צפייה בגרסה מלאה : יום כייף במנחת עד הלום אשדוד ואורחים מעניינים
alex1312
02-06-2012, 22:58:18
היום הגיע אלינו תותי {איתן גולדשטיין} ויונתן יפה למנחת באשדוד היה יום סבבה עם סוף לא כלכך טוב כשה המסוק של יונתן יפה היתרסק יש סירטונים אנחנו בכל אופן נהנו מאוד ליראות את התותחים של מדינת ישראל מטיסים כמובן שעשינו גם על האש היה טעים מאוד
אני מתנצל מראש הסירטונים לא באיכות משהו !!!
תותי עם הX5
http://www.youtube.com/watch?v=8LebVaIpTR4
תותי עם הX5 טיסה שניה
http://www.youtube.com/watch?v=C9okiDlBCIU
יונתן יפה עם הCOMPASS HV7
http://www.youtube.com/watch?v=A4cJZb04gYo
giliav
03-06-2012, 05:45:24
היה ממש תענוג. תודה רבה למשה,איתן (תותי) ואיציק ויונתן על שבאו לבקר.
היה שילוב מנצח של אוכל טעים, חברים מקסימים וטיסות יפות!
אלכס - כל הכבוד על הארגון והיוזמה!
guyst
03-06-2012, 06:58:05
מסוכן ןמפחיד.
מה קרה שם?
וואו נראה באמת מפחיד. יונתן הכי חשוב שאתה בסדר.
Hagay
03-06-2012, 07:22:51
אהבתי את זה שכולם ישר אומרים "לא נורא - לא קרה כלום" אחרי שמכונת הרג 700 גידלה רצונות משלה לפגוע באנושות והתנתקה מידיו המיומנות של יהונתן.
מה בדיוק לא נורא בזה? רוצו לעשות ביטוח חיים!
יהונתן, יש כבר רעיון מה היתה הבעיה ומה גודל הנזק?
מאחל לנו שתחזור להטיס מהר כדי שנוכל להינות שוב.
guyro
03-06-2012, 07:43:12
אהבתי את זה שכולם ישר אומרים "לא נורא - לא קרה כלום" אחרי שמכונת הרג 700 גידלה רצונות משלה לפגוע באנושות והתנתקה מידיו המיומנות של יהונתן.
מה בדיוק לא נורא בזה? רוצו לעשות ביטוח חיים!
יהונתן, יש כבר רעיון מה היתה הבעיה ומה גודל הנזק?
מאחל לנו שתחזור להטיס מהר כדי שנוכל להינות שוב.
אני חושב שאתה עדין מידיי חגי, הבטיחות היא מעל לכל, יהונתן לא כזה מיומן, ראיתי אותו מספיק פעמים מסכן ועושה שטויות מתוך התלהבות ומפוצץ מסוקים שלו ושל אחרים. צריך לזכור שהוא עדיין ילד בן 14.
להיות מטיס טוב זה לא רק לעשות תרגילים יפים זה גם להטיס בבטחה, יש אפילו על זה סעיף ניקוד בתחרויות...
במקרה הספיציפי הזה, זה נראה איבוד שליטה על המסוק, הסיבה לא ברורה, אם זו הייתה בעיית רדיו או טעות מטיס שנלחץ,
ללא ספק זה היה יכול להסתיים רע מאוד.
danny z
03-06-2012, 08:41:18
אני מבוטח אצל מיליס, צד שלישי בלבד ,רק אם פגעתי חס וחלילה במישהו או במשהו הביטוח משתתף,אם המסוק פגע בי אז...הביטוח לא משתתף לצערי וחבל!!!
דרך אגב אחלה הטסות.
adi 29338
03-06-2012, 08:49:37
מפחיד ביותר :eek:,אני ממש נלחצתי שראיתי את הסרטון העיקר שיונתן בסדר, חוויה לא נעימה בכלל נראה כאילו המסוק עבר לו מעל הראש ונחת לידו,יונתן כמו שגיא אמר זה צריך ללמד אותך להבא להטיס הרבה יותר בטוח ורחוק ממך,היה לך באמת מזל גדוללללל.
