PDA

צפייה בגרסה מלאה : מדליק logo 400 בפעולה:)



3Dor.b
08-08-2012, 22:13:49
תהנו:)

http://www.youtube.com/watch?v=EWFZwe21KoE&feature=player_embedded#!

guyro
08-08-2012, 22:18:39
יפה מאוד

AMIR
09-08-2012, 00:19:34
תן פרטים על סטאפ
והאם הרכבת וכיוונת בעצמך?

תודה מראש
אמיר

3Dor.b
09-08-2012, 07:12:02
מנוע סקורפיון 3026 1400kv , בקר cc 75, סרוואים align ds510 ולזנב ds520, מערכת vbar וסוללות פולס 2600 מילי 45c.

צחי ניצני
09-08-2012, 07:22:48
יפה מאוד, כל פעם אני נדהם ומתייאש בו זמנית מרמת ההטסה של החברים.

Scooter007
09-08-2012, 07:43:54
יפה מאוד, כל פעם אני נדהם ומתייאש בו זמנית מרמת ההטסה של החברים.
אני חייב להסכים, זה די "מתסכל" לראות כל כך הרבה אנשים מטיסים בצורה שכזו ואני אפילו לא מצליח להתקרב לזה, לא מבין למה ואיך באמת עושים את הקפיצה הזו.
אה, מפרגן לכם בטירוף אנשים! :cool:

tkolber
09-08-2012, 08:15:20
אני חייב להסכים, זה די "מתסכל" לראות כל כך הרבה אנשים מטיסים בצורה שכזו ואני אפילו לא מצליח להתקרב לזה, לא מבין למה ואיך באמת עושים את הקפיצה הזו.
אה, מפרגן לכם בטירוף אנשים! :cool:

אין לכם מה להיות מתוסכלים, הכל עניין של כישרון ועבודה קשה כמו כל דבר אחר בחיים.
צריך זמן לתרגל כל יום בין 15-30 דקות ביום סימולטור, פעם בכמה שבועות לקחת מדריך לתרגילים חדשים לצבור ביטחון והכל נראה אחרת.
נכון שיש אנשים שזה יקח להם פחות זמן, אבל הכל עניין של השקעה.

Scooter007
09-08-2012, 08:37:25
אין לכם מה להיות מתוסכלים, הכל עניין של כישרון ועבודה קשה כמו כל דבר אחר בחיים.
צריך זמן לתרגל כל יום בין 15-30 דקות ביום סימולטור, פעם בכמה שבועות לקחת מדריך לתרגילים חדשים לצבור ביטחון והכל נראה אחרת.
נכון שיש אנשים שזה יקח להם פחות זמן, אבל הכל עניין של השקעה.
זה ברור , השאלה היא מה ואיך לתרגל בסימולטור? אני רואה אנשים עושים תרגילים שהמוח שלי אפילו לא מצליח להבין איך זה קורה.

hezib
09-08-2012, 08:44:26
אני חייב להסכים, זה די "מתסכל" לראות כל כך הרבה אנשים מטיסים בצורה שכזו ואני אפילו לא מצליח להתקרב לזה, לא מבין למה ואיך באמת עושים את הקפיצה הזו.
אה, מפרגן לכם בטירוף אנשים! :cool:


כמה שאתה צודק באותה סירה רק עם משוטים:mad:

tkolber
09-08-2012, 10:48:01
זה ברור , השאלה היא מה ואיך לתרגל בסימולטור? אני רואה אנשים עושים תרגילים שהמוח שלי אפילו לא מצליח להבין איך זה קורה.

תתחיל מתרגילים בסיסים לפני שאתה מתחיל בכלל 3D והסיבה מאוד פשוטה: ברגע שאתה מבין מה הכוחות הפועלים על המסוק בכל נקודה - יהיה לך גם יותר קל להבין את התרגילים.
אם זה נשמע מסובך מדי אני אסביר:
1. למשל ביצוע פירואט רגיל (לא הפוך) בצורה איטית וכך לדעת לתקן בכל מצב בכדי להשאיר את המסוק על אותו ציר. תרגיל זה מאוד בסיסי להרבה תרגילי 3D.
2. ביצוע רבעי סיבוב והחזקת המסוק ב - 90 מעלות כל פעם תוך שמירה על מיקום בכל הצירים.
3. טיסה אחורה איטית תוך תיקון זנב ו - AILRON.
4. טיסה איטית במעגל קדימה ואחורה.
5. אחרי כל זה - ריחוף הפוך.

כל התרגילים האלה מאוד קשים אם רוצים לבצע אותם בצורה מדוייקת, אבל מאפשרים לך לדעת לתקן את המסוק ולהחזיק אותו איך שאתה רוצה באופן יציב, מה שמהווה בסיס ל - 3D.
יש גם הרבה סירטונים של איך לבצע תרגילי 3D שונים ב - youtube, אבל הבסיס לכולם הוא הבנה של אילו כוחות פועלים על המסוק בכל מצב ובכל ציר.
אני יכול להגיד לך שאני עד היום מבצע כמעט כל סיום טיסה, חלק אחר של התרגילים המוזכרים מעלה לצורך תירגול.
בנוסף לכך, אם תיקח מדריך טוב, הוא יסביר לך וייתן לך תרגילים שיעזרו לך בהבנת הבסיס שהוא הקשה ביותר, דרך אגב, המדריך לא חייב להיות איתך בשיעור עם המסוק, אלא עם הסימולטור ולתקן אותך במה שמצריך תיקון.

מקווה שעזרתי,
בהצלחה.

alex1312
09-08-2012, 11:31:00
אחלה טיסה

צחי ניצני
09-08-2012, 11:48:21
זה ברור , השאלה היא מה ואיך לתרגל בסימולטור? אני רואה אנשים עושים תרגילים שהמוח שלי אפילו לא מצליח להבין איך זה קורה.
מזדהה לחלוטין עם מה שכתבת, ישנם דברים שאני אפילו לא יודע איך לבצע אותם בסימולטור.
בנתיים באמת חזרתי להתאמן על הדברים הבסיסים ביותר של ריחוף בארבע מצבים ופירואטים במקום.
(אחרי טיסה אחת עם ליאור בר-עמי שגרמה לי להבין כמה שאני לא יודע להטיס)
אחרי זמן לא ארוך של תרגול זה, אני יכול בהחלט לומר שרמת הביצוע של התרגילים האלו שהתחילה כלא ממש טובה
מקבלת תפנית חיובית ומגמת שיפור.
למעשה כרגע זה הדבר היחידי שמשאיר אותי בתחביב, (מגמת השיפור שאני מרגיש) כי אולי עוד יש איזה עתיד.
מעבר לכל זה, אני משתדל בכל סופו של יום הטסה "להתפרק" ולבצע דברים שאינם תרגול בסיסי, כמו לופ, רול ולפעמים קצת ריחוף הפוך גבוהה.

tkolber
09-08-2012, 12:10:02
תתחיל מתרגילים בסיסים לפני שאתה מתחיל בכלל 3D והסיבה מאוד פשוטה: ברגע שאתה מבין מה הכוחות הפועלים על המסוק בכל נקודה - יהיה לך גם יותר קל להבין את התרגילים.
אם זה נשמע מסובך מדי אני אסביר:
1. למשל ביצוע פירואט רגיל (לא הפוך) בצורה איטית וכך לדעת לתקן בכל מצב בכדי להשאיר את המסוק על אותו ציר. תרגיל זה מאוד בסיסי להרבה תרגילי 3D.
2. ביצוע רבעי סיבוב והחזקת המסוק ב - 90 מעלות כל פעם תוך שמירה על מיקום בכל הצירים.
3. טיסה אחורה איטית תוך תיקון זנב ו - AILRON.
4. טיסה איטית במעגל קדימה ואחורה.
5. אחרי כל זה - ריחוף הפוך.

כל התרגילים האלה מאוד קשים אם רוצים לבצע אותם בצורה מדוייקת, אבל מאפשרים לך לדעת לתקן את המסוק ולהחזיק אותו איך שאתה רוצה באופן יציב, מה שמהווה בסיס ל - 3D.
יש גם הרבה סירטונים של איך לבצע תרגילי 3D שונים ב - youtube, אבל הבסיס לכולם הוא הבנה של אילו כוחות פועלים על המסוק בכל מצב ובכל ציר.
אני יכול להגיד לך שאני עד היום מבצע כמעט כל סיום טיסה, חלק אחר של התרגילים המוזכרים מעלה לצורך תירגול.
בנוסף לכך, אם תיקח מדריך טוב, הוא יסביר לך וייתן לך תרגילים שיעזרו לך בהבנת הבסיס שהוא הקשה ביותר, דרך אגב, המדריך לא חייב להיות איתך בשיעור עם המסוק, אלא עם הסימולטור ולתקן אותך במה שמצריך תיקון.

