צפייה בגרסה מלאה : שאלה אני לא יודע מה לעשות, מנוע בנזין או 4 פעימות?
LIRAN.MM
16-07-2012, 11:49:10
שלום לכולם,
התחדשתי בטיסן 91 YAK 54
להלן מצורף קישור: http://www.freewebstore.org/Target-Rc-Model/YAK_54_91/p1163222_5285342.aspx
נתוני הטיסן הם:
Wingspan : 161cm..........................63.4in.
Wing area : 54.6dm2...................846sq.in.
Length : 156cm.........................61.4in.
Weight : 3.8-4.5kg................8.4-9.9lbs.
Engine : .91-1.25cu.in...........2-4stroke.
...................20cc gasoline engine.
Radio : 6 channels with 6 digital servos.
Flying skill level: Intermediate/advanced.
אני הסתובבתי במספר חנויות וכל אחד אמר משהו אחר, אחד אומר שבנזין זה הכי טוב והכי אמין והשני אומר ש-4 פעימות אמין גם הוא ואף יותר טוב משום שהוא פחות כבד ממנוע בנזין.
הייתי שמח אם כל אחד יתן לי את משנתו על כל אחד מהמנועים ואשמח יותר אם תתנו לי המלצות למנועים.
עד כה הטסתי טיסנים עם מנוע OS 46 AX ולאחר מכן עברתי להטיס חשמלי משום שזה דורש הרבה פחות תחזוקה ותפעול תקלות בשטח, כך שאין לי מושג כלל במנועי בנזין ו-4 פעימות.
תודה לירן.
mixerfix
16-07-2012, 12:30:33
4 פעימות דורש מעט יותר תחזוקה מ- 2 פעימות.
בנזין יעלה הכי פחות כסף "להאכיל" :-).
תרים טל' - אנסה לעזור לך.
054-467-6764
מרק
טיסני אילת
16-07-2012, 13:35:44
הי לירן,
אני לא אוהב באופן אישי מנועי בנזין, אבל האמת היא שהם נפלאים, זולים, חסכוניים ואמינים.
אם תיקח את המנוע הזה לדוגמא: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15381__RCG_20cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_2_2HP_1 _64kw.html
תרוויח מחיר זול ואמינות, שלא להזכיר את עלויות הדלק ופשטות השגתו לעומת דלק טיסנים....
טיסן הפרופ הבא שלי הוא ללא ספק בנזין (אני אצתרך להתרגל לרעש והריח השונים :p )
ד"א, הנה המנוע המדובר מונע על טיסן פה בסלובקיה מאתמול... :
http://www.facebook.com/video/video.php?v=261373550639731&oid=152824651464263
ופה אפשר לראות את הטיסן טס עם המנוע הזה:
http://www.youtube.com/watch?v=8IbGIJvL-7o
מושיק
16-07-2012, 19:37:48
לירן,אני בכלל חושב שלטיסן הזה ספציפית הכי טוב מנוע OS 120AX.
ZvikaF
16-07-2012, 20:07:19
תתחיל מהגדרה של צורך.. מחיר/אמינות/עלות תפעול/משקל .... ???
LIRAN.MM
16-07-2012, 20:26:51
נמאס לי מקאטים אני רוצה מנוע אמין וכמו כן שיוכל לספק לי מספיק כוח ל-3D.
mixerfix
16-07-2012, 20:37:25
Moki 22cc
http://airworld.de/Englisch/Benzinmotoren/einzylindermotoren/Moki_20/index.htm
מושיק
16-07-2012, 20:52:10
נמאס לי מקאטים אני רוצה מנוע אמין וכמו כן שיוכל לספק לי מספיק כוח ל-3D.
שוב אני חוזר ואומר OS 120AX מנוע מאוד אמין וחזק. אתה רוצה יותר חזק לך על ה 160 (אבל לדעתי זו כבר חזירות):cool:
haimgil
16-07-2012, 22:40:04
בלי לחשוב פעמיים,מנוע בנזין 20 סמק.או 120 שהוא מקביל ל 20 סמק .מנוע 90 מקביל ל 15 סמק.לך על 20 סמק בנזין.
edgarfov
16-07-2012, 22:50:21
א ר ב ע פמפמ, וליד זה איזה בנזין חמוד, עכשיו ברצינות
ארבע פעימות בתחזוקה נכונה , אמין הרבה יותר משתי פעימות, ויש לקחת בשחבון סגנון טיסה שונה.
