PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מנוע 2 פעימות asp 52 מגמגם בפתיחת מצערת



armus
15-09-2012, 11:19:06
שלום לכולם
אודה לכם על עזרתכם בכיוון המנוע
המנוע הינו מנוע asp 52 עם מדחף 10X6
המנוע עבר הרצה על פי ההנחיות בפורום ( של דר צאלון ) הדלק שהוא הורץ היה דלק רפיקון 5% עם תוספת שמן קיק ליחס של כ 25% שמן סה"כ
המנוע עובד עם פלג os 8
המנוע עובד יציב מאוד בסרק סביב 2200 2400 סל"ד ללא קאטים
במצערת פתוחה מחזיק ללא נפילה של מהירות סביב ה 15000 15500 סל"ד
בפתיחת מצערת הוא מטפס לללא כול בעיות למהירות המקסימלית

הבעיה היא שכעשר המנוע נמצא כ 20 30 שניות במהירות קבועה בפתיחת מצערת הוא משתנק
לאחר שהוא הצליח לטפס למהירות המקסימלית
התגובה למצערת היא מידית ללא כול הישתנקות ( סרק פול טורים וחוזר חלילה)
הדלק הנוכחי שאני משתמש בו רפיקון 5% ללא כול תוספות

בתודה מראש על עזרתכם
אדוארד

Shahar_Hz
16-09-2012, 21:59:47
תסגור מעט , כל פעם לא יותר משמינית סיבוב של הסיכה הנגדית עד שהוא יחיש כמו שצריך אבל עדיין ישמור על סרק.
והפרופ שאתה עובד איתו הוא קטן מדי. אני עובד עם 10x7 על מנוע 46. אז על 52 פרופ 10x6 זה ממש קטן לו

tamos
16-09-2012, 23:02:19
תשים פרופ 11X6.
תנסה את כיוון הסיכה הנגדית כמו שהוצע לך, בנוסף הייתי מנסה מיכל מדלק אחר.

armus
17-09-2012, 09:08:59
תודה על התשובות

אבל לשחק בסיכה הנגדית כרגע אני מעדיף לא לגעת מכיוון שבסרק הוא עובד יפה מאד
אבל לעבור לפלופלור יותר גדול נשמע לי הגיוני בהחלט
בכול מקרה הפלופלור משמש כגלגל תנופה וכמות התנע ( מומנט אנרציה) אמור להיות גדול יותר
אז לפחות הסיכוי לכיבוי מנוע קטן יותר

נבדוק פלופלור גדול יותר ונעדכן

אדוארד

Shahar_Hz
17-09-2012, 14:05:56
תמיד לפני שמתחילים לשחק בסיכות כדי לספור את המצב הנוכחי עד למצב סגור ולפתוח מחדש.

Shalev054
19-09-2012, 00:17:12
אוי ואבוי! אתה גומר את המנוע עם פרופ כזה!

יש לי כזה מנוע, שים פרופ 11X7 - זה אידיאלי

http://www.rc-airplanes-simplified.com/rc-airplane-propellers.html

כנס לפה

armus
19-09-2012, 18:15:32
שלב 054 בלי פאניקה
לא יקרה כלום למנוע על פי המלצות יצרן הפרופ המומלץ הוא 10X6 ראה קובץ מצורף
74239

בכול מקרה אני בהחלט הולך להרכיב פרופ גדול יותר
ואעדכן בהמשך

אדוארד

Oran_T
29-09-2012, 10:04:58
המנוע הזה ישב אצלי על טריינר. הכי טוב 11X7.
זה לא משנה מה היצרן אומר כי כשהייתי עם 10X6 המנוע גמגם וקיבל קאטים כל הזמן, לא משנה כמה כיוונתי אותו.