צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בעיה בAuto Level בבורד KK 2.0
sharonx
02-08-2012, 21:03:11
מצב ג'יירו הנייד kk2.0 עובד מצוין, חריף מאוד כשרוצים ויציב למדי.
הבעיה במצב auto level. הוא מתיישר נורא לאט, נסחף לכיוון אחד, טס כאילו הוא בדואל רייט, בקיצור על הפנים.
שיחקתי עם קליברציה , גיינים של AL אבל כלום לא עזר.
מישהו הצליח לעשות AUTO LEVEL נורמלי איתו?
השילדה היא HK 450 PCB, תואם DJI.
Sent from my Samsung Galaxy II using Tapatalk
sharonx
07-08-2012, 21:15:50
מה אף אחד ?
guy1a
07-08-2012, 23:02:48
אני הצלחתי להגיע בדיוק לאן שאתה הגעת :)
חיים גיל מטיס איתו תלת רוטור .. אולי הוא יודע. ( הוא מטיס אותו בחושך מוחלט ללא שום לדים חוץ מה LCD בשליטה מעולה ! )
sharonx
08-08-2012, 00:04:00
תקראו את התגובה ותראו מי רשם אותה...
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=22343436&postcount=1735
וזה ברשימת ה TODO שלו לשפר את זה
sharonx
08-08-2012, 07:01:45
מסמך מעניין מאוד, לכל בעלי ה KK ובכלל.
בחור נחמד הקפטן, אהבתי את גנון הכתיבה ההומוריסטי שלו.
גיא - ראה איך להגיע לטיסה מיוצבת שהיא לא זוועה (תאפס את I).
תקרא הכל, מחר יש מבחן :p
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/310116513X61437X40.rtf
igalr
08-08-2012, 07:21:01
אין לי את הכרטיס הזה , כך כל הכתוב הוא על בסיס נסיון עם כרטיסים המכילים ACC
את הבדיקות צריך לבצע ללא רוח
רחפן מאוזן תמיד יסחף עם הרוח .
כשיש מדי תאוצה בד"כ יש אופציה לאפס אותם , חשוב מאוד לבצע את זה כשהקוואד במצב אופקי לגמרי , אני מוודא שהקוואד אופקי באמצעות בועת פלס.
כזו :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10614
לפעמים גם זה לא עוזר.
את כרטיס הטיסה תתקין באמצעות ברגים כשבין הכרטיס לגוף יש צינורית סיליקון , ואז הידוק של הבורג באחת הפינות יאפשר שינוי זווית קטן של הכרטיס ביחס לקוואד.
לדוגמא אם הוא מושך אחורה , מהדקים ברגים כך שזווית הכרטיס תיהיה כזו שתוריד מעט את החלק האחורי כל שהכרטיס.
guy1a
08-08-2012, 09:43:00
יגאל זה ברמה שהרחפן פתאום נוטה לאיזה והזזה של הסטיק לכיוון המנוגד עד הסוף לא מספיקה בשביל להתנגד.
רק ניטרול מצב ייצוב מאפשר למנוע ריסוק.
SGS2 & er9X ..
magicjim
08-08-2012, 17:31:17
ראה סרטון זה:
http://www.youtube.com/watch?v=5JPzgLWr4oQ&feature=related
haimgil
08-08-2012, 18:43:49
איך קפטן קוק רשם "זה פשוט מסריח".
הבקר מצויין לטיסות רגילות ולייצוב .
מצב שמירה אוטומטית לא שווה כלום.
שרון יש שם אופציה לכוון OFFSET באחת הקטיגוריות ואז הוא ממורכז במצב אוטומטי.
אך ברגע שתזיז סטיק הוא עוד פעם יקח לו זמן להתיישר:confused:
guy1a
08-08-2012, 19:20:54
איך קפטן קוק רשם "זה פשוט מסריח".
הבקר מצויין לטיסות רגילות ולייצוב .
מצב שמירה אוטומטית לא שווה כלום.
שרון יש שם אופציה לכוון OFFSET באחת הקטיגוריות ואז הוא ממורכז במצב אוטומטי.
אך ברגע שתזיז סטיק הוא עוד פעם יקח לו זמן להתיישר:confused:
מה זה אופסט? מה המשמעות שלו וכמה זה אמור להיות ?
בסרטון זה ממש,ממש יציב !
SGS2 & er9X ..
sharonx
08-08-2012, 19:32:54
תחשוב על אופסט כקיזוז מצב האפס של האקסלרומטורים.
הכמות - כגודל הסחיפה. זה ניסוי ותעייה.
eitan
14-08-2012, 00:03:06
ACC
את כרטיס הטיסה תתקין באמצעות ברגים כשבין הכרטיס לגוף יש צינורית סיליקון , ואז הידוק של הבורג באחת הפינות יאפשר שינוי זווית קטן של הכרטיס ביחס לקוואד.
היכן ניתן לרכוש את צינורית הסיליקון ?
igalr
14-08-2012, 06:26:57
היכן ניתן לרכוש את צינורית הסיליקון ?
צינורית דלק הכי פשוטה אפשר לרכוש בכל חנות טיסנים
sharonx
14-08-2012, 23:19:12
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=22446443&postcount=2697
guy1a
14-08-2012, 23:26:04
אחרי השדרוג - בבית !
זה נראה ממש ממש יותר טוב.
tav31
15-08-2012, 00:57:54
רגע אני לא מבין מתי שלוחצים על כפתו ה- auto level בשלט אי אפשר לעשות כלום מלבד להזיז את מצהרת. העידכון סידר את הבעיות של הסחיפה והמהירות ישור של ה-auto level?
guy1a
15-08-2012, 05:12:47
מצערת
לא הבנתי מה אתה אומר ...
בניסוי טיסה בבית אחרי העדכון. ייצוב עובד הרבה יותר טוב.
SGS2 ..
sharonx
15-08-2012, 07:49:14
רגע אני לא מבין מתי שלוחצים על כפתו ה- auto level בשלט אי אפשר לעשות כלום מלבד להזיז את מצהרת. העידכון סידר את הבעיות של הסחיפה והמהירות ישור של ה-auto level?
סחיפה סודר, מהירות יישור לא כל כך. תגובתיות שופר.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.