PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! הרצה למנוע



אורון מלכה
20-10-2012, 20:02:52
למישהו יש מושג איך עושים הרצה נכונה למנוע asp 52?? הבנתי שהרצה נכונה שומרת על המנוע לאורך שנים..
תודה מראש לכל מי שעזר ליי

e-nigma
21-10-2012, 08:36:20
1. דלק cool power ופלאג נוסף שיהיה לך
2. לפתוח סיכה ראשית 2 סיבובים ממצב סגור
3. להניע
4. להעלות לאט את המצערת עד הסוף המנוע יצרח , לפתוח את הסיכה הראשית לאט עד שהמנוע ירד בסל"ד ממש על טורים נמוכים ( כמעט קאט ) לסיים מיכל דלק אחד ככה
5. לתדלק מיכל שני
6. להניע שוב באותו מצב של סעיף 4 כשהמצערת פתוחה עד הסוף לסגור את הסיכה עד שהמנוע מגיע לפול טורים לתת לו לצרוח למשך 10 שניות , לפתוח חזרה את הסיכה למצב של טורים נמוכים למשך 20 שניות ( לתת לו להתקרר ) ושוב לסגור ל-10 שניות נוספות שהמנוע יצרח ולפתוח חזרה לטורים נמוכים 20 שניות לקירור לחזור על פעולה זו עד שיגמר המיכל השני.
7. לתדלק מיכל שלישי.
8. לחזור על סעיף 6 רק עכשיו לתת למנוע לצרוח 15 שניות ולקרר 20 עד שנגמר המיכל
9. לכוון את הסיכה חזרה למצב טיפה עשיר ( שיצא עשן במצערת פתוחה ) אבל יציב שלא יהיה לך קאט באויר
10. לעלות לאויר לטוס מיכל שלם בלי תרגילים ופעלולים הקפות רגילות
11. ממיכל למיכל לסגור סיכה 2 קליקים עד שהמנוע מגיע לביצועים מירביים בלי להתחמם ובלי קאטים.

*. לא להטיס עם קאול בהרצה
*. אם אתה לא מכיר את המושגים הבסיסיים בתחום ממליץ שתהיה עם מישהו שיריץ לך את המנוע פעם ראשונה

אורון מלכה
28-10-2012, 15:04:33
מאיפה אני משיג דלק cool power?? אי אפשר להשתמש בדלק רפיקון מגנום??

טיסני אילת
28-10-2012, 16:26:56
1. דלק cool power ופלאג נוסף שיהיה לך
2. לפתוח סיכה ראשית 2 סיבובים ממצב סגור
3. להניע
4. להעלות לאט את המצערת עד הסוף המנוע יצרח , לפתוח את הסיכה הראשית לאט עד שהמנוע ירד בסל"ד ממש על טורים נמוכים ( כמעט קאט ) לסיים מיכל דלק אחד ככה
5. לתדלק מיכל שני
6. להניע שוב באותו מצב של סעיף 4 כשהמצערת פתוחה עד הסוף לסגור את הסיכה עד שהמנוע מגיע לפול טורים לתת לו לצרוח למשך 10 שניות , לפתוח חזרה את הסיכה למצב של טורים נמוכים למשך 20 שניות ( לתת לו להתקרר ) ושוב לסגור ל-10 שניות נוספות שהמנוע יצרח ולפתוח חזרה לטורים נמוכים 20 שניות לקירור לחזור על פעולה זו עד שיגמר המיכל השני.
7. לתדלק מיכל שלישי.
8. לחזור על סעיף 6 רק עכשיו לתת למנוע לצרוח 15 שניות ולקרר 20 עד שנגמר המיכל
9. לכוון את הסיכה חזרה למצב טיפה עשיר ( שיצא עשן במצערת פתוחה ) אבל יציב שלא יהיה לך קאט באויר
10. לעלות לאויר לטוס מיכל שלם בלי תרגילים ופעלולים הקפות רגילות
11. ממיכל למיכל לסגור סיכה 2 קליקים עד שהמנוע מגיע לביצועים מירביים בלי להתחמם ובלי קאטים.

*. לא להטיס עם קאול בהרצה
*. אם אתה לא מכיר את המושגים הבסיסיים בתחום ממליץ שתהיה עם מישהו שיריץ לך את המנוע פעם ראשונה

זו בדיוק הדרך לאיך לא מריצים מנוע ABC.
שלח לי פרטי ותקבל פירוט איך לעשות את זה נכון.

עמי
28-10-2012, 19:45:03
היי

אני מריץ לפי הנוהל ההזה

מדחף להרצה:
השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.


בהצלחה

עמי

טיסני אילת
28-10-2012, 23:20:29
היי

אני מריץ לפי הנוהל ההזה

מדחף להרצה:
השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.


בהצלחה

עמי

זה כבר הרבה יותר קרוב להרצה נכונה...

עמי
29-10-2012, 20:16:35
טיסני אילת המכובד
נשמח לדעת מהיא הרצה נכונה לדעתך ומה לא טוב בפרוצדורה שפרסמתי :confused:
זה ישמש את כל חברי הפורום :cool:

e-nigma
03-11-2012, 08:10:54
טיסני אילת....
נשמע כמו עסק ובתור עסק אתם אמורים לדעת אנגלית...
זה התרגום לעברית לנוהל הרצה של מנוע ABC
נלקח מתוך החוברת שבאה עם המנוע אם מצאתם דרך יותר טובה ונכונה מהיצרן עצמו נשמח באמת לראות...