PDA

צפייה בגרסה מלאה : אהההה למה לעזזל מכבנים פיץ בנורמל מוד



jeblesh
29-10-2012, 18:02:37
עוליי זה רק אני אבל זאת כבר פעם שנייה שאני מרסק מסוק מהסיבה הכי טיפשית שיש

טוב אז אני רק ירחף הפוך קצת , האיי למה אני מעבד כוח אההההה

זה מה שעובר במוח של מי שחושב שהוא באיידל אפ והוא למעשה בנורמל

זה קרה לי פעמיים הריסוקים הקשים היחידים שהיו לי ושניהם מהסיבה הטיפשית הזאת
זהו אני מבתר , פיץ 0 על כול הנקודות בנורמל וזהו !!!
למה לעזזל מקובל לכבן פיץ בנורמל בכלל ?

עכשיב אני מבין למה כול המקצוענים מתחילים את הטיסה בפוגו , ככה אי אפשר לא לסים לב ליפנה שמתהפחים :p

naor14
29-10-2012, 18:40:44
בהצלחה לך להטיס אם 0 פיץ בנורמל ..........

wonderd
29-10-2012, 19:37:15
הפתרון הכי טפשי ששמעתי.
תלמד להעביר לנורמל במקום להאשים את כל מה שמסביבך.
גם אם הפכת את המסוק והוא בנורמל - אין סיבה לרסק - פשוט מפעילים את האיידל...

alex1312
29-10-2012, 20:27:37
עוליי זה רק אני אבל זאת כבר פעם שנייה שאני מרסק מסוק מהסיבה הכי טיפשית שיש

טוב אז אני רק ירחף הפוך קצת , האיי למה אני מעבד כוח אההההה

זה מה שעובר במוח של מי שחושב שהוא באיידל אפ והוא למעשה בנורמל

זה קרה לי פעמיים הריסוקים הקשים היחידים שהיו לי ושניהם מהסיבה הטיפשית הזאת
זהו אני מבתר , פיץ 0 על כול הנקודות בנורמל וזהו !!!
למה לעזזל מקובל לכבן פיץ בנורמל בכלל ?

עכשיב אני מבין למה כול המקצוענים מתחילים את הטיסה בפוגו , ככה אי אפשר לא לסים לב ליפנה שמתהפחים :p

אתה מצחיק ח ח ח ח חח ח ח חח ח אני לא מפסיק לצחוק קרעת אותי ;);););););););)

yehuda.bitton3
29-10-2012, 20:57:20
תמשיכו לצחוק חברים אבל הבנאדם עלה פה על שיטה גאונית נגד ריסוקים.
באמת למה לעזזל מקובל לכבן פיץ בנורמל בכלל?.....פשוט מכוונים פיטץ' 0 בכל הנקודות בנורמל ו..............קיבלתם מכסחת דשא!!!!!!!
בוודאות זה פשוט גאוני איך לא חשבו על זה קודם, הרי אם המסוק לא ימריא הוא גם לא יתרסק נכון???? ג'בלש או איך שלא קוראים לך אתה פשוט גאון!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
ובנימה רצינית יותר, זכית במדליית "השאלה ההזויה לשנת 2012" ברכותי.

jeblesh
29-10-2012, 21:20:18
תמשיכו לצחוק חברים אבל הבנאדם עלה פה על שיטה גאונית נגד ריסוקים.
באמת למה לעזזל מקובל לכבן פיץ בנורמל בכלל?.....פשוט מכוונים פיטץ' 0 בכל הנקודות בנורמל ו..............קיבלתם מכסחת דשא!!!!!!!
בוודאות זה פשוט גאוני איך לא חשבו על זה קודם, הרי אם המסוק לא ימריא הוא גם לא יתרסק נכון???? ג'בלש או איך שלא קוראים לך אתה פשוט גאון!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
ובנימה רצינית יותר, זכית במדליית "השאלה ההזויה לשנת 2012" ברכותי.

