PDA

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! לכל בעלי הקופטר איקס לקרוא!!



bendisar
11-02-2009, 21:56:08
שלום, ברצוני להביא לידיעת כל בעלי הקופטר איקס על תופעת שחיקה של ה- o ring (הגומיות שמתלבשות על הספינדל) אני מטיס את הקופטר איקס שלי, ולאט לאט שמתי לב שהראש מתחיל להיות רך מידי בתגובות, בשבועיים האחרונים ביצעתי את סידרת הלופים הראשונה שלי עם המסוק ( yay!:D) ואחרי בדיקה של הראש ה o ring נהפכו לרכים מאוד, ופיתחו חופש של ממש , תופעה שיכולה לגרום ל- boom strike אני קראתי על התופעה בפורומים בחו"ל ועכשיו ראיתי אותה על המסוק שלי
ליתר בטחון הזמנתי את ה o ring האדומים מ רדי הלי, ובינתיים החלפתי את הפגומים ברגילים
מקווה שעזרתי למישהו וכדאי לכן לבדוק זאת בעצמכם
ערב טוב:cool:

ori_lavee
11-02-2009, 22:22:47
מדובר בדמפרים.
אני ממליץ להחליף לאלה של הטירקס, הם איכותיים מאוד ולא מפתחים ו/או מגבירים חופשים (ישנו חופש בסיסי).

אורי.

bendisar
11-02-2009, 22:31:07
אני יודע שיש חופש בסיסי, אבל החופש שהתפתח אצלי הוא עצום אני מחליף לאלה של trueblood לפי מה שהבנתי הם הכי טובים

ori_lavee
11-02-2009, 22:36:59
אני יודע שיש חופש בסיסי, אבל החופש שהתפתח אצלי הוא עצום אני מחליף לאלה של trueblood לפי מה שהבנתי הם הכי טוביםכדאי לבדוק במקביל חופש בין הראש לספינדל, ובין הספינדל לגריפ.

אורי

bendisar
11-02-2009, 22:50:06
תודה על האזהרה, בדקתי ולמזלי אין

sharonx
12-02-2009, 07:25:19
הכוונה ל4 גומיות העגולות או לחלק האלומיניום הכסוף שרואים בין התפוח לגריפ ?

bendisar
12-02-2009, 12:58:05
4 גומיות עגולות

דניאל דקל
13-02-2009, 06:25:12
גם ב BELT יש לי אותה הבעיה

היכן ניתן לרכוש O-RING איכותיים יותר?

bendisar
13-02-2009, 09:00:27
לבלט אני לא יודע

flybywire
13-02-2009, 09:23:07
ישהו משמעות לסגנון ההטסה אל מול קשיחות הגומיות !

אתחיל ואומר שהגומיות מתבלות ומגיעות לרמת חופש שכבר לא קשורה לסגנון ההטסה

ככלל :
- ככל שההטסה הנדרשת היא חריפה יותר וחדה יותר - נדרשות גומיות קשיחות יותר (3D)
- למטיס מתחיל \ מטיס פטארן - גומיות קשיחות יהפכו את המסוק לחד ועצבני יתר על המידה

בכל אופן אני ממליץ על הדאפרים הנ"ל ל3D :
450 V2 (http://www.helidirect.com/product_info.php?products_id=4678)
TREX\COPTERX 500 (http://www.helidirect.com/product_info.php?products_id=6508)

בהצלחה.