צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש שידרוג ראש לבעלי הגובלינים HPS
guyro
03-11-2012, 19:50:58
עוד מידע לגבי הראש החדש של הגובלין HPS:
http://helidaily.com/sab-heli-devision-new-high-precision-system-information-released/
מי שרוצה להזמין יש מחירי מבצע באתר החברה,
רון אפרת יקבל בקרוב אחד לבדיקה ואז נוכל לחוות גם דעה אמיתית על הראש החדש
Scooter007
03-11-2012, 20:09:13
עוד מידע לגבי הראש החדש של הגובלין HPS:
http://helidaily.com/sab-heli-devision-new-high-precision-system-information-released/
מי שרוצה להזמין יש מחירי מבצע באתר החברה,
רון אפרת יקבל בקרוב אחד לבדיקה ואז נוכל לחוות גם דעה אמיתית על הראש החדש
זה לא מגיע עם ציר ארוך יותר? מה בדיוק המטרה של הראש, להוריד עומס מהלינקים שמתחברים לגריפים? למה יש בקיט swashplate נוספת ? היא נראית לי זהה לחלוטין.
alex1312
03-11-2012, 20:09:18
במה הראש הזה יותר טוב מהקיים ?
RonEfrat
03-11-2012, 20:16:00
זה לא מגיע עם ציר ארוך יותר? מה בדיוק המטרה של הראש, להוריד עומס מהלינקים שמתחברים לגריפים? למה יש בקיט swashplate נוספת ? היא נראית לי זהה לחלוטין.
הציר אותו הדבר, ההאב עצמו גבוהה יותר בס"מ והסוואש זהה עד כמה שאני מבין לא כל כך ברור למה מגיע בקיט.
הם טוענים שהוא יותר מדויק ומן הסתם מאפשר סל"ד יותר נמוך...
בקרוב נדע הכל :)
שחר לזרוב
03-11-2012, 20:20:16
שימו לב שבראש החדש מלבד החיבור של הגריפים לסוואש יש צורך לחבר גם 2 לינקים נוספים לסוואש של המוביל. סה"כ 4 לינקים בחלק הפנימי של הסוואש. בשיטה המקורית צריך רק שני לינקים.
בסוואש המקורי אין אפשרות להוסיף את שני הלינקים הנוספים ולכן צריך סוואש חדש
RonEfrat
03-11-2012, 20:21:58
שימו לב שבראש החדש מלבד החיבור של הגריפים לסוואש יש צורך לחבר גם 2 לינקים נוספים לסוואש של המוביל. סה"כ 4 לינקים בחלק הפנימי של הסוואש. בשיטה המקורית צריך רק שני לינקים.
אני מניח שבסוואש המקורי אין אפשרות להוסיף את שני הלינקים הנוספים ולכן צריך סוואש חדש
גם בסוואש הרגיל יש עוד שתי הברגות בגלל זה זה לא ברור...
alex1312
03-11-2012, 20:36:11
עכשיו נכנסתי לאתר של סאב ובשידרוג שהם נותנים לגובלין 630 לא מגיע סוואש אחר אלה הכל בלי סוואש כניראה ש מה שיש לנו כן מתאים
http://www.goblin-helicopter.com/shop/product_info.php?cPath=118&products_id=22977
satrianip
04-11-2012, 05:34:53
זה גם מסביר את ההבדל של 30 הדולרים בין השדרוגים
זה שדרוג הזוי -
זה ראש פלייברלס רגיל כמו שכולנו מכירים עם שם מגניב.
וזה סוג של הצארה: אנו מצטערים אבל DFC שכל כך "טוב" כנירא לא משהו!
יש לי הרגשה שבריסוק בDFC כל דבר אפשרי נדפק גירים של סרוואים, לינקים גריפים. גילוי נאות אין לי גובלין יש לי 600 עם ראש DFC לא ריסקתי אבל בפורומים בחו"ל וביוטיוב ניתן לראות נזק משמעותי לראש.
לקצר ציר ולהוריד CG היה רעיון מבריק אבל כל השאר לא כלכך "טוב" בDFC
לחברות זה מעולה יותר נזק בריסוק יותר הכנסות מחלקים.
guyro
04-11-2012, 16:39:12
זה שדרוג הזוי -
זה ראש פלייברלס רגיל כמו שכולנו מכירים עם שם מגניב.
וזה סוג של הצארה: אנו מצטערים אבל DFC שכל כך "טוב" כנירא לא משהו!
