אננס
06-06-2012, 18:14:00
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22803__Idol_Traditional_Balsa_Trainer_3_Channel_ 890mm_ARF_.html
מי שעוקב אחרי ההודעות שלי זוכר שחיפשתי טיסן בלזה שהרגשתי כבר שבע לאחר מספר לא מבוטל של קלקרים סינים.
הטיסן הזה הופיע אצל סיני לפני יותר מחודשיים אבל רק בגרסת "קיט נגריה" כלומר חתיכות בלזה וזהו, למזלי הוא לא היה במלאי הרבה זמן אז לא הזמנתי.
לפני 3 שבועות הופיע אותו טיסן רק עכשיו בגרסת ARF ב 35 דולר... מכיוון שיש לי סטאפ מתאים... הזמנתי..
לפני יומיים הוא הגיע, בערך 4 שעות עבודה (שעתיים בכל ערב) ותוך יומיים הוא היה בנוי.
התרשמות כללית, בלזה דקה ולא מלאה, כלומר משקל קל אבל לא ישרוד טוב התרסקויות... אבל הוא באמת יפה.. קל מאוד 440 גרם ללא סוללה .
הנדסת אנוש לא משהו... חומרה מגיעה בחסר, אין נועלים לגלגלים, ההורנים נראים כמו שנלקחו מטיסן צעצוע (לא הרכבתי אותם).
בביקורת רשמו שהגה הכיוון נראה קטן וספק עם יספק את הסחורה, אז חתכתי מבלזה 3 ממ הגה כיוון גדול יותר בס"מ בצבע צהוב.
הרכבתי את המנוע המקורי שמגיע עם הגרסה המורכבת של הביקסלר, הצלב מתכת (תושבת מנוע) נלקח מהמנוע שהורכב על הביקסלר במקום המנוע המקורי.
סרוואים, היו לי 2 דרדסים, אבל אחד מהם לא הפסיק לזמזם אז הרכבתי דרדס אחד ועוד סרוו 13 גרם כתום שהיה לי זרוק סתם.
בקר 20 אמפר - פרופ' APC 7X5 .. יש גם 8X4 אבל לא בטוח שנבדוק אותם בכלל..
הסוללה ממוקמת במקום קצת מסוכן, בחרטום מלמטה.. אני צריך לדאוג לאבטוח נוסף כדי שהיא לא תצא משם בלופים חזקים...:-)
היום בבוקר היה test ראשון, טיסה ראשונה עם סוללה 2 תאים 1300 , שוקלת 80 גרם כך שמשקל טיסן היה 520, מצערת מלאה זרם של כ-13 אמפר מעט יותר מ 100W, לא בדקתי דחף אבל לדעתי בסביבות ה 400 גרם.
טס מדהים, לופים יפים פניות חדות ימינה ושמאלה, היה צריך קצת לקזז את הגה הגובה אבל הגה הכיוון היה בול.
בסגירת מנוע הוא דואה מדהים ומגיב יפה, סה"כ 8 דקות טיסה ניצול של 65% סוללה. ממש תענוג...
טיסה שניה , החלפתי לסוללה 3 תאים רק כגי לבדוק - המנוע משך כ-20 אמפר שזה יותר מ- 200W , קיבלתי שד מדהים...
לאחר דקה וחצי בום קטן באמצע לופ מדהים הזכיר לי שהכנף מחוברת בגומיות, הייתי בטוח שפירקתי את הכנף מהמקום, אבל הטיסן המשיך להגיב יפה עד שראיתי שהסוללה התנתקה מהסקוץ ותלויה באויר.
איזה מזל שה- XT60 חזקים...
נחיתת חרום - חיבור הסוללה מחדש (ללא אבטחה ) וחזרה לאויר... השלמתי את ה 8 דקות עם סוללת ה-3 תאים בכיף מדהים...
טיסות הבאות נישאר עם 2 תאים...
לאחר 10 חודשים של יותר מ -5 טיסני קלקר סיני אני יכול לסכם אין כמו בלזה....
אפילו אם מדובר בבלזה סינית.
למרות שאיכות הטיסן לא משהו, הוא יפה , טס טוב , ויש עוד מקום לשיפורים...ב 35 דולר אני ממליץ ...