מקווה שעזרתי,
בהצלחה.


משהו אחד ששכחתי להזכיר, אם אתה רוצה לבתע תרגיל מסויים, יש לבצע אותו המון המון המון פעמים גם כשנמאס, ככה אתה מגיע למצב של תגובות "אוטומטיות".
ככל שתצבור עוד ועוד תרגילים במצבים שונים, תוכל לבנות טיסה אוטומטית כמעט לחלוטין והביטחון העצמי שלך יעלה.
גם אני נוהג כך ולפעמים הטיסות שלי נראות משעממות כי אני חוזר הרבה פעמים על תרגילים מסויימים, אבל אני יכול להגיד לך שעם הזמן הביטחון העצמי עולה והגובה יורד :D

נ.ב.

טיסה יפה מאוד דור!

guyro
09-08-2012, 13:06:34
משהו אחד ששכחתי להזכיר, אם אתה רוצה לבתע תרגיל מסויים, יש לבצע אותו המון המון המון פעמים גם כשנמאס, ככה אתה מגיע למצב של תגובות "אוטומטיות".
ככל שתצבור עוד ועוד תרגילים במצבים שונים, תוכל לבנות טיסה אוטומטית כמעט לחלוטין והביטחון העצמי שלך יעלה.
גם אני נוהג כך ולפעמים הטיסות שלי נראות משעממות כי אני חוזר הרבה פעמים על תרגילים מסויימים, אבל אני יכול להגיד לך שעם הזמן הביטחון העצמי עולה והגובה יורד :D

נ.ב.

טיסה יפה מאוד דור!

צחי...אני עדייו מחכה לך...:rolleyes:

צחי ניצני
09-08-2012, 14:15:03
צחי...אני עדייו מחכה לך...:rolleyes:

מחכה לי? באיזה עניין? בוא לצפון עם ליאור בסופ"ש הקרוב.
כרגע אני מושבת בלי מנוע ל500 שלי

3Dor.b
09-08-2012, 14:17:48
תודה רבה על הפרגון חברה!:)

guyro
09-08-2012, 15:18:10
מחכה לי? באיזה עניין? בוא לצפון עם ליאור בסופ"ש הקרוב.
כרגע אני מושבת בלי מנוע ל500 שלי

צחי קולבר...לא אתה :D

Nir Meiri
09-08-2012, 17:10:32
ניצני, בתור זה שלימד אותי להטיס אתה הרבה יותר ממוזמן לקרוא לי כשאתה הולך לשטח ונתרגל קצת 3D :)

צחי ניצני
09-08-2012, 18:09:19
ניצני, בתור זה שלימד אותי להטיס אתה הרבה יותר ממוזמן לקרוא לי כשאתה הולך לשטח ונתרגל קצת 3D :)

חשבתי שזנחת את העניין לגמרי אז לא הצעתי לך.
חוץ מזה שבשעות שאני הולך להטיס אתה בטח רק חוזר הביתה הפוך כולך.
מעבר לזה, כמו שכבר כתבתי חסר לי בסיס טוב ללימוד 3D


Sent from my iPhone using Tapatalk

gal15260
09-08-2012, 18:10:39
יפה דור אחלה טיסה ....

danny z
09-08-2012, 18:35:27
אני חייב להסכים, זה די "מתסכל" לראות כל כך הרבה אנשים מטיסים בצורה שכזו ואני אפילו לא מצליח להתקרב לזה, לא מבין למה ואיך באמת עושים את הקפיצה הזו.
אה, מפרגן לכם בטירוף אנשים! :cool:

יוסי להזכירך ,אתה מטיס בערך חצי שנה ומתקדם בצעדי ענק...:cool:

Scooter007
09-08-2012, 18:57:50
יוסי להזכירך ,אתה מטיס בערך חצי שנה ומתקדם בצעדי ענק...:cool:

צודק אבל מה לעשות? יש לי תאבון גדול :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2