התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אוף! מערכת beastX התחרפנה



danoneyal
25-08-2012, 12:15:47
הי לכולם
לצערי מערכת ה- beastX שלי התרחפנה ורציתי לשאול אם אתם מכירים את התופעה מדובר על trex 550

אז ככה:

המערכת התחילה להשתגע אחרי אוטורוטציה לא מוצלחת ששברה סקיד אחד ואת הקורונות בבלוק מחזיק זנב
החלפתי הכל שמח וטוב לב עולה לטיסה , מתחיל בנורמל הכל סבבה עולה לגובהה מעביר לאיידל ופתאום המסוק מתחיל להתגלגל שמאלה, הורדתי לנורמל הכל סבבה החזרתי לאיידל שוב המסוק מגלגל לבד שמאלה.
הורדתי להבים (ראשיות ואחוריות) ונתתי למערכת לרוץ על הריצפה וגיליתי שבסל"ד מסוים מערכת ה- beastX נותן לבד תיקון שמאלה .

כיוונתי מחדש את כל המערכת (כיוונתי למינוס 6 מעלות , המנורה כחולה ,כל הטווחים תיקנים +- 12 לכל הטווח , 0 מעלות במרכז סטיק , ה- 0 של הסרוו וכל העסק)
כל הגרפים תקינים, ללא DR או EXPO , בדקתי שאין אף מיקס בשלט שמכניס שגיאה .

עליתי לאוויר 2 סוללות הכל סבבה, המסוק נח איזה שעה ואז סוללה שלישית ושוב אותה תופעה , בנורמל הכל תקין אך באיידל (כלומר סל"ד גבוהה יותר) ה- beastX נותנת תיקון שמאלה ומסוק מגלגל שמאלה.


כל שאר הצירים תקינים , אני פשוט משתגע מזה , מה אפשר לעשות מלבד לזרוק את המערכת ולעבור ל- 3GX


מצורף צילום מאתמול בלילה על הקרקע של התופעה .

חשוב לי לציין שכיוונתי עם לבלר וה- swash עולה ויורד ישר , בדקתי שוב טראקיניג , אין טראקינג

משהוא מכיר את התופעה שכתלות בסל"ד המערכת נותנת לבד תיקון שמאלה.

להלן הסרטון :

http://www.youtube.com/watch?v=5u4l75QtBD0&feature=share&list=UU0To5WGk0Dbpj5xjYsyK2Gg

sabi
25-08-2012, 12:56:25
לפי מיטב הבנתי יש מצב שבו המערכת משתגעת כתוצאה מתדר מסויים בדרך כלל כתוצאה ממיסב לא תקין ...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

michaelgl
25-08-2012, 13:07:07
לפי מיטב הבנתי יש מצב שבו המערכת משתגעת כתוצאה מתדר מסויים בדרך כלל כתוצאה ממיסב לא תקין ...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

הגיוני ביותר!
עכשיו רק נשאר להבין איזה מיסב.. :|
אייל יש לי מיסבים לציר הראשי בשבילך



עריכה: תעבור ל-3gx

AMIR
25-08-2012, 13:29:23
מכיר את התופעה, תתקשר אני אסביר לך...

Friman
25-08-2012, 13:29:43
מיכאל לפני שלושה שבועות הייתה לי בדיוק אותה הבעיה עם ה3gx על ה500 שלי שגילגל אחורה מעצמו. וגם אצלי זה התחיל אחרי אוטורוטציה מוצלחת-אך-לא-מושלמת; אייל דווקא אתה אז העלית לי את האפשרות שזה נגרם מויברציות אם אני זוכר נכון ;)
אתמול חזרתי משבועיים בחו״ל ככה שטרם הספקתי לבדוק ממה זה נגרם אצלי אבל התופעה נשמעת דומה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

סאונד בראש
25-08-2012, 13:51:04
בד"כ התופעה ניגרמת בגלל ספוג של הגירו שהוא לא מתאים אפילו אם הוא מקורי

אפשר לשאול אם החלפת את הספוג

נועם ג
25-08-2012, 14:16:22
היה לי מקרה דומה לפני כמה ימים..
נסה לעבור על המסוק ולוודא שכל המגעים תקינים, בעיקר המגעים בין הבקר לבטריה

בהצלחה

naor14
25-08-2012, 15:02:18
תחליף דו"צ ל M3 אדום חדש

danoneyal
25-08-2012, 19:55:36
תודה על התשובה , יש לך אולי רעיון אולי איזה מייסב זה יכול להיות ?

