PDA

צפייה בגרסה מלאה : תופעה מוזרה- טירקס 700 ביסטיקס ספקטרום DX7 מנוע OS 91



protos
18-09-2012, 22:22:23
בס"ד
שנה טובה לכולם,
אני מטיס טירקס 700 ניטרו עם מערכת ביסטקס ושלט DX7. בסיבובים חדים המנוע מוריד עוצמה בצורה חדה וממש נכנס לאוטורוטציה בתגובה אני מוריד סטיק מנוע ומעלה חזרה לאחר כשניה והמנוע שב לתפקד. כשאני בודק את המנוע בהמראה מהירה ושינויי עוצמת מנוע חדים המנוע מראה עוצמה בינונית אך פועל כרגיל ואני לא חש בשינויי עוצמה כפי שתיארתי ביציאה מסיבוב.
בבדיקה מקיפה של הצדדים הטכניים גיליתי שההברגה של האגזוז הלכה והאגזוז תפוס על בורג אחד, אך ממש לא נראה לי שזו הבעיה. אם למישהו יש רעיון אשמח לשמוע.
שוב שנה טובה לכולם

עומר בנימיני
19-09-2012, 00:09:21
מה הזוויות בסייקליק?

כשאתה עושה סיבוב אתה משתמש בהרבה פיטץ' בנוסף לסייקליק? זה יכול להוריד מאוד את הסל"ד לכמה רגעים. בכל מקרה זה לא טוב שהמנוע מראה עוצמה בינונית. על כמה סל"ד אתה עובד?

liran
19-09-2012, 06:19:01
[QUOTE=protos;38212
בבדיקה מקיפה של הצדדים הטכניים גיליתי שההברגה של האגזוז הלכה והאגזוז תפוס על בורג אחד, אך ממש לא נראה לי שזו הבעיה. אם למישהו יש רעיון אשמח לשמוע.
שוב שנה טובה לכולם[/QUOTE]


אין אטימה מוחלטת בין המנוע שלך לאגזוז ואתה לא חושב שזו בעייה??? מעניין...


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

שחר לזרוב
19-09-2012, 07:50:31
אני מניח שכשאתה אומר סיבובים אתה מתכוון לפירואטים. האם התופעה קיימת בזמן פירואטים לשני הצדדים ? האם בדקת על הקרקע כשהמנוע כבוי שאין מיקסר בטעות בין הסטיק של הגה הכיוון למצערת ?
בהנחה שאין מיקסר ושהתופעה מתרחשת לשני הצדדים אני הייתי מנסה לפתוח סיכה, ואם זה לא עוזר - לבדוק את מיכל הדלק והצינוריות. כל זה כמובן אחרי שתסדר את האגזוז.

protos
19-09-2012, 09:19:18
בס"ד
תודה לכולם,
התופעה מורגשת בעיקר כשאני עושה פירואט ימינה (עם כיוון השעון) בדקתי את ההגדרות בשלט ואין מיקסרים. אכן אסדר את האגזוז ואח"כ אדווח לכם האם יש שיפור
דורון

protos
19-09-2012, 11:40:31
בס"ד
שחר תודה רבה אני אפעל בהתאם להנחיותך, אין לי מושג איך מעבירים "תודה" בפורום אוליי הגיע הזמן שאלמד....

protos
09-10-2012, 09:32:22
בס"ד
בדקתי הכל, סדרתי את האטימה באגזוז אך התופעה המשיכה לרבות רעשים מוזרים בהנעה גם כאשר הרוטור לא מסתובב כך שנפסלה האפשרות שמדובר במיסבים של המסוק. לבסוף פתחתי מנוע והקראנק פשוט נפל החוצה, כנראה בגלל מיסבים שחוקים. נראה שהקראנק היה חופשי מדיי ותחת מאמץ הוביל להתחממות מנוע וירידת כוח.

אטקין ש
09-10-2012, 09:45:02
בס"ד
שחר תודה רבה אני אפעל בהתאם להנחיותך, אין לי מושג איך מעבירים "תודה" בפורום אוליי הגיע הזמן שאלמד....

בצד ימין בסרגל של התגובה ,ציטוט ההודעה בתגובה.... רשום תודה! עם אצבע מורמת (כמו בפיסבוק) תרגיש חופשי ללחוץ שם;):)