צפייה בגרסה מלאה : דיון התלבטות קשה בין מסוקים- Trex 550e DFC vs Gaui X5 fes premium edition
bendisar
10-02-2013, 19:08:44
שלום רב לחברי הפורום
אני הגעתי לשלב שאני רוצה להתקדם למסוק גדול יותר מהמסוק שיש לי כרגע, וגם להכנס לתחום של מסוקי פלייברלס. אני כרגע מטיס 3D ברמה בינונית, מבצע פאנלים, לופים ורולים, תקטוקי 4 נקודות, WALL OF DEATH (סוג של :rolleyes:) פירופליפים וכו'
היכולת הכלכלית שלי לא מאפשרת לי לקנות מסוק 600, בעיקר בגלל העלות הגבוהה של פאקים כפולים של סוללות, דבר שמקפיץ את מחירי התחזוקה של המסוק מאוד
עד עכשיו המסוק הגדול ביותר שהיה ברשותי הוא טירקס 500 ESP ששירת אותי נאמנה, אבל אני מרגיש שאני רוצה משהו גדול יותר, חזק יותר וזריז יותר
ההתלבטות שלי היא בין שני מסוקים שהעלות קנייה שלהם היא די קרובה, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. רציתי לשמוע את דעתכם איזה מסוק יותר טוב, ואשמח לשמוע את דעתם של אלה שהתנסו אם אחד מהמסוקים הנ"ל
ואם יש מישהו שהתנסה עם שניהם זה יהיה מאוד נחמד לשמוע את דעתו
למי שלא רוצה לקרוא את הפוסט הארוך שלי, להלן קיצור של מחשבותי על המסוקים:
על קצה המזלג, נראה לי שההתלבטות היא בין הטירקס- מסוק גדול יותר (כמעט 600) בעל יותר נוכחות ומשקל באוויר,בעל אפשרויות שדרוג רבות, אם אלך עליו הוא יצוייד במערכת BEASTX או IKON (עוד התלבטות:confused:..*
לעומת הגאווי, שהוא אמנם נראה כמו הפרארי של מסוקי ה-550 (למרות שהוא לא יכול לסובב להבי 550) אבל הוא מכונה קטנה יותר בצורה מורגשת
ולמי שרוצה להמשיך לקרוא, מחשבות יותר מפורטות לגבי איך אני רואה את שני המסוקים:
הטירקס 550 DFC
מדובר על גרסא חדשה יחסית של המסוק, בעלת הזנב החדש, חופה גדולה ובום של מסוק 600 וכמובן ראש DFC
אני מתכוון לקנות את הקומבו ללא מערכת ה-3GX וללכת על AR7200BX, או על ה-IKON. שתיהן נראות מערכות שמספקות המון תרומה לכסף
הנה ראיית העולם שלי לגבי היתרונות והחסרונות של כל מסוק
יתרונות של הטירקס:
*המסוק גדול מאוד, כמעט זהה בגודלו לטירקס 600 תודות לבום הגדול שלו ובעל נוכחות דומה למסוק 600 באוויר, רק עם להבים קטנים יותר
*יש מקום להגדיל ולשדרג את המסוק יותר- הוא יכול להניף להבי 550 בלי בעייה ובלי שינויים, עם סט אפ של 10 תאים ולהבי 600 אפשר להפוך אותו מסוק 600
*מגיע עם בקר TALON 90 של CC, בקר איכותי מאוד
*מסוקים של אליין נפוצים, ולכן קל להשיג חלפים, ובמידת הצורך קל למכור
חסרונות של הטירקס:
*מרכז כובד בעייתי- דורש הזמנת מגש סוללות ארוך יותר להשגת מרכז כובד טוב (לא אחורי)
* יש לו קצת בעיות, התפוח של סרוו הזנב נוגע בקייס של הזנב- דורש קצת התעסקות
*גדול וכבד, בא עם סט אפ פחות חזק מהגאווי
Gaui X5 Premium Edition
הגאווי X5 בגרסאת הפרימיום מגיע עם זנב מעודכן, ראש נמוך (אני חושב שהוא דומה לראש ה-DFC) סקידים משופרים ומערכת פלייברלס GAUI V-BAR
המערכת מוגבלת תוכנתית, ניתן לשדרג אותה ל-VBAR PRO בתוספת 100$
יתרונות:
*סט אפ איכותי ביותר, סרוואים HV ובראשלס מהקופסה, V BAR, מנוע סקורפיון
*אנשים טוענים שהוא טס ממש טוב, ובגלל שהוא קל יותר הוא חזק מאוד, יותר מהטירקס
*סוללות קטנות יותר-ולכן וזולות יותר מאלה של הטירקס 550 DFC
*בגלל השילדה הצרה והקשיחה, לפי דיווחים הוא מחזיק טוב יותר בריסוקים ולכן עלויות הריסוק יחסית נמוכות
חסרונות:
*מסוק פחות פופולארי מהטירקס- פחות מקורות לחלקי חילוף ותמיכה
*חסרון משמעותי- המסוק קטן יותר מהטירקס, ויכול לסובב להבי 530 מקסימום ולא יותר מזה
*יש לו גם קצת בעיות- דיווחים על בקרת איכות בעייתית מצד גאווי, זה מתבטא בחלקים כגון סליידרים בעייתיים לזנב, סוואש פלייט דפוקות וכו'
אני בהתלבטות קשה מאוד בין שני המסוקים, ואני עדיין לא הצלחתי להינעל איזה מסוק יותר מתאים לי, אני מחפש מסוק שישרת אותי טוב ויעזור לי להתקדם
וגם שישאר רלוונטי לאורך זמן
תודה מראש לכל מי שיחליט להצטרף לדיון ולעזור לי עם ההחלטה, אשמח לחוות דעת מבעלי המסוקים האלה ;)
asafh1
10-02-2013, 19:39:03
מטיס ברמה בינונית ???? הצחקת אותי ..... :)
אתה מטיס מעולה !!!!!!!!!
