש יותר מחשבה לזה שאתה תקוע מקסימום תנוח חודש מההטסות עד שזה יחסר לך
ואז תצא לשטח (כמובן לאחר אימון בסימולטור) ותראה איך אתה מתפרץ פתאום.....
בסופו של דבר זה תחביב שמספק לנו אדרנלין בדרך מוזרה וחשוב לזכור להנות ממנו.
בהצלחה !
תודה רבה .. מעריך זאת!
saportas
30-05-2012, 06:35:29
טייסים שנטשו מטוס ששוה מיליוני דולרים חזרו לטוס בהזדמנות הראשונה .להבדיל אלף אלפי הבדלות טיסנאי מסוקאי
חייב לתקן את המסוק\ טיסן \שלו כמה שיותר מהר כדי לעלות לאויר .המחסום הכספי זה מה שמונע טיסנאים להתקדם .
בקיצור הכל בראש שלך :confused:מי שמתחיל בתחביב יקר צריך לחשוב על הכל
adi 29338
30-05-2012, 07:27:05
לכל אחד יש יעדים לאן הוא רוצה להגיע ברמת ההטסה שלו,לאחד זה לוקח יותר זמן ולאחר פחות אין מה לעשות יש כאלה שיש להם את זה ויש כאלה שאני מכיר שכבר 4 שנים עושים רק שמיניות וגם לא הכי טובות ולא מסוגלים לחשוב בכלל להפוך את המסוק :(
wind556
30-05-2012, 08:23:40
לכל אחד יש יעדים לאן הוא רוצה להגיע ברמת ההטסה שלו,לאחד זה לוקח יותר זמן ולאחר פחות אין מה לעשות יש כאלה שיש להם את זה ויש כאלה שאני מכיר שכבר 4 שנים עושים רק שמיניות וגם לא הכי טובות ולא מסוגלים לחשוב בכלל להפוך את המסוק :(
נראה שלא הבנת את הנושא ידידי
הנושא אינו "יעדים" אלא הבנה מסויימת שבתחביב אין יעדים הכתובים בפרוטוקול אלא הנאה אישית ודרך אישית של כל אחד
אנחנו אמנם קהילה, אבל ברגע האמת, זה הרגע שהמסוק באויר, איש איש לעצמו, עם הדרך שלו, עם היכולות שלו, עם הפחדים שלו ועם ההנאה שלו. בזה כל אחד ואחד מאיתנו הוא אינדיבידואל ולא חלק משום קהילה או קבוצה.
כל מילה שנאמרה כאן כוונה אל השואל ויכולה לעזור לאלה שמרגישים כמהו ודומים לו בתחושות
אתה בא ממקום שונה, מרגיש אחרת, ומין הסתם יש שותפים להרגשתך, אבל הנאמר כאן לא נועד לך אלא לאלו שמרגישים כמו זה שפתח את הפוסט הזהומזדהים עם תחושותיו.
adi 29338
30-05-2012, 12:17:13
נראה שלא הבנת את הנושא ידידי
הנושא אינו "יעדים" אלא הבנה מסויימת שבתחביב אין יעדים הכתובים בפרוטוקול אלא הנאה אישית ודרך אישית של כל אחד
אנחנו אמנם קהילה, אבל ברגע האמת, זה הרגע שהמסוק באויר, איש איש לעצמו, עם הדרך שלו, עם היכולות שלו, עם הפחדים שלו ועם ההנאה שלו. בזה כל אחד ואחד מאיתנו הוא אינדיבידואל ולא חלק משום קהילה או קבוצה.
כל מילה שנאמרה כאן כוונה אל השואל ויכולה לעזור לאלה שמרגישים כמהו ודומים לו בתחושות
אתה בא ממקום שונה, מרגיש אחרת, ומין הסתם יש שותפים להרגשתך, אבל הנאמר כאן לא נועד לך אלא לאלו שמרגישים כמו זה שפתח את הפוסט הזהומזדהים עם תחושותיו.
