צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש GAUI NX4 עם OS37
HeliDraco
17-08-2012, 19:32:58
פרטים כאן (http://helidaily.com/ircha-2012-gaui-team-setting-up-new-nx4-helicopter/)
עכשיו ברור למה גיא היה צריך מנועים קטנים (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?54414-%EE%E7%F4%F9-%E3%E7%E5%F3-%EE%F0%E5%F2-OS32-37-%E0%E5-%E8%E5%F7%E9-40-%EC%F0%E9%F1%E5%E9-%F7%F6%F8-%EC%F9%E1%E5%F2%E9%E9%ED-%E1%E4%F9%E0%EC%E4) ;)
נראה חמוד ביותר, אני חושב ברצינות לשנות קצת את דעתי על הניטרו בגלל הצעצוע הזה :D מעניין רק מתי הוא ייצא ובאיזה מחיר.
הדבר היחיד שקצת מציק זה המיקום הקדמי של סרוו זנב והלינק האינסופי והזוויתי אליו.
Scooter007
17-08-2012, 19:46:50
וואי, זה לא מצחיק, פתאום בא לי ניטרו :-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
עומר בנימיני
17-08-2012, 20:46:16
וואי, לא ציפיתי שהם יוציאו מסוק 500 ניטרו. כשהם פרסמו שבקרוב תצא סדרה של מסוקי NX חשבתי שמדובר במסוק 600 או 700.
בכל אופן אני משער שהוא יהיה מסוק מוצלח מבחינת ביצועים ביחס לטירקס 500 ניטרו המוסב.
אליקופטר
17-08-2012, 20:46:29
נו שיהיה בדיוק כמו הטירקס 500 יחלוף מהר.
HeliDraco
17-08-2012, 20:57:38
נו שיהיה בדיוק כמו הטירקס 500 יחלוף מהר.
אלון, למה אתה שלילי? :confused:
עם תמחור טוב למסוק כזה יש סיכוי, לדעתי - הוא צריך להיות הרבה יותר זריז ממסוקי ניטרו "קטנים" אחרים (מסוקי 30 המקוריים שימשו בעיקר כטריינרים בגלל משקל יתר), מצד שני מנוע קטן לא יצרוך הרבה דלק ויאפשר הרבה זמן בשטח בלי ערימה של סוללות וחגיגה על המצבר של האוטו :D
נחיה ונראה, אבל אם כבר התחלתי לסנגר על מסוקי מיקרו - כנראה שבכל זאת מדובר במכונה מעניינת :o
אליקופטר
18-08-2012, 09:42:14
שלילי בכלל לא ,אך משהו חדש זה לא, הטירקס 500 ניטרו לא היה מציאה כלל ולא ראה הרבה אור ולכן איני מאמין שהגאווי כן .
HeliDraco
18-08-2012, 12:04:37
שלילי בכלל לא ,אך משהו חדש זה לא, הטירקס 500 ניטרו לא היה מציאה כלל ולא ראה הרבה אור ולכן איני מאמין שהגאווי כן .
אאל"ט הטירקס 500 היה סוג של אלתור... הסבה של מסוק חשמלי לניטרו. יכול להיות שזו בדיוק הסיבה שלא תפס - מי רוצה את הכאב ראש בלהסב מסוק חשמלי (מעולה) לניטרו?
פה מדובר בתכן חדש וייעודי - יכול להיות שזה מה שיעשה את ההבדל. בכל מקרה - נחיה ונראה.
liran
18-08-2012, 12:19:21
זה בסהכ מחזור
של משהו ישן במעטפת חדשה עדיין הגודל הכי אטרקטיבי למתחיל/מתקדם נשאר 600/50
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
HeliDraco
18-08-2012, 13:15:49
זה בסהכ מחזור
של משהו ישן במעטפת חדשה עדיין הגודל הכי אטרקטיבי למתחיל/מתקדם נשאר 600/50
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
מבחינת גודל אולי כן... לא בטוח שמבחינת מחיר זה מה שיקרה.