וואו זה מפחיד!!! אבל איבוד שליטה או כשל טכני הם מקרים
סטטיסטיים שקורים ולכן תמיד חשוב לשמור לפחות 10-15 מטר מקו מטיס
וקו מטיס כ 10 מטרים מהצופים... כך יש מרחק מספיק גדול לטעות.
אכן בטיחות היא ערך עליון בתחביב שלנו ויש לשמור אותה באדיקות ובקנאות!!!
יונתן אתה מטיס מדהים, שים עיין על בטיחות והכל יהיה בסדר.
יאללה רוץ לתקן ורוצים לראות את הסרטון הבא שלך!*
adi 29338
03-06-2012, 08:51:58
אני חושב שאתה עדין מידיי חגי, הבטיחות היא מעל לכל, יהונתן לא כזה מיומן, ראיתי אותו מספיק פעמים מסכן ועושה שטויות מתוך התלהבות ומפוצץ מסוקים שלו ושל אחרים. צריך לזכור שהוא עדיין ילד בן 14.
להיות מטיס טוב זה לא רק לעשות תרגילים יפים זה גם להטיס בבטחה, יש אפילו על זה סעיף ניקוד בתחרויות...
במקרה הספיציפי הזה, זה נראה איבוד שליטה על המסוק, הסיבה לא ברורה, אם זו הייתה בעיית רדיו או טעות מטיס שנלחץ,
ללא ספק זה היה יכול להסתיים רע מאוד.
גיא יש מצב שזה גם כשל במערכת פלייברלס ?
guyro
03-06-2012, 09:01:49
גיא יש מצב שזה גם כשל במערכת פלייברלס ?
כן, כוונתי בבעיית רדיו זה כל האלקטרוניקה...כולל הפלייברלס.
אפרופו, עדי, בדרך כלל כשל בפלייברלס יוצר תנועה לא רצונית של המסוק , מפתיעה וחדה, זה לא נראה ככה בטיסה הזאת.
s.mario
03-06-2012, 09:40:24
איפה נפל המסוק?!
giliav
03-06-2012, 12:02:53
הנפילה של המסוק הייתה קרובה אלינו מאוד ואכן הייתה מפחידה.
הבטיחות חשובה לנו ולכן במשטח שלנו המטיס נמצא כ15 מטר לפני הקהל (שיושב תחת עצים).
יונתן היה אחראי והקפיד להטיס שלא מעל הראש ומקדימה אבל מהצד זה נראה כאילה המסוק "קפא" והפסיק להגיב (מערכת וי-באר - לא יודע אם קשור או לא). למעשה לקח למסוק 2-3 שניות להגיע למקום הריסוק שלו בזכות הזהירות של יונתן.
ראינו כבר בעבר מקרים של מטיסים לא זהירים שעשו דברים "מעל הראש" שהסתיימו תוך פחות משנייה בריסוק אבל לא כך היה המקרה פה.
קריאות ה"לא נורא" שלנו היו כי יונתן נבהל נורא וחשש שמישהוא נפגע. כשראינו שהכל כשורה צעקנו לו שהכל בסדר כדי לעדכן ולהרגיע.
אגב - רובנו עם ביטוחים של מיליס ואני מסכים עם כל מילה שנאמרה לגבי חשיבות הבטיחות.
האידיאלי היה לסדר כלוב לקהל (כמו בחלק מהמקומות בחו"ל) אבל לצערי העירייה לא ממש עוזרת ואנו עושים הכל שם מכיסנו...
יונתן 1
03-06-2012, 12:09:36
אני חושב שאתה עדין מידיי חגי, הבטיחות היא מעל לכל, יהונתן לא כזה מיומן, ראיתי אותו מספיק פעמים מסכן ועושה שטויות מתוך התלהבות ומפוצץ מסוקים שלו ושל אחרים. צריך לזכור שהוא עדיין ילד בן 14.
להיות מטיס טוב זה לא רק לעשות תרגילים יפים זה גם להטיס בבטחה, יש אפילו על זה סעיף ניקוד בתחרויות...
במקרה הספיציפי הזה, זה נראה איבוד שליטה על המסוק, הסיבה לא ברורה, אם זו הייתה בעיית רדיו או טעות מטיס שנלחץ,
ללא ספק זה היה יכול להסתיים רע מאוד.