לגבי המסוק הרצוי עבורך פתחת פה "תיבת פנדורה" .....
מה שלא תבחר אני יודע שתהנה ממנו מאד
amijan27
10-02-2013, 20:10:06
הטירקס 550 יותר חזק מהX5 והטסתי את שניהם. אם תשים לו מערכת טובה כמו האייקון, שאני מפנטז עליה כבר הרבה זמן הוא יטוס ברמה הכי טובה שהוא יכול (ה3GX טובה אבל לא הכי ואיתה אני מטיס בנתיים) שים עליו סוללות זיפי 5000 ו 40C ולא יהיה לך בעיות של משקל זנב. ובקשר למכניקה אני בתור אחד שמקפיד שהמסוק יהיה שמור ברמה גבוהה מנוקה ומגורז רוצה להגיד לך שאין לו שום מחלות בכלל ובקושי דורש תחזוקה. נטו הנאה. גם הגוואי מסוק מאד מוצלח ופייט חזק לטירקס בישביל להכריע בניהם תצטרך להטיס את שניהם או לפחות לראות ולקחת את מה שהכי תתחבר אליו.
amijan27
10-02-2013, 20:21:01
http://www.youtube.com/watch?v=CxF3DROuCGU
Trex 550 עם איקון
naor14
10-02-2013, 20:22:29
אני אישית התלבטתי כמוך גם כן לפני על מה עדיף, חשוב לציין ששניהם מסוקים מעולים לדעתי אבל אני בחרתי בטירקס
מהסיבות הבאות :
1)מסוק שפיזית הוא באורך של 600. ללא ספק גדול בהרבה מהגאוי
2)לגבי בעיית מרכז הכובד, נכון הוא אחורי, אבל זה מאפשר לך להכניס סוללה כבדה יותר ובנוסף האורך של הבום
מקנה יתרון מבחינת שמירת הזנב, ככה שמרכז הכובד הבעייתי בקושי משפיע על הזנב, במידה וזה בכל זאת מפריע לך אתה יכול להשתמש בבום של 550 רגיל
3)אליין לא מפסיקים וימשיכו להוציא שדרוגים למסוקים שלהם
4)אפשרות הסבה ל 600 בעתיד, כל מה שצריך להחליף זה בקר מנוע ולהבים ולהבי זנב
5)בקסטל אפשר לעבוד עם גוברנור ובק של עד 8 וולט, דבר שהבקר של גאווי לא מאפשר ככה שסרוואים HV לא רלוונטים לגאווי ללא החלפת בקר או שימוש בבק חיצוני
6) הסרוואים של אליין חזקים ומהירים יותר עפ"י נתונים יבשים, ה 615 & 655 נותנים ביצועים טובים יותר ב- 6V מאשר הגאווי ב HV
7)הפריים של הטירקס לא פחות חזק משל הגאווי, אומנם הגאווי הוא קופסה סגורה, אבל הפריים של הטירקס הוא בעובי 2 מ"מ
8)הטירקס כולל בתוכו חלקים שמיועדים למסוקים גדולים יותר כמו סקידים, קורונות, גגש ראשי...........
9)במחיר של הגאווי אפשר להעמיד טירקס אימתני לאחר החלפת מנוע ובקר ומעבר לסטאפ חזק בהרבה
10)בקומבו מקבלים את השדרוג זנב של אליין ופושרוד מקרבון שאין בגאווי
כך בחשבון שלטירקס יש בעיית כוח קטנה מבחינת מהירות ראש, הסל"ד הוא די נמוך אבל נשמר בצורה מדהימה ע"י הגוברנור של קאסטל
בנוסף עלויות הריסוק של הטירקס טיפה יקרות יותר בריסוק עפ"י חישובים יבשים בלבד
אני חייב לציין שמעולם לא הטסתי גאווי X5
נאור מכל מה שאמרת אני לוקח את המשפט האחרון שלך. לאלעד תנסה לפני ביצוע רכישה. בכל מקרה לא תפסיד בכל מסוק שתבחר.
Roi Miron
10-02-2013, 21:12:25
לפי דעתי ה-x5 עדיף...
יש לי x5 fes (הגרסא הקודמת) והמסוק פשוט מדהים! מעל 120 טיסות ללא שום תקלה או צורך בתחזוקה כלשהי מלבד שימון מייסבים וצירים..
השלדה בנויה בצורה סופר פשוטה אבל צרה וחזקה.. כמות חלקים קטנה ביותר. לפי דעתי משמעותי במהלך תיקון המסוק לאחר ריסוק / עבודות תחזוקה.
העלויות של החלפים זולים יותר לעומת הטירקס.
בנוסף, כמו שאמרת, הסטאפ המקורי איכותי ביותר, הסוללות זולות יותר, ואם אני לא טועה גם ככה רוב מטיסי ה-550 מטיסים עם להבי 520 אז אל תיתן לזה להוות שיקול משמעותי.
החסרונות:
בסוללות של הטירקס ניתן להשתמש במקביל גם במסוק 700.
החלקים של הגאווי טיפה יותר קשים להשגה אבל לא מעט חנויות גדולות ומוכרות ברשת מחזיקות מלאי חלפים.
הגודל - נכון, הגאווי קצת יותר קטן אבל זה לא משהו שחופה בצבעים נכונים לא יכולה לפתור.
לסיכום, תבחר מה שבא לך טוב בעין. העלות של שניהם מאוד דומה ואני בטוח שלא משנה במה תבחר הבחירה תהיה מוצלחת ואתה תהנה!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
dror_z
10-02-2013, 21:31:53
אני במקומך הייתי הולך על 700
מכיר את ההתלבטות שלך ואת נושא הסוללות
אבל זה שווה הכל
במיוחד ברמה שלך
wind556
10-02-2013, 22:13:49
יש לי X5
אין לי ולא יהיה לי טי רקס
אני לא חושב שקיים עוד מסוק בעולם עם תחזוקה אפסית כזאת
אין בלאי
אין חופשים מצטברים
הנדסה מכאנית מושלמת
חלקים יחסית זולים
סוללות זולות
כוח עצום בקיט המקורי ללא שום שידרוגים
ולא נזכיר את המטורף ההוא ששם לו 12 תאים (השם שמור במערכת וכולם יודעים מי הוא :cool: ) והרים מסוק ייחודי
חוץ מזה, גם אליך התגעגענו, מטיס מתחיל שכמוך :cool:
Himel
10-02-2013, 22:58:25
ממליץ בחום על הx5 ..
לדעתי המסוק 550 הטוב בשוק.
giladwind
11-02-2013, 01:21:05
אני אישית לא הטסטי את ה TREX ואני באמת מטיס מתחיל
אבל יש לי את ה X5 (גירסא קודמת) ויצא לי להטיס גם את הגירסא החדשה
לדעתי מסוק פשטו מעולה טס אצלי מעל 5 חודשים ללא שום תקלות (כולל מספר סיבובים לא מבוטל של אחד מהמתעללים הטובים בארץ)
אין במסוק חופשים , אין תקלות ואחת המכונות הזריזות והכייפיות שיצא לי להטיס ( אבל שוב אני מטיס מתחיל)
אתה מוזמן לדבר איתי אם אתה רוצה לעשות סיבוב על המסוק
לגבי זמינות חלקים אני לא נתקלתי בבעיה
יש חנות בארץ + אין שום בעיה להזמין מחול אף פעם לא נתקלתי בתקלות של זמינות חלקים
לגבי איכות הקיט אני לא חושב שיש תחרות לGAUI
הרכבתי כבר 3 מסוקים שלהם (אישית X4 , X5 ועכשיו מרכיב X7)
ותמיד הכל מגיע פיקס , כמו לתת לילד קטן להרכיב לגו
הכל בול במקום
בכל מקרה העיקר שתהנה לא משנה איזה מסוק תבחר
ו
נולד לטוס
11-02-2013, 08:31:29
אלעד דרור צודק אני ממליץ לך ללכת על 700 גם ככה אתה מאוד מהר תשאף לשם .
בוא אלינו לרכבת ותעשה סיבוב על 550 ו700 ואפילו 700 ניטרו (שלי) ואני גם הוכיח לך שעלויות השימוש ב700 לא הרבה יותר מ550 ממוצע
הכל תלוי ברמת התחזוקה וההטסה המבוקרת של המטיס ואיך שאני מכיר אותך המסוקים שלך כמו בית מרקחת ואתה מטיס באחריות וברמה גבוה
אז אל תהסס אין כמו 700 גדול חזק ויציב והכי חשוב מלא בטחון למטיס כמוך לעשות כרצונו בכלי.
בכל מקרה בהצלחה
Yoav Lahav
11-02-2013, 09:06:36
אני מציע לשקול גם את ה KDS INNOVA 550 TDT שאצל הסיני או ב MYRCMART שם יש אותו בתצורת קומבו.
זה מסוק מעולה.
wonderd
11-02-2013, 09:48:16
נראה לי שאתם קצת מגזימים..
כולה מדובר על מסוק ובסוף זה עניין של העדפה אישית.
שני המסוקים טובים ורוב הדעות שנשמעות כאן מבוססות על העדפה אישית ועל טעם..
כבר כתבתי פה לא פעם ש"חוזק" של מסוק תלוי בעיקר במנוע/בקר/סוללות ולא בשילדה של המסוק ומי שטוען אחרת צריך לבדוק את האוביקטיביות שלו.
דבר אחד שכן יכול לשנות זה המשקל של המסוק - אבל עם המנועים של היום זה גם לא משנה..
כמו שזה נראה אתה צריך מסוק הכי גדול שאתה יכול להרשות לעצמך ולכן ה 550 ינצח לדעתי.
פשוט תבחר מה שיותר קורץ לך ותהנה!
אלעד.
שחר לזרוב
11-02-2013, 12:11:50
היה לי בעבר את הטירקס 550, הטסתי טיסה אחת את ה-X5 של תותי.
היום אני מטיס את ה-X7.
כמו שכתבו כאן לפני, וכמו שאתה בעצמך כתבת (רואים שעשית שיעורי בית) - לכל אחד מהמסוקים יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. לכל אחד מהמסוקים גם תג מחיר אחר (את ה-550 ניתן להשיג היום בחו"ל במחיר של כ-650 דולר ולעומתו ה-X5 נמכר ב-1,000 דולר)
כל החלטה שתקבל תהיה נכונה ונבונה ואני בטוח שתהנה משני המסוקים.
השאלה באיזה מסוק לבחור היא לא שאלה של מה יותר טוב אלא שאלה של מה יותר חשוב לך.
שתי החברות - ALIGN ו-GAUI עושות מסוקים טובים. לכל אחת מהן סגנון בניה אחר.
יש כמה נקודות חשובות שכדאי לזכור:
1. בניגוד למה שכתבת, שני המסוקים טסים עם להבי 520. הטירקס 550 DFC לא יכול לטוס עם להבים ארוכות יותר כי אז הן יפגעו בלהבי הזנב (מנסיון)
2. ההבדל בגודל של שני המסוקים נובע במיוחד מההבדלים בגודל החופה. היום ה-X5 מגיע בגרסת פורמולה שכוללת חופה גדולה יותר ואוירודינמית יותר.
3. מבנה הגוף של ה-X5 קשיח מאד ועמיד מאד בריסוקים. לעומתו ה-550 עם מבנה גוף רחב שיש לו סיכוי גדול יותר להישבר במקרה של ריסוק בחלק התחתון של הפריימים.
4. לא צריך להתקבע ולהתלהב יותר מדי מראש ה-DFC. נראה שהעניין היה טרנד חולף ורוב החברות שיצאו עם ראשי DFC חוזרים אחורה לראש פלייברלס רגיל וזה בגלל בעיות של גיאומטריה, בום-סטרייקים, יציבות ותחושות כלליות בהטסה.
5. ל-550 אין בעית מרכז כובד. עם סוללת 5000 מ"א 40C המסוק מאוזן יפה מאד. ל-550 יש גם כמה שידרוגים על פני ה-X5: מכלול זנב, גיר ופיניון SLANT. . . . (אגב - אני לא מכיר שום בעיה עם התפוח של הזנב)
6. אמנם הבקר של ה-550 הוא ה-90 שמפר החדש של CC אבל הבקר של ה-X5 הוא בקר 100 אמפר שלמיטב ידיעתי עובד יפה בלי בעיות מיוחדות.
7. ה-X5 קל משקל ולכן יותר זריז ותזזיתי.
8. לגבי המנוע - ב-550 המנוע מפיק כוח מכובד ויפה. את שלי מכרתי אחרי שהטסתי את ה-X7 כי פתאום ה-550 הרגיש לעומתו עגלה (אחרי הכל ה-X7 שלי טס עם מנוע מפלצת). קשה לי להגיב לגבי הכוח של ה-X5 כי לא הטסתי אותו מספיק, אבל לא נראה לי שהוא נופל מזה של ה-550.
אני עצמי מתלבט כבר זמן רב בין שני המסוקים ועדיין לא הגעתי לידי החלטה שאהיה שלם איתה :confused:, אם כי לאור המהלך האחרון של אליין כנגד מנועי סקורפיון נראה לי שה-X5 שמצוייד במנוע סקורפיון יהיה בסופו של דבר הבחירה שלי :cool:
כל בחירה שתבחר - העיקר שתהנה
eli-f
11-02-2013, 12:15:44
מציע לך לשקול את זה http://www.readyheli.com/MIK2259-Mikado-Logo-500-YGE-Super-Combo_p_40720.html
נותן תמורת מאוד טובה יחסית למחיר.
HeliDraco
11-02-2013, 21:46:04
מציע לך לשקול את זה http://www.readyheli.com/MIK2259-Mikado-Logo-500-YGE-Super-Combo_p_40720.html
נותן תמורת מאוד טובה יחסית למחיר.
התלבטתי אם לכתוב את זה :D
כמו שאומרים - 3^10+!
מסוק מעולה מניסיון (המסוק שלי אמנם עם סטאפ קצת אחר, אבל השילדה אותה שילדה).
ואגב, אם קוטר דיסקה הוא קריטריון בשבילך - הלוגו מסובב להבים עד קוטר של 560 מ"מ (אני אישית משתמש ב-553 FBL של Edge), ללא בעיות.
חוץ מזה - שקט, מדויק מאד, ובנוי היטב.
bendisar
12-02-2013, 22:43:47
טוב חברים, קודם כל תודה רבה על שלל התגובות, עזרתם לי מאוד עם ההחלטה
בסופו של דבר בזכות המבצע המטורלל של החנות HELIKRAFT הזמנתי את הטירקס 550E DFC
לקח לי זמן להגיב בגלל שהייתי תקוע בתורנות חמ"ל :(
בקשר למה שכתבתם, הלוגו הוא אמנם מסוק מצויין, אבל אני אישית לא אוהב את העובדה שהשילדה מפלסטיק, וכידוע בעלת נטייה להישבר בריסוקים, מה שבתאכלס אומר שכמעט כל ריסוק
צריך לבנות את המסוק מחדש לגמרי
כפי שאמרתי בהודעה המקורית, למרות שאני ממש רוצה אני לא יכול להרשות מסוק 600/700, בגלל העלות של הסוללות. אין איך להתחמק מהעובדה שהמחיר של הסוללות מוכפל במסוק 700
אני רוצה משהו כמו לפחות 3 סוללות, מחיר סוללת 6 תאים 5000-5300MAH הוא בסביבות ה-100-116$ וזה עוד לפני שהתחשבנו במשלוח, אם אני רוצה 3 סטים זה יוצא בסוף תוספת של 400$ לתקציב
אז בינתיים אני אחייה עם ה-550
שחר לזרוב:
קודם כל תודה לך על התגובה הארוכה והמושקעת :)
לגבי מה שכתבת:
1. בטירקס 550 DFC החדש, יש את אותו הבום שיש ב-600DFC ככה שהוא יכול לסובב להבי 550 בלי שום בעייה, בתאוריה לא אמורה להיות שום בעייה לסובב גם להבי 600 עליו (כמובן עם להבי זנב,מנוע בקר וסוללות אחרות) בלי לקבל בום סטרייקים
הבום שמגיע עם ה-550 DFC ארוך יותר ממה שמגיע עם ה-550 V2.
2. מתקשר לנקודה שלמעלה, בזכות הבום של ה-600 ה-550 DFC גדול יותר בצורה ניכרת מה-X5
3. מסכים, אין מה לעשות מבנה שילדה רחב יותר הוא בד"כ חלש יותר
4. גם מסכים, הראש DFC זה מה שבא עם הטירקס, ובתאכלס אני לא רואה את זה בתור יתרון
5. ל-550V2 אין בעיית מרכז כובד, אבל בגלל הבום הארוך יותר שיש על ה-550DFC יש לו כבר בעייה, עם המערכות פליברלס של היום העניין כבר פחות מורגש, אבל אני רוצה לקבל פירואטים יציבים וציריים כמה שאפשר, אז כנראה שאזמין
מגש סוללה ארוך יותר כדי לפצות על הבעייה, מספר אנשים ב-HELIFREAK עושים את זה וזה מסתדר להם יופי
6. בבקר של גאווי יש BEC של 4A בלבד, בשביל מערכת פלייברלס+4 סרוואים בגודל מלא זה נשמע לי קצת מפחיד למרות שלא נראה שמישהו נתקל בבעיות עם זה, בבקר 90A של CC יש BEC של 20A (למרות שניתן להעביר מקסימום של כולה 5A דרך הקונקטור)
בעיקרון הם פשוט הכניסו לתוכו את ה-BEC PRO שלהם
תודה רבה לכל מי שהשתתף בדיון, אני בעיקרון נטיתי לקראת ה-X5 בגלל האלקטרוניקה המדימה שמגיעה איתו, אבל ה-550 נמכר במחיר באמת מצחיק עכשיו בהליקרפט
בפליינגהובי ה-550 DFC עולה 815$ ,( את ה-V2 אפשר להשיג בהרבה יותר זול) בדרך כלל פליינגהובי מייצגים את המחירים הכי זולים
בהליקרפט השגתי את ה-550DFC ב-662$, אמנם אני לא מעוניין ב-3GX שמגיעה עם המסוק, אבל במחיר כזה למי אכפת :rolleyes:
אני מתכוון לשים על המסוק את המערכת IKON ו-2 לוייני ספקטרום, נראה שמבחינת ערך לכסף זו המערכת הכי טובה, אפילו יותר מה-AR7200BX
לגבי סוללות, למישהו יש נסיון לסוללה טובה ומוכחת במחיר שפוי?
הסוללות זיפי וטורנג'י שקיבלתי בזמן האחרון היו די גרועות ואיבדו כח/התנפחו די מהר, למרות שאני לא מוריד אותם מ-3.7V לתא
הסוללות טורנגי ננו טק של הסיני עולות 100$ ומעלה, וגם בכללי יש לי נסיון די רע איתם גם על ה-450, גם על ה-250 שהיה לי וגם על ה-MCPX הם מציגות ביצועים די עלובים
נראה לי שסוללת 5300MAH 30C של GENS ACE תעשה את העבודה טוב, אמנם היא קצת יקרה אבל לפי ביקורות נראה שהם נותנות תפוקה טובה מאוד ושומרות על העוצמה שלהן
יש לכם עוד הצעות?
המסוק מגיע עם פניון של 11 שיניים, אני חושב שאני אזמין אחד של 12 שיניים כדי לקבל קצת יותר סל"ד ולתת לגוברנר קצת יותר מרווח לעבוד איתו
בקיצור 2 המסוקים טובים, לכל אחד יש יתרונות וחסרונות שלו, למי שרוצה מסוק גדול אבל לא יכול לעמוד בפאקים הגדולים של ה-600/700 הטירקס קורץ
למי שיש כבר מסוק גדול ורוצה מסוק קטן יותר ללמידה וכאסח, ה-X5 הבליסטי יתאים מצוין למשימה
אני בטוח שאני אהנה מאוד מהטירקס, ועוד יותר אהנה מהמעבר למסוקי פלייברלס.
asafh1
12-02-2013, 22:51:27
תתחדש אלעד , אתה תהנה מהמסוק
ואנחנו נהנה מהטיסות שלך :)
סאונד בראש
12-02-2013, 22:52:40
תתחדש
wonderd
13-02-2013, 06:53:23
תתחדש - אחלה בחירה!
eliranh03
13-02-2013, 07:01:52
תתחדש
מנסיון שלי שניהם מסוקים מדהימים ,
שחר לזרוב
13-02-2013, 07:15:40
תתחדש ותהנה.
לא ידעתי שהבום בדגם ה-DFC ארוך יותר. מצטער :(
הנסיון שלי עם סוללות זיפי וטורניגי דווקא טוב. אני מטיס עם סוללות 40C והן עושות יופי של עבודה.
סוללות איכותיות יותר גם עולות יותר. תותי ואסף מטיסים עם סוללות מעולות (PULSE ו-GANCE) רק שהן עולות פי שניים מהזיפי.
guyro
13-02-2013, 07:45:06
הכי חשוב שהשירשור הזה "עבר" בשלום :-) , הרי בסוף הכל טס....:rolleyes:
מי בא לדוג באיילון ? :cool:
נולד לטוס
13-02-2013, 08:00:02
לי יש סירה יש לך חכה מיותרת:p
HeliDraco
13-02-2013, 08:02:11
תתחדש!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bendisar
13-02-2013, 08:23:32
השרשור הזה עבר בשלום בזכות העובדה שניהלנו פה דיון ולא וויכוח
כולם שמרו על דיון מקצועי ופורה,
אני אישית למדתי ממנו דבר או שניים ומאוד נהניתי לקרוא אותו ולהשתתף בו
אם אתם אומרים שהסוללות 40C של זיפי עובדות אני אזמין 2 ואנסה. נראה איך הן יתפקדו
תודה רבה לכל המאחלים והמברכים
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
jeblesh
13-02-2013, 09:06:20
לגבה סוללות 2 המותגים היחידים שהחזיקו אצלי למלא מ150 מחזורים בלי שינויי משמעותי בהתנגדות הפנימית ונפילות מתח היו ג'ן אייס והיפריון (דור שלישי)
זיפי וטורנג'י לא רעות בכלל אבל עושה רושם שהם מתחילות להראות את הגיל שלהם בערך ב100 מחזורים
כך בחשבון שאתה לא הולך להעמיס על סוללות 5AH מי יודע מה ואתה הולך למשוך מהם הספק נמוך יחסית ככה שיכול להיות מעוד שסוללות טורנג'י וזיפי ירגישו נוח מעוד במסוק שלך , אתה הולך למשוך מהם רק 18C ובסטאפים שלי אני מושך 20-30C
החיים שלהן יהיו מעוד ערוכים כול עוד תטעין אותם ב1C ...
motti-74
14-02-2013, 15:26:28
יש לי טירקס 550dfc ואני מרוצה עד השמיים......
לדעתי.....לא משנה מה תיקח שניהם פצצה.....אני אישית....הייתי
קונה שוב את הטירקס....פשוט נמשך אליו....
Friman
14-02-2013, 17:02:45
תתחדש אלעד! מגיע לך!
לי יש סוללת זיפי 5000mAh 40C והיא נותנת תמורה מצויינת ב600esp שלי
יש לי גם סוללה זולה יותר - king max מלידרס הובי שנותנת תמורה טובה לא פחות וגם היא מאוזנת ומחזיקה יפה מתח, אבל הטסתי איתה רק 15-20 טיסות בינתיים אז אני לא יודע עדיין לתת חוות דעת על עמידותה לאורך זמן. הייתה לי סוללת ״טייגר״ מלידרס הובי בעבר שעבדה מצויין עד שפתאום אחרי 15 טיסות בערך אחד התאים שלה מת בלי שום סיבה ברורה (בזמן מנוחה). לסיכום, ליפי יש מוניטין מוצלח, אני הייתי הולך על זיפי
nov291
14-02-2013, 17:42:27
טוב חברים, קודם כל תודה רבה על שלל התגובות, עזרתם לי מאוד עם ההחלטה
בסופו של דבר בזכות המבצע המטורלל של החנות HELIKRAFT הזמנתי את הטירקס 550E DFC
לקח לי זמן להגיב בגלל שהייתי תקוע בתורנות חמ"ל :(
בקשר למה שכתבתם, הלוגו הוא אמנם מסוק מצויין, אבל אני אישית לא אוהב את העובדה שהשילדה מפלסטיק, וכידוע בעלת נטייה להישבר בריסוקים, מה שבתאכלס אומר שכמעט כל ריסוק
צריך לבנות את המסוק מחדש לגמרי
כפי שאמרתי בהודעה המקורית, למרות שאני ממש רוצה אני לא יכול להרשות מסוק 600/700, בגלל העלות של הסוללות. אין איך להתחמק מהעובדה שהמחיר של הסוללות מוכפל במסוק 700
אני רוצה משהו כמו לפחות 3 סוללות, מחיר סוללת 6 תאים 5000-5300MAH הוא בסביבות ה-100-116$ וזה עוד לפני שהתחשבנו במשלוח, אם אני רוצה 3 סטים זה יוצא בסוף תוספת של 400$ לתקציב
אז בינתיים אני אחייה עם ה-550
שחר לזרוב:
קודם כל תודה לך על התגובה הארוכה והמושקעת :)
לגבי מה שכתבת:
1. בטירקס 550 DFC החדש, יש את אותו הבום שיש ב-600DFC ככה שהוא יכול לסובב להבי 550 בלי שום בעייה, בתאוריה לא אמורה להיות שום בעייה לסובב גם להבי 600 עליו (כמובן עם להבי זנב,מנוע בקר וסוללות אחרות) בלי לקבל בום סטרייקים
הבום שמגיע עם ה-550 DFC ארוך יותר ממה שמגיע עם ה-550 V2.
