צפייה בגרסה מלאה : חדשות FAB FEB 2013
mike_f
08-02-2013, 10:20:54
זה קורה שוב!!!!
אירוע הטיסנים החופשיים השווה ביותר מתחיל!
מספר לא מבוטל של טיסנאים פנה אלי וביקש שאעדכן השנה מהאירוע.
אני לא מבטיח שאצליח לעדכן כפי שהיה בשנה שעברה, אבל מבטיח להשתדל.
אז כאמור, זה מתחיל...
השנה, שוב אנו שוברים שיא ישראלי וישראל תיוצג ע"י 11 ישראלים שהגיעו לכאן:
אני ואבנר סטודניק מהרצליה
מתי מוסקוביץ' + יהודה זק (נספר עליו בהמשך) מרעננה.
אברהם ברוך, גיל חגי וירון קראוס מנהריה
אביב בלסיאנו, שמוליק סיטון ועמרי סירקיס מראשל"צ
גלעד מרק מחדרה.
ההשתתפות שלי ושל מתי היתה מוטלת בספק ורק ביום ראשון בערב החלטנו לצאת. כרטיס לטיסה המתאימה הצלחתי להשיג רק כ-8 שעות לפני ההמראה...
קשה לי להבין טיסנאים שטעמו מן הטעם של האירוע הזה בשנה שעברה ולא הצטרפו השנה מסיבות מפוקפקות, אבל אוהד, שמוליק, ליאור, אייל יאלצו להתאמץ יותר בשנה הבאה...
ליבי עם כל אלה שרצו להגיע ולא יכלו.
השנה מתוכננות שוב 3 תחרויות הראשונה ממש מחר ב- 9 לחודש.
חלוץ הגיע אברהם לשטח אתמול והיום הצטרפנו לאזור אנוכי, מתי, אביב, אבנר ויהודה.
קצת על יהודה- קברניט ג'מבו (בואינג 747-400) שלא הטיס טיסנים חופשיים 40 שנה!!! ביקר בשטחי ההטסה שלנו בתחרויות האחרונות והחליט לבצע קאמבק.
יהודה עדין לא הטיס מאז שנת 1970 בערך וטיסות הבכורה שלו על הטיסנים האמיתיים (ד-2 , לא בואינג), בחר לעשות בשטח הטוב בעולם (לא להרבה זמן- על כך גם בהמשך), כאן בלוסט הילס.
בינתיים, יהודה דאג לנו בטיסת אל-על בבואינג 777, סייע ככל יכולתו עם הכבודה וגם דאג לביקורים מעניינים בחלקי המטוס האקזוטיים.
בבוקר, עם הנחיתה בלוס אנג'לס, התפצלנו מעט ואני ויהודה הלכנו להצטייד בכל מה שצריך לשטח (מיכל גז לגזייה בשביל הקפה וכו').
הגענו בצהריים לשטח, "שתיל" מוחלט וכבר מצאנו את אברהם מתאמן, ורביצקי ובבנקו (אלופי עולם ואירופה ב מ-2) מתאמנים יחד עם עוד כמה וכמה מכל העולם.
מאחר והעייפות גדולה, בחרתי שלא להטיס היום ולעשות טעות קטנה שנובעת מעיפות ותעלה הרבה. קפצנו לעוד כמה השלמות בעיירה wasco ליד וחזרנו לשטח.
הרוח כבר התחזקה, אברהם התקפל ואני כבר איתרתי את מקרוב, וסטמוב (ד-2) מתאמנים.
החושך ירד, חזרנו למלון. בינתיים הגיעו מתי, אבנר ואביב.
קצת נרדמנו ועכשיו 1 בלילה בערך והרגע הגיעו ירון, גיל, עמרי ושמוליק.
מחר יצטרף גלעד.
תחזית מזג"א למחר לא טובה (גשם ורוח) אבל החל ממחרתיים צפוי מזג אויר נעים ונוח לפחות שבוע קדימה.
ביום ראשון צפוי לבקר בשטח עתניאל כהן!
עדכונים בהמשך.
תודה ובהצלחה!!!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
amit-kidron
09-02-2013, 09:15:52
בהצלחה לכולם!
mike_f
09-02-2013, 13:46:36
אתמול, הבוקר התחיל בניגוד לתחזיות ודווקא התנאים היו מצויינים.
השכימו לקום אבנר ואביב שכבר בשעה 07:00 היו בשטח.
רובנו הצטרפנו באזור השעה 09:00.
קצת סיבובים בשטח להגיד שלום לחלק מהחברים מרחבי העולם, קצת ראינו דברים חדשים (למשל כנף חדשה ויפה של סטמוב) וגם התחלנו קצת להטיס.
מזג נעים נעים, טמפ' נוחות (כ- 10מעלות), רוח עדינה מאוד של כ- 1-2 מ"ש.
יהודה החל בקאמבק ופעם ראשונה הטיס ד-2, הוא נהנה מאוד אבל כמובן שיש לו עוד הרבה להתאמן.