עודד אתה צודק ושאני חושב על זה שוב אני חוזר לאופציה של עמית פורת אולי בשביל לחזיר לעצמו שוב את הביטחון עדיף לעשות את זה עם מדריך,זה בטח עדיף מלעלות בלי ביטחון ורק מהלחץ לעשות טעות שיכולה לגרום לריסוק מיותר ולהוציא לו את כל הרוח מהמפרשים.
עודד אתה צודק ושאני חושב על זה שוב אני חוזר לאופציה של עמית פורת אולי בשביל לחזיר לעצמו שוב את הביטחון עדיף לעשות את זה עם מדריך,זה בטח
עדיף מלעלות בלי ביטחון ורק מהלחץ לעשות טעות שיכולה לגרום לריסוק מיותר ולהוציא לו את כל הרוח מהמפרשים.
עדי מה קשור מדריך לכל הסיפור ?! הבן-אדם יודע להטיס אבל מרגיש שהוא תקוע ולא מתקדם !
זה כמו נהג שיודע לנהוג אבל מפחד לנהוג בלילה.... ואת כביש הערבה....
מורה לנהיגה יפתור לו את זה ?!
זה ענין עצמי שהוא צריך למצוא דרכים להתגבר עליהם...
מדריך זה הוצאה מיותרת ואף אינה הכרחית....
מאז שאני בתחום בחיים לא התחברתי עם כבל חניך מדריך לאף אחד !
ואם כבר צריך מדריך זה לשלבים הראשונים של הריחוף והלימוד הבסיסי !
לאחר המדריך צריך כבר מאמן ..... אחד שמנחה אותך איך לעשות את התרגילים ואיך לעשות אותם נכון.
וומישהו כבר המציא את הגלגל ויש לנו את הסימולטור בשביל זה במיוחד ה-REAL FLIGHT שיש לך מאמן שם
עם כל התרגילים והסבר מדויק איך לבצע אותם נכון........
ורק לידע הכללי שלך עדי גם עם מדריך אתה עלול לרסק אז ככה שאתה לא מוגן 100 אחוז מריסוקים.
adi 29338
30-05-2012, 17:13:52
עדי מה קשור מדריך לכל הסיפור ?! הבן-אדם יודע להטיס אבל מרגיש שהוא תקוע ולא מתקדם !
זה כמו נהג שיודע לנהוג אבל מפחד לנהוג בלילה.... ואת כביש הערבה....
מורה לנהיגה יפתור לו את זה ?!
זה ענין עצמי שהוא צריך למצוא דרכים להתגבר עליהם...
מדריך זה הוצאה מיותרת ואף אינה הכרחית....
מאז שאני בתחום בחיים לא התחברתי עם כבל חניך מדריך לאף אחד !
ואם כבר צריך מדריך זה לשלבים הראשונים של הריחוף והלימוד הבסיסי !
לאחר המדריך צריך כבר מאמן ..... אחד שמנחה אותך איך לעשות את התרגילים ואיך לעשות אותם נכון.
וומישהו כבר המציא את הגלגל ויש לנו את הסימולטור בשביל זה במיוחד ה-REAL FLIGHT שיש לך מאמן שם
עם כל התרגילים והסבר מדויק איך לבצע אותם נכון........
ורק לידע הכללי שלך עדי גם עם מדריך אתה עלול לרסק אז ככה שאתה לא מוגן 100 אחוז מריסוקים.
שגיא מספיק שיש לך תחושה שאתה עם מישהו שיכול להציל אותך במקרה של טעות זה כבר מחזיר לך את הביטחון ואני מדבר על שעור אחד ולא יותר ובשעור הזה הוא יכול לנסות דברים חדשים שעשה בסימולטור ולישם אותם בשטח וחוץ מזה אני בטוח שהוא יוכל למצוא הרבה אנשים שיעשו את זה בחינם ובכייף.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.