עם הוא לא ימריא בנורמל הוא גם לא יתרסק בנורמל אני יודע שזה פיתרון טיפשי אבל באמת שאין לי כוח לעוד התרסקות בגלל כלות דעת וחוסר צומת לב
עוליי נתרגל להתחיל טיסות בפוגו על כול פנים גם ככה השימוש היחידי לנורמל לרובינו הוא להרים סלד בתחילת הטיסה
ורובינו נוחתים באיידל אפ עם\בלי הולד אז בשביל מה לקחת את הסיכון שמחוסר צומת לב תתהפך בגובה 0 שאתה בנורמל
לפחות בשבילי זה הגיוני ... שמח בשביל כולכם שאף פעם לא קרה לכם , לי זה קורה וזה הפיטרון שלי בנתיים :p

paylot
29-10-2012, 21:34:39
לי זה קרה בסימולטור לצערי ודאבוני לחצתי אחר כך על מקש רווח:o

alex1312
29-10-2012, 21:36:13
עם הוא לא ימריא בנורמל הוא גם לא יתרסק בנורמל אני יודע שזה פיתרון טיפשי אבל באמת שאין לי כוח לעוד התרסקות בגלל כלות דעת וחוסר צומת לב
עוליי נתרגל להתחיל טיסות בפוגו על כול פנים גם ככה השימוש היחידי לנורמל לרובינו הוא להרים סלד בתחילת הטיסה
ורובינו נוחתים באיידל אפ עם\בלי הולד אז בשביל מה לקחת את הסיכון שמחוסר צומת לב תתהפך בגובה 0 שאתה בנורמל
לפחות בשבילי זה הגיוני ... שמח בשביל כולכם שאף פעם לא קרה לכם , לי זה קורה וזה הפיטרון שלי בנתיים :p איפה אתה מטיס בדרך כלל ? ואיך קוראים לך אף אחד לא יודע הכוונה עם מי אתה מטיס?

jeblesh
29-10-2012, 21:43:02
בכרמיאל לרוב בפרקים כי אני מטיס מיקרו חוסך קרגה להשקה של הגובלין 500 :p
חבר קנה trex 500 dfc לא מזמן אז אני מדריך אותו בשדה מול BIG של כרמיאל או ליד משעבת מים של גבעת רם

קוראים לי נמרוד אגב ...

edgarfov
29-10-2012, 21:46:08
וואו

alex1312
29-10-2012, 21:46:42
בכרמיאל לרוב בפרקים כי אני מטיס מיקרו חוסך קרגה להשקה של הגובלין 500 :p
חבר קנה trex 500 dfc לא מזמן אז אני מדריך אותו בשדה מול BIG של כרמיאל או ליד משעבת מים של גבעת רם

קוראים לי נמרוד אגב ... נמרוד תאסוף הרבה כסף למסוק מיקרו למה גובלין 500 בפיץ 0 הוא לא טס ח ח ח ח ח ח ח חח ח ח בצחוק

bartovmoti
29-10-2012, 22:13:16
תכלס אתה צודק..
אצלי ב 550 אני לא זוכר מתי בפעם אחרונה הטסתי בנורמל..
מתחיל ישר באידל (יש סופט סטארט) ונוחת באוטו'

סאונד בראש
29-10-2012, 22:51:07
שירשור הזוי לגמרי

כמה שגיאות כתיב

כמה חוסר ידע

כמה חוסר ניסיון

ואתה מדריך את חבר שלך ??

ניראה לי זה משתמש BOT שמטרתו להעיר את הפורום :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes:

alex1312
29-10-2012, 23:00:54
ריטאלין זה החומר הכי טוב:cool:

SHAHAR AB
30-10-2012, 11:54:34
וואלה אתם הורגים אותי מצחוק כל הכבוד לכם אחד השרשורים שלא פספסתי אף מילה.:):):):):):)

alex1312
30-10-2012, 12:06:54
בזמן האחרון יש הרבה שירשורים כאלו כמו זה. זה טוב לצחוק ח ח ח חח ח ח חח ;)

wind556
30-10-2012, 12:24:43
מע זה פוגו לעזזל
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי אף פוגו

