neo 2
22-01-2013, 21:43:21
אז לפני יומיים הגיע הסבאח, ARF, ולא יכלתי להתאפק למרות שאני בתקופת מבחנים ובניתי ובניתי ובניתי עד שסוף סוף הטיסן מוכן.
הטיסן בנוי לסטאפ פשוט שלא יתן ביצועים גבוהים אבל החלטתי כמו הרבה אנשים שכתבו בReviews אצל הסיני לעשות מודיפיקציות לביצועים נורמלים.
הגה גובה-מיועד להיות סרוו אחד ועם הציר הזה שמחבר בין ההגאיים כדי שהסרוו יזיז את שני חלקי ההגה גובה-אני עשיתי מודיפיקציה שיעבוד עם שני סרוואים.
בנוסף, אין חריץ ייעודי לסרוו אז היה פשוט צריך לעשות..
הגה כיוון, מחובר עם שתי החוטי מתכת אל הסרוו שנמצא במרכז הגוף-הבית של הסרוו שם קטן וצריך להרחיב אותו.
מאזנות-כנ"ל. בית קטן-צריך להרחיב.
הדבר היחידי שבאמת היה כמו שצריך זה הקיר אש שהתאים בול לתושבת מנוע שלי.
מודיפיקציות מודיפיקציות מודיפיקציות אבל בסוף יצא כמו שרציתי :)
סוף כל הכל טוב.
מצורפת תמונה, נקווה שיהיה בסדר בטיסת מבחן חח
הטיסן בנוי לסטאפ פשוט שלא יתן ביצועים גבוהים אבל החלטתי כמו הרבה אנשים שכתבו בReviews אצל הסיני לעשות מודיפיקציות לביצועים נורמלים.
הגה גובה-מיועד להיות סרוו אחד ועם הציר הזה שמחבר בין ההגאיים כדי שהסרוו יזיז את שני חלקי ההגה גובה-אני עשיתי מודיפיקציה שיעבוד עם שני סרוואים.
בנוסף, אין חריץ ייעודי לסרוו אז היה פשוט צריך לעשות..
הגה כיוון, מחובר עם שתי החוטי מתכת אל הסרוו שנמצא במרכז הגוף-הבית של הסרוו שם קטן וצריך להרחיב אותו.
מאזנות-כנ"ל. בית קטן-צריך להרחיב.
הדבר היחידי שבאמת היה כמו שצריך זה הקיר אש שהתאים בול לתושבת מנוע שלי.
מודיפיקציות מודיפיקציות מודיפיקציות אבל בסוף יצא כמו שרציתי :)
סוף כל הכל טוב.
מצורפת תמונה, נקווה שיהיה בסדר בטיסת מבחן חח