שלום לכולם,
גיא, אתה צודק ב100% בכל מה שכתבת ,אני עוד לא מיומן שאני אוכל לצאת ממצבים קשים מבלי לפגוע במסוק או במקרה המאוד מסוכן הזה ,באנשים..
היו לי לא מעט טעויות מהתלהבות אני מסכים לגמרי..
המסוק באמצע הטיקטוקים משך לכיווני ולכיוון הצופים בשלב כלשהו(הכל קרה נורא מהר)אני עוד לא יודע מה זה היה..
לאחר הריסוק הוצאנו את הסוללה חיברנו אותה שוב וראינו שהסרווים עובדים באופן תקין(שהסרויים ינועו כמו שצריך)וכך היה הסרווים היו בדיוק לפני הריסוק הכל היה תקין..
בכל מקרה למדתי הרבה מהמקרה הזה ומאוד מקווה שזה לא יקרה לא לי ולא לאף אחד..
אם משהו שמע פעם על תופעה כזאת ויכול לעזור לפנעח מה קרה אני אשמח מאוד!(הסטאפ שלי נמצא בחתימה למי שרוצה לדעת)
הנזק לא כ"כ גדול..
בלי שום קשר תודה לכל המפרגנים!
מקווה לתקן אותו ולעלות כמה שיותר מהר חזרה לאוויר..
שבוע טוב לכולם!!
adi 29338
03-06-2012, 14:02:09
שלום לכולם,
גיא, אתה צודק ב100% בכל מה שכתבת ,אני עוד לא מיומן שאני אוכל לצאת ממצבים קשים מבלי לפגוע במסוק או במקרה המאוד מסוכן הזה ,באנשים..
היו לי לא מעט טעויות מהתלהבות אני מסכים לגמרי..
המסוק באמצע הטיקטוקים משך לכיווני ולכיוון הצופים בשלב כלשהו(הכל קרה נורא מהר)אני עוד לא יודע מה זה היה..
לאחר הריסוק הוצאנו את הסוללה חיברנו אותה שוב וראינו שהסרווים עובדים באופן תקין(שהסרויים ינועו כמו שצריך)וכך היה הסרווים היו בדיוק לפני הריסוק הכל היה תקין..
בכל מקרה למדתי הרבה מהמקרה הזה ומאוד מקווה שזה לא יקרה לא לי ולא לאף אחד..
אם משהו שמע פעם על תופעה כזאת ויכול לעזור לפנעח מה קרה אני אשמח מאוד!(הסטאפ שלי נמצא בחתימה למי שרוצה לדעת)
הנזק לא כ"כ גדול..
בלי שום קשר תודה לכל המפרגנים!
מקווה לתקן אותו ולעלות כמה שיותר מהר חזרה לאוויר..
שבוע טוב לכולם!!
יונתן העיקר שהכל בסדר איתך זה הכי חשוב,אני בטוח שתחזור מהר מאוד להטיס ותלמד מהטעות הזו שלא צריך להטיס כלכך קרוב,גם אני התחלתי בזמן האחרון להטיס קרוב מאוד אלי ואחרי שראיתי את הסרטון שלך אני אתחיל להתרחק יותר,אין ספק שאתה מטיס מוכשר.
guyro
03-06-2012, 14:10:36
הנפילה של המסוק הייתה קרובה אלינו מאוד ואכן הייתה מפחידה.
הבטיחות חשובה לנו ולכן במשטח שלנו המטיס נמצא כ15 מטר לפני הקהל (שיושב תחת עצים).
יונתן היה אחראי והקפיד להטיס שלא מעל הראש ומקדימה אבל מהצד זה נראה כאילה המסוק "קפא" והפסיק להגיב (מערכת וי-באר - לא יודע אם קשור או לא). למעשה לקח למסוק 2-3 שניות להגיע למקום הריסוק שלו בזכות הזהירות של יונתן.
ראינו כבר בעבר מקרים של מטיסים לא זהירים שעשו דברים "מעל הראש" שהסתיימו תוך פחות משנייה בריסוק אבל לא כך היה המקרה פה.
