PDA

צפייה בגרסה מלאה : מדליק התחדשתי ב- T-rex 450 pro :))



yehuda.bitton3
30-08-2012, 18:38:46
אהלן חברים יקרים,
אז כפי שהכותרת מרמזת התחדשתי בטירקס 450 פרו שהגיע כהפתעה מהוריי היקרים ורציתי לדעת האם יש איזשהם דגשים בנושא הבניה שלו, התחזוקה שלו ואופי הטיסה שלו כלומר עד כמה הוא שונה מהספורט?
עכשיו כשההפתעה הגיעה אפשר לזנוח את הקופטר איקס שאני בונה, חבל על הזמן :) טוב אולי בכל זאת נשלים את הבניה רק בשביל לראות אותו טס ;)
אגב אשמח לקבל עזרה בכיוון הגירו שלו (gp780) פשוט אף פעם לא עבדתי עם אחד כזה.

שיהיה סופ"ש מהנה ומלא הפתעות לכולם!
יהודה.

amijan27
30-08-2012, 18:54:09
בול בשבילך יש כאן סרטון שמציג הרכבה והסברים על כיוון ג'ירו

http://www.youtube.com/watch?v=Npq8D3RZeZM

Friman
30-08-2012, 18:57:51
לגבי הפרו - חשוב מאד! לקבע את הסום עם בורג קטן לתושבת. תסתכל בסרטונים של פיינלס בוב הוא מסביר בדיוק איך לעשות את זה. אחרת הבום פשוט עף לו החוצה באמצע הטיסה אחת לכמה עשרות טיסות, ראיתי את זה קורה, לא נעים.
לגבי הGP780 - ג׳יירו מאד רגיש לויברציות. תנסה בהתחלה למקם אותו רק עם דו״צ ספוגי המקורי ואם יש רעידות תנסה להשתמש עם פחית (דו״צ ספוגי עבה למטה, פחית, דו״צ דק קשיח יותר למעלה, ומעליו הג׳יירו). עוד חשוב לוודא שהחוטים שמגיעים לג׳יירו רפויים ולא מקובעים לגוף כלל ואם חייבים לקבע אותם אז מינימום 5 ס״מ חופשיים. להימנע מMesh Guard בחוטים הללו. ו... לדבר אליו יפה, הוא נעלב בקלות ;). רגיש, כבר אמרתי. התיכנות שלו מאד פשוט תעקוב אחרי החוברת זה ממש לא בעיה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

its
30-08-2012, 19:02:13
תתחדש אין הבדל בטיסה בין ה PRO לספורט. אם תהפוך אותו בעתיד ל FBL הוא יהיה ממש חזק.

לגבי הג'יירו (לא מחייב) אני באופן אישי הייתי שם SPARTAN, את הגיירו המקורי הייתי שומר ל COPTERX וכן מרכיב אותו להתאמן.

Scooter007
30-08-2012, 19:02:30
אחלה מסוק, קצת תזזיתי אבל עושה עבודה טובה ותורם המון לבטחון.
תשקיע זמן בבניה ובחיווט וגם ה 780 יעשה עליו עבודה טובה (מנסיון!)

Friman
30-08-2012, 20:47:18
תוספת קטנה - דגם הפרו הוא זוועה לתחזוקה, הכל שם צפוף מאד - תחשוב טוב בבנייה על סוגיות עתידיות של תחזוקה ואיך אתה הולך להגיע לכל דבר אח״כ לצרכי תיקונים ובכלל. מעצבן למשל אם צריך לפרק חצי מסוק כדי להגיע למקלט- וראיתי אחד כזה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

yehuda.bitton3
30-08-2012, 22:26:52
תודה רבה על העצות והטיפים חברים! גיל לגבי הבורג עם הבום והתושבת, הכוונה היא ממש לקדוח בורג לתושבת בום?איפה אפשר למצוא סרטון שמסביר את התהליך?

Friman
31-08-2012, 00:56:34
תודה רבה על העצות והטיפים חברים! גיל לגבי הבורג עם הבום והתושבת, הכוונה היא ממש לקדוח בורג לתושבת בום?איפה אפשר למצוא סרטון שמסביר את התהליך?

