התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה פרוייקט שיפוץ לטיסן T-34



edoman
02-07-2012, 11:58:19
שלום לכולם,
אז אחרי שהגיעו אלי הציפויים והמגהץ, יש מנוע וצירים חדשים למד גובה ומד כיוון בהזמנה, אפשר להתחיל במלכה
החלטתי לקחת על עצמי את הפרוייקט הזה בתור התחלה שאולי בהמשך אבנה בעצמי טיסן קיט, ואני חושב שזוהי דרך טובה להתחלה.
תיקון שברים קטנים ציפוי חדש זה בהחלט התחלה טובה...
אז מה יהיה לנו בפרוייקט:
1. החלפת ציפוי הטיסן לציפוי חדש עם תוספות של כמה מדבקות נחמדות.
2. החלפת מנוע מOS46 לASP52 ובכך גם הטיסן יהיה טיפה יותר מהיר.
3. שיפוץ שברים קטנים בטיסן ושיוף הבלזה לאחר הורדת הציפוי הישן והבלוי.

אז זהו היום יצאתי לדרך והנה כמה תמונות כבר מתחילת בפרוייקט

כיום איך שנראה הטיסן:

edoman
02-07-2012, 12:06:06
תמונות מהורדת הציפוי ופירוק המנוע והקאול:
כמו שאתם רואים מצב הטיסן בכי רע :P
אז לכל המקצועניים שבנינו יש לי שאלה
מה הדרך הכי טובה להוציא את הצירים של ההגה כיוון ושל ההגה גובה כדי גם לצפות את החלק הזה וגם להחליף את הצירים בצירים חדשים?
תודה לעוזרים.

ויזל ישי
02-07-2012, 13:16:36
סט מחרץ צירים של דוברו יעשה את העבודה יופי.

edoman
02-07-2012, 15:07:44
יש לך אולי קישור כי לא הבנתי כל מה אתה מדבר כל כך..?

edoman
03-07-2012, 22:00:39
חברים אשמח בעזרתכם
כיצד אני יכול לחלוץ את הצירים מההגה גובה ומהגה הכיוון כרגע שני החלקים מחוברים
בנסיון משיכה חזקה זה לא הלך..
תודה.

ויזל ישי
04-07-2012, 01:04:54
זה
http://shop.dubro.com/products/productdetail/Hinge+Slotter+Kit+%28QTY/PKG%3A+1+Set+%29/part_number=660/101.0.1.1.5161.5182.0.0.0?pp=12&

edoman
04-07-2012, 11:17:46
תודה רבה

adibenbasat
04-07-2012, 12:57:43
תמשוך יותר חזק, בלי רחמים, אחרי זה עושים שחזור ושמים צירים חדשים , ממש לא מסובך..
נראה לי די מיותר להזמין מחו"ל מכשיר מיוחד בשביל זה.. קצת תושייה..

flatspin
04-07-2012, 17:20:41
לחילוץ צירים אני משתמש בסכין מריחה (בעל קצה מעוגל) שאיננו בשימוש, מחמם אותו מעט ודוחף בצד הציר. אחרי שהסכין נכנס אני מבצע את אותו הדבר בצד השני של הציר. השלב הבא הוא משיכת הציר עם פלייר, כלפי חוץ. כמעט תמיד זה עובד.
במקרה קיצוני, שבשום אופן אי אפשר לחלץ את הצירים, אתה יכול לחתוך אותם, לחרוץ ולהתקין צירים חדשים לידם.

edoman
04-07-2012, 20:36:52
תמשוך יותר חזק, בלי רחמים, אחרי זה עושים שחזור ושמים צירים חדשים , ממש לא מסובך..
נראה לי די מיותר להזמין מחו"ל מכשיר מיוחד בשביל זה.. קצת תושייה..

******חח, אל דאגה אני לא ממהר להזמין שום דבר. את הצרים של ההגה כיון הצלחתי להוציא בלי לשבור כלום
עכשיו נשאר הפרוייקט של הגה גובה ... אצרף תמונות בקרוב של המשך הפרוייקט

edoman
12-07-2012, 10:25:20
טוב אז אחרי שיחרור הצירים הכוח ... הנה עוד שלב מהשיפוץ
כמובן אחרי שיוף טוב גם של העץ וגם של חלק מהציפוי שנשאר , בנוסף לזה תקנתי את השברים שהיו שם באלכסונים וזהו.
השלב הראשון היה לצפות רק את הקצוות ולאחר מכן ציפיתי את הכל
חלקכם המקצוענים אולי לא יאהב איך שציפיתי אבל אני מרוצה ויצא מתוח וטוב...

edoman
25-07-2012, 16:19:46
מפאת חוסר זמן בקושי התעסקתי בשיפוץ אבל הינה עוד התקדמות קטנה בציפוי הטיסן

אליקופטר
25-07-2012, 16:52:48
[QUOTE=edoman;365390]חברים אשמח בעזרתכם
כיצד אני יכול לחלוץ את הצירים מההגה גובה ומהגה הכיוון כרגע שני החלקים מחוברים
בנסיון משיכה חזקה זה לא הלך..
תודה.[/QUO


אם אילו צירים עם פין המחבר את שני החצאים ,אני מוריד את הפין עם שפיץ פלייר אחר כך אני מפריד את ההגהים בקלות,אח"כ עם סכין מנתחים מכניס בין הציר לבלזה צמוד לציר ,כך משני הצדדים הכול יוצא במשיכה קלה.
ההדבקה חזרה עם חיזוק בעזרת קייסם או סיכה חוצה מההגה ועד לקצה השני דרך הציר.
לגבי צירים ללא פין פשוט חותך את הציר .