קריאות ה"לא נורא" שלנו היו כי יונתן נבהל נורא וחשש שמישהוא נפגע. כשראינו שהכל כשורה צעקנו לו שהכל בסדר כדי לעדכן ולהרגיע.
אגב - רובנו עם ביטוחים של מיליס ואני מסכים עם כל מילה שנאמרה לגבי חשיבות הבטיחות.
האידיאלי היה לסדר כלוב לקהל (כמו בחלק מהמקומות בחו"ל) אבל לצערי העירייה לא ממש עוזרת ואנו עושים הכל שם מכיסנו...
גלעד , יש גם חשיבות למרחק המטיס מהמסוק ולא רק למטיס מהקהל. שים לב בסרטונים את המרחק של המסוק של תותי ממנו, בצורה זו למטיס יש יותר שליטה בנושא הבטיחות במידה ויש תקלה.
kondason
03-06-2012, 18:42:28
זה היה נראה לרגע כמו מאוורר תיקרה. :D
יונתן אל תקח ללב. תחזור במהרה לטוס.
alex1312
03-06-2012, 18:57:16
רבותיי בהיזדמנות זאת אני רוצה להגיד שחוץ מהנזק של המסוק אין נזק או פגע בנפש שזה הכי חשוב ביותר כולם שלמים ובריאים ובטיחות מעל הכל במיקרה של יהונתן הוא המריא ממרחק של בערך 20 מטר מהקהל
ואני לא יודע מאיזו סיבה המסוק איבד שליטה ממש מוזר אבל צריך גם לפרגן על היום הזה. יונתן יודע להטיס ברמה גבוהה לא סתם הוא לקח מקום 3 בישראל ובכמה טיסות לפני טס פשוט מדוייק ויפה מאוד שאפו בעזרת השם בשנה הבא ב3D MASTER ובשירשור הזה אפילו לא פירגנו לתותי התותח ראינו איך הוא מטיס פשוט אין מילים תותי תודה שהגעת אלינו לביקור ואנחנו נשמח מאוד לארח אותך ואת אבא שלך משה שוב רבותיי לא לשכוח בחודש הבא תותי הולך ליצג אותנו
ב3D MASTER בהולנד ואני מקווה שתותי יהיה בשלישייה הפותחת וזה יהיה מאוד כייף ליראות את הנציג שלנו של ארץ הקודש מנצח בהצלחה תותי יש לך אבא משה ניפלא שיהיו לנו רק שירשורים שמחים :cool:;)
נועם ג
04-06-2012, 00:05:19
אתה עובד עם בקר 80 על המסוק הנ"ל לא?
הבקר יורד קר?
חשדת אולי שהBEC הפנימי חתך או משהו כזה?
יונתן 1
04-06-2012, 06:47:37
אני עובד עם הקונטרוניק 80,
הסרווים לסיקלייק HV והסרוו זנב 6וולט יש לי סטאפ דאון אז אני משתמש בסוללת מקלט ולא משתמש בbec הפנימי..
הבקר יורד בסדר אחרי טיסה לא מתחמם יותר מידי..
wonderd
04-06-2012, 07:04:09
תסלחו לי כולם שאני אומר את זה, אבל חלק לא מבוטל מכם מטיס קרוב ומסוכן כמעט בכל הטסה, יונתן לא אשם בעניין הוא פשוט לומד מכם.
עם כל הכבוד לכל 'מטיסי העל' שיש לנו פה במדינה, הם/אתם צריכים ללמוד להטיס רחוק יותר מכם, למרות שאת קריאות ההתפעלות מהקהל מקבלים בהטסות קרובות ומסוכנות.
אלעד.
יונתן כל הכבוד לך!
אם הצלחת להפיק לקח מהמקרה? אני חושב שזה הכי חשוב!
כי אתה כן מטיס מעולה!
לגבי תותי? זה כבר קונצנזיוס לא??? המטיס הכי מדהים שיש!
פשוט תענוג לראות סרטונים שלו, כל פעם אני נמוג מאיכות ההטסה שלו.
שיהיה בהצלחה ב3DM!!!!
