התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בעייה כנראה בבקר ... ניתוקים



nlior
26-08-2012, 22:20:20
שלום לכולם
יש לי על ההוריקן בעיית ניתוק מנוע באויר פעם בכמה זמן שהוא מחליט .
זה הבקר
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9328__TURNIGY_K_Force_100A_Brushless_ESC.html
אם משהו נתקל בבעיה דומה ?
בהתחלה חשבתי שיש בעייה במנוע , המנוע הוחלף (לטייפון ).
וזאת כנראה לא הבעייה .
זה קורה בזמן שאני מעמיס על המנוע, בהיפוכים קלים, רולים .
הגדרות בקר עשיתי לפי מה שרשום באחד השירשורים פה.
אני חסר אונים אני כבר לא מאמין בכלי הזה אם פעם אני לא יודע מתי זה יבוא.
אולי מישהו יודע איזה כרטיס תיכנות מתאים כי היה לי את זה והוא לא התאים http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7187
או אולי תגידו לי מה כדאי בהגדרות ואני אגדיר ידני .
תודה
ליאור

נולד לטוס
26-08-2012, 22:54:45
מגע רופף הלחמה קרה ועוד תבדוק קודם כל את הדברים הקטנים ומכאן נמשיך

michaelgl
26-08-2012, 23:24:39
אם הסרוואים גם מתנתקים תוך כדי
אז הבק של הבקר שלך חלש, המתח במערכת נופל בגלל משיכת זרם גבוהה והמקלט מתנתק
אחרת - הלחמה לא טובה בין הבקר לקונקטורים \ בקר גוסס

nlior
27-08-2012, 00:27:07
אם הסרוואים גם מתנתקים תוך כדי
אז הבק של הבקר שלך חלש, המתח במערכת נופל בגלל משיכת זרם גבוהה והמקלט מתנתק
אחרת - הלחמה לא טובה בין הבקר לקונקטורים \ בקר גוסס

נראה לי אני מוותר על הקונקטורים ועושה הלחמה ישירה .

jeblesh
27-08-2012, 05:41:56
הגדרת low volt cutoff ?
תבטל אותו תיראה עם זה מסתדר ...

סאונד בראש
27-08-2012, 06:14:49
אבל עשית לו END POINT ?

bartovmoti
27-08-2012, 07:46:38
נראה לי אני מוותר על הקונקטורים ועושה הלחמה ישירה .

זו לא הדרך.. אתה מכניס את עצמך לסכנה בטיחותית גדולה!
הלחמת חוטי מנוע לא נותנת כלום מלבד סכנה.

nlior
27-08-2012, 09:32:06
אבל עשית לו END POINT ?
לא הבנתי מה זה קשור

wind556
27-08-2012, 09:32:38
נראה לי אני מוותר על הקונקטורים ועושה הלחמה ישירה .


אל תעשה את זה ליאור
זו גישה לא נכונה, ומאד לא מומלצת.

לדעתי הבעייה שלך נמצאת רק בבקר
היו עליו טענות בעבר מאנשים שונים, ולמרות דמיונו הרב לבקר המקורי של הX5 כנראה שאינו מתאים לתפקיד.
לגבי כרטיס התיכנות, נוכחנו לדעת שהכתוב במנואל אינו נכון. אני כבר לא זוכר איך פתרנו את הבעייה, אבל היא נפתרה.(אבל גם אחרי תיכנות נכון היו בעייות אחרות בבקר)
העצה הכי פרקטית שאוכל לתת לך זה לרכוש בקר טורנג'י פלאש 80A . הכי אמין והכי טוב, ואפילו עולה הרבה יותר זול מהבקר שלך, והכי קל לתיכנות שקיים.
תשקיע 40$ ותהנה מהתוצאה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=3727

ועוד המלצה
תרכוש גם את זה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=6320
הפריט הזה גם יעלה לך את מהירות הסרוואים (כי אתה יכול לבחור ב6V)
גם יעלה את אמינות המערכת וימנע ניתוקים מהסרוואים
וגם נוח ביותר לשימוש.

וכשזה יגיע, דבר איתי ואסביר לך איך לחבר אותו שיהיה לך גם מאד נוח לשימוש, גם עם אפשרות לנטרל אותו במקרה שמתעורר צורך, וגם איפה להתקין את המפסק (יש מקום נפלא לזה בהוריקאן)

nlior
27-08-2012, 09:33:21
הגדרת low volt cutoff ?
תבטל אותו תיראה עם זה מסתדר ...
מישהו עשה את זה ?
זה לא מסוכן ?

nlior
27-08-2012, 09:37:15
אל תעשה את זה ליאור
זו גישה לא נכונה, ומאד לא מומלצת.

לדעתי הבעייה שלך נמצאת רק בבקר
היו עליו טענות בעבר מאנשים שונים, ולמרות דמיונו הרב לבקר המקורי של הX5 כנראה שאינו מתאים לתפקיד.
לגבי כרטיס התיכנות, נוכחנו לדעת שהכתוב במנואל אינו נכון. אני כבר לא זוכר איך פתרנו את הבעייה, אבל היא נפתרה.(אבל גם אחרי תיכנות נכון היו בעייות אחרות בבקר)
העצה הכי פרקטית שאוכל לתת לך זה לרכוש בקר טורנג'י פלאש 80A . הכי אמין והכי טוב, ואפילו עולה הרבה יותר זול מהבקר שלך, והכי קל לתיכנות שקיים.
תשקיע 40$ ותהנה מהתוצאה
וואלה עודד נראה לי שזה מה שאני אעשה בסוף .
אבל אולי באמת כדאי לנסות low volt cutoff
לבטל אותו לגמריי (למרות שאני מטיס מקסימום 4 דקות )

jeblesh
27-08-2012, 09:50:03
מין הסתם זה יכול לגמור לך את הליפו עם תרוקן אותה בלי ההגנה הזאת אז פשוט אל תרוקן אותה בזמן הבדיקה ...