Friman
30-10-2012, 12:45:28
נמרוד יקר, אתה מטיס רק מסוקי מיקרו שם באמת הגיוני לנחות באיידל כי אחרת העפיפונים מסרבים לנחות ברוח, אבל מסוק גדול יותר לא מומלץ להנחית באיידל, הוא ינמיך מהר מדי ועלול לפגוש את הקרקע חזק מדי. גרף מצערת בצורת מדרון מתון מתחת לאמצע הסטיק מסייע להאיט את קצב הנחיתה ולעדן אותה. יש כאלו שממתנים גם את גרף הפיטץ׳ מתחת לאפס אבל אני לא דוגל בשיטה הזו מסיבות שלא ניכנס אליהן כרגע, אצלי הגרף פיטץ׳ לינארי וזהה בכל המצבים. אפשר לחשוב גם על סיבות להמריא בנורמל ולא באיידל אבל אני חושב שהסוגייה המרכזית היא הנחיתה.
היבט נוסף שמסתמן כאן ולדעתי גם נובע מעניין הנסיון שלך בעיקר במסוקי מיקרו, הוא האחריות בהטסה. אין דבר כזה ״שכחתי להעלות איידל״. בפעם הראשונה שזה יקרה לך במסוק ה500 של החבר שלך תגלה שעלות הריסוק במצב כזה במסוק 500 יכולה להשתוות לעלות כל מסוק הוולקרה מיקרו שלך, ובעלות ריסוק של גובלין תוכל לקנות שני וולקרה כנראה... שלא לדבר על אם חלילה פגעת במישהו בדרך ואז כל החיים תשלם על זה. אחת הסיבות שאני חושב שהתחלה עם מסוקי מיקרו איננה נכונה היא שהבחירה בזול לרכישה, נגיש בקלות להטסה בכל מקום, זול לתיקון ועמיד בריסוקים- פשוט מזמינה התייחסות לא מספיק כבדת ראש לשמירת המסוק באוויר כי ״לא קורה לו כלום אם מרסקים וגם אם משהו נשבר מתקנים בגרושים״.. זה לא פיתרון, לא מרימים מסוק לאוויר במחשבה של ״מקסימום ייתרסק״. כל מסוק חייב להיבדק לתקינות לפני ואחרי כל טיסה וכל הטסה חייבת להתקיים באיזור מתאים, בריכוז מקסימלי ובשיא האחריות והרצינות. במסוקי המיקרו אולי ההשלכות של חריגה ממה שאמרתי יהיו בגדר זוטות אבל במסוק גדול כמו שאמרתי זה ייגמר בנזק כבד לרכוש וטפו טפו טפו לפעמים גם לגוף ולנפש. לזה אני מתכוון שלרוב הבחירה להתחיל במיקרו 6 ערוצים מבוססת על שיקולים שמעצם מהותם מהווים חינוך לא טוב והקניית הרגלים לא נכונים למי שנכנס לתחביב.
לאור האמור לעיל, גם אם אתה מתקתק בכל הכיוונים ועושה אוטורוטציות על הזנב עם רדיו מאחורי האוזן, אתה לא בעל נסיון מתאים להדריך את החבר שלך על מסוק גדול ועשוי להוביל אותו לכיוונים שאינם נכונים להמשך. אני לא מדבר רק על הטסה- גם, אבל בעיקר על תחזוקה, הערכות בשטח ההטסה, אחריות בהטסה, התמודדות במצבי חירום וכו׳.
אתה בחור מאד נחמד, אני לא כותב חלילה נגדך אישית, אבל מה שכתבת פה איננו בורות כפי שנטען אלא פשוט נסיון שגובש על מסוקי מיקרו, שאיננו נכון באופן כללי לתחום המסוקים; יחד עם זאת במיקרו ייתכן שזה בגדר נסבל בלי השלכות חמורות, במסוקים גדולים יותר זה פשוט אוסף של שטויות.

SOT
30-10-2012, 13:09:42
מע זה פוגו לעזזל
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי אף פוגו
פוגו זה דג מאוד רעיל שאוכלים ביפן (מניסיון מאוד טעים)
או מקל קפיצה (אפשר לשבור עצמות גם מניסיון)
מה הקשר למסוק אני לא יודע :confused:

יובל בן חיים
30-10-2012, 15:58:47
פוגואידה (המכונה גם התנודה הארוכה)??? תנודות אורכיות מרוסנות ריסון חלש?
(אוירודינמיקה ב' - יציבות כלי טיס) ;););)

ובחייאת נמרוד - תשתדל לכתוב עם קצת פחות שגיאות, פשוט קשה להבין אותך.

jeblesh
30-10-2012, 17:54:51
פוגואידה (המכונה גם התנודה הארוכה)??? תנודות אורכיות מרוסנות ריסון חלש?
(אוירודינמיקה ב' - יציבות כלי טיס) ;););)

ובחייאת נמרוד - תשתדל לכתוב עם קצת פחות שגיאות, פשוט קשה להבין אותך.