הבוררר
04-06-2012, 08:38:24
תסלחו לי כולם שאני אומר את זה, אבל חלק לא מבוטל מכם מטיס קרוב ומסוכן כמעט בכל הטסה, יונתן לא אשם בעניין הוא פשוט לומד מכם.
עם כל הכבוד לכל 'מטיסי העל' שיש לנו פה במדינה, הם/אתם צריכים ללמוד להטיס רחוק יותר מכם, למרות שאת קריאות ההתפעלות מהקהל מקבלים בהטסות קרובות ומסוכנות.
אלעד.
כן?! תראה לי אחד כזה:cool:
הבוררר
04-06-2012, 08:42:27
אתה עובד עם בקר 80 על המסוק הנ"ל לא?
הבקר יורד קר?
חשדת אולי שהBEC הפנימי חתך או משהו כזה?
א- בקר 80 אמפר מתאים לחלוטין בטאפ שיש ליונתן והא אפילו יורד קר.
ב- תאמין לי שBEC של קונטרוניק יחתוך את פעולת המנוע לפני שיחתוך את המתח לסרוואים (מה שלא קיים בכלל!!),
מעבר לכך סרוואים שלא מקבלים מתח כאשר המסוק באוויר-- בוא נאמר שבאלפית השניה שמפסיק המתח המסוק כנראה יהפוך למקופלת בטעם קרבון:)
wonderd
04-06-2012, 10:48:18
כן?! תראה לי אחד כזה:cool:
אה...אה....
guyro
04-06-2012, 10:54:28
תסלחו לי כולם שאני אומר את זה, אבל חלק לא מבוטל מכם מטיס קרוב ומסוכן כמעט בכל הטסה, יונתן לא אשם בעניין הוא פשוט לומד מכם.
עם כל הכבוד לכל 'מטיסי העל' שיש לנו פה במדינה, הם/אתם צריכים ללמוד להטיס רחוק יותר מכם, למרות שאת קריאות ההתפעלות מהקהל מקבלים בהטסות קרובות ומסוכנות.
אלעד.
אלעד,
אתה צודק בהחלט, אבל יש לי הסתייגות קלה: יש בתחרויות סעיף שנקרא SAFE PRESENTATION , מטרת הסעיף לתת ציון למתחרה על ה"אומץ" שלו תוך כדי שמירה על בטיחות נכונה.
יש מטיסים כמו תותי, חן, ודניאל שמספיק מנוסים להתקרב אך לצאת מכל מצב בצורה בטוחה ככל האפשר, זה מגיע מהרבה ניסיון , אימונים ומצבי חירום שהיו בהם.
ויש גם כאלו שמשתוללים קרוב ומסכנים אחרים והם אכן נמנים בין החברים שלנו.
אתמול בתחקור שעשיתי ליונתן, הוא טען שבתחילת התיקתוק הוא הרגיש שיש לו בעיה, אך הוא עדיין המשיך את התיקתוק תוך כדי שהמסוק מתקרב אליו ואז כבר איבד שליטה.יש פה גם עניין של הפעלת שיקול דעת נכון בזמן הנכון , מה שלא היה במקרה הזה.
כמוכן יש כאן מטיס שמתחזק לבד את מסוקיו והיו לו בעבר מספר מקרים של תחזוקה לקויה שגרמה לכשל בטיסות שלו.
סליחה שאני קשה, אבל אני לא חושב שיונתן באמת למד לקח ומבין את הטעויות שלו, הוא קרו בעבר וכנראה יקרו גם בעתיד.
אני חושב שהעידוד שנותנים לו בשטח ובפורום גורמים לו להסתכן ולסכן בצורה שכבר עוברת גבולות. זה לא קורה אצל אחרים.
הבוררר
04-06-2012, 11:18:26
אלעד,
אתה צודק בהחלט, אבל יש לי הסתייגות קלה: יש בתחרויות סעיף שנקרא SAFE PRESENTATION , מטרת הסעיף לתת ציון למתחרה על ה"אומץ" שלו תוך כדי שמירה על בטיחות נכונה.
