PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! משלוח מחנות הבגדים Asos נשלח באקספרס ללא בקשתי או ידיעתי



avihai
23-08-2012, 03:41:42
שלום לכולם :)

הזמנתי חבילה יפה של בגדים מחנות הבגדים Asos הידועה ביחסה האדיב ללקוחות, ובכך שאין מינימום משלוח ואין עמלת שיפינג.
החבילה הוזמנה ב- 19 לחודש וערכה הוא כ- 250$, כלומר 1000 ש"ח. פחות מ- 1200, ולכן עלי לשלם מע"מ אך לא מכ"ס.
אסוס מודעת לעובדה שביקשתי סטנדרד-שיפינג (יגיע עד סוף אוגוסט) ללא תשלום,
ובכל זאת שלחה את המשלוח דרך חברת האקספרס Sky-Net הניתנת למעקב (אח"כ במייל מעצבן הסבירו לי שהיו חייבים בגלל ערכה, גודלה ומשקלה לאבטח אותה).

אמנם לא חייבו אותי על אקספרס והמשלוח הגיע ב- 22 לחודש, אך קיבלתי טלפון מחברת מורברסל הישראלית (Morversal.co.il).
הבחור טען שהמשלוח בנתב"ג, ושהם בלדרים פרטיים של סקיינט ושזה נשלח באקספרס, הסברתי לו שלא ביקשתי והוא אמר שהדרך היחידה בשבילי היא לשלם להם כ- 340 ש"ח כולל המע"מ.
אחרי שעה קיבלתי טלפון נוסף ובו נאמר לי שהם טעו ואני צריך לשלם 440 ש"ח כולל המע"מ. לא הסכמתי והם טרם חזרו אלי.
[התשלום אליהם בלי המע"מ הוא 35% מהחבילה!]

תגובת אסוס כאמור, אין ביכולתינו לכסות את העלויות ומתנצלים.
ברור מאליו שיותר לא אזמין שום דבר בחבילות שעולות על 75$.

באתר המעקב כתוב שסירבתי: Delivery Attempted - Consignee Refused

שאלותיי:
1. אם אבקש לשלוח בחזרה את החבילה, באיזה עלויות זה כרוך?
2. אם אסע לנתב"ג לאסוף בעצמי, אוכל לשלם פשוט את המע"מ וזהו?
3. יש סיכוי למשלוח לסניף הדואר הקרוב לביתי כמו שצריך?

ושאלה כללית, ברשותכם...
הם באמת מצפים שנעשה 5 משלוחים, כלומר 5 חבילות שונות של 30-40 דולר בהפרש של כמה דקות לפני שמקליקים, זה יהיה סבבה מבחינתם?

תודה רבה :)