גיל חגי איתר את האופנוע ששכר וזה בהחלט מחזה משעשע (תמונות אולי מחר).
ירון הטיס ד-2 למינרי בפעם הראשונה עם מערכת טיימר והצנחה של M&K בהצלחה וסוף סוף גילה שהוא זורק לגבהים בהחלט משכנעים (95-102 מטר).
אבנר ואביב הטיסו מכל הבא ליד (ד-2, ד-1).
מתי הטיס מעט את הלמינרי שממשיך להפגין ביצועים טובים כמו בארץ, וכמובן דאג ללוות את יהודה בטיסותיו.
אחרי מטיסי הגומי לא עקבתי יתר על המידה ורק לאברהם היתה תקלה באחת הטיסות.
אני סוף סוף התפניתי לבצע טיסות ראשונות עם טיסן למינרי חדש, ולאחר 3 טיסות ראשונות שהיו בינוניות כתוצאה מעודף סייד בזריקה, הטיסה הרביעית היתה מצויינת ואפילו שברתי שיא אישי עם זריקה ל- 108 מטר.
כמובן שחנכנו את ערכת הקפה- לצערנו הבריסטה הקבועה (שמוליק קופליק) נעדר הפעם אז נאלצתי אני לבשל...
בצהריים תחזית מזגה"א התחילה להתגשם ומהר מאוד התחזקה הרוח בצורה ניכרת תוך כדי צניחת טמפרטורות משמעותית.
התקפלנו, ביצענו הרשמה לתחרות מחר וחזרנו למוטל.
חלק הלכו לנוח, חלק נסעו לעיירה ליד, חלק המשיכו לסדר ולהכין טיסנים להמשך. עוד קיווינו להטיס אחה"צ אבל זה לא היה היום המתאים.
אחה"צ הצטרף אחרון הישראלים- גלעד מרק הגיע מסן פרנסיסקו.
בערב ההתפצלות המשיכה כאשר חלק נסעו לבייקרספילד להשלמות וסידורים, חלק אכלו מוקדם יותר וחלק מאוחר יותר.
עדין חלקנו סובלים מג'ט לג ולכן אני עכשיו מצליח לכתוב קצת כאשר השעה 4:45 בבוקר.
התחרות הבוקר אמורה להתחיל בשעה 08:00 (עוד 3 ורבע שעות) ואני מקווה שהתחזית תתממש ומזג האויר יהיה נוח.
תודה על התודות ועל האיחולים- אני מעביר כמובן לשאר החברים.
עדכונים בהמשך...
orshabat
09-02-2013, 20:54:28
בהצלחה לכולם , ומיקי תודה על העידכוניים , זה הדבר היחיד שמצליח קצת לנחם אותי שאני פה ולא איתכם...
mike_f
10-02-2013, 03:54:40
איזה יום...איזה יום...
מלבד טמפ' שנשקו ל- 0 בבוקר, כל השאר היה ע"פ הזמנה.
רוח קלילה ביותר שנעה בין 0.5-2 מ"ש לאורך כל היום.
סיבוב ראשון התחיל במיקום מעט שונה מהרגיל בגלל כיוון הרוח.
לאחר שני סיבובים, כל הישראלים היו מלאים למעט אברהם שפספס בסיבוב הראשון.
בתום הסיבוב השני, היתה הפסקה של שעה מאחר והזיזו את קו המרכזים למיקום הרגיל.
שמוליק סיטון (שנשכח מהדיווח הקודם- ועמו הסליחה) היה הראשון בין ה- ד-2 לפספס (היה בסיבוב הרביעי אני חושב).
אברהם הפסיד עוד כמה שניות פה ושם בגומי.
לסיבוב ה-7 הגיעו כולם למעט שני אלה מלאים. (הסיבוב התחיל בשעה 15:00.
אין ספק שהסיבוב ה-7 היה הקשה מכל ביום זה עם "שתיל" מצד אחד ומצד שני רוח קלילה ביותר שמשנה את כיוונה כל רגע.
לצערנו ירון פספס את האויר המתאים ואביב (שהחליף טיסן כתוצאה מנזק בנחיתה מהסיבוב הקודם) שכח לעדכן את הטיימר וצינח מוקדם.
בגומי עמרי פספס גם כן בסיבוב השביעי.
פלייאוף ראשון של 7 דקות נקבע לשעה 16:30 למחלקת ד-2 ול- 16:45 לגומי.
לצערי, אני בחרתי להיות מאלה ששחררו בתחילת הסיבוב של הפלייאוף ולמרות זריקה יפה האויר היה גרוע מאוד ונחתתי לאחר 3:15 דקות.
מתי ואבנר המתינו בסבלנות והצליחו להעפיל לטיסת 9 דקות שנקבעה לשעה 17:15.
מאחר ולא הייתי נוכח בטיסות הגומי, אני יכול רק לעדכן שגיל וגלעד שניהם צלחו את הפלייאוף בהצלחה וההכרעה הועברה למחרת בבוקר.