כן
תסתכל בשרשור סרטוני ההדרכה של בוב פיינלס בהליפריק ל450 פרו. הוא מסביר בדיוק למה עושים את זה וכיצד


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

yehuda.bitton3
31-08-2012, 07:58:15
סבבה אני יבדוק את זה תודה!

danoneyal
31-08-2012, 20:48:28
יהודה, מכיוון שהדיוק פה חשוב ההמלצה היא לא לקדוח עם מקדח חשמלי אלה רק עם מקדח ידני כזה שמשמש צורפים ועבודות עדינות
וקוטר קדיחה כמה שיותר קטן , 1.5 מ"מ יהיה טוב

yehuda.bitton3
31-08-2012, 22:18:24
סתם שאלה, לא נראה לכם שעדיף לשים קצת דבק ca במקום הקדיחה הזאת?לדעתי עם הלחץ של התושבת אין סיכוי שזה יצא ובבוא הזמן לא עלינו אם צריך יהיה להחליף בום גם לא צריך להיות סיפור לפרק את זה......לא עדיף?

Friman
31-08-2012, 22:51:19
סתם שאלה, לא נראה לכם שעדיף לשים קצת דבק ca?
לא
הפיתרון של הבורג בדוק ועובד טוב, מיותר להמציא את הגלגל. עניין הבורג יותר פשוט לביצוע ממה שנשמע, אפשר גם לקדוח עם מברגה חשמלית ומקדח דק.



Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

cas
01-09-2012, 07:56:11
תלפף סיבוב אחד של איזולירבנד ממש ליד החריץ וזהו! מטיס ככה כבר המון זמן ללא שום בעיות. לא צריך לא ברגים ולא דבק ca

naor14
01-09-2012, 11:31:31
סתם שאלה, לא נראה לכם שעדיף לשים קצת דבק ca במקום הקדיחה הזאת?לדעתי עם הלחץ של התושבת אין סיכוי שזה יצא ובבוא הזמן לא עלינו אם צריך יהיה להחליף בום גם לא צריך להיות סיפור לפרק את זה......לא עדיף?

+1
אני מטיס את הפרו שלי 3D עם CA בזנב, בלי בורג ובלי כלום ועובד לדעתי נהדר

yehuda.bitton3
01-09-2012, 13:24:42
תודה!

saportas
01-09-2012, 13:42:56
תזכור לא להזניח את ה copterx כי אתה עלול להיות מופתע מT-rex שיהיה במזל :)

yehuda.bitton3
01-09-2012, 15:03:23
אני מבין שיש כוונה נסתרת בדברייך ואשמח אם תחשוף אותה :cool: ותודה רבה! ;)

saportas
01-09-2012, 17:05:01
יש לי רק כוונות טובות ;) בהצלחה

yehuda.bitton3
01-09-2012, 17:11:37
חלילה לא אמרתי שהכוונות הן רעות! :o פשוט באמת לא הבנתי למה ציינת שלא להזניח את הקופטר כי אני עלול להיות מופתע מהטירקס.....מופתע באיזה הקשר? :D

Friman
01-09-2012, 17:28:03
חלילה לא אמרתי שהכוונות הן רעות! :o פשוט באמת לא הבנתי למה ציינת שלא להזניח את הקופטר כי אני עלול להיות מופתע מהטירקס.....מופתע באיזה הקשר? :D