לפי מיטב הבנתי יש מצב שבו המערכת משתגעת כתוצאה מתדר מסויים בדרך כלל כתוצאה ממיסב לא תקין ...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

danoneyal
25-08-2012, 19:57:23
בד"כ התופעה ניגרמת בגלל ספוג של הגירו שהוא לא מתאים אפילו אם הוא מקורי

אפשר לשאול אם החלפת את הספוג



תחליף דו"צ ל M3 אדום חדש

כנראה הספוג הוא המקורי , אשמח לקבל לינק לדו"צ מתאים
תודה

danoneyal
25-08-2012, 20:04:37
היה לי מקרה דומה לפני כמה ימים..
נסה לעבור על המסוק ולוודא שכל המגעים תקינים, בעיקר המגעים בין הבקר לבטריה

בהצלחה

נועם , תודה על התשובה
מעניין שאתה מעלה את הנושא מכיוון שהאוטורוטציה הלא מוצלחת שהייתה לי נגרמה כתוצאה מהתנתקות של חוט הסוללה מהבקר, הלחמתי קונקטור חדש ובטיסת מבחן אחרי ההלחמה התופעה התחילה.
יהיה מעניין להבין את הקשר

alex1312
25-08-2012, 21:13:02
תחליף את כל המיסבים של הציר הראשי עובר דרכם תחליף את הדבק דו צדדי לM3 האדום צריך לשים 2 שכבות של הדו"צ ניתן למצוא את הדבק באופיס דיפו מוכרים בערך 30ש"ח ותבדוק אם אין חופשים בטורק בדרך כלל מה שקרה לך זה נובע מויברציות שהביסטיקס רגיש אליהם ושוב פעם תעבור גם על כל הברגים במסוק ותחזק אותם מנסיון זה יפתור לך את הבעיה ועוד דבר תבדוק שהמשינג חלק בגלגל השיניים הראשי אצלינו באשדוד כל הצוות שיש לו ביסטאיקס משתמש בדבק דו צדדי של חברת M3 האדום הכל סבבה בלי בעיות בהצלחה וטיסה נעימה

danoneyal
25-08-2012, 22:10:44
תודה על התשובה
מצאתי כמה דבקים האם אתה יודע לומר איזה מהם ?
1. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=248037&pr=QJ5&N=2
2. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=247955&pr=QJ5&N=2
3. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=117203&pr=QJ5&N=2
4. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=678946&pr=QJ5&N=2
5. http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=4217097&pr=QJ5&N=2

תודה


תחליף את כל המיסבים של הציר הראשי עובר דרכם תחליף את הדבק דו צדדי לM3 האדום צריך לשים 2 שכבות של הדו"צ ניתן למצוא את הדבק באופיס דיפו מוכרים בערך 30ש"ח ותבדוק אם אין חופשים בטורק בדרך כלל מה שקרה לך זה נובע מויברציות שהביסטיקס רגיש אליהם ושוב פעם תעבור גם על כל הברגים במסוק ותחזק אותם מנסיון זה יפתור לך את הבעיה ועוד דבר תבדוק שהמשינג חלק בגלגל השיניים הראשי אצלינו באשדוד כל הצוות שיש לו ביסטאיקס משתמש בדבק דו צדדי של חברת M3 האדום הכל סבבה בלי בעיות בהצלחה וטיסה נעימה

נולד לטוס
25-08-2012, 22:29:28
זה לא משנה האדום השקוף m3 וזה לא נכון להדביק שתי שכבות רק אחת ולמה, כי זה בדיוק העניין המערכת צריכה להיות חלק מהמסוק ולהרגיש את המסוק מבלי שתדרים מיותרים יעברו דרכה אני מטיס כך ניטרו ושם יש המון ווברציות אז כך מנסיון את הדוצ המדובר ותשכח מהבעיות. בהצלחה
http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=4217097&pr=QJ5&N=2

omerco
25-08-2012, 23:03:33
בהחלט ויברציות - ה450 שלי התרסק לפני חודשיים בגלל מגנט מנוע שהשתחרר והויברציות חירפנו את הביסט. נראה דומה.
לפי תאורך הראש לא חטף בנחיתה (?) כך שלא הייתי מתחיל במיסבים ראשיים.
כמו שכתבו יותר הגיוני שזה תדר גבוה ואילה בד"כ מגיעים מהזנב, טורק טיוב (החלפת קורונה - האם המיסבים יושבים כמו שצריך?) מנוע ושאר ירקות שמסתובבים מהר.
נסה להריץ כפי שעשית וכל פעם תוריד חלק ממכלול הזנב - אם יפסק תדע מה החלק הבעייתי.
בדוק מנוע. טרקינג להבי זנב? (אולי משהו התעקם? אולי מיסבי זנב מהמכה?)
אם אתה עם הדוצ המקורי של ביסט - זרוק אותו לפח והחלף ל 3M שהומלץ בשרשור הוא מעולה (היו לי בעיות דומות עם הדוצ המקורי).
בהצלחה....