יש מטיסים כמו תותי, חן, ודניאל שמספיק מנוסים להתקרב אך לצאת מכל מצב בצורה בטוחה ככל האפשר, זה מגיע מהרבה ניסיון , אימונים ומצבי חירום שהיו בהם.
ויש גם כאלו שמשתוללים קרוב ומסכנים אחרים והם אכן נמנים בין החברים שלנו.
אתמול בתחקור שעשיתי ליונתן, הוא טען שבתחילת התיקתוק הוא הרגיש שיש לו בעיה, אך הוא עדיין המשיך את התיקתוק תוך כדי שהמסוק מתקרב אליו ואז כבר איבד שליטה.יש פה גם עניין של הפעלת שיקול דעת נכון בזמן הנכון , מה שלא היה במקרה הזה.
כמוכן יש כאן מטיס שמתחזק לבד את מסוקיו והיו לו בעבר מספר מקרים של תחזוקה לקויה שגרמה לכשל בטיסות שלו.
סליחה שאני קשה, אבל אני לא חושב שיונתן באמת למד לקח ומבין את הטעויות שלו, הוא קרו בעבר וכנראה יקרו גם בעתיד.
אני חושב שהעידוד שנותנים לו בשטח ובפורום גורמים לו להסתכן ולסכן בצורה שכבר עוברת גבולות. זה לא קורה אצל אחרים.
מסכים בהחלט!! אמנם אני אישית לא מגדיר את עצמי כאחד שמטיס ברמה בטיחותית מוגזמת אך יש כללים ברורים, כמו אלה שגיא ציין לעיל, והמשוואה הפשוטה של "הרגיש לי שיש בעיה" ובנוסף בכל זאת המשכתי להטיס ובנוסף לכל גם קרוב לאנשים בסופו של דבר זה לא ייגמר טוב בשום צורה ומה לעשות כשקורה מקרה כזה, אין צורך " להתנצל על שאני קשה" אלא לתת בראש בכל הכוח לאותו חבר בפורום בין אם זה אני או כל אחד אחר הייתי מצפה שכך יקרה- מטבענו אנחנו מפנימים רק כאשר הבלתי נמנע כבר קרה.
(אגב השבת הזו זה לא המקרה היחיד-ילד נוסף נפצע יחסית קל מפגיעה של 450 עקב חוסר זהירות!!)
יהונתן
שים לב לכל הדברים המשותפים לעניין הזה, ואני אקח כדוגמא פשוטה רק את המרכזיים באמת- ההתלהבות המיותרת מול נושא התחזוקה ושיקול הדעת שלך בזמן אמת, כאשר הינך מזהה שיש בעיה כלשהיא שים לב איך הושפעת ובסופו של דבר לאן הגיעו הדברים.
אני אישית מלראות את הסירטון בפעם הראשונה והשלישית ממש רואים שאתה "נס על נפשך" והרגשת את האימה של הכלי הזה- אני מציע לך לחשוב על הרגע הזה בכל פעם שאתה מטיס ואף בזמן התחזוקה והבנייה בבית עם עצמך- שנינו נוכחנו לדעת שיש לך מה ללמוד.
קח את הדברים בחיוב ותוציא מהם את הטוב ביותר שתוכל, בעברי הייתי בהרבה יותר גרוע ממך, בסה"כ כולנו מנסים להתקדם ולהשתפר.
wonderd
04-06-2012, 13:48:36
אני מסכים אתכם בהחלט, אבל לא חושב שמישהו יכול להשתלט על מסוק אם לדוגמה מתנתקת האלקטרוניקה באמצע טיסה נמוכה לכיוון המטיס/קהל, או שהגריפים של הראש מתנתקים מסיבה כלשהי וזה יכול לקרות לכל מטיס גם אם רמת התחזוקה הכי טובה. תאונות היו ויהיו ועדיף לא להיות קרובים למסוק כשהן קורות.
דירוג על אומץ זה יפה אבל אני בטוח שישנם כללים ברורים לשמירת מרחק בטיחות גם כשמרגישים ממש אמיצים.