אם כבר יש מסוק נוסף, כדאי שיהיה במצב טיסה למקרה של ריסוקים או תקלות במסוק הראשון... להערכתי לזה אשר התכוון.
מה שכן, אם אני מבין נכון יש לך על הקופטר X ספרטן? תחליף בינו לבין הGP780 שבמסוק ״הראשי״ שלך יהיו לך פחות כאבי ראש מבחינת הג׳יירו.
ולגבי הזנב, כל פיתרון שעובד הוא נהדר עד שהוא כושל. הבורג לא סביר שייכשל, מאות ואלפי מטיסים בגדלי 450 ו500 עם TT הוסיפו בורג שכזה, ב600 אליין כבר הכניסו את הבורג הזה באופן מובנה מראש. אומר לך מנסיון אישי שאיבוד זנב באוויר זו חוויה מאד לא נעימה, לצערי קרה לי 3 פעמים בשנה האחרונה מכמה סיבות שונות (אני כבר מתורגל..), באחת הפעמים בדיוק מהסיבה שעלתה כאן לדיון. חבל להסתכן עם פיתרון שעומד בסימן שאלה בשביל לחסוך עבודה של חצי שעה.


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

yehuda.bitton3
01-09-2012, 18:36:16
כן בכל מקרה אני מתכוון להשמיש את הקופטר, כשאני יסיים אותו לפי הדודא אני יחליט אם להשאיר או למכור הוא גם עלה לי לא מעט עם האלקטרוניקה ששמתי עליו.......ולא אין לי על הקופטר ספרטן אלא ga-250, על ההוריקאן שלי יש ספרטן והוא מבחינתי מסוק ה-"ראש" ;)
בכל אופן לגבי הזנב נראה לי שאני אחפש את הסרטון שמסביר איך לקדוח את הבורג ואיישם אותו, לגבי הג'יירו יש לי גם jr7703d שאני יודע שהוא מצויין ועובד מעולה לדעתכם עדיף להחליף אותו במקום ה-gp780? או שעדיף להשאיר ככה?

Friman
01-09-2012, 18:54:51
תתחיל עם ה780 ותראה איך אתה מסתדר איתו. אם אין ויברציות במסוק ומקפידים על מיתקון נכון הג׳יירו הזה מתפקד לא רע. הוא פשוט רגיש מאד לויברציות וזה בא לידי ביטוי ביתר שאת כשהמיתקון לא מושלם


Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9

yehuda.bitton3
01-09-2012, 19:38:46
הבנתי אותך....אז אני יעשה כך אבל סתם בשביל הידע מבחינת מה יותר טוב, יש איזשהי עדיפות של ג'יירו אחד על פני השני?

saportas
01-09-2012, 19:58:01
אני אומר אל תמכור, תרכיב את הקופטר X כמו שצריך אבל כמו בספרים מכל הלב תטיס קבל ביטחון על ה450 ואחר כך נראה

yehuda.bitton3
01-09-2012, 21:29:49
הבנתי אותך ;) אז לא תיהיה הפתעה מהטירקס? :p

saportas
01-09-2012, 21:45:34
הבנתי אותך ;) אז לא תיהיה הפתעה מהטירקס? :p

אחר כך נראה :)

yehuda.bitton3
02-09-2012, 10:49:15
אתה מסקרן אותי!!!!:o אפשר לדבר על זה בפרטי?:cool:

דודו קרני
03-09-2012, 01:26:19
הדרך הכי טוובה להרכיב אותו ולחייט אותו שלי מורכב בדיוק כך
http://www.youtube.com/watch?v=fe0Xwrf_neU"]http://www.youtube.com/watch?v=fe0Xwrf_neU
הבנתי שאתה גר בצפון אם אתה צריך עזרה אז זה המספר 0524504883 דודו . אני מטיס את המסוק הזה כבר מעל לחצי שנה והוא טוב ויציב אפילו ההתקדמות שלי נעשתה רק בגללו אם זה היפוכים ורולים או טיסה הפוכה
אני ידבר איתך מחר כי ראיתי שאתה מוכר חלקים ל 500 אז בדרך אם יהיה לך שאלות אני ישמח לעזור

yehuda.bitton3
03-09-2012, 09:07:31
תודה רבה על הסרטון דודו! באמת מחווט יפה שם רק חבל שכבר הספקתי להרכיב לו כבר את הגוף עם כל החיווטים :confused: יצא גם טוב אבל :cool: בכל מקרה אתה מוזמן לדבר איתי ואנחנו גרים די קרוב אני בצפת ואתה בכפר שמאי אם אני לא טועה נכון?