edoman
29-07-2012, 11:03:51
טוב אז הפרוייקט התקדם לא מעט בשבת האחרונה,
טעות גורלית בחישוב הציפוי גרמה ל2 קיפולים לא הכי יפים הייתי אומר אבל אני די מרוצה בסה"כ מהציפוי של הטיסן
אחד מהקיפולים יוסתר ברובו ע"י הקאול והקיפול בזנב ישאר כנראה כפי שהוא
מצרף לכם תמונות להתרשמות....

edoman
09-08-2012, 16:07:56
סוף סוף המנוע יגיע ביום ראשון -שני הקרוב ואני אוכל להתחיל לעשות הרצה למנוע... להזכירכם המנוע המדובר הוא זה :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10726

אז כמה שאלות לפני ההרצה..
1. איזה דלק אתם ממליצים להשתמש למנוע הזה?
2. האם כדאי להריץ את המנוע עם פרופ 10X7 או להריץ אותו עם 10X6?

flatspin
09-08-2012, 17:04:10
עבודה נאה מאד. במיוחד בהתחשב בנסיון המועט שיש לך. המשך כך, אתה בדרך הנכונה.

בענין הקמט בציפוי, אתה יכול להתגבר עליו די בקלות. חמם את המגהץ לטמפרטורה מעט יותר גבוהה מזו שהשתמשת למלאכת בציפוי, החזק את המגהץ קרוב מאד לפני השטח של הציפוי, במעין ריחוף, נוגע לא נוגע, תוך כדי תנועה מתמדת לצדדים. תוך שניות הקמט ייעלם. אם לא, הוסף מעט חום למגהץ וחזור על הפעולה.

אני משתמש אך ורק בדלק 10% המבוסס על סינטטי וקיק.

פרופלור להרצה, לפי המלצת היצרן, 11X7 או 12X6. שניהם מתאימים. הטוב ביותר להרצה הוא הפרופלור איתו תטיס אחר כך את הטיסן.

edoman
09-08-2012, 23:13:25
עבודה נאה מאד. במיוחד בהתחשב בנסיון המועט שיש לך. המשך כך, אתה בדרך הנכונה.

בענין הקמט בציפוי, אתה יכול להתגבר עליו די בקלות. חמם את המגהץ לטמפרטורה מעט יותר גבוהה מזו שהשתמשת למלאכת בציפוי, החזק את המגהץ קרוב מאד לפני השטח של הציפוי, במעין ריחוף, נוגע לא נוגע, תוך כדי תנועה מתמדת לצדדים. תוך שניות הקמט ייעלם. אם לא, הוסף מעט חום למגהץ וחזור על הפעולה.

אני משתמש אך ורק בדלק 10% המבוסס על סינטטי וקיק.

פרופלור להרצה, לפי המלצת היצרן, 11X7 או 12X6. שניהם מתאימים. הטוב ביותר להרצה הוא הפרופלור איתו תטיס אחר כך את הטיסן.

תודה רבה..
רק לא הבנתי מה זה דלק סינטטי וקיק - זה הירוק או הורוד? אשמח להסבר מה זה אומר
תודה...

BITONY
10-08-2012, 09:41:45
אהלן
איך הורדת את הדבק מהמייצב גובה?

עבודה יפה, בבית שקמה צחכים לראות את ה34 באויר.

צוות בית שקמה......

אמיתי ויהודה

edgarfov
11-08-2012, 05:40:38
...זה מטוס מאוד חמוד...
זה לא T34.. כתוב עליו אמנם.. אבל זה מאוד רחוק מהמבנה של ה T34..
אולי חלק מההגה כוון. בשעת ערב

edoman
11-08-2012, 20:21:42
...זה מטוס מאוד חמוד...
זה לא T34.. כתוב עליו אמנם.. אבל זה מאוד רחוק מהמבנה של ה T34..
אולי חלק מההגה כוון. בשעת ערב

ואתה החלטת את זה כי ?

adibenbasat
11-08-2012, 22:55:31
T34 זה בכלל טנק;)

אבל ברצינות..יש הבדלים מיבניים בין המטוס המקורי לדיגמי הטיסנים שלו, זה נכון, אבל...
כשמדובר על קנה מידה, חוקים מתקופפים, כלומר, הסקיילים הקנאים למקור בדרל כלל (אם לא תמיד..:rolleyes:) לא טסים טוב.
אלו שעברו טרנספורמציה לקנה מידה קטן עם שינויים פרקטיים, טסים נהדר כמו זה.
אז נכון שהכנף המקורית מעט שונה (פרופיל שונה וגם משוכה קצת לאחור) וגם הזנב מעט שונה,
אז מה, הוא לא 100% סקייל ועדיין מאוד דומה למקור, ויותר מזה, טס תענוג:cool:

edoman
12-08-2012, 21:46:34
T34 זה בכלל טנק;)

אבל ברצינות..יש הבדלים מיבניים בין המטוס המקורי לדיגמי הטיסנים שלו, זה נכון, אבל...
כשמדובר על קנה מידה, חוקים מתקופפים, כלומר, הסקיילים הקנאים למקור בדרל כלל (אם לא תמיד..:rolleyes:) לא טסים טוב.
אלו שעברו טרנספורמציה לקנה מידה קטן עם שינויים פרקטיים, טסים נהדר כמו זה.
אז נכון שהכנף המקורית מעט שונה (פרופיל שונה וגם משוכה קצת לאחור) וגם הזנב מעט שונה,
אז מה, הוא לא 100% סקייל ועדיין מאוד דומה למקור, ויותר מזה, טס תענוג:cool:


אבל זה ברור, זה כמו שתקח את הסקיילים של המוסטנג ושל הספיטפייר כל חברה מוציאה אותם קצת שונה
סתם מעצבן אותי שאנשים זורקים מילים בלי שום קשר לעולם...