alex1312
25-08-2012, 23:59:42
בהחלט ויברציות - ה450 שלי התרסק לפני חודשיים בגלל מגנט מנוע שהשתחרר והויברציות חירפנו את הביסט. נראה דומה.
לפי תאורך הראש לא חטף בנחיתה (?) כך שלא הייתי מתחיל במיסבים ראשיים.
כמו שכתבו יותר הגיוני שזה תדר גבוה ואילה בד"כ מגיעים מהזנב, טורק טיוב (החלפת קורונה - האם המיסבים יושבים כמו שצריך?) מנוע ושאר ירקות שמסתובבים מהר.
נסה להריץ כפי שעשית וכל פעם תוריד חלק ממכלול הזנב - אם יפסק תדע מה החלק הבעייתי.
בדוק מנוע. טרקינג להבי זנב? (אולי משהו התעקם? אולי מיסבי זנב מהמכה?)
אם אתה עם הדוצ המקורי של ביסט - זרוק אותו לפח והחלף ל 3M שהומלץ בשרשור הוא מעולה (היו לי בעיות דומות עם הדוצ המקורי).
בהצלחה....

נכון הM3 האדום והמקורי הכי טוב משום מה אני לא מצאתי באתר של אופיס דיפו אבל צריך ללכת לאחד הסניפים ובטוח יש שם

omerco
26-08-2012, 01:08:00
יש שם אני קניתי - 20 שח לגליל לכל החיים.

sagi
26-08-2012, 04:05:29
זה לא משנה האדום השקוף m3 וזה לא נכון להדביק שתי שכבות רק אחת ולמה, כי זה בדיוק העניין המערכת צריכה להיות חלק מהמסוק ולהרגיש את המסוק מבלי שתדרים מיותרים יעברו דרכה אני מטיס כך ניטרו ושם יש המון ווברציות אז כך מנסיון את הדוצ המדובר ותשכח מהבעיות. בהצלחה
http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000LqUQjfmE0T5yBfxvHDRpX o7:12bbi68k5?id=4217097&pr=QJ5&N=2

כמו שכפיר רשם לך אתה צריך את הדו"צ השקוף
ושכבה אחת לחשמלי מספיקה בהחלט כמו כן תבדוק מייסבים.
ואם בא לך אתה יכול גם להדק את המערכת עם הסקוטצ' של אליין.

Ts7
26-08-2012, 06:54:08
תנסה גם להיכנס לתפריט מוניטור בשלט, ואז לשים על איידל ולראות האם במצב הזה הוא משנה משהו בערוץ האלרון?(שמאלה) גם אם בדקת מיקסים... תבדוק בכל זאת במוניטור.
אם כן אז יש לך כיוון.

ותבדוק שוב טרימים (קיזוזים) בשני המצבים איידל ורגיל. כמו שכתבתי למעלה במוניטור אתה תראה כשאתה מעביר לאיידל שינוי באלרון..
אם לא אז תנסה להחליף את המדבקה של הביסטיקס כמו שאומרים.. למרות שאני ממש לא מאמין שיש קשר בכלל בין המדבקה לבין גרימה של המערכת לנטייה שמאלה!

Good luck

naor14
26-08-2012, 07:57:13
אם היית רואה כמה מסוקים התרסקו בפארק פרס בגלל אותה תופעה מוזרה שהמסוק מקבל חיים ומתחיל לפנות היית מדבר אחרת ......

עמיתקופטר
26-08-2012, 09:14:03
אצלי אותה תופעה התרחשה ב700.
בר עמי החליף לי מדבקה לאדומה שהומלצה פה, וידא שהחוטים המגיעים לג׳ירו רפויים ולא מעבירים ויברציות מהגוף.
התופעה פסקה.
אגב, בריא מאוד להדק את הג׳ירו לגוף עם סקוטצ׳ למקרה שמסיבה כלשהי תישתחרר ההדבקה, אבל, לא מהודק מדי- העברת ויברציות.

omerco
26-08-2012, 09:53:06
תנסה גם להיכנס לתפריט מוניטור בשלט, ואז לשים על איידל ולראות האם במצב הזה הוא משנה משהו בערוץ האלרון?(שמאלה) גם אם בדקת מיקסים... תבדוק בכל זאת במוניטור.
אם כן אז יש לך כיוון.

