PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה לעשות כשהולך מנוע תוך יום?



tomy669
29-07-2012, 18:39:01
שלום..
רכשתי לפני פחות משבועיים את המסוק הראשון שלי (V911) אני יודע שזה לא בדיוק מסוק אמיתי אך צעצוע נחמד שהרבה כאן המליצו עליו.
רכשתי את המסוק מ-BANGGOOD או יותר נכון BANGBAD.
לאחר שקיבלתי אותו קראתי את חוברת ההפעלה ועקבתי אחרי כל שלב ושלב והגעתי לשלב ההטסה.
בטיסה הראשונה המסוק לא היה יציב כלל ואף לא טס בצורה ישרה ומאוזנת.
היה צריך לשחק עם הקיזוזים של השלט וגם לאחר מכן לא טס יציב וישר.
שמתי לב שהמנוע הראשי לא תמיד עובד וכאילו נתקע ולא מצליח להזיז את הגג"ש הראשי.
לאחר מספר נחיתות לא טובות המנוע פשוט הפסיק לעבוד וכל זה קרה ביום הראשון שקיבלתי את המסוק.
בינתיים התייעצתי עם חברי הפורום והם המליצו לי לקנות מנוע חדש ואמין יותר וכך עשיתי.
החלטתי לא לעבור על זה בשתיקה ושלחתי מייל לשרות לקוחות של BANGGOOD, במטרה להסביר להם מה קרה ושהמנוע הפסיק לעבוד ביום הראשון שקיבלתי את המסוק.
הם בטענה החזירו לי מייל וכתבו בו, שזה מוזר להם מאוד שאני הראשון שזה קרה לו שמתוך אלפי מסוקים שנרכשו מהם.
והדבר שהכי עיצבן אותי, זה שהבחור שכתב לי את המייל רשם שאפילו לו יש כמה דגמים של V911 שהוא רכש לעצמו והוא מאוד נהנה להטיס אותם- למה זה אמור לעניין אותי שיש לו כמה דגמים כאלה ושכיף לו להטיס אותם לעזאזל?
בקיצור החזרתי מייל שאני ממש לא אוהב את הגישה הזו שמה שהוא כתב לי ושכרגע יש לי מסוק שרכשתי מהם והוא יושב בבית ולא עובד בגלל מנוע תקול,
וזה בכלל לא במקום שהוא כותב לי את מה שהוא כתב.
מאז, הם לא החזירו לי מייל ולא דיברו איתי או הציעו לי למצוא פתרון לבעייה.
מה לדעתכם אני אמור לעשות ואיך אני אמור להתנהל עם המצב הזה?
האם כדאי לשלוח מייל ל-WLTOYS?
ולהסביר להם את מה שקרה או שפשוט להישאר האזרח הקטן ולא לעשות כלום וסבול בשקט?

ohadsh
29-07-2012, 20:34:50
טומי שילמת דרך פייפל??
היה וכן אין שום בעיה אתה פותח תהליך מולם בתוך פייפל ותאמין לי שהם ימצאו פיתרון.
מקווה שיסתדרו הדברים אחי.

tomy669
29-07-2012, 21:08:49
השאלה אם באמת זה קשור לפייפל..
כן שילמתי דרכם אבל אני לא רואה כל הגיון שאומר שהם יכולים לעשות משהו בנידון!
נ.ב. לפי מה שראיתי באתר של פייפל שהם מתעסקים רק אם לא קיבלת את הפריט, קיבלת פריט שגוי או אם ישנה טעות כלשהיא בסכום שמשכו לך..
האם זה נכון או שיש עילה לפתוח תיק?

Shahars
29-07-2012, 21:29:12
אלא אם כן הזמנת מסוק עם מנוע מקולקל (ולמיטב הבנתי ולפי מה שהסברת זה לא המצב), אז נראה לי שבהחלט יש פקום לפתוח דיספיוט.

קיבלת פריט לא תקין, פתח ותסביר היטב את המצב. מעולם לא נתקלתי בבעיה שלא נמצא לה פיתרון לאחר פתיחת דיספיוט, פתאום כולם נחמדים וקשובים.

בהצלחה
שחר

tomy669
29-07-2012, 21:33:03
תוכלו לתת הסבר קצרצר איך לעשות זאת?

דויד רג'ואן
29-07-2012, 23:17:59
מותר לפרסם מפורום "אויב"? כי יש שם מדריך לפתיחת דספיוט מפורט מאד

tomy669
29-07-2012, 23:27:51
מקסימום שלח לי בפרטי..
ואין דבר כזה פורום אוייב, כולנו אחים! בגלל שנאת אדם נחרב בית המקדש ורק היום סיימנו את 9 באב..