יותר לכוון ארובטי מאשר מרוצי אוויר.
adibenbasat
17-07-2012, 11:08:18
אני גם חושב ש-OS120 הכי כדאי:cool:
טיסני אילת
17-07-2012, 12:48:26
אני הפסקתי להשתמש במנועי OS מאז שעברו לסדרת FX.
סדרת SF היתה האחרונה שהיתה באמת טובה, מאז (FX וכו') יש ירידה קבועה באיכות ואמינות המנועים שלהם במיוחד עם המעבר ל-ABL.
גם מנועי הרינג שלהם זה כבר לא מה שהיה פעם.
אני יודע שהרבה יקפצו עלי, אבל אחרי הרצה נכונה אפילו המנועים הסינים (ASP ודומיהם) יתנו אמינות ותמורה טובים יותר.
ולענינינו, קח את מנוע הבנזין שהצעתי בפוסט הקודם שלי, רק יתרונות (בטח ובטח לעומת OS והמחירים ההזויים שלהם)
מושיק
17-07-2012, 15:38:36
אני דווקא שמעתי שמנועי הבנזין בנפחים הקטנים ממש לא אמינים.
LIRAN.MM
18-07-2012, 15:34:30
מה אתם אומרים על המנוע הזה?
THUNDER TIGER F-130S 4-STROKE
זו חברה טובה ?
edgarfov
24-07-2012, 11:05:34
SAITO!
asafsee
24-07-2012, 14:14:02
מניסיון עם DLE20 אני יכול לומר לך שהוא עובד מעולה ואני שמח על הבחירה בבנזין לעומת ניטרו
בעיקר עלויות הדלק, ואתה לא תלויי באם יש או אין ניטרו בחנות, ניגש לתחנת הדלק ממלא ומערבב עם שמן וזה מספיק להרבה זמן
גם תחזוקתית אין הרבה מלבד להניע וללכת להטיס
4 פעימות נחמד מאוד שיש כזה אבל בגודל 20 סמק זה כבר מתחיל להיות פחות כלכלי לטעמי
edgarfov
24-07-2012, 17:39:22
ארבע פקים , מתאפיין בטווח מצארת מאוד מורגש "רגוע" לינארי משהו
יש כוח לטיפוס באנך עד שנמאס. לא יהיה רקטה
20דלק , שונה . כוח גדול יותר אבל פחות נוח באזור אמצע כוח , מצערת מלאה זה יהיה ממש טיל
לקחת בחשבון יותר משקל , מערכת הצתה וכל הגשפט.
יכול להרוס מהביצועים החריפים יותר. כלומר פחות 3D .
לחשב משקל יהיה הכי נבון. לא לעלות מעל הכתוב.
LIRAN.MM
24-07-2012, 17:46:48
חברים ראשית אני רוצה להודות לכולם על העזרה. החלטתי לקנות מנוע 20cc DLE
ותמשיכו להנות
תודה
מושיק
24-07-2012, 20:26:34
תתחדש:cool:
yaron_k
24-07-2012, 21:34:14
אני הפסקתי להשתמש במנועי OS מאז שעברו לסדרת FX.
סדרת SF היתה האחרונה שהיתה באמת טובה, מאז (FX וכו') יש ירידה קבועה באיכות ואמינות המנועים שלהם במיוחד עם המעבר ל-ABL.
גם מנועי הרינג שלהם זה כבר לא מה שהיה פעם.
אני יודע שהרבה יקפצו עלי, אבל אחרי הרצה נכונה אפילו המנועים הסינים (ASP ודומיהם) יתנו אמינות ותמורה טובים יותר.
ולענינינו, קח את מנוע הבנזין שהצעתי בפוסט הקודם שלי, רק יתרונות (בטח ובטח לעומת OS והמחירים ההזויים שלהם)
אכן כך !
edgarfov
28-07-2012, 20:11:22
ת'שמע.. יש לי OS55 AX שנתיים או שלוש על ה"בלטה" המעופפת שלי ה T34 סקייל יפיוף אבל מתחיל לטוס יפה במהירות הקול.
קרעתי לו ועדיין קורע אותו בימינו מידי פעם עם דלק 20אחוז ניטרו, בלי רחמים בלי להוריד קליק מפול מצערת (טוב... לא תמיד)
הייתי מכוון אותו די רע לפעמים להרוויח סלד רצחני , וחוטף קטים מצלייה מטורפת. הוא היה נוחת עם עשן לבן מהאגזוז
הוא מניע בנגיעה , כשהוא מכוון טוב הוא מלאך. וככמ היה גם היום אז...
עדות.
א.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.