PDA

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! אזהרה!! טים בלאקשיפ נוכלים. TEAM BLACKSHEEP cheater



miky
01-12-2012, 08:22:06
חברים זהירות
לא לרכוש מטים בלאק שיפ הם רמאים.לא אמינים .

לפני כמעט חודשיים רכשי דרך האתר שלהם קואד כולל התקנה עלות 1200$.
הבטיחו לשלוח תוך שלושה שבועות שילמתי בפייפאל שמח וטוב לב.

בנוסף ביצעתי עוד 2 הזמנות קטנות של חלקים.סה"כ 3 הזמנות

לאחר שבועיים ראיתיי שכל ההזמנות שלי נשלחו. תחת מספר משלוח אחד.
אמרתי מעולה עומדים בזמנים.

משקיבלתי את החבילה התברר שרק הזמנה אחת מתוך3 בתוך החבילה כמובן הקטנה ביותר ולא העיקרית.
בעוד באתר שלהם סימנו את כל ההזמנות כאילו נשלחו באותה חבילה שהגיעה.

נדלקה לי נורה אדומה חשש לרמיה.פניתי אלהם המנהל והבעלים רפאל פיקר ענה
לאחר יומיים בזו הלשון. אני יכנס לתוך ההזמנה ויודיע לך.זהו

מחכה יום יומיים שלושה ולא שומע ממנו.הבנתי שאני בבעיה מיד פתחתי תלונה בפייפאל
שאגב אפילו שם אינו עונה.

לאחר שבוע מר רפאל פיקר שיתברר מאוחר יותר כשקרן לא קטן עונה לי
מצטער הייתה לי בעיה במיילים והאמייל שלך נכנס לספאם.
אכן היתה טעות אני יתקן באתר את הסטטוס והבטיח לשלוח את יתר 2 ההזמנות.

עובר עוד שבוע ואכן שלחו עוד הזמנה אחת שוב הקטנה יותר של משדר EzUHF
לגבי הזמנת הקואד עצמו.הוא הסביר שיש בעיה וחסר להם חלק DJI וישלחו אותו בשבוע הבא

עובר עוד שבוע וההזמנה טרם יצאה
פניתי אליו שוב כמובן שלא עונה מיידית ולכל אורך הדרך משקר
לאחר מספר ימים ומספר התנצלויות ענה.
והבטיח לשלוח את הקואד תוך 24 שעות.

באתר שלהם שינו את הסטטוס לנשלח .אולם ללא מספר חבילה.
כל נסיונות ההתקשרות איתו לקבל את מספר החבילה לא נענו.
ביקשתי ממנו להחזיר את הכסף גם לא עונה .
ניתק קשר ולא עונה.

כמעט חודשיים עברו ואני עם 2 הזמנות ממנו של חלקים ללא המסוק
ממתין להחזר מפייפאל

זהירות!!! זהירות!!!

CAUTION friends
Do not buy from Tim BlackSheep crooks.

Almost two months Rcshi through their site from Tim BlackSheep Quad including installation cost 1200$.
Promised to send within three weeks paid PayPal happily.

Also I've another two small orders of parts. Total of three orders

After two weeks, I watched all of my orders were sent. Under number one shipment.
I said good standing at times.

Having accepted the invitation package turned out that only one out of three in the smallest package and of course the primary.
While on their site marked all the orders were sent in the same package arrived.

Red light bulb in my concern vineyards. Turned to them the manager and owner Rafael Picker answered
After two days follows. I will enter the order and notify you. This

Wait a day or two three or hear him. Realized I had a problem once I opened a complaint with PayPal
By the way, even there is not answering.

A week later, Mr. Raphael Picker turn out later when a fund does not answer me
Sorry I had a problem in miles and your enamel into spam.
Indeed was a mistake I will correct on the status and promised to send the rest of the two orders.

Another week passes and indeed sent another one order smaller back of the transmitter EzUHF
For reservations Coad himself., He explained there was a problem and they lack some of DJI and submit it next week

Another week passes and booking yet emerged
I turned to him again, of course not immediately replies
Only after several days and several apologies answered
And promised to send the Coad within 24 hours.

Their website changed the status is sent. However, without Package number.
All attempts to contact him to get the number of the package were not answered.
I asked him to return the money did not answer.
Broke off contact and does not answer.

Almost two months have passed and I with two orders from non helicopter parts
Waiting for refund PayPal

CAUTION! CAUTION!

wind556
01-12-2012, 11:56:38
לאנשים יש זיכרון קצר
כולם יזכרו את זה יומיים ואחרי זה יחזרו לקנות שם בדיוק כמו שהיה עם אספריט , שכל העולם התלונן עליהם ברשת שהם נוכלים, ואחרי זמן קצר כולם חזרו לקנות שם

Flying_student
01-12-2012, 14:26:41
תודה על האזהרה. שים לב, לא משנה מה אומר לך הנציג שלהם, אל תעז לסגור את הדיספיוט בפייפאל עד שכל ההזמנה בידך ובדקת את תקינותה.
בהצלחה

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

miky
01-12-2012, 17:18:45
העלתי סרטון ראשון בסדרה ליוטיוב נא הפיצו

http://www.youtube.com/watch?v=cHe3M5RqUXI&feature=plcp

sharonx
02-12-2012, 09:03:29
לדעתי אתה מגזים בתגובה שלך שאינה הולמת ואינה מכבדת אותך.

בתאריך 21.11.12 (לפני 11 ימים) רפאל שלך לי מייל שהוא מנסה ליצור איתך קשר אך אינו יכול כי ה inbox שלך במייל מלא והמיילים שלו חוזרים.
הוא שאל אם אני מכיר אותך ויודע איך ליצור איתך קשר אבל איני מכיר אותך ולכן לא יכולתי לעזור.

לפני שאתה פותח במסע הכפשה של עסק איכותי שסיפק לי ולחברים נוספים בפורום רחפנים ואביזרים לשביעות רצוננו, ונתן שרות לקוחות מעולה לאורך כל הדרך, כדאי שתבדוק קודם את עצמך.

שלח מייל לרפאל, אני בטוח שהוא יעזור לך לפתור את הבעיה.



שרון

Hagay
02-12-2012, 13:40:09
אני כבר אחרי כמה רכישות מאוד מוצלחות מטראפי כולל שירות מעולה!
אני גם חושב שזה לא נכון להציג צד אחד בלי אפשרות תגובה (גם מבלי שבדקת את עצמך)
לפחות תאפשר לטראפי להשיב לפני שאתה מפרסם!

ולכל הקופצים בתודות ותשבוחות קחו עצה חינם - תקשיבו לשני הצדדים לפני שאתם קופצים!

guyst
02-12-2012, 13:58:35
לדעתי השימוש בביטוי של רמאים חושף אותך לתביעת הוצאת דיבה.
זה בסדר לחלוק את העובדות אבל פירסום בפורומים ויוטיוב של קריאות גנאי ושפיטה של אותו אדם יחשפו אותך להיבטים משפטיים.

ZvikaF
02-12-2012, 14:01:18
וגם רצוי שמשהו בעל ידע באנגלית יעבור על התרגום האוטומטי

"Red light bulb in my concern vineyards. Turned to them the manager and owner Rafael Picker answered" :confused:

miky
02-12-2012, 19:36:35
כל העניין כאן אמת לאמיתה. אין שני צדדים יש ספק שהתחייב לשלושה שבועות אספקה ,לא עומד בזה והגרוע לא עונה.
שילמתי אצלם הרבה כסף מעל 6000שח ואיני זוכה למייל תגובה מהם.זה נשמע לך? כל בקשתי שישלח לי מספר חבילה.
ללא תגובה

שרון אתה עם רכישות מוצלחות אצלם ואני שמח בשבילך.אני לא!!
הבחור שם מושך אותי מעל חודש וחצי בכל מיני סיבות.
הלוואי ואני מתבדה.

אני לא מכיר אותם וכל השתלשלות העניינים איתם לא הייתה לעניין ומודה הפחידה אותי
גם אני בעל עסק כך לא מנהלים עסקקק.ולא שירות לקוחות.
יש שירות מינמלי! ולבחור שם אין זה בשיט.

מודה התגובה חריפה ואני יוריד מיוטיוב. לעת עתה

שרון שלח לי את הטלפון שלך בפרטי בבקשה

בתודה
מייק

איציק רונן
02-12-2012, 22:25:31
עכשיו אני מבין למה מיקרוקופטר הפסיקו בזמנו לשלוח לארץ.

Tapatalk 2 הרשמו, חבל"ז

sharonx
02-12-2012, 23:19:39
רפאל שלח לי שאעביר לך את המעקב על החבילה, לטענתו המייל שלך מלא


http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do;jsessionid=25AB8CA514E22774EE1F0 BA1E02ABC91?idc=350046715949&extendedSearch=false&rfn=&searchQuick=Search&_sourcePage=%2FWEB-INF%2Fjsp%2Fquery.jsp&__fp=ZInhc0aUJrYXPKpp7vQyjg%3D%3D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

alex1312
02-12-2012, 23:26:36
אז מה המוסר השכל בכל הסיפור MIKY תתחיל לרוקן את המייל שלך כדי לקבל מיילים בהצלחה ותתחדש

oren_ben_nun
02-12-2012, 23:32:08
אני רוכש מידי פעם בחניות אינטרנט כללי הברזל שאני אמצתי לי מניסיון
העבר
אם האתר הוא גם חנות זה יתרון
שיהיה באתר פרטים ודרך ליצירת קשר טלפון מאייל וכ'
שתהיה אפשרות רכישה דרך פאיפאל
המלצות או הפניה לאתר מחברים
לרשום את שם החנות בגוגל בצירוף המילה תרמית / זיוף בשפה הרלווניטית ולראות את תוצאות החיפוש .

sharonx
03-12-2012, 00:00:56
עכשיו אני מבין למה מיקרוקופטר הפסיקו בזמנו לשלוח לארץ.

Tapatalk 2 הרשמו, חבל"ז

צודק. שמעתי סיפורים על ישראלים שפותחים דיספיוט בפייפאל פחות משבוע אחרי הקנייה, ומוציאים שם רע לכולנו.

miky
03-12-2012, 17:52:31
היום סוף סוף, חודש וחצי אחרי ההזמנה קיבלתי את הכלי.
כאשר אני הלקוח לא קיבלתי את מספר החבילה לא דרך המייל ולא דרך פייפאל.
תודה שרון על העזרה.

היות והמייל שלי הוא כלי עבודה יום יומי לא נראה שזו הבעיה.אתמול נשלח אליו עוד מייל עם תיבה חדשה לאחר שקראתי שהתיבה שלי מלאה .עד כה ללא מענה.
הגם ולמרות לא משנה את העובדה שההזמנה התעכבה משמעותית ללא מענה גם בפייפאל תוך טעויות רצופות והתנצלויות מצידם.

לכל המצדדים בדיספיוט .
כלי זה חשוב המגן עלינו הקונים .זו הדרך להתקשרות עם הספק בדיוק למקרים שבה "תיבת המייל מלאה".
כלי זה מלמד את המוכר לעמוד בהבטחותיו או לפחות להודיע על איחור ,ולא למכור ולגבות תשלום עבור מוצרים שלא יושבים אצלו על המדף.כפי שהיה במקרה זה.
אין צורך להגזים, לפתוח דיספיוט לאחר לאחר שבוע ? לא אני. ולא במקרה זה.

אני עובד מול ספקים בחו"ל בסכומים קצת יותר גדולים .עובד עם פייפאל כמעט מיום היווסדם.
מודה עדיין לא נתקלתי במקרה כפי ספק זה.

הבחור שם הציע לי פיצוי על העיכוב והבלבול שהיה להם .
אני מתכוון לשלוח לו מייל מוותר על הפיצוי.

בטעות חשבתי שהם נוכלים ועל כך אני ישלח להם מייל התנצלות.
לו הגיב למייל או לדיספיוט זה היה נמנע...

Hagay
03-12-2012, 20:20:32
שמח שהסתיים בצורה טובה ובוגרת...
עכשיו יותר חשוב
רוצים תמונות, סקירה ופרטים על הרכש החדש

sharonx
04-12-2012, 09:13:30
היום סוף סוף, חודש וחצי אחרי ההזמנה קיבלתי את הכלי.
כאשר אני הלקוח לא קיבלתי את מספר החבילה לא דרך המייל ולא דרך פייפאל.
תודה שרון על העזרה.

היות והמייל שלי הוא כלי עבודה יום יומי לא נראה שזו הבעיה.אתמול נשלח אליו עוד מייל עם תיבה חדשה לאחר שקראתי שהתיבה שלי מלאה .עד כה ללא מענה.
הגם ולמרות לא משנה את העובדה שההזמנה התעכבה משמעותית ללא מענה גם בפייפאל תוך טעויות רצופות והתנצלויות מצידם.

לכל המצדדים בדיספיוט .
כלי זה חשוב המגן עלינו הקונים .זו הדרך להתקשרות עם הספק בדיוק למקרים שבה "תיבת המייל מלאה".
כלי זה מלמד את המוכר לעמוד בהבטחותיו או לפחות להודיע על איחור ,ולא למכור ולגבות תשלום עבור מוצרים שלא יושבים אצלו על המדף.כפי שהיה במקרה זה.
אין צורך להגזים, לפתוח דיספיוט לאחר לאחר שבוע ? לא אני. ולא במקרה זה.

אני עובד מול ספקים בחו"ל בסכומים קצת יותר גדולים .עובד עם פייפאל כמעט מיום היווסדם.
מודה עדיין לא נתקלתי במקרה כפי ספק זה.

הבחור שם הציע לי פיצוי על העיכוב והבלבול שהיה להם .
אני מתכוון לשלוח לו מייל מוותר על הפיצוי.

בטעות חשבתי שהם נוכלים ועל כך אני ישלח להם מייל התנצלות.
לו הגיב למייל או לדיספיוט זה היה נמנע...

יש לי מייל שטראפי שלך לך וכיתב גם אותי שבו הוא מתלונן ש 3 מיילים שהוא שלח לך חזרו כי ה INBOX שלך מלא. רואים שחור על גבי מסך שהוא כיתב אותך בכתובת הנכונה שלך (כפי שמסרת לי).

משהו דפוק עם המייל שלך ומגיעה לטראפי התנצלות אישית ופומבית.


שרון

ZvikaF
04-12-2012, 11:41:16
יש לי מייל שטראפי שלך לך וכיתב גם אותי שבו הוא מתלונן ש 3 מיילים שהוא שלח לך חזרו כי ה INBOX שלך מלא. רואים שחור על גבי מסך שהוא כיתב אותך בכתובת הנכונה שלך (כפי שמסרת לי).

משהו דפוק עם המייל שלך ומגיעה לטראפי התנצלות אישית ופומבית.


שרון

מייק,
במידה ושרון צודק (ואני מניח שזה כך) רצוי, לטובת כולנו, שתסגור את ההדורים עם טראפי, או בצורה יותר ישירה - תתנצל על התגובה..
אני מבין שהשקעה בסדר גודל כזה גורמת לרעידות בפופיק, אבל נראה שחלק גדול מהבעיה נמצאת אצלך...

alex1312
04-12-2012, 11:44:45
היום סוף סוף, חודש וחצי אחרי ההזמנה קיבלתי את הכלי.
כאשר אני הלקוח לא קיבלתי את מספר החבילה לא דרך המייל ולא דרך פייפאל.
תודה שרון על העזרה.

היות והמייל שלי הוא כלי עבודה יום יומי לא נראה שזו הבעיה.אתמול נשלח אליו עוד מייל עם תיבה חדשה לאחר שקראתי שהתיבה שלי מלאה .עד כה ללא מענה.
הגם ולמרות לא משנה את העובדה שההזמנה התעכבה משמעותית ללא מענה גם בפייפאל תוך טעויות רצופות והתנצלויות מצידם.

לכל המצדדים בדיספיוט .
כלי זה חשוב המגן עלינו הקונים .זו הדרך להתקשרות עם הספק בדיוק למקרים שבה "תיבת המייל מלאה".
כלי זה מלמד את המוכר לעמוד בהבטחותיו או לפחות להודיע על איחור ,ולא למכור ולגבות תשלום עבור מוצרים שלא יושבים אצלו על המדף.כפי שהיה במקרה זה.
אין צורך להגזים, לפתוח דיספיוט לאחר לאחר שבוע ? לא אני. ולא במקרה זה.

אני עובד מול ספקים בחו"ל בסכומים קצת יותר גדולים .עובד עם פייפאל כמעט מיום היווסדם.
מודה עדיין לא נתקלתי במקרה כפי ספק זה.

הבחור שם הציע לי פיצוי על העיכוב והבלבול שהיה להם .
אני מתכוון לשלוח לו מייל מוותר על הפיצוי.

בטעות חשבתי שהם נוכלים ועל כך אני ישלח להם מייל התנצלות.
לו הגיב למייל או לדיספיוט זה היה נמנע... העיקר שהכל ניגמר ותתנצל לפניו והכל יהיה בדר להבא לא משנה מי אשם הכלי אצלך תתחדש וטיסות נעימות

royby12
04-12-2012, 13:25:22
סוף טוב הכל טוב....
כל הכבוד מייק על הגישה הבוגרת...מקווה שבאמת עניין ההתנצלות יבוצע כדי לא לפגוע ברוכשים אחרים שיהיו מעוניינים לקנות
כי בכל זאת אנשים מאד אוהבים לשלב סטיגמות ולקטלג "אותנו" בתור "ישראלים".
אני עדיין לא התנסיתי ברכישה ממנו אבל אני יודע ששרון ביצע הזמנות ממש גדולות ובלי שום בעיה מיוחדת.

guyro
04-12-2012, 13:36:11
יש סיבה שהשירשור הזה נמצא בפורום מסוקים חשמליים ?

גם ככה אנחנו המסוקאים נחשבים לבעייתים...:cool: .....

מישהו ממנהלי הפורום מוכן להעביר את זה לפורום הנכון ?

guy1a
04-12-2012, 13:37:13
יש סיבה שהשירשור הזה נמצא בפורום מסוקים חשמליים ?

גם ככה אנחנו המסוקאים נחשבים לבעייתים...:cool: .....

מישהו ממנהלי הפורום מוכן להעביר את זה לפורום הנכון ?

אמרו שאלו בעייתיים ... אז לא ישימו לב :-) חח

sgs II

miky
04-12-2012, 13:49:55
התנצלות

בהחלט אני מתנצל בפני טים בלאקשיפ TEAM BLACKSHEEP
אני מצטער ומרגיש לא נעים שהייתי פזיז וחריף בתגובה שלי.
למרות הכל לא מגיע להם תגובה כזו.יתכן ונבע מתסכול ופחד בכל זאת שמתי אצלו 1600$ .ללא מענה
בהחלט הם לא נוכלים.ולמרות הכל המוצר הגיע.והם רחוקים מלהיות כאלה.
ולמרות שיש לי עליהם ביקורת לא אפרסם עוד .

מצב מכתב שנשלח אליהם

Hi Raphael
Yesterday I have received the Quad .
even with delayed with little problem I'm happy to finally accepted the order. Thank you.

I apologize for I published a post that you are cheats. When I received the product in the end.
I'm sorry And I will post where I published an apology too.

is not normal for me that seller not answer me. with wrong updating the site or trucking no.
please understand me.

Sharon told me you sent several emails but my box was full.
I suggested you when you have dispute do not ignore. respond PayPal.
It relaxes the customer and shows seriousness.

As you know, there was confusion and delay my orders and admission that you apologized,
and offering compensation upgrade.
I do not need the compensation., Provided we receive good service in the future.

As you know, PayPal was a dispute between us only for 1 from 3 my Orders
As I told you I'm an honest and decent. and peoples in Israel.
And I promised you that if I get the order I will remove the dispute without delay.
I did it yesterday already. you will got your full money

sorry again about the controversy built.

Thank you
Mike

miky
04-12-2012, 14:06:19
מצב תגובתם.

Hi Mike,

Thanks for this mail. Looking forward to better serving you in future.

Regards,

Raphael

On Tue, Dec 4, 2012 at 1:21 PM,

guyst
04-12-2012, 14:07:04
כל הכבוד מיקי.

sharonx
04-12-2012, 14:21:29
כל הכבוד מיקי.

באמת כל הכבוד, לא כל אחד יודע להודות בטעות.

אני שמח שהעניין נגמר לשביעות רצון כל הצדדים

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Assaf110
04-12-2012, 22:19:20
איזהו גיבור, המודה בטעותו...