PDA

צפייה בגרסה מלאה : דגמים של COPTERR X



srdromy
17-02-2009, 14:27:02
האם מישהו יכול לתת הסבר קצר על ההבדלים בין הקיטים הבאים של הCOPTER X

450AE V2
450SE V2
450 ME
תודה

HeliDraco
17-02-2009, 17:06:15
ME - רוב הראש מפלסטיק, מלבד כמה חלקים קריטיים. הזנב מפלסטיק, הגוף מאלומיניום. מקביל ל-Trex 450S\SA.

AE\SE V2 - מבנה הראש והזנב זהים לאלה של ה-Trex 450SE V2 (ציר הספינדל בעובי 4 מ"מ, מיסבים בגריפים וכו'). ההבדל בין ה-AE ל-SE הוא בחומר הגוף (אלומיניום ופחמן בהתאמה).

לדעתי זהו.

wind556
17-02-2009, 17:49:45
ME - רוב הראש מפלסטיק, מלבד כמה חלקים קריטיים. הזנב מפלסטיק, הגוף מאלומיניום. מקביל ל-Trex 450S\SA.

AE\SE V2 - מבנה הראש והזנב זהים לאלה של ה-Trex 450SE V2 (ציר הספינדל בעובי 4 מ"מ, מיסבים בגריפים וכו'). ההבדל בין ה-AE ל-SE הוא בחומר הגוף (אלומיניום ופחמן בהתאמה).

לדעתי זהו.


מדוייק, אבל מנוסח טיפה מבלבל:
ME-גוף אלומיניום, ראש חלקו פלסטיק וחלקו מתכת
SA-גוף אלומיניום, ראש כולו מתכת
SE-גוף קרבון, ראש כולו מתכת
התיכנון ההנדסי זהה בכולם, והוא העתק של ה T REX
אופן הטיסה מאד דומה בכולם-מטיס מתחיל וגם מתקדם לא יבחין בהבדל.מטיסים מאד מתקדמים אולי ירגישו בהבדלים שמטיס מתחיל ויותר לא ירגישו
יכתן שההבדלים יבואו לידי ביטוי בבלאי לאורך זמן רב
ולסיכום-כל אחד מהדגמים יספק את אותה חוויה למטיס הטרי

HeliDraco
17-02-2009, 18:12:52
מדוייק, אבל מנוסח טיפה מבלבל:
...התיכנון ההנדסי זהה בכולם, והוא העתק של ה T REX
...

כמה שזכור לי הראש של ה-ME עדיין V1

flybywire
17-02-2009, 18:40:50
ראש הME הוא V2 וזהה במבנה ובתכנון לראש הSE !

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=6477&stc=1&d=1234892420

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=6478&stc=1&d=1234892420

HeliDraco
17-02-2009, 20:17:54
צודק, טעות שלי.

כל ה-CopterXים הם V2
:D

chen_shriki
20-02-2009, 08:46:44
הי
אני קראתי את מה שאמרתם על דגמי הCOPTERX ואני בדקתי באתר שלהם וראיתי משו שמצא חן בעיני
CopterX CX 450ME Kit
אני ראיתי באתר שהוא עולה 500 ש''ח ולצערי הרב אין לי תקציב כזה גדול אז אני בעצם שואל
אם הייתם ממליצים לי עליו בתור מתחיל
משום שקראתי בפורום על הרבה מטיסים חדשים שמתחילים אם TREX או PROTOS

עוז
20-02-2009, 09:27:21
ראש הME הוא V2 וזהה במבנה ובתכנון לראש הSE !

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=6477&stc=1&d=1234892420

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=6478&stc=1&d=1234892420

מי שהרכיב את ה- V2, כדאי שישאיר את המסוק בבית ולא ינסה להטיס אותו ככה:eek:

wind556
20-02-2009, 10:34:37
מי שהרכיב את ה- V2, כדאי שישאיר את המסוק בבית ולא ינסה להטיס אותו ככה:eek:



:D

flybywire
20-02-2009, 19:00:12
:D

אבל אני לא חושב שמישהו הולך להטיס קיט עירום בזמן הקרוב !

tzn11
20-02-2009, 22:43:42
:) הי,

היתרון של הקיט הוא שאתה רוכש רק את גוף המסוק ומרכיב עליו את הרדיו והאלקטרוניקה שמתאימה לך.
הקיט כולל רדיו טוב ואלקטרוניקה טובה, תגיע ל-2000 עד 3000 ש"ח.
אם אין לך תקציב גדול, אתה יכול לרכוש את דגם ה-RTF שמגיע מוכן להטסה.
הוא כולל אלקטרוניקה ורדיו פשוטים יחסית וזולים, אך אפשר להתחיל עם זה ולשדרג בהמשך.
יש לקחת בחשבון לשים קצת כסף בצד לחלפים.
איך שלא מסובבים את זה, הכניסה לתחביב תהייה סביב ה-2000 ש"ח לפחות. משם, השמיים הם הגבול.

בברכה,

ניסים.

wind556
20-02-2009, 23:39:36
:D

אבל אני לא חושב שמישהו הולך להטיס קיט עירום בזמן הקרוב !


שים לו מעיל ונלך להטיס:D