Shahars
29-07-2012, 23:32:33
מה הסיפור, כנס לחשבון פיפאל, תגדיר עברית כשפת משתמש ויש לך שם הסברים ברורים ביותר

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

tomy669
07-08-2012, 22:22:36
עדכון..
התלוננתי בפיי פל ובינתיים הם צריכים להחזיר לי תשובה לגבי החזר כספי או פתרון אחר שהם יציעו.
בינתיים הזמנתי מנוע של NINE EAGLS כאשר היום קיבלתי אותו.
הלחמתי אותו למסוק והתחלתי להטיס, חייב לציין שהמנוע חזק מאוד ומומלץ לכל מי שקנה את ה-V911 להרכיב את המנוע של NINE EAGLS.
ממש מהנה ונחמד מאוד..
מה גם ששמתי סוללות 150 מילי אמפר וזה הוסיף כמה דקות נחמדות לזמן הטיסה של המסוקון.
שאלה למי שיש את המסוק, האם יש צורך בכיוונים כל שהם דרך השלט כדי שהמסוק יהיה יציב באוויר או שהוא אמור לעלות ולהישאר במצב יציב ללא נטייה לכיוון כל שהו כל עוד לא נוגעים בכיוונים?

eagle75
08-08-2012, 07:40:13
עדכון..
התלוננתי בפיי פל ובינתיים הם צריכים להחזיר לי תשובה לגבי החזר כספי או פתרון אחר שהם יציעו.
בינתיים הזמנתי מנוע של NINE EAGLS כאשר היום קיבלתי אותו.
הלחמתי אותו למסוק והתחלתי להטיס, חייב לציין שהמנוע חזק מאוד ומומלץ לכל מי שקנה את ה-V911 להרכיב את המנוע של NINE EAGLS.
ממש מהנה ונחמד מאוד..
מה גם ששמתי סוללות 150 מילי אמפר וזה הוסיף כמה דקות נחמדות לזמן הטיסה של המסוקון.

שאלה למי שיש את המסוק, האם יש צורך בכיוונים כל שהם דרך השלט כדי שהמסוק יהיה יציב באוויר או שהוא אמור לעלות ולהישאר במצב יציב ללא נטייה לכיוון כל שהו כל עוד לא נוגעים בכיוונים?

עדיף לא לכוון את ההטיות דרך השלט עצמו. במקום זה תפרק את המחברים בין הסוושפלט לבין הסרוו ותאריך/תקצר אותם בהתאם לצורך עד שאתה מגיע לאיזון מושלם.

tomy669
08-08-2012, 10:19:21
הכוונה דרך ההברגה עצמה? מה הסיבה שלא כדאי לכוון דרך השלט?

eagle75
08-08-2012, 14:30:42
כן, לשחרר את הזרוע ולסובב את ההברגה בהתאם להאם אתה רוצה לקצר או להאריך את הזרוע. תשחק קודם עם השלט כדי להבין איזה סרבו שולט על איזה כיוון והאם אתה צריך לקצר או להאריך.
אתה יכול לבצע איזון מצוין בעזרת השלט אבל אתה תפגע בטווח התנועה של הזרועות באחד משני הכיוונים. זה לא נורא אבל עדיף לבצע כיוון מכני מכיוון שרק כיוון מכני של הזרועות יאפשר לך את טווח התנועה המכסימלי. כל מה שהתיקון בשלט אומר זה שמקום שה"אפס" יהיה במקום מסוים הוא עכשיו יהיה במקום אחר ואז המרחק תנועה לקצה הסקלה מתקצר.

tomy669
13-08-2012, 22:08:44
כיוונתי את המסוק כך שיהיה יציב אך עדיין לא הגעתי למצב שהוא עומד ישר באוויר.
האם המסוק הנ"ל יכול להגיע לרמת ייצוב כזו שהוא נמצא במצב אנכי באוויר ללא כל תזוזה וללא מגע בסטיקים בשלט כמובן במצב אופטימלי ללא רוח??

eagle75
13-08-2012, 23:02:20
כיוונתי את המסוק כך שיהיה יציב אך עדיין לא הגעתי למצב שהוא עומד ישר באוויר.
האם המסוק הנ"ל יכול להגיע לרמת ייצוב כזו שהוא נמצא במצב אנכי באוויר ללא כל תזוזה וללא מגע בסטיקים בשלט כמובן במצב אופטימלי ללא רוח??
כן, אבל לזמן מוגבל של מספר שניות. מכיוון שהאיזון מתבצע על ידי סיבוב של ההברגה בזרועות, יש גבול לרזולוציה שאתה יכול לאזן. מושלם לחלוטין זה לא, אבל אם הוא נשאר באותה נקודה פחות או יותר למספר שניות זה מספיק טוב. אתה יכול לנסות להשלים את האיזון על ידי השלט אבל זה נראה לי לא קריטי.

tomy669
14-08-2012, 21:49:41
כן, אבל לזמן מוגבל של מספר שניות. מכיוון שהאיזון מתבצע על ידי סיבוב של ההברגה בזרועות, יש גבול לרזולוציה שאתה יכול לאזן. מושלם לחלוטין זה לא, אבל אם הוא נשאר באותה נקודה פחות או יותר למספר שניות זה מספיק טוב. אתה יכול לנסות להשלים את האיזון על ידי השלט אבל זה נראה לי לא קריטי.
תודה רבה לך..
בעקרון כיוונתי אותו אבל היחס של המוטות לא זהה, הכוונה אם אני מסתכל על המסוק מאחורה, המוט השמאלי (הטיית המסוק שמאלה/ימינה) יותר גבוה מהמוט הימני שהוא שדימה אחורה.
מה אמור להיות היחס בינהם פחות או יותר או שאין לזה משמעות?

eagle75
15-08-2012, 07:38:13
אין לזה משמעות.
הסוושפלט מוטה קצת ימינה כדי להתגבר על הנטיה של המסוק לנטות שמאלה בגלל הכיוון של רוטור הזנב שדוחף שמאלה את כל המסוק.