ותבדוק שוב טרימים (קיזוזים) בשני המצבים איידל ורגיל. כמו שכתבתי למעלה במוניטור אתה תראה כשאתה מעביר לאיידל שינוי באלרון..
אם לא אז תנסה להחליף את המדבקה של הביסטיקס כמו שאומרים.. למרות שאני ממש לא מאמין שיש קשר בכלל בין המדבקה לבין גרימה של המערכת לנטייה שמאלה!

Good luck

גם אני לא האמנתי לגבי הדוצ אבל ה 450 שלי לא הסכים לטוס עד שהחלפתי ל 3M. הבדל מדהים. המקורי לא שווה הרבה אבל יתכן וזה גם תלוי במסוק.

Friman
26-08-2012, 12:12:17
חשוב רק להדגיש למי שלא מכיר שכשאומרים M3 מהום סנטר הכוונה לדו״צ השקוף הסיליקוני עם סרט אדום שמקלפים לפני ההדבקה. יש שם גם דו״צ לבן שנקרא גם m3 והוא קצת יותר ספוגי. כשאמרו לי לפני שנה בערך (ביום שישי שעבר - שנה להטסה הראשונה... איזו נוסטלגיה) להשתמש בm3 לא ציינו לי איזה; בערך חודשיים הטסתי עם הלבן, והוא לא היה מוצלח כמו השקוף- הדבק שלו הרבה פחות חזק והוא לא מבודד רעידות טוב כמו הדו״צ הספוגי של ספרטן לדוגמא, ומצד שני עדיין יש חופש תנועה שלא כמו בm3 השקוף.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

danoneyal
26-08-2012, 12:29:59
תודה על התשובה , בריסוק הלכו הקורונות של הזנב כשהחלפתי אותם החלפתי גם את המייסבים, אני אנסה לפרק את הזנב להריץ על הריצפה ולראות את התוצאות
אני מתכנן ללכת היום לאופיס דיפו לרכוש את הדו"צ האדום למרות שיש כל כך הרבה דוצים אני מקווה שאני אדע איזה לרכוש, יש לך אולי במקרה את המק"ט של הדו"צ ?
תודה
אייל


בהחלט ויברציות - ה450 שלי התרסק לפני חודשיים בגלל מגנט מנוע שהשתחרר והויברציות חירפנו את הביסט. נראה דומה.
לפי תאורך הראש לא חטף בנחיתה (?) כך שלא הייתי מתחיל במיסבים ראשיים.
כמו שכתבו יותר הגיוני שזה תדר גבוה ואילה בד"כ מגיעים מהזנב, טורק טיוב (החלפת קורונה - האם המיסבים יושבים כמו שצריך?) מנוע ושאר ירקות שמסתובבים מהר.
נסה להריץ כפי שעשית וכל פעם תוריד חלק ממכלול הזנב - אם יפסק תדע מה החלק הבעייתי.
בדוק מנוע. טרקינג להבי זנב? (אולי משהו התעקם? אולי מיסבי זנב מהמכה?)
אם אתה עם הדוצ המקורי של ביסט - זרוק אותו לפח והחלף ל 3M שהומלץ בשרשור הוא מעולה (היו לי בעיות דומות עם הדוצ המקורי).
בהצלחה....

danoneyal
26-08-2012, 12:33:18
יש כל כך הרבה דוצ"ים שבקלות אפשרות להתבלבל , אם יש למשהוא את המק"ט של הדו"צ או לחילופין לינק זו תהייה עזרה גדולה :) :) :)
תודה
אייל

Friman
26-08-2012, 13:18:10
אייל זה מגיע בקרטון אדום עם עטיפה שקופה, כתוב עליו M3 והוא נראה אדום. אם תסתכל מקרוב תראה שהאדום זה סרט שמסירים לפני ההדבקה והדו״צ עצמו הוא שקוף. אל דאגה לא תהיה לך בעיה למצוא אותו באופיס דיפו, מה שכן אם לא יהיה להם במלאי אל תתפתה לקנות את הלבן כמו שאמרתי זה ממש לא אותו הדבר למרות ששניהם נקראים m3.

