התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעיית מצערת ב-3GX



liran
05-12-2012, 20:46:30
ערב טוב,
מדובר בטירקס 500 שמותקנת עליו מערכת פלייברלס 3GX בתצורת חיבור עם שני לווייני ספקטרום.
על המסוק יש בקר של הוביווינג 60A עם BEC מובנה.
עדכנתי גירסה ל-3 האחרונה וכשאני קובע את עקומת המצערת בשלט במצב נורמל לאפס לכל אורכה,אני עדיין מקבל החשה של המנוע כאילו היא ליניארית מאפס למאה.
עשיתי את כיול המצערת כנדרש ב-3GX למרות שאני משתמש בגוברנור של הבקר.
גם כיבוי הגוברנור לא עוזר, התופעה עדיין קיימת.
איך מתגברים על זה?
תודה,
לירן

danoneyal
05-12-2012, 22:57:30
תנסה soft start

wonderd
06-12-2012, 06:59:11
תעבור שוב על הגדרות הבקר ותוודא שהן לא מתנגשות עם מה שאתה רוצה - במקרה הכי גרוע תן למישהו אחר להסתכל, זוית ראיה נוספת רק יכולה להועיל..

bartovmoti
06-12-2012, 09:23:46
ערב טוב,
מדובר בטירקס 500 שמותקנת עליו מערכת פלייברלס 3GX בתצורת חיבור עם שני לווייני ספקטרום.
על המסוק יש בקר של הוביווינג 60A עם BEC מובנה.
עדכנתי גירסה ל-3 האחרונה וכשאני קובע את עקומת המצערת בשלט במצב נורמל לאפס לכל אורכה,אני עדיין מקבל החשה של המנוע כאילו היא ליניארית מאפס למאה.
עשיתי את כיול המצערת כנדרש ב-3GX למרות שאני משתמש בגוברנור של הבקר.
גם כיבוי הגוברנור לא עוזר, התופעה עדיין קיימת.
איך מתגברים על זה?
תודה,
לירן


כיול מצערת ב 3GX רלוונטי רק כשמשתמשים בגוברנור המובנה שמיועד למסוקי ניטרו!
כיול מצערת בבקר עשית ?

ובכלל, כשאתה מבצע כיוונים של ה 3GX רצוי שתנתק את המנוע.

liran
06-12-2012, 15:20:48
תודה על התגובות.
כן ביצעתי שוב כיול מצערת בבקר אבל התופעה עדיין קיימת.
יכול להיות שזה קורה בגלל שאת כיול המצערת אני מבצע שקיזוז המצערת הוא עד הסוף למטה במקום באמצע? ואז האפס הוא לא אפס?

bartovmoti
06-12-2012, 15:28:57
מה ?
למה נגעת בקיזוז המצערת? איזה שלט זה ?
תחזיר את זה למרכז ותבצע שוב כיול לבקר ולהבא אל תיגע בקיזוז הזה..

liran
06-12-2012, 15:45:39
dx7
איזה מזל שחשבתי בקול רם ;)
נראה לי שזה הסיפור, כשאחזור הביתה אבדוק את זה.

bartovmoti
06-12-2012, 16:11:39
אגב, לא ברור איך הבקר ביצע אתחול אם הוא לא ראה מצערת 0 ואז איך המנוע התחיל להסתובב ?

amijan27
06-12-2012, 17:00:19
כיול מצערת ב 3GX רלוונטי רק כשמשתמשים בגוברנור המובנה שמיועד למסוקי ניטרו!
כיול מצערת בבקר עשית ?

ובכלל, כשאתה מבצע כיוונים של ה 3GX רצוי שתנתק את המנוע.
ממש לא מוטי באליין מציינים במפורש לעשות כיול גם אם לא משתמשים בגוברנור

liran
06-12-2012, 17:23:47
כן, אני מסכים עם מה שכתבו מעלי, היצרן אכן דורש כיול טווח מצערת ב-3GX אפילו שלא משתמשים בגוברנור.
מוטי, הבקר אכן מבצע אתחול ולכן זה מוזר. אני אהיה יותר חכם אחרי שאכייל את טווח המצערת בבקר מחדש עם קיזוז מצערת באמצע.

liran
07-12-2012, 11:39:02
כיול טווח המצערת בבקר מחדש אכן פתר את הבעייה.
הבעייה אכן נבעה מטעות שלי בתהליך כיול טווח המצערת בבקר בהזזת הקיזוז למינימום שלא לצורך