אם המסוק הזה יגיע ברמת מחיר אטרקטיבית מספיק, הוא יהיה אופציה ראויה בהחלט לחובבי ניטרו מתחילים.
kobigozlan
18-08-2012, 15:32:39
מבחינת גודל אולי כן... לא בטוח שמבחינת מחיר זה מה שיקרה.
אם המסוק הזה יגיע ברמת מחיר אטרקטיבית מספיק, הוא יהיה אופציה ראויה בהחלט לחובבי ניטרו מתחילים.
מסכים ביותר
במקרה של הגודל הזה הכל תלוי במחיר
liran
18-08-2012, 16:40:45
מבחינת גודל אולי כן... לא בטוח שמבחינת מחיר זה מה שיקרה.
אם המסוק הזה יגיע ברמת מחיר אטרקטיבית מספיק, הוא יהיה אופציה ראויה בהחלט לחובבי ניטרו מתחילים.
לא מאמין שיהיה יותר זול מזה
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBTGB&P=0
המסוק הזה היה במשך שנים ה מסוק למתחילים עוד שלא חלמו על חשמלי, מבחינת ביצועים יכול להיות שלגאווי יהיה יתרון בגלל משקל נמוך יותר ותכנון מודרני יותר אבל דווקא שילדת הפלסטיק הקשיח של הראפטור היא שהופכת אותו כל כך עמידה למרבית הריסוקים, והרי אנחנו מדברים על מסוק למתחילים לא?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
HeliDraco
18-08-2012, 16:48:04
לא מאמין שיהיה יותר זול מזה
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBTGB&P=0
המסוק הזה היה במשך שנים ה מסוק למתחילים עוד שלא חלמו על חשמלי, מבחינת ביצועים יכול להיות שלגאווי יהיה יתרון בגלל משקל נמוך יותר ותכנון מודרני יותר אבל דווקא שילדת הפלסטיק הקשיח של הראפטור היא שהופכת אותו כל כך עמידה למרבית הריסוקים, והרי אנחנו מדברים על מסוק למתחילים לא?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
גם לא צריך שיהיה זול יותר, מספיק שהמחיר יהיה זהה או דומה כדי שזה כבר ישתלם. שמעתי לא מעט ביקורות שליליות על הראפטור 30 בגלל עודף המשקל שלו ותכן מיושן.
אם אפשר באותו מחיר לקבל מסוק שייקח אותך מריחוף ל-3D, ועוד עם מנוע חסכוני וקטן - אז למה לא?
liran
18-08-2012, 17:02:39
עזוב שטויות, בארץ אוהבים להשמיץ כל דבר ישן כשהאופנה מתחלפת ולא רק בתחום הזה...בידיים מיומנות ראפטור 30 יעשה כל דבר שגאווי יעשה אולי לאט יותר ובידיים בלתי מיומנות זה הרי לא ממש משנה ובעצם, אלה האנשים שיקנו את המסוק הזה...;)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
חן תם
18-08-2012, 21:22:32
אהבתי את המסוק הזה, ממש חמוד!
השאלה היא אם הוא יהיה מספיק חזק עם המנוע הקטן...?
HeliDraco
18-08-2012, 21:49:01
אהבתי את המסוק הזה, ממש חמוד!
השאלה היא אם הוא יהיה מספיק חזק עם המנוע הקטן...?
את זה נצטרך לשאול את תותי כשיחזור :D
לדעתי התשובה היא כן - מנועים בגודל כזה שימשו את הראפטור 30 הוותיק, בעוד ה-NX4 צריך להיות יותר קל ועם דיסקה קטנה יותר.
הסרט הקצרצר שהופץ ע"י גאווי מראה יכולת תמרון די מרשימה, אבל זה רק סרט...
http://youtu.be/T1-Ujs3ALFo
paylot
18-08-2012, 22:14:19
אני אישית מצפה בקוצר רוח
paylot
18-08-2012, 22:17:04
לפי הפרסומת,הוא ישווק ב5 לנובמבר מעניין מה המחיר ומעניין באיזה אופן ישווקו אותם,קיט,כומבו, וכו
HeliDraco
18-08-2012, 22:24:39
לפי הפרסומת,הוא ישווק ב5 לנובמבר מעניין מה המחיר ומעניין באיזה אופן ישווקו אותם,קיט,כומבו, וכו
גם אני מצפה לתשובות בעניין הזה. בקוצר רוח :D
paylot
18-08-2012, 22:35:45
לדעתי האישית בלבד,המכונה הזו תתקדם יפה בשוק חובבי הנטרו,בעקר בגלל חסכון בדלק בתקופת היובש
alex1312
19-08-2012, 07:58:26
חמוד השובב הקטן מעניין איך הוא יטוס
liron mizrahi
19-08-2012, 11:07:15
יחי הניטרווווווווווווווווווווווווווווו....