ובמחשבה מהורהרת, בחודשים האחרונים שמענו על גליצ׳ים כאלו בVbar, ב3Gx, בTarot ZYX, ועכשיו בביסטיקס... רק לגבי סקוקום לא שמעתי עדיין על מקרים כאלו (לא שזה אומר שאין פשוט לא שמעתי)... כנראה שזה המחיר של המעבר לפלייברלס, אם פעם ויברציות היו משגעות לנו רק את הזנב עכשיו הן משגעות את המסוק כולו. מה שמחייב אותנו כנראה לעבודת תחזוקה הרבה יותר יסודית ובמקרה של בעיה במערכת, להרבה מזל, כי בניגוד לתקלת זנב שאפשר לצאת ממנה באופן סביר עם אוטורוטציה, במקרה של מערכת פלייברלס שהתחרפנה אימון לא יעזור כי אין תרגולת שתאפשר שליטה על המסוק במצב כזה...זה נטו מזל.
למישהו יש ספרטן למכירה? סתם ;)


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

danoneyal
26-08-2012, 15:39:34
גיל תודה על התשובה , זה סרט מגולגל כזה או ריבועי דו"צ בחבילה ?

במחשבה על המחשבה שלך , מסכים שאנחנו יותר יותר תלויים במערכות והאמת אותי זה די מבאס, אני מאוד אוהב את הפשטות של הפלייבר, what to see is what go get ,
הבאסה היא שבמקום להטיס מתעסקים עם דיבוג של מערכות, באסה :(

למרות כל האמור אני מנסה עדיין לתת צ'נס לפליברלסים, אך אני בטוח שיהיו כמה שישמחו למכור לי ראש פלייבר ל- 550 :cool::cool:




אייל זה מגיע בקרטון אדום עם עטיפה שקופה, כתוב עליו M3 והוא נראה אדום. אם תסתכל מקרוב תראה שהאדום זה סרט שמסירים לפני ההדבקה והדו״צ עצמו הוא שקוף. אל דאגה לא תהיה לך בעיה למצוא אותו באופיס דיפו, מה שכן אם לא יהיה להם במלאי אל תתפתה לקנות את הלבן כמו שאמרתי זה ממש לא אותו הדבר למרות ששניהם נקראים m3.

ובמחשבה מהורהרת, בחודשים האחרונים שמענו על גליצ׳ים כאלו בVbar, ב3Gx, בTarot ZYX, ועכשיו בביסטיקס... רק לגבי סקוקום לא שמעתי עדיין על מקרים כאלו (לא שזה אומר שאין פשוט לא שמעתי)... כנראה שזה המחיר של המעבר לפלייברלס, אם פעם ויברציות היו משגעות לנו רק את הזנב עכשיו הן משגעות את המסוק כולו. מה שמחייב אותנו כנראה לעבודת תחזוקה הרבה יותר יסודית ובמקרה של בעיה במערכת, להרבה מזל, כי בניגוד לתקלת זנב שאפשר לצאת ממנה באופן סביר עם אוטורוטציה, במקרה של מערכת פלייברלס שהתחרפנה אימון לא יעזור כי אין תרגולת שתאפשר שליטה על המסוק במצב כזה...זה נטו מזל.
למישהו יש ספרטן למכירה? סתם ;)


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

Friman
26-08-2012, 16:17:57
זה גליל של סרט מגולגל אין הרבה מה להתבלבל (כל עוד קונים את השקוף ולא הלבן)
גש לאופיס דיפו, בזמן שהקדשת לבירורים פה כבר הייתי מוצא כזה פעמיים ;)


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

dror_z
26-08-2012, 20:50:03
אני קניתי בהומסנטר כזה בדיוק שקוף
אם אתה בסביבות ת"א הרצליה אתה יכול לקחת חתיכה כדי לבדוק

danoneyal
27-08-2012, 10:35:39
דווח ביניים :
את כל הניסויים עשיתי בתצורה הבאה על מנת להוריד משתנים
מצערת ליניארית 0-100 , זווית 50% כלומר 0 מעלות לאורך כל הגרף.
הרצה על הקרקע באזור ה- 42% - 47% מצערת מתחילה התופעה שבסרט - ה- swash נוטה שמאלה.

פירקתי את כל הזנב (כולל הטורק טיוב), הרצתי על הריצפה (ללא להבים) , התופעה נעלמה.
נתחיל להחזיר חלק חלק וננסה לנתח איפה הבעיה

נ.ב
לטובת הניסוי , אני עדיין עם אותו דו"צ

danoneyal
27-08-2012, 17:53:09
דוח המשך :
את כל הניסויים עשיתי בתצורה הבאה על מנת להוריד משתנים
מצערת ליניארית 0-100 , זווית 50% כלומר 0 מעלות לאורך כל הגרף, ללא להבים

החזרתי חלק חלק והרצתי את אותה בדיקה , והתופעה לא חזרה . (עדיין לא החלפתי דו"צ)
לאור זה שכבר פירקתי את רוב הזנב החלטתי לשים 2 מיסבים , לפי המלצתו המעולה של חגי בשרשור הנ"ל (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?32322-Align-TREX-550e-3G) שכבר הפך לקאלט :) , כפי שהיה לי בעבר , 2 מיסבים שמטרתם למנוע עיוותים בטורק בדינאמיקה גבוהה.