העניין הוא שעם הבעיה תיפתר כתוצאה מהשינוי הזה זה אומר שיש נפילות מתח ושהבקר בסדר גמור
ואז תדע שהבעיה בליפו או בחותידה בדרך לבקר או שמד המתח שלו לא מקוייל בכול מיקרה ביטול ההגנה הזאת יראה לך עם זאת אחת מבעיות אילה או הבקר עצמו ....
ובשביל לאבחן מעבר לזה תצטרך פלוק (רב מודד) אבל קודם בטל את קאטאוף ותראה עם זה הבקר או בעיית מתח ....

nlior
27-08-2012, 10:19:38
מין הסתם זה יכול לגמור לך את הליפו עם תרוקן אותה בלי ההגנה הזאת אז פשוט אל תרוקן אותה בזמן הבדיקה ...

העניין הוא שעם הבעיה תיפתר כתוצאה מהשינוי הזה זה אומר שיש נפילות מתח ושהבקר בסדר גמור
ואז תדע שהבעיה בליפו או בחותידה בדרך לבקר או שמד המתח שלו לא מקוייל בכול מיקרה ביטול ההגנה הזאת יראה לך עם זאת אחת מבעיות אילה או הבקר עצמו ....
ובשביל לאבחן מעבר לזה תצטרך פלוק (רב מודד) אבל קודם בטל את קאטאוף ותראה עם זה הבקר או בעיית מתח ....
זהו שעכשיו אני מסתכל בדף של הבקר אז אין את האופציה low volt cutoff

jeblesh
27-08-2012, 10:32:57
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/77228352X150479X56.pdf
באמת אני רואה שאין אפשרות לבטל את ה CUTOFF , אבל אפשר לשנות מהארד לסופת , אני מנחש שסופת לא מכבה לגמרי את המנוע אילה מוריד את הכוח , תשנה לזה ותיראה עם במקום לכבות לך את המנוע הוא פשוט יורד הכוח ....
או תעוט שלי האופציה היא cutoff thresholed אתה צריך ללחת custom שמה ולהגדיר וולט מעוד נמוך לדוגמה 0 בשביל לבטל את ההגנה

nlior
27-08-2012, 11:50:18
הייתי בסופט
וב .. cut off thresholed אם אני שם custom איך אני יכול לשנות וולט לאפס ?

סאונד בראש
27-08-2012, 12:30:41
לפני שתתחיל בהחלפות הלחמות קומבינות וגזענות , תתכנת end point
אני לא מבין את השיטה ללכת מהסוף להתחלה מאיפה הרעיון להחליף קודם את הבקר , הוא תקין סך הכל נתן קאט , הוא אפילו לא היה מוגדר על סופט , תגדיר על סופט קאט וend point
בהצלחה

wind556
27-08-2012, 13:03:45
וואלה עודד נראה לי שזה מה שאני אעשה בסוף .
אבל אולי באמת כדאי לנסות low volt cutoff
לבטל אותו לגמריי (למרות שאני מטיס מקסימום 4 דקות )




אל תעשה כלום בעניין
תחליף את הבקר ותוסיף את הBEC המדובר
ורק אם אחרי זה יהיו צרות, תחפש פתרון (סביר להניח שלא יהיו יותר, אבל אין ערבות לזה)
רק אל תשכח לוודא שסרוו הזנב שלך מסוגל לעבוד עם 6V
אם לא, שמים סטפ דאון

jeblesh
27-08-2012, 16:16:46
הייתי בסופט
וב .. cut off thresholed אם אני שם custom איך אני יכול לשנות וולט לאפס ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...X150479X56.pdf
לפי המנואל צריך מתכנת בשביל לקבוע את הוולט של הקוסטום ...
עם אין לך LOW זאת האפשרות היחידה לא בטוח שזה יפתור את הבעיה זה נותן cutoff ב2.8V לתא
על מה זה היה לפנה שה שינית לקוסטום ?

Friman
27-08-2012, 16:50:40
ליאור גם איתי צודק וגם עודד. כשיש בקר שידוע שבעייתי אפשריות שתי גישות - להתמודד ולמצוא דרך לגרום לו לעבוד כמו שצריך, או פשוט להחליף אותו וזהו. הייתי לפני שנה בסרט הזה עם הג׳יירו gp780 של אליין, חודשיים שברתי את הראש עד שהצלחתי לגרום לו לעבוד טוב, בסופו של דבר החלפתי לספרטן קווארק והוא עבד טוב מהרגע הראשון... השאלה מה אתה מעדיף להשקיע, כסף או זמן... הכי קל זה להחליף, אבל אם הבעיה לא בבקר אז החלפתו לא תפתור לך כלום. מצד שני אם בנסיונות בדרך להבין מה הבעיה תרסק כתוצאה מנפילת מתח בBEC תמצא את עצמך משקיע גם זמן וגם כסף ;). אני לא מכיר את הבקר הזה אבל אם יש עליו הצטברות של חוות דעת לא מחמיאות אני אישית הייתי שומר אותו במגרה לאיזה קלקר מעופף, ושם על המסוק בקר אמין יותר.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9