צפייה בגרסה מלאה : שאלה מה הגדלים של פרוטוס 500 וטי רקס 500
gal15260
17-02-2009, 12:06:00
היי
הייתי רוצה לדעת את ההבדל בין טי רקס 500 ל פרוטוס 500
אם זה קשור למנוע דרך הנעה גודל של המסוקים ועוד ...
תודה גל
wind556
17-02-2009, 12:23:38
אתה דורש לכתוב כאן סקירה מקיפה ;)
במקום זה תיכנס לאינטרנט ותחפש בלי להתעצל, הכל כתוב שם עד הפרט האחרון
לעומת זאת אם תשאל שאלות ממוקדות סביר להניח שתקבל תשובות ממוקדות
asafsee
17-02-2009, 12:32:50
מצדד בעודד, תחפש באינטרנט ותמצא הכל
אבל בוא אני אתן לך כמה פירורים להתחלה
פרוטוס:
*הנעת רצועה דרך הפיניון מנוע, דרך גלגלי השיניים עד הזנב, כלומר, יחס העברה מדוייק.
*העברה ישירה של הסרוואים לסוואש - משמע עצבני
*קל יותר מבחינת משקל
טירקס 500:
*פיניון מזיז את גלגלי השיניים ורק משם יש הנעת רצועה לזנב או TT
*העברת תנועה דרך מנופים מהסרוואים לסוואש - תנועות עדינות
השאר תגלה רק בחיפוש בפורומים
www.runryder.com
www.helifreak.com
וכו....
בהצלחה
gal15260
17-02-2009, 12:38:18
אהה הבנתיי תודדה רבה אסף
אממ ומה השוני בן הגדלים בין הטי רקס 500 ל פרוטוס? או שהם אותו גודל...
asafsee
17-02-2009, 12:57:59
Same Same
נתונים טכניים לפרוטוס:
http://www.tholon.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=1194121
נתונים טכניים לרקס 500:
http://www.helidirect.com/product_info.php?cPath=29_221_659&products_id=6071
בבקשה אחי.. תיהנה!;)
flybywire
17-02-2009, 18:46:48
טירקס 500:
*פיניון מזיז את גלגלי השיניים ורק משם יש הנעת רצועה לזנב או TT
*העברת תנועה דרך מנופים מהסרוואים לסוואש - תנועות עדינות
בהצלחה
מצטרף להמלצת הפורום לברר לבד בנבחי האינטרנט
אבל מתקן דבר קטן , גם בטירקס 500 התנועה היא ישירה לסוואש ולא דרך מנופים :
http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=6479&stc=1&d=1234892733
בהצלחה.
זה בכלל לא טירק?! זה CX500 ;) :D
sharonx
17-02-2009, 21:11:37
מה זה תנועה דרך מנופים ? למישהו יש תמונה?
kutamak
17-02-2009, 23:49:34
זה במסוקים לדוגמאו כמו הBELT CP
הורדתי תמונה וטיפלה' ערכתי אותה שתבין מה זה המנופים
(התמונה המקורית נמצאת בלינק הזה :
http://image2-3.rcuniverse.com/e1/forum/upfiles/282844/Uw42113.jpg)
מנופים, זה אומר שהסרבו דוחף מישהו, שמחובר אל סוושפלייט. בעצם שיש עוד גורם בדרך בין הסרבו לצלחת.
kutamak
17-02-2009, 23:52:55
בעצם יש תמונות יותר טובות:
http://site.xheli.com/cp/6.jpg
http://site.xheli.com/cp/6.jpg
http://site.xheli.com/BeltCP-ARF_2.jpg
sharonx
18-02-2009, 06:11:02
הבנתי תודה לעונים
nadavbarak
18-02-2009, 06:26:43
אפשר להבין מהיכן ההמצאה הזו שסרוויים מחוברים ישירות ל swash-plate יגרמו לתנועה מהירה יותר?
מה בדיוק משתנה בגאומטריה בין חיבור עם פוש רוד או ללא?
לדעתי אין כל הבדל. מניפולציה של מכירות.
בברכה,
נדב ברק.
guyro
18-02-2009, 07:44:42
אני מניח שהשיקול הוא פשוט תכנון הנדסי נכון במסוקים הקטנים , יש פחות מקום להכניס תמיכה במנופים,והעומס על הפושרודים שונה.
מאידך מבחינת ריסוקים אני מניח שמערכת המנופים דווקא יכולה לספוג חלק מעוצמת המכה ולמנוע נזק לסרוו
מבחינת מהירות אני נוטה להסכים עם נדב
אבל כל זה רק הנחות שלי...
vinay
18-02-2009, 08:00:47
זה לא התחום שלי אבל כל מערכת תמסורת מוסיפה עוד חיכוך, עוד חיכוך גורם לעוד כוח נגדי שפועל על הסרוו והגיוני שישפיע גם על המהירות.
בנוסף זה עוד אי אילו אי דיוקים שיכולים להיות בתנועה בשל התמסורת.
אבל לא יודע עד כמה משמעותי באפליקציות כאלו.
wind556
18-02-2009, 08:02:22
המשמעות היחידה של מנופים זה עוד תוספת לחופשים ועוד התנגדות וחיכוך כפי שכבר נכתב קודם
ככל שיש יותר צירים ונקודות חיבור, כך יש יותר חופש בתנועה
חיבור ישיר הוא עם המינימום של מפרקים ועם מינימום חופש
השיקול של מנופים זה אירגון המיקום של הסרוואים במסוק
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.