אין כמו ולא יהיה כמו... :)
SHAHAR AB
08-10-2012, 09:27:40
אחרי התצוגה שתותי נתן אתמול עם ה גאווי ניטרו בראשון נראה כלי מעניין וחסכוני, שוב פה השאלה מה יהיה המחיר ואיזה סוג קומבו הוא יגיע.
אליקופטר
08-10-2012, 09:42:07
תזכרו מה שאמרתי
guyro
08-10-2012, 09:55:14
תזכרו מה שאמרתי
למה אתה שלילי...:rolleyes: , יהיה בסדר, זה יתפוס נתח שוק נחמד. ההסבה של הטירקס 500 הייתה נוראית ויקרה.
SHAHAR AB
08-10-2012, 10:09:52
אלון יכול להיות שאתה צודק אבל לדעתי יש הבדל גדול בין קיט הסבה למסוק שמיועד בתיכנון ייצורו לניטרו.
עכשיו כמה דברים שכן יכולים להניף אותו:
דלק יקר-מנוע 37 חסכוני מאחיו הגדולים
ריסוק -ח"ח במסוקים קטנים צריכים להיות זולים משמעותית
כניסה לתחום-אם יהיה קומבו כולל הכל במחיר סביר(לא בחינם) יהיה משתלם
מעבר ל 3D -מי שירצה להתחיל לערבב את האוויר נראה נחמד.
שוב כל מה שרשמתי הוא בהנחה ש:
מי שמעוניין בניטרו ולא בחשמלי כי אז יש את ה 500
וימים יגידו אולי אנחנו בכיוון או אולי אתה בכיוון.
ד"ש אגב בשבת אתה מגיע בבוקר?
שחר
HeliDraco
08-10-2012, 10:21:11
אחרי התצוגה שתותי נתן אתמול עם ה גאווי ניטרו בראשון נראה כלי מעניין וחסכוני, שוב פה השאלה מה יהיה המחיר ואיזה סוג קומבו הוא יגיע.
ממה שאני יודע מהמקורות שלי :D
המחיר צריך להיות בערך 500 דולר לערכה שכוללת קיט, מנוע, להבים (ואולי משהו נוסף ששכחתי).
מחיר בהחלט ראוי לדעתי.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
ממה שאני יודע מהמקורות שלי :D
המחיר צריך להיות בערך 500 דולר לערכה שכוללת קיט, מנוע, להבים (ואולי משהו נוסף ששכחתי).
מחיר בהחלט ראוי לדעתי.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
המקורות לא מדויקים
400 לקיט
1100 לסופר קומבו
http://www.flying-hobby.com/shop/gaui-nx4-kit-c-3_615_616.html
Scooter007
08-10-2012, 10:52:18
אני דווקא אוהב את הרעיון, עוד מעט יש לי יומולדת, מי יודע...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
SHAHAR AB
08-10-2012, 11:05:16
אני דווקא אוהב את הרעיון, עוד מעט יש לי יומולדת, מי יודע...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
מזל טוב ותתחדש
eliranh03
08-10-2012, 11:19:13
עושה חשק לחזור לניטרו המסוק פשוט פצצה
אליקופטר
08-10-2012, 11:50:52
למה אתה שלילי...:rolleyes: , יהיה בסדר, זה יתפוס נתח שוק נחמד. ההסבה של הטירקס 500 הייתה נוראית ויקרה.
אני לא שלילי ,פשוט למדתי טוב מאוד שאופנה מתחלפת מהר ותלהבות חולפת מהרגע ששילמת על המוצר ,מסוק ניטרו ולא משנה גודלו ישאר מסרובל יחסית לחשמלי ואם אתה קונה משהו קטן כמו זה כדי שיהי לך משהו קטן בבאג' אבל צריך איתו בובו וסטרטר ודלק ומשאבה ....זה כבר לא משאיר אותו קטן אז למה ללכת על קטן ?
יתרונו של מסוק קטן הוא כשהוא חשמלי ונייד ולא תלוי כשהוא הופך להיות תלוי בציוד נלווה זה מכניס אותו לקטגוריה אחרת.
התשובה היא אופנה והתלהבות.
אני מאמין שבחוו"ל הוא ילך יותר כמו כל דבר מאחר ושם השוק גדול יותר ,בארצנו הקטנה ישנם 1000-2000 מטיסים ואני מגזים כמה מהם יקנו מסוק כזה ? כך שהצלחה לא ניתן יהיה להגדיר אותו בארץ.
guyro
08-10-2012, 12:22:17
אני לא שלילי ,פשוט למדתי טוב מאוד שאופנה מתחלפת מהר ותלהבות חולפת מהרגע ששילמת על המוצר ,מסוק ניטרו ולא משנה גודלו ישאר מסרובל יחסית לחשמלי ואם אתה קונה משהו קטן כמו זה כדי שיהי לך משהו קטן בבאג' אבל צריך איתו בובו וסטרטר ודלק ומשאבה ....זה כבר לא משאיר אותו קטן אז למה ללכת על קטן ?
יתרונו של מסוק קטן הוא כשהוא חשמלי ונייד ולא תלוי כשהוא הופך להיות תלוי בציוד נלווה זה מכניס אותו לקטגוריה אחרת.
התשובה היא אופנה והתלהבות.
אני מאמין שבחוו"ל הוא ילך יותר כמו כל דבר מאחר ושם השוק גדול יותר ,בארצנו הקטנה ישנם 1000-2000 מטיסים ואני מגזים כמה מהם יקנו מסוק כזה ? כך שהצלחה לא ניתן יהיה להגדיר אותו בארץ.
הרי כל התחביב שלנו מבוסס על אופנה...אני מאמין שנראה כמה כאלו בארץ, לא יודע למה אתה קורה הצלחה, אבל בודדים בטוח יהיו פה. אחד כבר יש...
כל עוד היצרנים מביאים דברים חדשים , יש עניין וזה משחשוב לדעתי.
לפני כשנה וחצי אליין די שלטו בארץ ותראה מה קרה... יש הרבה יותר היצע גם מצד חנויות מקומיות וגם בחו"ל, אנשים גם רוצים לנסות דברים אחרים.
לגבי ניטרו מול חשמלי...אתה צודק...אבל ניטרו לא ימות לעולם, הוא פשוט ישמר נתח שוק מסוים.
HeliDraco
08-10-2012, 18:26:53
אני לא שלילי ,פשוט למדתי טוב מאוד שאופנה מתחלפת מהר ותלהבות חולפת מהרגע ששילמת על המוצר ,מסוק ניטרו ולא משנה גודלו ישאר מסרובל יחסית לחשמלי ואם אתה קונה משהו קטן כמו זה כדי שיהי לך משהו קטן בבאג' אבל צריך איתו בובו וסטרטר ודלק ומשאבה ....זה כבר לא משאיר אותו קטן אז למה ללכת על קטן ?
יתרונו של מסוק קטן הוא כשהוא חשמלי ונייד ולא תלוי כשהוא הופך להיות תלוי בציוד נלווה זה מכניס אותו לקטגוריה אחרת.
התשובה היא אופנה והתלהבות.
אני מאמין שבחוו"ל הוא ילך יותר כמו כל דבר מאחר ושם השוק גדול יותר ,בארצנו הקטנה ישנם 1000-2000 מטיסים ואני מגזים כמה מהם יקנו מסוק כזה ? כך שהצלחה לא ניתן יהיה להגדיר אותו בארץ.
לא שאני מומחה כזה גדול לניטרו... :cool: אבל לדעתי אתה מעט מקצין.
לא חושב שג'ריקן דלק יותר קשה לקחת מערימת סוללות. בוסטר אפשר להחליף במערכת הצתה מובנית במסוק. נשאר רק הסטרטר והמשאבה...
עדיין מעט יותר מסובך מחשמלי, אבל לא כ"כ נורא.
חוץ מזה, למטיס מתחיל שמעדיף ניטרו, מסוק כזה יכול להיות מעולה - יחסית זול, חסכוני בדלק ועלויות חלקים ועם פוטנציאל גידול טוב ברמת טיסה מהתחלה ועד אווירובטיקה מתקדמת.
לדעתי, מסוק כזה בהחלט יתפוס מקום בשוק.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
אליקופטר
08-10-2012, 18:50:29
הרי כל התחביב שלנו מבוסס על אופנה...אני מאמין שנראה כמה כאלו בארץ, לא יודע למה אתה קורה הצלחה, אבל בודדים בטוח יהיו פה. אחד כבר יש...
כל עוד היצרנים מביאים דברים חדשים , יש עניין וזה משחשוב לדעתי.
לפני כשנה וחצי אליין די שלטו בארץ ותראה מה קרה... יש הרבה יותר היצע גם מצד חנויות מקומיות וגם בחו"ל, אנשים גם רוצים לנסות דברים אחרים.
לגבי ניטרו מול חשמלי...אתה צודק...אבל ניטרו לא ימות לעולם, הוא פשוט ישמר נתח שוק מסוים.
ללא ספק גם אני בעליו של ניטרו.
לעניין ההצלחה תגובתי באה בל הכרזות של חברים כי המסוק הולך להיות הצלחה .
תהנו הכי חשוב .
paylot
08-10-2012, 18:56:09
אני אישית רוצה לרכוש אחד , בתקווה שיהיה מוצלח
אליקופטר
08-10-2012, 19:00:15
לא שאני מומחה כזה גדול לניטרו... :cool: אבל לדעתי אתה מעט מקצין.
לא חושב שג'ריקן דלק יותר קשה לקחת מערימת סוללות. בוסטר אפשר להחליף במערכת הצתה מובנית במסוק. נשאר רק הסטרטר והמשאבה...
עדיין מעט יותר מסובך מחשמלי, אבל לא כ"כ נורא.
חוץ מזה, למטיס מתחיל שמעדיף ניטרו, מסוק כזה יכול להיות מעולה - יחסית זול, חסכוני בדלק ועלויות חלקים ועם פוטנציאל גידול טוב ברמת טיסה מהתחלה ועד אווירובטיקה מתקדמת.
לדעתי, מסוק כזה בהחלט יתפוס מקום בשוק.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
חבריקו אתה צודק אבל,שמירה על המסוק מחייב נקיון אחרי כל טיסה ועדיין מה שנכנס במזוודה אחרת של 30 על 30 לא /שווה לגלון דלק סטסטר בוסטר וומה שמסביב .
חברים אני לא נגד ולא שלילי פשוט להגדיר אותו כהצלחה זה מוגזם ומטעה והסיבו ת שלי למה הובהרו.
HeliDraco
08-10-2012, 19:36:38
חבריקו אתה צודק אבל,שמירה על המסוק מחייב נקיון אחרי כל טיסה ועדיין מה שנכנס במזוודה אחרת של 30 על 30 לא /שווה לגלון דלק סטסטר בוסטר וומה שמסביב .
חברים אני לא נגד ולא שלילי פשוט להגדיר אותו כהצלחה זה מוגזם ומטעה והסיבו ת שלי למה הובהרו.
אני בכלל לא חושב שנכון להגדיר בתור "הצלחה" או אי הצלחה מסוק שבכלל עוד לא יצא לשוק :D
בכל מקרה, רק ימים יגידו אם לאנשי השיווק של גאווי היה רעיון טוב או סתם סטייה מהכיוון. :)
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
adi 29338
08-10-2012, 20:06:19
מסוק נחמד ביותר :cool:
alex1312
09-10-2012, 09:13:28
יש דיל בפליינג הובי שצריך לצאת בקרוב
http://www.flying-hobby.com/shop/gaui-nx4-super-combo-with-enginemufflervbar-p-10622.html
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.