PDA

צפייה בגרסה מלאה : למי יש 700 F3C



shlomiv10
17-06-2012, 20:15:28
יש ברשותי F3C שכאשר נקנה הוטס מעט ורק שמיניות היות והתקדמתי קצת הרגשתי יותר בטוח להטיס אותו רק שבתרגילי 3D קלים המסוק מאוד עייף הבקר כוייל מחדש למוד ללא גוברנור ועדיין המסוק עייף אשמח לשמוע פתרונות כמו כן עלתה הצעה להחליף לפניון 13T מה דעתכם והאם זה אפשרי היות והמשינג מתקבל אוטומט בהרכבת המנוע ופה קוטר הפניון יהיה גדול יותר.

המסוק: F3C קומבו
פניון:12T
סוללות: 4500MAH 80C

dror_z
17-06-2012, 20:40:24
היי שלומי
למיטב ידיעתי רק לאלעד יש כזה
אני זוכר גם שהוא החליף משהו על מנת להגיע לזוויות גדולות יותר בראש
בקיצור דבר איתו

shlomiv10
17-06-2012, 21:01:00
כן אני יודע רק שאני לא מצליח ליצור איתו קשר.

AMIR
18-06-2012, 06:40:26
תמקד את השאלה:
חסר לך סל״ד?
או שתנועת הסייקליק שלך עייפה?

אני מבין שדווקא תנועת הסייקליק שלך עייפה ותצטרך לבדוק
איך אתה מוגדר במשדר באקספו ואיך מוגדר. פיץ׳ קרב שלך ובאיזה זוויות
סייקליק אתה עובד ובאיזה זוויות פיץ׳ את. עובד.

על כל פנים אלעד wondered הוא הכתובת שלך.
שיהיה בהצלחה

wonderd
18-06-2012, 06:55:39
הנה אני שלומי.. :)

אני מניח שאתה מתכוון למהירות גילגול איטית? - ככה בנוי ה F3C ולזה הוא מיועד - לא לטיסות 3D.
אם אתה מעונין 'לתקן' את זה - אתה צריך להחליף את הנדנדות בראש לנדנדות של 700 רגיל, אני החלפתי בזמנו לנדנדות של ניטרו והדברים הסתדרו - אם המסוק מכוון מכאנית טוב, לא צריך אפילו לבצע כיוונים מחדש.
האמת היא שלאחר זמן מה החלפתי את הנדנדות בחזרה למקוריות - כמו שאמרתי ה F3C אינו מיועד להיות מסוק 3D ובנוי כדי להיות איטי ומדויק, צריך להתרגל לרעיון ואז אפשר לבצע איתו טיסות ספורט ממש כיפיות.

אלעד.
נ.ב.; הטלפון שלי 054-6780052 ולא מה שכתבת בפרטי..

bartovmoti
18-06-2012, 08:16:18
אלעד, המסוק עם סיבובי ראש נמוכים יחסית בין 1900 ל 2000 בלחץ (מדדנו) וגם, מרגישים שהוא מתקשה להחזיק סל"ד כזה.
גם במצב Fixed Endpoints בגרף איידל רגיל 100-90-100 מרגישים מסוק עייף.. עושה רושם שלא ניתן להעלות סיבובי ראש בסט אפ הקיים.
אולי כדאי ששלומי יחליף פניון או מנוע.

בנוסף שלומי, ראיתי שהמנוע שמגיע עם ה 700 הסטנדרטי זה 510KV, ולמנוע שמגיע עם ה F3C יש רק 470KV, זה מסביר את עניין הסלד הנמוך.

lior_bar_ami
18-06-2012, 08:23:17
כמה שיניים הגלגל הראשי?

bartovmoti
18-06-2012, 08:38:49
ליאור, בראשי 112 ובפניון 12, כך זה גם ב F3C וגם ב 700 הרגיל, לא נראה לי שיש אפשרות לשינוי יחס התמסורת (לפחות ממה שבדקתי של אליין.. )
לפי חישוב יחס התמסורת הזה (9.33), ה 510KV יתן כ 200 סל"ד יותר לעומת ה 470KV שזה בערך מה שחסר כדי שהמסוק יהיה קצת יותר חייה..