יש לי הרגשה שבריסוק בDFC כל דבר אפשרי נדפק גירים של סרוואים, לינקים גריפים. גילוי נאות אין לי גובלין יש לי 600 עם ראש DFC לא ריסקתי אבל בפורומים בחו"ל וביוטיוב ניתן לראות נזק משמעותי לראש.
לקצר ציר ולהוריד CG היה רעיון מבריק אבל כל השאר לא כלכך "טוב" בDFC
לחברות זה מעולה יותר נזק בריסוק יותר הכנסות מחלקים.
ראיה מעניינת ואני נוטה להסכים לה.....:o
giliav
04-11-2012, 17:36:38
ראיתי פודקאסט עם ברט קרמינר שהיה בנושא גובלינים והוא דיבר על הראש החדש.
הוא הסביר שבראש הקיים יש צורך בDUMPENING ממש חזק ולכן מהירויות ראש מתחת ל2000 סל"ד יגרמו וויברציות די חזקות (כי הכל עובר ישר לגוף - אין שיכוך כמעט בראש).
הראש החדש (לדבריו) מיועד בעיקר לאלה שרוצים להטיס עם מהירות ראש נמוכה יותר (טיסות F3C וספורט או סתם להאריך זמן סוללה) והוא רך יותר וסלחן יותר (לא דורש הידוק חזק כל כך).
לא יודע כמה מזה נכון ואם הסיבה היא באמת כשלון של הראש הקיים אבל אני בהחלט מסכים איתכם שמשהו "מסריח" בעובדה שמוציאים ראש "חדש" שהוא בעצם ראש פלייברלס פשוט ו"ישן". זה די מרגיז, מוזר וגם נראה לי מוזר שיווקית.
אגב - אם הראש הקודם אכן גורם כאלה נזקים בריסוק ההגיון אומר שדווקא היו מעודדים אותו (הרי מרבית היצרנים עושים את רווחיהם מחלקי חילוף ולא מהקיטים עצמם).
אישית כל עוד אין בעיית ביצועים או בטיחות אני חושב שלא צריך לרוץ ולשדרג לזה. אלא אם כן רוצים להטיס F3C או ספורט רגוע בסל"ד נמוך יותר.
סקרן לשמוע מה רון יספר אחרי הניסוי...
ראיתי פודקאסט עם ברט קרמינר שהיה בנושא גובלינים והוא דיבר על הראש החדש.
הוא הסביר שבראש הקיים יש צורך בDUMPENING ממש חזק ולכן מהירויות ראש מתחת ל2000 סל"ד יגרמו וויברציות די חזקות (כי הכל עובר ישר לגוף - אין שיכוך כמעט בראש).
הראש החדש (לדבריו) מיועד בעיקר לאלה שרוצים להטיס עם מהירות ראש נמוכה יותר (טיסות F3C וספורט או סתם להאריך זמן סוללה) והוא רך יותר וסלחן יותר (לא דורש הידוק חזק כל כך).
לא יודע כמה מזה נכון ואם הסיבה היא באמת כשלון של הראש הקיים אבל אני בהחלט מסכים איתכם שמשהו "מסריח" בעובדה שמוציאים ראש "חדש" שהוא בעצם ראש פלייברלס פשוט ו"ישן". זה די מרגיז, מוזר וגם נראה לי מוזר שיווקית.
אגב - אם הראש הקודם אכן גורם כאלה נזקים בריסוק ההגיון אומר שדווקא היו מעודדים אותו (הרי מרבית היצרנים עושים את רווחיהם מחלקי חילוף ולא מהקיטים עצמם). אישית כל עוד אין בעיית ביצועים או בטיחות אני חושב שלא צריך לרוץ ולשדרג לזה. אלא אם כן רוצים להטיס F3C או ספורט רגוע בסל"ד נמוך יותר.
סקרן לשמוע מה רון יספר אחרי הניסוי...
אליין עברו בכל הקיטים לDFC --> מסר מעניין
giliav
04-11-2012, 19:42:01
:-) אכן מעניין.