הרצתי שוב בדיקה ולתדהמתי התופעה חזרה בדיוק ב- 42%-47% מצערת (השתמשתי בכל הבדיקות באותה סוללה מלאה עד הסוף) , כלומר באותו סל"ד (לצערי מכשיר מדידת הסל"ד לא נמצא אצלי לכן אין לי נתונים על הסל"ד עצמו).

מכיוון שלא הצלחתי לשחזר את התופעה בצורה חד חד ערכית ומכיוון שכבר קרה לי שהיו לי 2 טיסות מעולות וטיסה שלישית המערכת התחרפנה
המסקנה שלי היא שכנראה מדובר על תדר שמאוד קשה לעלות עליו ולפעמים הוא מגיע ולפעמים לא כתלות ב..... וודו

השארתי הכל כפי שהוא והחלפתי דו"צ לאדום שמחזיק 2.3 ק"ג , והתופעה נעלמה.
קצת מציק לי שלא הצלחתי לסלק את התופעה ולשחזר אותה במדויק, אבל כנראה אני אמשיך לחיות יחד עם עוד 1000 הדברים האחרים שמציקים לי :p

לפי שאני אעלה לאוויר אני אריץ עוד כמה פעמים על הקרקע לראות אם התופעה נעלמה ואם כן נתחיל בטיסות מבחן לבדוק האם הדו"צ הוא בעצם הפתרון

לגבי איזה דו"צ , מדובר על חבילה השמאלית בתמונה
72860

Friman
27-08-2012, 18:34:29
אני באותו המצב כמוך אייל... ה3Gx עשתה לי פליפים לא רצוניים אחורה וקדימה בטיסה לפני 3 שבועות; רק עכשיו התפניתי לבדוק את זה ובינתיים מבדיקה על השולחן אני לא מצליח לשחזר את הבעיה (היא לא מתרחשת על השולחן) מה שלא מאפשר לשלול את הסיבות להתרחשותה... מה שכן גיליתי שהציר הראשי שלי קצת עקום (עבר 2 אוטורוטציות לא מכוונות, כנראה באחת מהן בכל זאת קצת התעקם), אז אחליף אותו ואת הספינדל, את הדו״צ ל3M האדום במקום המקורי של אליין, ואני מחליף את שילדת הFRP הצהובה שלי לשילדת קרבון (חושש ששילדת הfrp מעט גמישה מדי). וכן אזיז את המערכת לראש תושבת הבום במקום על רצפת המסוק כפי שממוקמת כעת. אלו כל הסיבות ההגיוניות שאני מוצא לתופעה אצלי אז אני שולל את כולן... ועדיין מעצבן שלא תמיד ניתן לאתר את מקור הבעיה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

danoneyal
27-08-2012, 19:09:00
ווווודדדדדוווווו


אני באותו המצב כמוך אייל... ה3Gx עשתה לי פליפים לא רצוניים אחורה וקדימה בטיסה לפני 3 שבועות; רק עכשיו התפניתי לבדוק את זה ובינתיים מבדיקה על השולחן אני לא מצליח לשחזר את הבעיה (היא לא מתרחשת על השולחן) מה שלא מאפשר לשלול את הסיבות להתרחשותה... מה שכן גיליתי שהציר הראשי שלי קצת עקום (עבר 2 אוטורוטציות לא מכוונות, כנראה באחת מהן בכל זאת קצת התעקם), אז אחליף אותו ואת הספינדל, את הדו״צ ל3M האדום במקום המקורי של אליין, ואני מחליף את שילדת הFRP הצהובה שלי לשילדת קרבון (חושש ששילדת הfrp מעט גמישה מדי). וכן אזיז את המערכת לראש תושבת הבום במקום על רצפת המסוק כפי שממוקמת כעת. אלו כל הסיבות ההגיוניות שאני מוצא לתופעה אצלי אז אני שולל את כולן... ועדיין מעצבן שלא תמיד ניתן לאתר את מקור הבעיה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