אני נעזר בספלר אבל כנראה שזה לא מספיק עוליי אני יצליב מילים במילון עברי אנגלי אנגלי ...

הכבנה לפיצ' פאמפ אגב , שמעתי את פיניון קורה לזה פוגו פעם באחד הסרתים שלו אז חשבתי שזה מקובל :p

סאונד בראש
30-10-2012, 19:03:01
אם כבר נסה פה

http://translate.google.co.il/?hl=iw&tab=wT

alex1312
30-10-2012, 19:43:25
אני נעזר בספלר אבל כנראה שזה לא מספיק עוליי אני יצליב מילים במילון עברי אנגלי אנגלי ...

הכבנה לפיצ' פאמפ אגב , שמעתי את פיניון קורה לזה פוגו פעם באחד הסרתים שלו אז חשבתי שזה מקובל :p נמרוד סליחה שאני שואל למה אתה צריך לעשות תירגום? מאיזו שפה אתה מתרגם לעברית?

jeblesh
30-10-2012, 20:10:03
מג'יבליש .... , סתם אנגלית (:

amijan27
30-10-2012, 20:19:52
יש הרבה היגיון במה שנימרוד מציע.
מה רעיון כל כך גרוע בלכוון שלושה מצבי איידל אחד 75% איידל שני 85% ושלישי 95%
איזה סיבה יש לי כמטיס לכבות מנוע באמצע טיסה שלא על ידי כפתור אולד.
יש מצב אני מאמץ את זה אבל לא פיטצ' 0 לכל הגרף מצערת.

alex1312
30-10-2012, 20:29:11
מג'יבליש .... , סתם אנגלית (: עכשיו אני מבין למה יש הרבה טעויות בכתיבה שלך אנגלית זאת שפת אם שלך

bartovmoti
30-10-2012, 20:48:18
יש הרבה היגיון במה שנימרוד מציע.
מה רעיון כל כך גרוע בלכוון שלושה מצבי איידל אחד 75% איידל שני 85% ושלישי 95%
איזה סיבה יש לי כמטיס לכבות מנוע באמצע טיסה שלא על ידי כפתור אולד.
יש מצב אני מאמץ את זה אבל לא פיטצ' 0 לכל הגרף מצערת.

אתה צודק בהחלט!
הבקרים של קסטל במצב גוברנור עובדים בדיוק כך, אין כזה דבר מנוע חלש..
יש "דולק" או "לא דולק" כאשר ישנן 3 מהירויות שבהן אתה עובד ולמעשה יש לך בעצם מפסק 3 מצבים למהירות 1, מהירות 2 ומהירות 3..

כיבוי מנוע מתבצע ע"י מפסק וגם אם כיוונת בנורמל גרף מצערת 0 30 30 30 30 עדיין הכיבוי יתבצע בקאט ולא בהדרגה.. זה למה זה לא מומלץ כי אתה עלול לחטוף קאט באויר אם בטעות בנורמל ירדת לנק נמוכה מדי במצערת.

jeblesh
30-10-2012, 22:03:30
יש הרבה היגיון במה שנימרוד מציע.
מה רעיון כל כך גרוע בלכוון שלושה מצבי איידל אחד 75% איידל שני 85% ושלישי 95%
איזה סיבה יש לי כמטיס לכבות מנוע באמצע טיסה שלא על ידי כפתור אולד.
יש מצב אני מאמץ את זה אבל לא פיטצ' 0 לכל הגרף מצערת.

וואלה זה נשמע אפילו יותר טוב גם מחסל את האפשרות לריסוק טיפשי קזה וגם מאפשר לי לשלוט בכוח של המנוע טוב יותר , אחלה תודה (: