צפייה בגרסה מלאה : ערכי Pitch Curve ל Belt CP
דניאל דקל
10-02-2009, 08:44:10
בשעה טובה הגעתי לשלב בו אני רוצה להטיס את המסוק במוד IDLE UP
זאת לאחר שלמדתי לשלוט עליו בצורה די טובה בטיסה מסביב
נכון לעכשיו הערכים למצב Normal הם כאלה (מעלות)
2-, 5, 6.5, 8, 10
הבנתי שמומלץ שגם במוד Normal ה Pitch יהיה 0 באמצע סטיק כדי שתהיה חפיפה מלאה עם מוד IDLE-UP
אשמח להמלצה לערכי Pitch Curve חדשים עבור מצב Normal ועבור מצב IDLE-UP
וכנ"ל לגבי Throttle Curve
מכיוון שה Belt CP מאוד נפוץ, שרשור זה יוכל לתרום רבות לקוראים, לכן אולי כדאי לנעוץ אותו זמן מה...
בתודה מראש
הסט אפ הזה עבד לי מצויין בבלט שהיה לי, אבל בתנאי שבאמצע סטיק הפיצ יהיה 0:
Throttle Curve Normal:
0 50 80 90 100
Throttle Curve IdleUp:
100 90 85 90 100
Pitch Curve Normal:
40 45 50 75 100
Pitch Curve IdleUp:
0 25 50 75 100
דניאל דקל
10-02-2009, 10:48:59
תודה על התשובה המהירה !
אשמח לערכי pitch בזווית, כיוון שהאחוזים תלויים בהרבה פרמטרים כגון סוג שלט, אורך לינקים, הגדרות SWASH וכו'
לגבי דרישת PITCH באמצע סטיק=0,
אני מבין שזה צריך להיות גם עבור מוד NORMAL וגם עבור IDEL-UP
כלומר כדי לרחף במוד NORMAL יש להזיז את הסטיק ממצב אמצעי כלפי מעלה?
עד עכשיו ריחפתי כאשר הסטיק היה באמצע... (ה PITCH היה כ 6.5 מעלות...)
wind556
10-02-2009, 12:14:53
בספר כתוב +7 -7
אם יש לך את המנוע המקורי סביר להניח שאינך יכול יותר מזה
לכל שאר השאלות שלך יש תשובות בספר, ואם אין לך תוריד את המנואל מהאתר של E SKY
דניאל דקל
10-02-2009, 13:25:45
בספר כתוב +7 -7
אם יש לך את המנוע המקורי סביר להניח שאינך יכול יותר מזה
לכל שאר השאלות שלך יש תשובות בספר, ואם אין לך תוריד את המנואל מהאתר של E SKY
עודד, אתה מחמיא לESKY, בספר שלהם לא כתוב מילה על ערכי ה PITCH CURVE
זוהי בדיוק החולשה של הסינים, סדר ותיעוד
ל DPTR, תודה על הערכים, הם נראים מאוד קרוב לערכים שמצאתי ברשת
למעט ערכי ה Throttle CURVE
במוד NORMAL למשל אתה מציע 0 50 80 90 100
הנותן סל"ד גבוה מעבר לחצי מצערת, וגרף סל"ד לא לינארי
ההמלצה שראיתי היא כזו 0 30 60 80 100
מה היתה הסיבה שבחרת בערכים גבוהים?
אגב, חשבתי על רעיון לנסות סוגי pitch/throttle Curve בסימולטור G4
וכך לראות מה הכי מתאים לי - מה דעתכם?
vinay
10-02-2009, 14:16:00
עם איזה מודל אתה משתמש בסימולטור בשביל BELT CP?
דניאל דקל
10-02-2009, 14:23:43
Trex 450
אגב, קראתי קצת חומר בנושא בספר ההדרכה של השלט שלי (Futaba 8UAPS)
בין ה Normal ל IdleUp2 הם הגדירו IdelUp1 מעודן יותר, ככל הנראה למסוקאי המתחיל שלא רוצה שינוי גדול מדי כאשר הוא עובר מ NORMAL ל IDELUP1
6.5 מעלות PITCH ב- NORMAL מכתיבות ריחוף באמצע סטיק, כאשר עוברים ל- IDELUP1 הפיטש יורד רק בחצי מעלה, מ 6.5 ל 6
מה דעת המומחים בנושא?
Normal
Point 1 2 3 4 5
Throttle (%) 0 25 50 75 100
Pitch 0 5.0 6.5 8.0 10.0
IDELUP1
Point 1 2 3 4 5
Throttle (%) 50 25 50 75 100
Pitch –6.0 0.5 6.0 7.5 9.0
IDLEUP2
Point 1 2 3 4 5
Throttle (%) 100 50 38 50 100
Pitch –8 –4 0 4 8
אני ינסה להסביר מקווה שתבין אותי. רק שתדע לא אני המצאתי את הערכים האלו ומתוך נסיון הם עובדים נהדר.
בגלל שבאמצע סטיק הפיצ הוא אפס אז בריחוף הסטיק נמצא קצת מעל האמצע (משהוא כמו בין האמצא ל 3/4) בנקודה זאת אנחנו רוצים שיהיה מספיק מהירות ראש על מנת שנוכל לרחף בלי בעיה ולא יהיו נפילות של המסוק (כמו איבודי גובה רגעיים ובלתי מוסברים) בנוסף בנקודה זו אנחנו גם נרצה להעביר ל-IDLEUP ולכן אנחנו גם לא רוצים עליה פתאומית בסיבובי המנוע ולכן נקות החפיפה בין NORMAL ל- IDLEUP היא בערך אותו הערך (80-85) ואז אין את הקפיצה בסלד.
זהו בגדול אני בטוח שאפשר להסביר את זה יותר טוב מקווה שעזרתי לך בכל מקרה אני ממליץ לך לראות את הסרטון של FINLESS BOB על זה. הוא נקרא CURVES_101.
*
דניאל דקל
11-02-2009, 15:47:06
תודה על התשובה
גם ב MANUAL של ALIGN ל TREX450 מופיעה המלצה דומה לזו שראיתי בספר של השלט שלי
גם שם הם עובדים באותה השיטה, כלומר IDELUP1 למתחילים, ו IDLEUP2 למתקדמים
אולי למתחילים עדיפה הקונספציה הזו?
במקרה של ה TREX, כאשר קופצים מ NORMAL ל IDLEUP1 בריחוף, הפיטש נשאר על 5 מעלות וסל"ד עולה מ 65% ל 80% ...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.