צפייה בגרסה מלאה : מדליק התחדשתי לי ב-sundowner 50
saarordan
14-01-2013, 15:27:17
שלום לכולם,
לאחר ששמעתי רבות העל הטיסן המדהים הזה החלטתי לפנק את עצמי באחד כזה...
על עבודת הבניה והיצירה אחראי מי אם לא נועם כהן הגדול מכולם :)
825898259082591
videoman4
14-01-2013, 17:37:55
תודה על הפירגון!
אני יודע שתהנה ממנו! זה אחד הטיסנים אם לא הא...
מושיק
14-01-2013, 18:04:09
יפיוף החרא הזה :D
guyst
14-01-2013, 18:19:16
אין עליו! תתחדש!
אני חישמלתי את אחיו הקטן - http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?59688-Hangar-9-Sundowner-36
adibenbasat
14-01-2013, 21:08:48
אחד הטיסנים הכי יפים וגם הכי מוצלחים, תהנה:cool:
איזה מנוע יש עליו?
videoman4
14-01-2013, 21:58:46
o.s 65
מושיק
14-01-2013, 22:08:09
שדרג לאגזוז של jett engineering ואתה רק תודה לי :cool:
http://shop.vendio.com/rossienginesusa/item/2083574842/index.html
אתה יכול למצוא כזה אצל אלון מהובי ניטרו במחיר דומה למחיר בחו"ל.
saarordan
14-01-2013, 22:12:29
בקושי נכנס שם האגזוז המקורי (האגזוז המקורי מגיע עד הסוף ונוגע ב-firewall)
adibenbasat
15-01-2013, 11:19:28
שווה לכרסם בפיירוול (בצורה יפה כמובן) אם צריך כדי שהאגזוז הזה יתאים, לא הייתי מוותר עליו..:rolleyes:
e-nigma
16-01-2013, 16:42:16
תתחדש אחי ברוך הבא למועדון הסנדאונר :)
יש לי דוקטורט על הטיסן הזה ועל אחיו הגדול ( F-1 )
כמו שהמליץ מושיק אגזוז JETT לטיסן הזה עושה אותו רשע
לגבי המנוע היה לי 55 91 ו 75 על הגוף הזה המנצח למהירות מטורפת היה OS-75 עם אגזוז JETT אדום ופרופ APC 11X11
מקום שני לקח OS-55 אגזוז נלסון פרופ 10X9
כל המנועים עבדו עם COOLPOWER 20% !
בשני הטיסנים האגזוז הוטבע בגוף או הוכנס לגמרי בפנים.
הכתום מנוע 55
השחור צהוב מנוע 75
ה F-1 מוקי 210
אשמח לעזור בכל שאלה :)
אליקופטר
16-01-2013, 17:02:12
השבוע ביקשתי לקנות את הפורמולה 1 לא מיוצר יותר אחלה טיסן אחלה סדרה גם לי היה עד לפני שבוע את ה 50 מחושמל תענוג!
סרטון קצר של הנחתה שלי.
http://www.youtube.com/watch?v=hsK-gCoLiUk
SHAHAR AB
16-01-2013, 17:08:41
סער אחי תתחדש אתה לא נח לרגע איזה כייף זה.
saarordan
16-01-2013, 17:21:55
תתחדש אחי ברוך הבא למועדון הסנדאונר :)
יש לי דוקטורט על הטיסן הזה ועל אחיו הגדול ( F-1 )
כמו שהמליץ מושיק אגזוז JETT לטיסן הזה עושה אותו רשע
לגבי המנוע היה לי 55 91 ו 75 על הגוף הזה המנצח למהירות מטורפת היה OS-75 עם אגזוז JETT אדום ופרופ APC 11X11
מקום שני לקח OS-55 אגזוז נלסון פרופ 10X9
כל המנועים עבדו עם COOLPOWER 20% !
בשני הטיסנים האגזוז הוטבע בגוף או הוכנס לגמרי בפנים.
הכתום מנוע 55
השחור צהוב מנוע 75
ה F-1 מוקי 210
אשמח לעזור בכל שאלה :)
תודה רבה , עם מנוע 65 איזה פרופ הכי מומלץ ?
adibenbasat
16-01-2013, 17:57:23
אני מאמין ש-10X10 זה או אידאלי או קרוב מאוד, אני ממליץ לך להתחיל בפורפ הזה..
saarordan
16-01-2013, 18:04:01
היום אני מטיס עם 12x6 והמנוע עובד יפה מאוד, נראה לי קצת קטן 10x10 אתה לא חושב? זה מנוע 65 לא 55...
e-nigma
17-01-2013, 08:25:22
סער הכל תלוי לאיזה סל"ד אתה מביא את המנוע בשורה תחתונה אם אתה משפר לו אגזוז או לא
מנוע 65 עם אגזוז סטנדרט 11X9 או באמת 10X10 המנוע עובד יפה בטוח עם 12X6 אבל לא נותן לטיסן ביצועים של פיילון
נסה להמנע מה-APC למרות שהוא פרופ מצויין למנועים מסויימים , הוא עדיין שוקל פי שתיים כמעט מ- MASTER AIRSCREW השחורים
הם יותר קלים מגיעים לסל"ד גבוה יותר זולים יותר ויותר עמידים בשיפשופים על המסלול...
כמובן שאם היה לך אגזוז JETT הייתי אומר לך להשאר עם APC.
ושוב, דלק 20% ניטרו של COOLPOWER .
saarordan
17-01-2013, 11:51:08
סער הכל תלוי לאיזה סל"ד אתה מביא את המנוע בשורה תחתונה אם אתה משפר לו אגזוז או לא
מנוע 65 עם אגזוז סטנדרט 11X9 או באמת 10X10 המנוע עובד יפה בטוח עם 12X6 אבל לא נותן לטיסן ביצועים של פיילון
נסה להמנע מה-APC למרות שהוא פרופ מצויין למנועים מסויימים , הוא עדיין שוקל פי שתיים כמעט מ- MASTER AIRSCREW השחורים
הם יותר קלים מגיעים לסל"ד גבוה יותר זולים יותר ויותר עמידים בשיפשופים על המסלול...
כמובן שאם היה לך אגזוז JETT הייתי אומר לך להשאר עם APC.
ושוב, דלק 20% ניטרו של COOLPOWER .
אין עליך תודה רבה :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.