אטקין ש
27-08-2012, 21:16:04
דוח המשך :
את כל הניסויים עשיתי בתצורה הבאה על מנת להוריד משתנים
מצערת ליניארית 0-100 , זווית 50% כלומר 0 מעלות לאורך כל הגרף, ללא להבים

החזרתי חלק חלק והרצתי את אותה בדיקה , והתופעה לא חזרה . (עדיין לא החלפתי דו"צ)
לאור זה שכבר פירקתי את רוב הזנב החלטתי לשים 2 מיסבים , לפי המלצתו המעולה של חגי בשרשור הנ"ל (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?32322-Align-TREX-550e-3G) שכבר הפך לקאלט :) , כפי שהיה לי בעבר , 2 מיסבים שמטרתם למנוע עיוותים בטורק בדינאמיקה גבוהה.

הרצתי שוב בדיקה ולתדהמתי התופעה חזרה בדיוק ב- 42%-47% מצערת (השתמשתי בכל הבדיקות באותה סוללה מלאה עד הסוף) , כלומר באותו סל"ד (לצערי מכשיר מדידת הסל"ד לא נמצא אצלי לכן אין לי נתונים על הסל"ד עצמו).

מכיוון שלא הצלחתי לשחזר את התופעה בצורה חד חד ערכית ומכיוון שכבר קרה לי שהיו לי 2 טיסות מעולות וטיסה שלישית המערכת התחרפנה
המסקנה שלי היא שכנראה מדובר על תדר שמאוד קשה לעלות עליו ולפעמים הוא מגיע ולפעמים לא כתלות ב..... וודו

השארתי הכל כפי שהוא והחלפתי דו"צ לאדום שמחזיק 2.3 ק"ג , והתופעה נעלמה.
קצת מציק לי שלא הצלחתי לסלק את התופעה ולשחזר אותה במדויק, אבל כנראה אני אמשיך לחיות יחד עם עוד 1000 הדברים האחרים שמציקים לי :p

לפי שאני אעלה לאוויר אני אריץ עוד כמה פעמים על הקרקע לראות אם התופעה נעלמה ואם כן נתחיל בטיסות מבחן לבדוק האם הדו"צ הוא בעצם הפתרון

לגבי איזה דו"צ , מדובר על חבילה השמאלית בתמונה
72860

בהצלחה !!
תעדכן אותנו בהמשך אם זה נעלם לגמרי!!!!!!!!!!

danoneyal
28-08-2012, 21:54:03
נכון להיום מבדיקה נוספת שעשיתי התופעה נעלמה, מחר אני אכוון שוב את ה- beastX ואעלה לאוויר
עמוד 78 במדריך המצורף :http://www.beastx.com/manuals/MICROBEAST_3.0.2_ENG.pdf
רשום במפורש על הבעיה ועל דרך התיקון
בסעיף האחרון רשום : Try other types of gyro pads
מעניין

שאלה לגבי כיוון ה-6 מעלות האם אפשר לכוון ל מינוס שש מעלות ?
תודה

אייל

Friman
28-08-2012, 22:21:28
עמוד 78 במדריך המצורף :http://www.beastx.com/manuals/MICROBEAST_3.0.2_ENG.pdf
רשום במפורש על הבעיה ועל דרך התיקון
בסעיף האחרון רשום : Try other types of gyro pads
מעניין

לא רק מעניין אלא גם תמוה. זה למעשה שקול ללומר ״השקענו מליונים במחקר, בדיקות וניסויים שבסופם החלטנו שהדו״צ שאנו מספקים הוא המיטבי, אבל תשמע, יש מצב שטעינו, אז תרגיש חופשי להתנסות, אם תרסק בדרך אל תאשים אותנו כי הרי אמרנו שאתה צריך לנסות כל מיני סוגים״. מתגבשת בי התחושה שגם אצלי חלק מהבעיה ב3Gx נעוץ בשימוש בדו״צ של אליין... כשרק התקנתי את המערכת על ה500 שלי השתמשתי בm3 השקוף אבל ״ליתר ביטחון״ קניתי ושמתי אח״כ דו״צ מקורי של אליין- ומאז התחיל לי מזל נאחס עם המסוק הזה, (בין היתר גם נאחסים שלצערי בדיעבד כן הייתה להם סיבה אחרת) ועכשיו הקטע המוזר הזה עם הגלגול הבלתי נשלט אחורה וקדימה... ממש מוזר כל עניין הדו״צ הללו- איך חברות רציניות משחררות לשוק דו״צים שלא עובדים טוב עם המערכות שאיתן הם נמכרים, ואיך זו בעיה גורפת כמעט עם כל מערכות הפלייברלס שכולן כמעט (חוץ מסקוקום לידיעתי) עובדות טוב יותר עם הm3 מאשר הדו״צים המקוריים.