למרות שכמי שהיה לו אליין DFC לפני הגובלין אני ממליץ על הDFC בחום. הבדל מהותי בחדות ובחריפות בין ראש רגיל לDFC (לפחות ב550).
alex1312
04-11-2012, 19:56:11
אנחנו סתם מנחשים כרגע ואף אחד עדיין לא יודע כלום על הראש החדש בואו נחכה לרון אפרת המאסטר בגובלין שיעשה את הבדיקה ואז נדע בדיוק למה נועד הראש החדש
טוב יערה אחרונה לא קשורה לנושא:
גילד כמי שהיה לו DFC יצא לך אולי לרסק איתו וגם לפני זה עם ראש רגיל מה היו נזקים?ניתן להשוות? ואם לא מה אם לא סוד נשבר בריסוק עם DFC?:confused:
satrianip
04-11-2012, 21:26:47
לי יש נסיון מעולה עם הdfc אחרי ריסוק דווקא כל מכלול הראש יצא שלם
וטס עשרות של טיסות אחרי זה ללא כל נזק אחר
מחווית המטיס שלי המסוק עצמו הפך יציב וחד יותר ונתן לי דווקא ביטחון רב בכלי
giliav
04-11-2012, 21:30:41
אני מסכים. חוויתי ריסוקים בשני סוגי הראשים (מה לעשות - חלק מההובי :rolleyes: ) והנזק היה דומה. לפחות לדעתי לא ניתן לאמר שבאחד הנזק גדול מהשני.
לא חושב שיש הבדל - אם הגריפים חוטפים מכה אז יש נזק (גם פה וגם פה).
Scooter007
11-11-2012, 12:31:11
גיא/רון - יצא לכם כבר לבדוק את הראש ?
alex1312
11-11-2012, 14:03:48
גיא/רון - יצא לכם כבר לבדוק את הראש ?
יוסי אני רואה שאתה כבר רוצה להזמין את הראש החדש הרבה לא ניראה לי שהוא ישנה פשוט במהירויות ראש נמוכות הוא לא ירעד על זה הם מדברים ב SAB
RonEfrat
11-11-2012, 14:50:31
בדיוק היום חיכתה לי חבילה קטנה ליד הדלת:cool:
jeblesh
11-11-2012, 14:51:41
למה אתם עושים את הסיפור יותר מסובך מימה שהוא , ראש בתצורת DFC מאפשר לנצל טוב יותר סטאפ עם דאמפינג קשיח בראש ולא מסוגל להתמודד עם דאמפינג רך מי יודע מה
ראש קלאסי מסוגל לסטאפ עם דאנמפינג רך יותר ואתה משלם על זה בCG פחות טוב וקשיחות כללית נמוכה יותר בראש
לא מסובך , מי שרוצה סמאק חד ואגרסיבי סביר להניח שימצא את הDFC טוב יותר ומי שרוצה טיסה חלקה ורכה יותר כנראה שהינה יותר מראש קלסי (HPS עם אתה מי SAB ) עם דאמפינג רך...
זה לא נראה לי כמו שדרוג אילה פשוט אפשרות להתאים יותר טוב לסגנון הטסה זה הכול
alex1312
11-11-2012, 14:51:46
בדיוק היום חיכתה לי חבילה קטנה ליד הדלת:cool: תגיד הסוואש אותו הדבר כמו המקורי שהגיע עם הריט או שונה?
alex1312
11-11-2012, 14:56:43
זאת טיסה של קייל סטייסי עם הראש החדש HPS
http://www.youtube.com/watch?v=F66Af01bY4E
RonEfrat
11-11-2012, 14:57:38
תגיד הסוואש אותו הדבר כמו המקורי שהגיע עם הריט או שונה?
אותו הדבר. מגיע רק בקיט הסבה ל700 כי בסוואש המקורי שלו יש רק שתי הברגות.
הקיט הסבה ל630 מגיע בלי כי הסוואש שלו עם ארבע הברגות מראש.
Scooter007
11-11-2012, 15:00:19
בדיוק היום חיכתה לי חבילה קטנה ליד הדלת:cool:
תתחדש! מחכה לשמוע רשמים.
הסיבה שאני מתעניין היא שאני מאותם אלו שמטיסים "ספורט" ומעדיף זמן טיסה ארוך יותר (בסל"ד נמוך יותר) וכן מעדיף לדאוג פחות בנושא "קשיחות" הראש.
alex1312
11-11-2012, 15:01:43
אותו הדבר. מגיע רק בקיט הסבה ל700 כי בסוואש המקורי שלו יש רק שתי הברגות.
הקיט הסבה ל630 מגיע בלי כי הסוואש שלו עם ארבע הברגות מראש.
הבנתי טוב אז מה שנישאר זה שתעדכן אותנו עם הראש החדש בהצלחה
SHAHAR AB
11-11-2012, 16:14:21
טוב נראה לי שאני יקנה את השדרוג ואז אני יהיה חייב לקנות גובלין ח ח ח ח ח
alex1312
11-11-2012, 16:37:52
טוב נראה לי שאני יקנה את השדרוג ואז אני יהיה חייב לקנות גובלין ח ח ח ח ח
שחר אהבתי נו שויין
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.