Friman
08-06-2012, 16:46:37
בטעות הצלבתי חיבורים של כניסת המתח הראשית ושל חיבורי הבלאנסר בין שני מטענים שונים בו זמנית (למדתי לקח, לא מחברים מטען בחושך. שניהם ציפצפו לאותת לתקלה, כשניתקתי וחיברתי מחדש המטען השני (טורניג׳י A-6-10 200w) חזר לעבוד כרגיל אך באקוסל 6 הופיעה בעיה - בקריאה של תא מספר 1 המתח מופיע תקין בתחילת הטעינה אך מייד יורד בקצב מהיר לכיוון 2v ואז המטען מצפצף להתריע על מתח תא נמוך וחותך את הטעינה. זה קרה עם 4 סוללות שונות, שכולן נבדקו במטען אחר ובמודד תאים ונמצאו תקינות ומאוזנות לגמרי. בכל הסוללות שזה קרה איתן באקוסל 6 זה קרה בתא מספר 1... ומכאן ההגיון שהבעיה בפורט (או איך שקוראים לזה) של תא 1 או במדידה שלו.
פתחתי את המטען, יש כמה הלחמות שנראות קרירות באיזור חיבורי הבלאנסר (אני לא בטוח אם זה ספציפית בחיבור לתא 1) אבל אין נתקים או מגעים רופפים. האם כמה הלחמות קרות עשויות להיות מקור הבעיה או שאולי יש לכם רעיון אחר על מה כדאי להסתכל או לבדוק? מסקירה כללית בעין לא ראיתי שום רכיב שנראה שרוף
פתחתי את המטען, יש כמה הלחמות שנראות קרירות באיזור חיבורי הבלאנסר (אני לא בטוח אם זה ספציפית בחיבור לתא 1) אבל אין נתקים או מגעים רופפים. האם כמה הלחמות קרות עשויות להיות מקור הבעיה או שאולי יש לכם רעיון אחר על מה כדאי להסתכל או לבדוק? מסקירה כללית בעין לא ראיתי שום רכיב שנראה שרוף