לפלייאוף השני בד-2 הגיעו לדעתי 14 מתחרים.
3-4 הצליחו לבצע טיסת 9 דקות (שוב, אין הכרעה והנתונים הם לא רשמיים).
מתי זרק יפה מאוד אבל האויר לא היה מספיק טוב והוא עשה כארבע וחצי דקות.
אבנר הצליח יותר ועשה למעלה משבע דקות.
גם כאן ההכרעה עברה למחר.
סה"כ יום מוצלח באוירה המדהימה של לוסט הילס. מאחר והמזג אויר היה נוח מאוד, העברנו הרבה זמן במינגלינג עם החברים מהעולם ועם עצמנו.
מי שרוצה לראות את הטוסטוס המדהים שאנו עושים בו שימוש מוזמן להתרשם...
http://www.youtube.com/watch?v=q6GAOZ6KPJk
בהצלחה לגיל וגלעד מחר- תוצאות סופיות אעדכן גם כן מחר.
כמובן שמחר יש גם תחרות ד-1 ו ג-1 שיטלו בה חלק אבנר, אביב, גיל, עמרי ואברהם- בהצלחה גם להם.
מי שלא בא פיספס...
kuflik
10-02-2013, 08:37:05
יפה לכם חייב בקפה השלמות בשנה הבא
בהצלחה מחר בפלייאוף לגימלאים
shacharl
10-02-2013, 16:02:51
מיקי, כרגיל נשמע ונראה מדהים.
שיהיה בהצלחה (קצת באיחור) לכולם, בפלייאוף ובהמשך התחרויות.
מתי ואביב עם ה"יבחוש" - אכן תמונות קשות :-)
אביב נראה שנהנה יותר מידי בקפיצות, תבדקו את העניין הזה..
roydor
11-02-2013, 01:11:28
תודה על הדיווחים, בהצלחה לכולם!
gil43
11-02-2013, 05:47:45
עדכון שהגיע מעומרי סירקיס באמצע הלילה...
בתחרות Issacson classic ניצח עומרי בתחרות הג-1 וזכה במקום הראשון ואילו אביב בלסיאנו זכה במקום הראשון בד-1.
בג-2, גיל חגי הגיע למקום החמישי וגלעד מרק למקום השביעי אחרי שעשו 385 ו-366 בהתאמה בפלייאוף של 9 דקות
בד-2 אבנר סטודניק מקום שישי.ארבעת הראשונים עברו טיסה של 9 דקות....
mike_f
11-02-2013, 13:28:53
נכון מאוד!!!
הבוקר התחיל עם טמפ' מעט מתחת ל- 0 ושכבות קרח דקות כיסו את המכוניות.
בשעה 07:15 התחיל פלייאוף ד-2 עם בריזה קלילה מאוד. ראשון לשחרר ואף המנצח היה איוון באזק הסלובקי עם טיסה של 7:51 דקות.
שני הגיע רנה לימברגר עם טיסה של 6:48 דקות ושלישי ג'ון קופר הבריטי עם טיסה של 5:02.
אבנר סיים את התחרות במקום ה 6 כשהוא עוקף את רולנד קוגלוט השביעי וויקטור סטמוב השמיני. מתי סיים במקום ה 12 ואני ה- 17...
ראוי לציון, כל פעם מחדש, לי היינס האמריקאי. אדם בן 75, מטיס עדין ד-2 (לאחר שהשנה גם קטעו לו מספר אצבעות ברגל). שהעפיל לפלייאוף של ה- 7 דקות וסיים במקום ה-10!!! (ואם אתם חושבים שקשה לאדם בן 75 להטיס ד-2 אז שתדעו שהוא גם התחרה ב ד-1!!!)
לאחר מכן התחיל הפלייאוף של ה ג-2. מזג"א מושלם נשמר והיה תענוג להיות לצפות בפלייאוף (מלבד הקור).
המנצח, באופן מפתיע :-) היה אלכס אנדרוקוב עם טיסה של 8:17 דקות. שני מייקל סיפרט הגרמני עם 7:30 ושלישי בלייק ג'נסן האמריקאי עם 7:09.
גיל סיים חמישי עם 6:25 וגלעד שביעי עם 6:06.
לאחר מכן התחילו תחרויות קטנות של ד-1, ג-1 ועוד כל מני מחלקות נוסטלגיות. תמונות אעלה בהמשך.
הסיבוב הראשון כלל מדידה עד הקרקע כדי שבמידה ולא תהיה הכרעה בסוף הפלייאופים, טיסה זו תכריע את המנצחים.
ב ד-1 כל הישראלים עשו מלא ופלייאוף התקיים בין ישראל לארה"ב.
פלייאוף ראשון של 5 דקות נפלו סיטון מישראל ואחד האמריקאים (אני חושב בריאן ון נסט).
פלייאוף שני גם הוא היה 5 דקות לא שינה יותר מדי ואכן ההכרעה נעשתה ע"י טיסת הבוקר- אביב סיים במקום הראשון, ג'ים פארקר בשני ואבנר סטדניק שלישי...כל הכבוד- פודיום ראשון לישראל.
בגומי, גיל חגי פספס את טיסת הבוקר (לא ידע שזמן הסיבוב הוא 45 דקות ולא שעה ולכן לא הספיק להטיס טיסה בסיבוב הראשון).
אברהם ועמרי סיימו מלאים.
בפלייאוף הראשון, אברהם צינח מוקדם וגם בג-1 ההכרעה הגיעה מהטיסה בבוקר- שם עמרי עשה הכי הרבה מבין המלאים שנותרו וקטף את המקום הראשון.
שני הגיע טוני מתיוס ושלישי אני לצערי לא זוכר- עמכם הסליחה.
חובת השלמה- בטיסני מ-2 ההכרעה היתה עוד ביום הראשון בפלייאוף הראשון כאשר למקום הראשון הגיע אדי קרול, שני לין פולי ושלישי רנדי סקור- כולם אמריקאים.
זכינו לביקור של עתניאל כהן בשטח ובכלל זה היה יום רגוע ומהנה.
היום זה יום ללא תחרויות- מי שרוצה יתאמן, מי שרוצה ינוח ומי שרוצה יטייל- מחר שוב תחרות- ה PAN AM.
אנו רק מקווים שמזג האויר ישאר כמו שהוא וכל השאר פשוט לא חשוב!
תודה לכל הברכות והאיחולים של כולם.
mike_f
12-02-2013, 13:57:20
אני מקווה מאוד שלא רק גיל ואורי קוראים את הדיווחים... :-)
אתמול בבוקר, אני ורולנד קוגלוט הסלובני היינו הרציניים ביותר.
היה יום חופשי אבל מזג אויר מדהים קרץ לי על הבוקר כדי לנסות ולגלות את סודות השטח בתנאים מוקדמים של הבוקר.
התייצבתי ראשון בשטח, שכולם עוד ישנים כדי לבצע טיסות בוקר ארוכות. יחד איתי היה רולנד קוגלוט הסלובני ואחרי טיסה אחת הצטרפו סטמוב ובריאן ואן נסט.
לאחר מכן טפטפו עוד ועוד אנשים.
מניסיון של פלייאוף הבוקר, טיסת בוקר של 6 וחצי דקות לא מספיקה לנצח כאן תחרות אז למדתי לפחות שהאויר שמצאתי לא מספיק טוב וצריך לחכות לאויר טוב יותר.
מזג האויר היה מושלם לאימונים. וגם התאמן לצידנו מקרוב עם טיסן קצר חדש, למינרי במובן מסויים.
הזריקות של הטיסן לא גבוהות בכלל (95 מטר לכל היותר) (לא גבוהות יחסית כמובן), אבל ההתנהגות של הטיסן בדאייה נראית מצויינת. לא נראית כמו של טיסן למינרי.
בעוד 3 שעות תתחיל התחרות השניה, התחרות ה"קנדית" שם גם יש דירוגים קבוצתיים. מקרוב מתכנן להתחרות עם הטיסן החדש בתחרות זו כדי ללמוד עליו ועל ביצועיו מעט יותר.
אברהם בתחרות זו בחר להתחרות בד-2 והוא בקבוצה עם אבנר ואביב. אני מתי וירון בקבוצה נוספת.
צריך להחזיק אצבעות שמזג האויר יחזיק עוד כמה ימים ככה!!!
עוד נקודה נעימה- ידידי ג'ים פארקר, השאיל לי אופנוע לשימושנו. האופנוע היה שייך לג'ון דייויס- מתחרה ד-2 שנפטר לפני כמה שבועות לאחר מחלה קשה. מאחר ותשלום הוא לא יכול לקבל עבור הנפטר הסכים ג'ים לקבל תשלום סמלי על האופנוע כתרומה לנבחרת הצעירים של ארה"ב. העלתי בפניו הצעה לעשות את זה כמנהג לעתיד והוא יבדוק עם האלמנה.
אין ספק שאנו הישראלים מרגישים ממש בני בית כאן והיחסים עם המקומיים עושים את השהות לנעימה עוד יותר.
עד כאן, בהצלחה לכולנו בתחרות הקרובה.
נראה שאין חשש... שרק אורי וגיל קוראים את הדיווחים. תמשיך לעדכן, ובהצלחה לכולכם...
בשם הרוב הדומם שנשאר בבית...
kuflik
12-02-2013, 20:41:28
ברכות
kuflik
12-02-2013, 20:45:57
בהצלחה לכולם
Hadar Elkayam
13-02-2013, 01:14:33
מיקי,
שיהיה בהצלחה לכולם!!! מקווה להצטרף אליכם מתישהו בשנים הקרובות...
מחכים לעוד עדכונים :)
mike_f
13-02-2013, 06:59:28
תודה לכולם שוב,
מאחר ואנו סחוטים מעייפות והיתה תחרות קשה מאוד, אתן רק את השורה התחתונה כרגע- דיווח מפורט לאחר שנתאושש.
למרות מזג אויר מצויין, התחרות היתה מאוד מאוד קשה.
בגומי רק גיל עשה מלא אבל לא הצליח יותר מדי בפלייאוף.
בדאון רק מתי, אביב וירון עשו מלא. בפלייאוף ראשון מתי וירון נפלו ונשאר אביב לטיסה אחרונה עד הקרקע.
אביב ביצע טיסה של כארבע וחצי דק שהספיק בערך למקום שישי.
ראשון אני חושב לקי הקרואטי (לא בטוח), שני מקרוב- שניהם עשו קרוב ל-6 דקות- מספרים מדוייקים אין לי.
עכשיו יומיים מנוחה.
לילה טוב- מחר דיווח יותר מפורט.
ohadiw1
13-02-2013, 18:28:02
כולם משחקים אותה פה קשים להשגה....לא רוצים להגיב שתחשוב שלא אכפת לנו;););)
אבל אוכלים את הלב בשקט.
תעלו קצת תמונות שנראה מה אנחנו מפסידים.
mike_f
14-02-2013, 01:54:07
טוב,
מי שאוכל את הלב, יכול פשוט להגיע בשנה הבאה...
קצת ארחיב לגבי אתמול.
מזג האויר היה כרגיל בשבוע הזה מצוין. אפילו הזכיר מעט יותר מדי את צאלים.
למרות מזג האור הנוח, התחרות היתה מאוד קשה עם תנאים "טריקיים" מאוד, טרמיקות שגם היו מעטות, גם היו צרות וגם היו מאוד מבלבלות.
בגומי, על הבוקר גלעד פספס לאחר שעשה טעות בכיוונון הטיימר.
בהמשך הפסיד בעוד סיבוב. גם עמרי לא פגע באחד הסיבובים ולבסוף רק גיל היה מלא.
בדאון, ראשון לפספס היה אברהם. לאחר מכן אבנר, בהמשך אני ובסוף שמוליק.
פלייאוף ראשון של 7 דקות הפיל רבים, ובהם את גיל בגומי ואת ירון ומתי בדאון מישראל. גם סטמוב, קוגלוט ועוד כמה טובים מהעולם.
פלייאוף שני ואחרון בדאון נקבע לשעה 17:15- ממש לפני החשכה כאשר אין זמן מקסימום- מודדים עד הנחיתה או עד שהטיסן נעלם.
תוצאות אין לי מעבר למה שרשמתי בהודעה הקודמת.
כולם היו מאוד תשושים וסחוטים- התחרות היתה מאוד מאוד מעייפת. היום גיל וירון נסעו לסן פרנסיסקו לטייל עד מחר, מתי נסע לבקר את אחותו בלוס אנג'לס. אני, אבנר ואביב נסענו לבייקרספילד השכנה לקצת קניות.
גלעד, עמרי, אברהם ויהודה אמורים היו ללכת להתאמן (איך יש להם כח?) אבל האמת שלא ראיתי אותם היום כלל.
גם היום מזג האויר מושלם ו"כואב הלב" לא להטיס. אבל מסתבר שאנחנו לא היחידים...בביקרספילד פגשתי את ורביצקי, קוגלוט ועוד כמה שחשים בדיוק כמונו וצריכים היו לנוח.
מחר עוד יום חופשי- נקווה שיהיה כח להתאמן קצת לקראת ה MAIN EVENT...מקסמן מתחיל מחרתיים!!!
נקווה שכל מי שפישל השבוע, עשה כבר את הטעויות שלו לשבוע הזה ונצליח "להפגיז" בתחרות החשובה מכל.
עכשיו מעט תמונות...
84205842068420784208842098421084211842128421384214 842158421684217
Hadar Elkayam
14-02-2013, 02:14:48
מיקי,
שנה שעברה היו עידכונים בלייב מהתחרות...יש גם השנה לינק?
mike_f
14-02-2013, 13:43:54
לא שידוע לי...
אני אברר היום אם יש ואעדכן אתכם
MDreamer
14-02-2013, 21:52:55
מיקי,
תמשיך לדווח ולעדכן תמיד וגם בעתיד. כמו רבים אחרים אני פה מהקוראים השקטים. עוקב אחרי מה שאתה כותב ואחרי התמונות של סירקיס בפייסבוק.
זה נראה ממש טוב
מעיין
נ.ב.
כשאתה בתוך הפורום ורואה את רשימת השרשורים אתה יכול לראות בצד שמאל את כמות הצפיות.. נכון לעכשיו זה 800+ :)
Avner Studnik
16-02-2013, 04:11:01
מיקי לא מתפקד אז אני אעדכן....בתום 7 הסיבובים סיימנו אני מיקי שמוליק וירוןעם תוצאות מלאות
Avner Studnik
16-02-2013, 04:14:46
לפלייאוף הראשון של ה7דקות עלו סהכ25 מתחרים מתוך 53
כולנו עשינו 7 דקות
והפלייאוף הבט ללא הגבלת זמן עד לנסיעה נקבע למחר בבוקר עם 23 מתחרים
Avner Studnik
16-02-2013, 04:18:31
קשה לכתוב מהנייד...
*עד לנגיעה
מחר התחרות של הגומי בהצלחה לכולם!
mike_f
16-02-2013, 04:35:02
אבנר,
כולם ישנים בשעה הזו...אין לחץ...
דיווח מפורט:
הבוקר התחיל עם מזג אויר מצוין.
לצערנו ירון שבר את הלמינרי שלו בטיסת אימון לפני התחרות.
בסיבוב ראשון אברהם פספס כמה שניות.
התחרות התאפיינה במזג אויר נוח מצד אחד ומצד שני טרמיקות מועטות.
בזריקה של הסיבוב הרביעי אני סובבתי את הקרסול מה שהקשה את המשך התחרות.
לצערנו אביב הפסיד את הטרמיקה בסיבוב ה-6 ומתי ב- 7.
כמו שאבנר ציין, הוא, שמוליק, ירון ואני עלינו לפלייאוף ראשון של 7 דקות שנקבע לשעה 16:15.
הרוח התחזקה מעט והיה ברור שלראות 7 דקות יהיה קשה.
הפעם גם המודדים נקבעו בהגרלה.
לצער המארגנים, היתה טרמיקה אדירה וענקית בזמן הפלייאוף ,שהפיל רק שניים מתוך 25- כריס אדג' ואיבן בזק שניצח את התחרות הראשונה מלפני שבוע.
מאחר ולקח הרבה מאוד זמן להחזיר את הטיסנים, החליטו להמתין לכולם עד שישובו- זה כבר היה מאוחר מדי לקיים טיסה נוספת.
מחר בשעה 07:15, טיסה אחת עד הקרקע- האחרון שבאויר (או האחרון שמצליחים לראות אותו) מנצח...
אצלכם זה יוצא ביום שבת בשעה 17:15.
לאחר מכן תחרות הג-2 ו מ-2. מחר גם ניפרד ממתי ויהודה שממשיכים לעניינים אחרים.
עדכונים מחר.
mike_f
16-02-2013, 18:44:57
כמעט....
כאמור, הפלייאוף נקבע לשעה 07:15.
השכמנו קום והגענו לשטח מוקדם מהרגיל.
הבוקר התאפיין באויר "מת"...שתיל מוחלט, אויר דליל וטיסת אימון שביצעתי היתה "מצ'וקמקת"...היה מאוד קשה להגיע למתח.
הגרלת מרכזים בוצעה והכל היה מוכן.
מאמר מוסגר...:
אחד החסרונות בלהתחרות בפלייאוף זה שאין לך יכולת לצפות בו... לא אוכל לספר לכם הרבה מעבר לחוויה האישית שלי מאחר ופשוט לא ראיתי את האחרים- הייתי עסוק בלנסות לנצח...
אז באיזו אסטרטגיה בוחרים???
האויר לא טוב, אין כמעט סחיפה של רוח ויש 23 מתחרים שחלקם "תותחים כבדים"...
זיהיתי סחיפה קלה של הרוח מכיוון גבעה קטנה לכיווננו- החלטתי פשוט לנסות ו"לגנוב" עוד מטר שתיים של גובה מהגבעה כדי להרוויח אותם בגלישה במורד הרוח והגבעה.
הפלייאוף החל- 10 דקות סיבוב- 10 דקות זמן מקסימום.
המתנתי על הקו כשתי דקות עד שיתרחקו קצת חוטים (מהלך שהתברר כחכם מאחר וכמה נכנסו האחד בשני).
לאחר מכן עליתי והתקדמתי במעלה הגבעה.
בדיעבד מסתבר שהמנצחים שחררו יחסית מוקדם בתחילת הסיבוב.
לאחר שהתמקמתי, ניסיתי להבין קצת את מזג האויר. נראה שהוא רק נהייה יותר ויותר גרוע.
כשלוש דקות לסוף הסיבוב הרגשתי שיפור קל והחלטתי שככל הנראה טוב יותר בהרבה לא יהיה.
הורדתי את הטיסן נמוך וניסיתי למתוח ככל יכולתי (בשלב כזה לא זוכרים ולא מרגישים קרסול מסובב...).
אמנם לא הגעתי למתח טוב אבל מספיק טוב להוציא זריקה סבירה ובעיקר נקייה (לאחר מכן בדקתי וגיליתי שזרקתי ל- 95 מטר- רק להשוואה אתמול בפלייאוף של ה 7 דקות בטרמיקה זרקתי ל- 112 מטר!!!).
הטיסן גלש בסדר, אולי סיבוב מעט סגור אבל סה"כ התנהג סביר בהחלט.
התוכנית שלי שהטיסן יסחף במורד הגבעה לא עבדה מאחר והרוח עוד יותר נחלשה כל שבמקום להרוויח את הגובה, הפסדתי אותו בכך שהטיסן עוד גלש כמה שניות מעבר לגבעה- מעבר לקו המודד.
לפי המדידה שלי, הטיסן גלש 6:03- המודד מדד 5:59.
בשלב הזה לא היה לי מושג מה התוצאות של האחרים.
כשחזרתי למרכז גיליתי שמקרוב טס כמעט דקה יותר ממני...כבר הייתי משוכנע שנזרקתי למרכז הטבלה. דווקא המודד שלי אמר שלדעתו אני בטופ 5...
לאחר עוד כמה דקות, הכריזו על החמישייה הראשונה:
1. סרגיי מקרוב- רוסיה- 7:01 דקות.
2. ויקטור סטמוב- אוקראינה- 6:53 דקות.
3. ג'ים פארקר- ארה"ב- 6:16 דקות.
4. אני- 5:59 דקות.
5. לשקו- קרואטיה- 5:52 דקות.
אין ספק שאני בתחושת החמצה גדולה- אבל זה חלק מהספורט...מסיקים מסקנות וממשיכים הלאה.
בימים אלה חוגג מייקל ג'ורדן יום הולדת 50...שאלו אותו פעם איך הוא ידע לנצח כל כך הרבה משחקי כדורסל בשניות האחרונות- תשובתו היתה- הפסדתי יותר ממה שניצחתי אבל מההפסדים למדתי...
שאר הישראלים עשו תוצאות פחות טובות- את ההתרשמות שלהם מהפלייאוף או מה ראו הצופים אני אתן להם לכתוב ולשתף (אם ירצו).
את חלקי בתחרויות השנה אני סיימתי-
ברגעים אלה מתקיימת התחרות של הגומי והמנוע- בהצלחה לגיל, גלעד, עמרי ואברהם. מחר התחרויות הקטנות.
אמשיך לעדכן כל עוד אהיה בסביבה.
מקווה שהסקרנות נרגעה- תודה לכל אלה שבירכו בהודעות- נעים מאוד...
עוד קצת תמונות.
843068430784308843098431084311
tomer1616
16-02-2013, 18:55:52
עידכון של Rene Limberger מהפייסבוק על פלייאוף הד2 הבוקר במקס-מן:
ראשון- סרגיי מקרוב 7:01
שני- ויקטור סטמוב 6:53
שלישי- ג'ים פארקר 6:16
רביעי- מיקי פורמן 5:59 !!! כבוד
אבנר סטודניק - 5:14
שמוליק סיטון- 4:19
ירון קראוס - 4:01
מצורפת תמונה של התוצאות... 84312
tomer1616
16-02-2013, 18:58:24
מיקי הקדמת אותי בכמה דקות, עד שסיימתי לרשום את ההודעה שלי - אתה העלת את שלך....
kuflik
16-02-2013, 22:00:55
איזה תמונות ליגה ממש יפות
gil43
17-02-2013, 05:47:40
זה תמונות...
http://m.flickr.com/#/photos/44670670@N02/
mike_f
17-02-2013, 12:42:44
עדכון קצר מיום הגומי
אמנם לא הייתי כל היום בשטח אבל מה שאני יכול לספר:
מזג אויר מאוד שונה מכל שאר הימים...מעונן מאוד.
עוצמת הרוחות היתה דומה ולא היוותה בעיה.
גיל פספס באחד הסיבובים.
גלעד, עמרי ואברהם סיימו מלאים.
פלייאוף ראשון של 7 דקות התחיל בשעה 16:35.
לצערי אף אחד מאצלנו לא עשה 7 דקות.
אני יודע שהכריזו על פלייאוף נוסף לבוקר כך שאני מניח שעדין אין הכרעה סופית.
בבוקר נגלה תוצאות סופיות + תחרות ה ד-1 , ג-1.
עד כאן בינתיים.
gil43
18-02-2013, 06:07:10
עדכון קצר מאביב בלסיאנו....
מקס מן...
ד-1:
מקום ראשון - ירון קראוס
מקום שני - אביב בלסיאנו
ג-1:
מקום שני - גיל חגי
F1q:
שמוליק בתחרות ראשונה הפסיד נקודות בסיבוב שישי ולא עלה לפודיום..
FlyTool
18-02-2013, 06:30:05
בהמשך לעדכונים של מיקי, שאפילו אני תוך כדי השתתפות באירוע קראתי אותם... אני מוסיף סיכום שלי מרצף האירועים בהם השתתפתי ומחוויה של פעם ראשונה:
הגענו ל Lost Hills ביום חמישי כאשר גשם קל וטמפ נמוכות מקבלות את פנינו. לא הספקתי ביום הראשון להטיס הרבה ורק המשכימי קום זכו לאימון מוקדם. בימים הבאים ועד עתה שרר מזג אויר מעולה, ללא רוחות וטמפ של עד 15 מעלות ולפעמיים 21 מעלות. השמיים ברוב הימים היו ללא כסות של עננים עובדה זו גרמה לקור לא נורמלי בבוקר של כל יום, אבל, לאחר בשעה שמונה בבוקר שהשמש יצאה נעשה חמים. כל יום כזה ניתן היה להטיס מבוקר עד חשכה ללא הפרעות. אני הטסתי בכל הימים פרט ליום חמישי האחרון שבחרתי להגיע לשטח ללא טיסנים ורק להסתובב לשוחח עם קולגות ולבקר באתר התחרות של F1E
לגבי התחרויות, בסהכ השתתפתי בשלוש תחרויות ד2, תחרות אחת של ד1 ותחרות אחת של F1q. המטרה שלי היתה בעיקר להטיס באימונים ולאזן טיסנים וזאת עשיתי בפלייאוף 10 דקות של מקסמן הטסתי את ה LDA. היה קשה מאוד למתוח ומכאן התוצאה הנמוכה. בשאר תחרויות הד2 הפסדתי בכל תחרות סיבוב אחד. בפלייאוף של הד1 נפלתי בטיסה הראשונה של החמש דקות.
חלק חשוב בנסיעה לכאן היה איזון והטסה של טיסן חדש F1Q. את הטיסן קיבלתי בדואר כשבוע לפני הנסיעה כאשר הוא הגיע שבור. בעזרת עומרי ס. תיקנו את הטיסן וניסינו ללמוד את המערכות שבו. ביום האימונים הראשון שלאחר התחרות השניה הצלחנו להטיס את הטיסן פעם ראשונה והבנו שזה לא פשוט ושיש עבודה רבה לפנינו. ניסינו להיעזר בקולגות מקומיים שאמורים להכיר את המחלקה אבל התברר שהטיסן הזה הוא המתקדם ביותר בשטח. לאחר כמה טיסות בחשש גבוה מפני נזק לטיסן ובעזרתו של עומרי וחברים נוספים שנתנו עיצות טובות הטיסן החל להראות סימנים טובים וטס נפלא תוך שהוא מפגין יכולת טיפוס מרשימה לגובה מרשים. בימים הבאים למדנו להכיר את התוכנה והמנוע וכמובן ביצענו עוד כמה טיסות אימונים מוצלחות לקראת התחרות היום.
תחרות ב F1q כוללת 7 סיבובים של 3 דקות. בתחרות היו 8 מתחרים חוץ ממני השאר היו עם טיסנים מאוד פשוטים. עד סיבוב 6 הייתי עם תוצאה מלאה כאשר חלק מהטיסות אינן מושלמות בעיקר בשל חוסר ניסיון שלי בזריקה נכונה של הטיסן, נקודה זו ראויה להתייחסות מפני שזריקה נכונה של הטיסן הינה קריטית לטיפוס וזה העיקר שצריך לעבוד ולהתאמן עליו. בסיבוב 6 זרקתי בזרם יורד והפסדתי דקה וחמישים שניות... חבל!!! סיבוב שביעי היה מושלם. אף אחד מהמתחרים האחרים לא עשה תוצאה מלאה... אני חושב שאני מקום רביעי...
לסיכום, חוויה אמיתית... אין דברים כאלה, מזג אויר מושלם שטח טוב וכמובן אופנועים שעושים את החיים קלים ומאפשרים החזרת טיסנים בכיף...
לגבי שנה הבאה, לא בטוח ... אני מתודלק לשנתיים לפחות.
נכתב ב- ipad2
F1B
1. Aleksander Andriukov - USA
2. Stepan Stefanchuk - UKR
3. Bror Eimar - SWE
F1C
1. Artem Babenko - UKR
2. Alan Jack - GBR
3. Roger Simpson - USA
mike_f
19-02-2013, 08:20:36
אפילוג...
אז כפי שכבר ציינו כאן- אתם יודעים מה התוצאות...הישראלים הצליחו לחזור עם ברזלים (האמת זה הפעם זכוכיות...)- אמנם רק במחלקות הקטנות אבל גם משהו...
מה היה לנו השנה?
מזג אויר טוב יותר אפילו משנה שעברה (שהיתה מצויינת בעצמה).
3 תחרויות בסבב הגביע העולמי עם מיטב המתחרים והרמה בעולם-
ד-2 מקרוב, סטמוב, קוגלוט ועוד...
ג-2 אנדרוקוב, סטפן ועוד...
מ-2 בבנקו, ורביצקי ועוד...
כרגיל אוירה מצויינת והרגשנו כולנו רצויים.
השנה היו 11 ישראלים מישראל ועוד כמה ישראלים מאמריקה (ארם שלוסברג, שלומי רוזנצוויג ואריק דונדה שהתחרו ועוד שניים נוספים שביקרו).
למען האמת, לא נעים להודות אבל שנה שעברה נהניתי יותר... אולי נובע מהעובדה שרמת הציפיות אחרי שנה שעברה היתה כ"כ גדולה.
אבל בסופו של דבר זה עדין השטח הטוב ביותר שיש ורק בשביל האימונים שווה לבוא.
מקווה שהצלחתי להעביר לכם בכתב משהו ממה שאנו הישראלים חשנו- להבא כולם מוזמנים להגיע :-)
עד הפעם הבאה...כל טוב ובהצלחה לכולם בתחרויות.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.