PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! סוואש לא מתיישרת



LiorNT
14-10-2012, 05:07:39
שלום לכולם...
יש לי ולאחי trex 450 pro dfc 3gx
את שלי כיוונתי והכל עובד כמו שצריך.
אצלך אחי זה משבו אחר...
אנח ו מבצעים את הכיוונים ב dir הסוואש מתאזנת, מגיבה נכון לסטיקים.
בדקנו עם סוואש לבלר ויש מגע לאורך על התנועה.
יש +- 12 מעלות ואפס באמצע הסטיק.
הכל כמו שצריך.
הבעיה היא שכשמסיימים את הכיוונים והמערכת מאתחלת את עצמה הסוואש מתעקמת קצת ומאבדת מגע עם ה pitch.
לא משנה מה ניסינו... לא עזר.
אני לא יודע אם חשוב לציין שהמערכת הותקנה בצורה הפוכה בגוף המסוק.
תודה לעונים

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Friman
14-10-2012, 06:36:26
ראשית אם המערכת הותקנה הפוך אני מזכיר לך להפוך כיוון בAnti Torque Compensation אחרת תקבלו תגובות מוזרות בזנב.
האם בחזרה למצב DIR הסוואש חוזרת למצב מאוזן או שהיציאה מהאיזון היא גם בDIR? אם בDIR חוזרת לאיזון הכל בסדר.

LiorNT
14-10-2012, 06:51:00
ראשית אם המערכת הותקנה הפוך אני מזכיר לך להפוך כיוון בAnti Torque Compensation אחרת תקבלו תגובות מוזרות בזנב.
האם בחזרה למצב DIR הסוואש חוזרת למצב מאוזן או שהיציאה מהאיזון היא גם בDIR? אם בDIR חוזרת לאיזון הכל בסדר.

א- איך אני משנה את ה Anti torque...
ב- כשנכנסים חזרה ל dir הסוואש חוזרת להיות מאוזנת הבעיה היא שבאמת כשהמסוק עולה לאוויר רואים שיש סטייה לכיוון שבו הסוואש מתעקמת.
מה שקורה ספציפית כשלא נמצאים ב dir זה שכשנותנים מצערת מקסימלית ה elevator וה pitch נשארים קצת למטה מה ailron (מה שלא קורה כשנמצאים ב dir) ואז כשהעלתי את המסוק לאוויר ראינו סטייה אחורה וימינה

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

bartovmoti
14-10-2012, 07:20:28
אין קשר בין התנועה ב DIR ומה שקורה אח"כ כשהמערכת פועלת רגיל..
זה כמו שבג'ירו במצב "לא שומר" הסרוו חוזר תמיד למרכז
ובמצב "שומר", התנועה של הסרוו לא לינארית והוא יכול להישאר תקוע בצד מסויים עד שתחזיר אותו או סתם באיזה נקודה על הציר. במערכת פלייברלס זה עובד דיי דומה אז אין לבדוק ולבצע איזון במצב "פעיל"..

הייתי אומר שהמקרה היחיד שהייתי בודק את זה, זה כשהמערכת מבצעת אתחול שהסוואש מבצעת תנועות למעלה ולמטה, לאחר מכן באמת הסוואש צריכה להיות מאוזנת וגם אז, כל תזוזה של המסוק תגרום לסוואש לזוז ולצאת מהאיזון.

LiorNT
14-10-2012, 07:35:11
אין קשר בין התנועה ב DIR ומה שקורה אח"כ כשהמערכת פועלת רגיל..
זה כמו שבג'ירו במצב "לא שומר" הסרוו חוזר תמיד למרכז
ובמצב "שומר", התנועה של הסרוו לא לינארית והוא יכול להישאר תקוע בצד מסויים עד שתחזיר אותו או סתם באיזה נקודה על הציר. במערכת פלייברלס זה עובד דיי דומה אז אין לבדוק ולבצע איזון במצב "פעיל"..

הייתי אומר שהמקרה היחיד שהייתי בודק את זה, זה כשהמערכת מבצעת אתחול שהסוואש מבצעת תנועות למעלה ולמטה, לאחר מכן באמת הסוואש צריכה להיות מאוזנת וגם אז, כל תזוזה של המסוק תגרום לסוואש לזוז ולצאת מהאיזון.


כשהמערכת מאתחלת הסוואש מאוזנת אבל כשמרימים מצערת רואים שבמצב מקסימלי הסוואש לא מאוזנת ובאוויר המסוק לא יציב.
מה עושים במצב כזה ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

LiorNT
14-10-2012, 15:36:00
נראה לכם שכיוונים דרך התוכנה עצמה יכולים לעזור ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Friman
14-10-2012, 16:29:34
נראה לכם שכיוונים דרך התוכנה עצמה יכולים לעזור ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

לא. זה לא קשור.
מה גם שמערכת הפלייברלס הייתה אמור לתקן את זה למיטב הבנתי גם אם הייתה סטייה קטנה בקיזוז המכני; כל עוד מדובר בסטייה קטנה קשה לי להאמין שהיית מרגיש משהו משמעותי בריחוף עם מערכת פלייברלס, אם המערכת הייתה מאתרת הטיה היא הייתה ממשיכה לתקן עד שהמסוק היה מתייצב (כמובן כל עוד מדובר בסטייה קלה באיזון המכני)
אני נוטה להאמין שהנטייה שראיתם הייתה בגלל הרוח והקישור שקישרתם לסוואש הוא בגדר אפקט פיגמליון.. ניסיתם להטיס באוריינטציות שונות ביחס לרוח? אם אכן יש בעיה בקיזוז של המערכת תראו הטיה לאותו כיוון של המסוק בכל האוריינטציות, אם לעומת זאת ההטיה בגלל הרוח היא תישאר באותו כיוון ביחס אליך בכל האוריינטציות

LiorNT
14-10-2012, 16:46:33
הנקודה היא שלא הייתה בכלל רוח...
בשורה התחתונה, איך נוצר המצב שב dir הכל תקין וכשאני מסיים את הכיוונים והמערכת מאפסת את עצמה הסוואש מתעקמת (אני רואה בריחוף שהמסוק נוטה לכיוון שבו הסוואש עקומה) ואיך אני מתקן את המצב הזה ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

dror_z
14-10-2012, 17:28:37
יש בעיה בתהליך הכיוון
ממליץ להתחיל מאפס
לפתוח מודול חדש לגמרי
שים לב לנתב את הגיין לערוץ aux2 .ולהגדיר מסוק קטן

jeblesh
14-10-2012, 19:10:11
דווקא דריפת כזה של הג'יירו נשמע לי כמו רעש מכאני או חשמלי , עוליי רעידות עוליי BEC
הייתי מנסה להחליף את ה דבק דו צדדי לאחד קשה\רך יותר מזה שיש עכשיו או לחבר פאק לרסיבר או BEC אחר ...

naor14
14-10-2012, 19:32:15
דווקא דריפת כזה של הג'יירו נשמע לי כמו רעש מכאני או חשמלי , עוליי רעידות עוליי BEC
הייתי מנסה להחליף את ה דבק דו צדדי לאחד קשה\רך יותר מזה שיש עכשיו או לחבר פאק לרסיבר או BEC אחר ...

זה מסוק 450, לא אמורה להיות כל בעיה עם הBEC שהבקר הזה מספק,
אני חושב שכדי לפתור את הבעיה הזאת כדאי שתעלה סרטון שמראה את הנטיה המדוברת
כשאתה מדליק את המסוק