לצערי אין סירטונים מההטסה אז כמה תמונות מהבית
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69166&d=1338998753
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69167&d=1338998762
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69168&d=1338998771
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69169&d=1338998780
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69171&d=1338998799
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69172&d=1338998809
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69175&d=1338998824
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69177&d=1338998845
מי שעוקב אחרי ההודעות שלי זוכר שחיפשתי טיסן בלזה שהרגשתי כבר שבע לאחר מספר לא מבוטל של קלקרים סינים.
הטיסן הזה הופיע אצל סיני לפני יותר מחודשיים אבל רק בגרסת "קיט נגריה" כלומר חתיכות בלזה וזהו, למזלי הוא לא היה במלאי הרבה זמן אז לא הזמנתי.
לפני 3 שבועות הופיע אותו טיסן רק עכשיו בגרסת ARF ב 35 דולר... מכיוון שיש לי סטאפ מתאים... הזמנתי..
לפני יומיים הוא הגיע, בערך 4 שעות עבודה (שעתיים בכל ערב) ותוך יומיים הוא היה בנוי.
התרשמות כללית, בלזה דקה ולא מלאה, כלומר משקל קל אבל לא ישרוד טוב התרסקויות... אבל הוא באמת יפה.. קל מאוד 440 גרם ללא סוללה .
הנדסת אנוש לא משהו... חומרה מגיעה בחסר, אין נועלים לגלגלים, ההורנים נראים כמו שנלקחו מטיסן צעצוע (לא הרכבתי אותם).
בביקורת רשמו שהגה הכיוון נראה קטן וספק עם יספק את הסחורה, אז חתכתי מבלזה 3 ממ הגה כיוון גדול יותר בס"מ בצבע צהוב.
הרכבתי את המנוע המקורי שמגיע עם הגרסה המורכבת של הביקסלר, הצלב מתכת (תושבת מנוע) נלקח מהמנוע שהורכב על הביקסלר במקום המנוע המקורי.
סרוואים, היו לי 2 דרדסים, אבל אחד מהם לא הפסיק לזמזם אז הרכבתי דרדס אחד ועוד סרוו 13 גרם כתום שהיה לי זרוק סתם.
בקר 20 אמפר - פרופ' APC 7X5 .. יש גם 8X4 אבל לא בטוח שנבדוק אותם בכלל..
הסוללה ממוקמת במקום קצת מסוכן, בחרטום מלמטה.. אני צריך לדאוג לאבטוח נוסף כדי שהיא לא תצא משם בלופים חזקים...:-)
היום בבוקר היה test ראשון, טיסה ראשונה עם סוללה 2 תאים 1300 , שוקלת 80 גרם כך שמשקל טיסן היה 520, מצערת מלאה זרם של כ-13 אמפר מעט יותר מ 100W, לא בדקתי דחף אבל לדעתי בסביבות ה 400 גרם.
טס מדהים, לופים יפים פניות חדות ימינה ושמאלה, היה צריך קצת לקזז את הגה הגובה אבל הגה הכיוון היה בול.
בסגירת מנוע הוא דואה מדהים ומגיב יפה, סה"כ 8 דקות טיסה ניצול של 65% סוללה. ממש תענוג...
טיסה שניה , החלפתי לסוללה 3 תאים רק כגי לבדוק - המנוע משך כ-20 אמפר שזה יותר מ- 200W , קיבלתי שד מדהים...
לאחר דקה וחצי בום קטן באמצע לופ מדהים הזכיר לי שהכנף מחוברת בגומיות, הייתי בטוח שפירקתי את הכנף מהמקום, אבל הטיסן המשיך להגיב יפה עד שראיתי שהסוללה התנתקה מהסקוץ ותלויה באויר.
איזה מזל שה- XT60 חזקים...
נחיתת חרום - חיבור הסוללה מחדש (ללא אבטחה ) וחזרה לאויר... השלמתי את ה 8 דקות עם סוללת ה-3 תאים בכיף מדהים...
טיסות הבאות נישאר עם 2 תאים...
לאחר 10 חודשים של יותר מ -5 טיסני קלקר סיני אני יכול לסכם אין כמו בלזה....
אפילו אם מדובר בבלזה סינית.
למרות שאיכות הטיסן לא משהו, הוא יפה , טס טוב , ויש עוד מקום לשיפורים...ב 35 דולר אני ממליץ ...
לצערי אין סירטונים מההטסה אז כמה תמונות מהבית
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69166&d=1338998753
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69167&d=1338998762
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69168&d=1338998771
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69169&d=1338998780
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69171&d=1338998799
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69172&d=1338998809
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69175&d=1338998824
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=69177&d=1338998845