PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה פעןלת גירו עם גוברנור



hagpel
22-10-2012, 09:22:06
השאלה שלי היא כזאת,

(TREX 500 ו FUTABA 7C , CC 75, גירו GY520)

איזה סיגנל יוצא לגיין של הגירו, פיטץ או מצערת?
הסיבה שאני שואל היא שמכיוון שעברתי להטיס עם הבקר מנוע במוד גוברנור כיוונתי את גרף המצערת כרמה קבועה (נורמל 30%, איידל1 70%, איידל2 100%)

האם במקרה כזה הגיין לגירו יהיה קבוע ולא אקבל פיצוי מהגירו לפתיחת/סגירת מנוע?

hagpel
23-10-2012, 14:30:13
אין לאף אחד מה להגיד?

meshushelly
23-10-2012, 14:40:32
האם במקרה כזה הגיין לגירו יהיה קבוע ולא אקבל פיצוי מהגירו לפתיחת/סגירת מנוע?

אין קשר בין מצב המצערת לכמות הגיין, הגיין שיוצא לג'יירו קבוע פר מצב טיסה (נורמל\איידל 1\איידל 2\הולד וכו')

hagpel
23-10-2012, 16:16:13
תודה!

Yoav Lahav
23-10-2012, 16:20:37
אם אתה מתכוון לפיצוי PITCH TO TAIL במערכת FBL הסיגנל הוא PITCH.
במסוק בלי FBL אין שום פיצוי לגירו על שינוי PITCH או מצערת והוא מתקן לפי תנועת הזנב בלבד.



השאלה שלי היא כזאת,

(TREX 500 ו FUTABA 7C , CC 75, גירו GY520)

איזה סיגנל יוצא לגיין של הגירו, פיטץ או מצערת?
הסיבה שאני שואל היא שמכיוון שעברתי להטיס עם הבקר מנוע במוד גוברנור כיוונתי את גרף המצערת כרמה קבועה (נורמל 30%, איידל1 70%, איידל2 100%)

האם במקרה כזה הגיין לגירו יהיה קבוע ולא אקבל פיצוי מהגירו לפתיחת/סגירת מנוע?

hagpel
24-10-2012, 10:42:55
ושוב תודה!