שאלה לגבי כיוון ה-6 מעלות האם אפשר לכוון ל מינוס שש מעלות ?
תודה

אייל
אם אני זוכר נכון את החוברת, ובד״כ יש לי זיכרון טוב למלל כתוב, הרי שכתוב שם שלא משנה הכיוון של ה6 מעלות אבל כן משנה מאד שזה יהיה בדיוק 6 מעלות, לא יותר ולא פחות. תקרא טוב מה שכתוב שם למיטב זכרוני כאמור יש שם התייחסות לכך.



Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

jeblesh
29-08-2012, 05:09:51
אצלך אתה עדין לי יודע שזאת הייתה הבעיה ... זאת רק אחת מהאופציות האפשריות
לגבה דבק , שמע זה עניין של תהודה עם ה3G נכנס לתהודה ב200hz עם דבק אחד הוא יכול להשתנות ככול שהדבק אהיה קשיח יותר התדר אהיה גבוהה יותר אפילו להוריד את משקל ה3G ישנה את התדר ...
אז ברור שהחלפת הדבק לקשיח\רך יותר תעזור אתה פשוט מרחק מהתהודה ומוריד משמעוטת את עוצמת הרעידות

סאונד בראש
29-08-2012, 05:57:54
שמח לשמוע שהבעיה ניפתרה

omerco
29-08-2012, 08:50:31
יש כל כך הרבה דוצ"ים שבקלות אפשרות להתבלבל , אם יש למשהוא את המק"ט של הדו"צ או לחילופין לינק זו תהייה עזרה גדולה :) :) :)
תודה
אייל

קראתי בזמנו הרבה בפורומים בחןל. המסקנה היא להשתמש באפור ולא בשקוף בתור התחלה. הוא יותר קשיח וזה יותר טוב למערכת - אלא אם כן יש וויברציות ואז או ששמים 2 שכבות, או ששמים שכבה אפור שכבה שקוף, או ששמים שקוף. השקוף יותר רך (ג'ל) זה הקישור שים לב למק"ט 4011. השקוף הוא מק"ט 4010. בהצלחה:

http://www.amazon.com/3M-Scotch-Exterior-Mounting-60-Inch/dp/B00004Z4BV/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1346222786&sr=8-1&keywords=3m+scotch+outdoor

omerco
30-08-2012, 11:12:23
שים לב שהמק"ט שלו הוא 4011. השקוף 4010. ראה כאן קישור לאפור:
http://www.amazon.com/3M-Scotch-Exte...scotch+outdoor

אני משתמש ב 4011 מאז שהיתה לי בעיה בביסט - נפתרה מיד. לא מחליף באחר. לקנות - באופיס דיפו ב 20 ומשהו שקל.

danoneyal
11-09-2012, 15:18:56
עברתי כמה טיסות מבחן באוויר בכמה מתארים , לבינתיים הכל תקין
מה שזה אומר שהחלפת המדבקה ורק החלפת המדבקה העלימה את הבעיה
תודה לכל העוזרים

Friman
11-09-2012, 18:31:32
שמח לשמוע אייל שso far so good...
מקווה ביום שישי הקרוב להעלות לטיסת מבחן גם את ה500 שלי לטיסת מבחן אחרי שגם לי מערכת הפלייברלס עשתה שיגועים דומים. מקווה שנסיונך יוכיח את עצמו גם אצלי.. כי דו״צ זה פשוט להחליף ;)



Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

eitan
11-09-2012, 18:34:36
לגבי איזה דו"צ , מדובר על חבילה השמאלית בתמונה
72860

האם זה הדו"צ שהמליצו עליו (M3) ?
כתוב על האריזה 3M והכוונה לדעתי לאורך הסליל
החברים התייחסו ל- M3 כאל סוג דו"צ

cas
11-09-2012, 19:41:12
אייל כמה שכבות בסוף שמת?

danoneyal
11-09-2012, 21:04:49
אייל כמה שכבות בסוף שמת?

שכבה אחת של הדו"צ האפור

danoneyal
11-09-2012, 21:05:48
האם זה הדו"צ שהמליצו עליו (M3) ?
כתוב על האריזה 3M והכוונה לדעתי לאורך הסליל
החברים התייחסו ל- M3 כאל סוג דו"צ

ידידי 3M זה שם החברה
http://www.3m.com/