בקיצור - נראה לי שכולנו מסכימים שצריך להיזהר יותר ולא לזלזל ביכולת של המכונות המפלצתיות האלה לפגוע בנו, גם אם צריך להשקיע בתחזוקה טובה ובשמירה על כללי זהירות נוקשים.
naor14
04-06-2012, 14:24:49
האם כשהמסוק היה מעליך נתת פול פיץ שלילי יונתן ?
יונתן 1
04-06-2012, 14:44:25
האם כשהמסוק היה מעליך נתת פול פיץ שלילי יונתן ?
כן,אבל הרדיו לא הגיב..
יונתן 1
04-06-2012, 15:19:22
חברה ,אני מבין מה אתם אומרים..
הפנמתי את הדברים וחשבתי על כל הנושא לא מעט..
לא היה לי שום שליטה על המסוק שהוא התקרב לכיווני!!
אני יודע שיש לי מה ללמוד מבחינת תחזוקה אבל במקרה הספציפי הזה המערכת האלקטרונית היא זו שגרמה לזה ולא בורג שהשתחרר..
נראה לי שזה מספיק כבר הבנתי מה שניסיתם להעביר לי והפנמתי..
כל הנושא של הבטיחות חדר יפה מאוד לראשי אחרי המקרה הזה..
וישראל אל תדאג אני לוקח את זה למקום חיובי..
SHAHAR AB
04-06-2012, 15:56:28
יונתן יפה על ההפנמה ומקווה שכולם ילמדו
liran
04-06-2012, 16:01:26
יונתן,
אמרת שיש לך ויבאר על המסוק נכון?
תחבר אותו למחשב ותבדוק בבקשה את לוג ההתראות, אפילו תעלה אותו לפורום...
אם יש לך ספק לגבי ציר הזמן פשוט תשפוך את הכל וננסה לראות מה קרה...
גם אם התקלה אינה קשורה במישרין לפליברלס, מעצם היותו צרכן חשמל הוא יכול לספק אינפורמציה לגבי תקינות או אי תקינות המערכת ולהצביע על תקלות שם כמו כן לתת מידע אם היה כשל רדיו.
יחד עם זאת, צר לי לומר זאת, בכל זאת מדובר במטיס מוכשר וצעיר ואני לא מעוניין להוציא לו את הרוח מהמפרשים בפרט שנראה שצפוי לו עתיד מבטיח בתחום, אבל ככל שאני צופה שוב ושוב בסרטון הארוע נראה לי יותר כטעות אנוש מכשל במסוק.
אני שמח שהארוע נגמר כך לא אחרת ומצפה לקבל עוד מידע שישפוך אור על המקרה שנוכל ללמוד ממנו יותר...
בהצלחה ;)
alex1312
04-06-2012, 16:03:23
יונתן אני רוצה להגיד לך שאתה ילד מיוחד ואני יסביר גם למה אם היו נותנים את כל הביקורות שקיבלת למישהו אחר הוא היה מתרגז ואומר שהוא הכי טוב שאף אחד לא מבין כלום ואתה הפנמת ולמדת פה את כל מה שדיברו בשירשור הזה וזה טוב מאוד וחשוב מאוד אני מאחל לך המשך ושיגשוג בתחום עלה ותצליח להיות מאחד ממובילי המסוקאים בארץ ובעולם
alex1312
07-06-2012, 19:55:51
שלום לכולם לכל מי שרוצה להגיע למנחת עד הלום באשדוד מוזמן להגיע אנחנו נארח אותו בכייף
Friman
08-06-2012, 12:31:06
יונתן יפה שאתה לוקח אחריות
האתגר כמו שאמר גיא הוא לא רק להכיר במלים באחריות אלא לתרגם זאת למעשים בפועל. זה נראה מהסרטון אירוע חמור מאד שיכול היה טפו טפו טפו לעלות לך בחיים או בפציעה חמורה.
שמח שאתה וכולם שלמים ובריאים, וכמו שאמרתי לך בעבר אני מאד אוהב את ההטסות שלך ויש לך הרבה כישרון; תמשיך להטיס אבל קח לתשומת ליבך את כל מה שהעירו לך פה.
ronen1234
09-06-2012, 10:05:07
מה שחשוב שהכל ניגמר בשלום ! כל הכבוד יונתן אאללווףף לפחות נהנתם מהבשר?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.