עומר בנימיני
18-06-2012, 09:28:21
בנוסף, לפי הנתונים היבשים הוא שוקל חצי קילו יותר מטירקס 700 חשמלי רגיל.

wonderd
18-06-2012, 09:47:56
שוקל בדיוק אותו דבר, אם יש הבדלים הם מזעריים ביותר.
מבחינת הגדרות הסטאפ - 1900 סל"ד זה הרבה בשבילו..אני הייתי מטיס עם 1800 בנורמל ו 1850 באיידל 1.
מה זאת אומרת המסוק לא מחזיק סל"ד - מה אתם מנסים לעשות איתו בדיוק??

שוב - זה מסוק F3C שמיועד לטיסות ספורט וטיסות מדויקות ולא לתיקתוקים או פיירופליפים...

דרך אגב, איך הבקר אחרי ההחלפה? עובד יותר קר?

bartovmoti
18-06-2012, 10:56:31
זה בדיוק מה שניסו לעשות..
שלומי הייתי שוקל דווקא להפוך אותו לסקייל..
צריך להיות מדהים איזה איירוולף בגודל כזה

lior_bar_ami
18-06-2012, 10:56:56
היי מוטי,
הסל״דים אליהם אתם יכולים להגיע בסטאפ הנתון הם:
2050 סלד ללא גוברנור (גרף 100%)
או איזור ה 1850 עם גוברנור.
זה מקור ההרגשה שלכם שהמסוק עייף - אם תשנו יחס גיר (אפשרי בהחלט), המסוק יחיה הרבה יותר גם בהטסה אווירובטית עליה אלעד מדבר וגם בהטסת 3D שבהחלט אפשרית בסטאפ הנכון.

bartovmoti
18-06-2012, 11:08:05
ליאור, אתה צודק בתיאוריה אבל בשטח זה בקושי עבר את ה 2000
וגם כשניסו לעשות קצת תרגילים ממש שמעו שהסלד לא מחזיק ועם הגוברנור זה היה עוד יותר גרוע..
לפי מה שאלעד רשם המסוק הזה לא מיועד לטיסות 3d ומתוכנן בהתאם.

wonderd
18-06-2012, 11:24:33
ליאור - גם אם תשים לו מנוע KDE לא תוכל לבצע איתו 3D נורמלי, הראש שונה ועובד בזויות הרבה יותר קטנות מהראש הרגיל.
מוטי - המסוק הזה לא מבצע עליות מאונכות במהירות של מסוק רגיל, צריך להיות די עדין עם הסטיק השמאלי כדי לקבל טיסה טובה ויפה.

הייתי שמח לראות את חן צרפתי מטיס אחד כזה..

1.
http://youtu.be/niYQZ7715T8

2.
http://youtu.be/20N8D-V_tE0

lior_bar_ami
18-06-2012, 12:26:30
אלעד אני מודע לתכנון הראש של המסוק, בניתי כיוונתי והטסתי אחד כזה.
זה נכון שהוא לא מכונת 3D והייעוד שלו שונה - אבל הוא אכן יכול לבצע 3D יפה מאוד בסטאפ נכון.

shlomiv10
18-06-2012, 14:29:29
היי אלעד טוב לשמוע שאתה עדיין כאן וכן עדכנתי את מס' הפלפון בקשר לבקר ולמנוע הטמפ' מצויינות בהשוואה למה שהיה לפני החלפת הבקר- אני רוצה לחדד את מה שכתב מוטי לא מדובר על מהירות התגובה מה שכבר הבנתי שזה נורמאלי למסוק הספיציפי הזה הוא פשוט נחנק כאשר אתה מתחיל להטיס 3D עדין. הכוונה היא לסל"ד שבפרוש שומעים שהוא יורד מה שמרגיש כאילו מנוע עייף ואני חייב להדגיש המסוק חדש לחלוטין.(לא נגעתי בו מאז שדברנו לאחרונה)
וליאור שינוי יחס הגיר שאתה מדבר עליו למה אתה מתכוון לגג"ש הראשי או לפניון ואיך זה מסתדר עם מגבלות היצרן?

wonderd
18-06-2012, 14:45:43
אם המנוע חלש יש לך בעיה, אולי בהגדרות הסטאפ של הבקר ואולי ב'מיץ' שמגיע למנוע, צריך לבדוק את זה.
אין לך מה לשנות פיניון, זאת לא הבעיה, אצלי הוא לא נחנק גם כשאני מטיס איתו ב 1600 סל"ד.