2. מתקשר לנקודה שלמעלה, בזכות הבום של ה-600 ה-550 DFC גדול יותר בצורה ניכרת מה-X5
3. מסכים, אין מה לעשות מבנה שילדה רחב יותר הוא בד"כ חלש יותר
4. גם מסכים, הראש DFC זה מה שבא עם הטירקס, ובתאכלס אני לא רואה את זה בתור יתרון
5. ל-550V2 אין בעיית מרכז כובד, אבל בגלל הבום הארוך יותר שיש על ה-550DFC יש לו כבר בעייה, עם המערכות פליברלס של היום העניין כבר פחות מורגש, אבל אני רוצה לקבל פירואטים יציבים וציריים כמה שאפשר, אז כנראה שאזמין
מגש סוללה ארוך יותר כדי לפצות על הבעייה, מספר אנשים ב-HELIFREAK עושים את זה וזה מסתדר להם יופי
6. בבקר של גאווי יש BEC של 4A בלבד, בשביל מערכת פלייברלס+4 סרוואים בגודל מלא זה נשמע לי קצת מפחיד למרות שלא נראה שמישהו נתקל בבעיות עם זה, בבקר 90A של CC יש BEC של 20A (למרות שניתן להעביר מקסימום של כולה 5A דרך הקונקטור)
בעיקרון הם פשוט הכניסו לתוכו את ה-BEC PRO שלהם
תודה רבה לכל מי שהשתתף בדיון, אני בעיקרון נטיתי לקראת ה-X5 בגלל האלקטרוניקה המדימה שמגיעה איתו, אבל ה-550 נמכר במחיר באמת מצחיק עכשיו בהליקרפט
בפליינגהובי ה-550 DFC עולה 815$ ,( את ה-V2 אפשר להשיג בהרבה יותר זול) בדרך כלל פליינגהובי מייצגים את המחירים הכי זולים
בהליקרפט השגתי את ה-550DFC ב-662$, אמנם אני לא מעוניין ב-3GX שמגיעה עם המסוק, אבל במחיר כזה למי אכפת :rolleyes:
אני מתכוון לשים על המסוק את המערכת IKON ו-2 לוייני ספקטרום, נראה שמבחינת ערך לכסף זו המערכת הכי טובה, אפילו יותר מה-AR7200BX
לגבי סוללות, למישהו יש נסיון לסוללה טובה ומוכחת במחיר שפוי?
הסוללות זיפי וטורנג'י שקיבלתי בזמן האחרון היו די גרועות ואיבדו כח/התנפחו די מהר, למרות שאני לא מוריד אותם מ-3.7V לתא
הסוללות טורנגי ננו טק של הסיני עולות 100$ ומעלה, וגם בכללי יש לי נסיון די רע איתם גם על ה-450, גם על ה-250 שהיה לי וגם על ה-MCPX הם מציגות ביצועים די עלובים
נראה לי שסוללת 5300MAH 30C של GENS ACE תעשה את העבודה טוב, אמנם היא קצת יקרה אבל לפי ביקורות נראה שהם נותנות תפוקה טובה מאוד ושומרות על העוצמה שלהן
יש לכם עוד הצעות?
המסוק מגיע עם פניון של 11 שיניים, אני חושב שאני אזמין אחד של 12 שיניים כדי לקבל קצת יותר סל"ד ולתת לגוברנר קצת יותר מרווח לעבוד איתו
בקיצור 2 המסוקים טובים, לכל אחד יש יתרונות וחסרונות שלו, למי שרוצה מסוק גדול אבל לא יכול לעמוד בפאקים הגדולים של ה-600/700 הטירקס קורץ
למי שיש כבר מסוק גדול ורוצה מסוק קטן יותר ללמידה וכאסח, ה-X5 הבליסטי יתאים מצוין למשימה
אני בטוח שאני אהנה מאוד מהטירקס, ועוד יותר אהנה מהמעבר למסוקי פלייברלס.
מזל טוב אני גם מתכוון לקנות את הטירקס
מה זה מבצע מטורלל אפשר קישור ? או מחיר ומה בחבילה
והאים קניתה ללא 3GX?
nov291
14-02-2013, 17:51:02
מזל טוב אני גם מתכוון לקנות את הטירקס
מה זה מבצע מטורלל אפשר קישור ? או מחיר ומה בחבילה
והאים קניתה ללא 3GX?
סליחה יש את כל הפרטים בהודעה למעלה מההיתלהבות לא קראתי עד הסוף תודה ובהצלחה
הבוררר
17-02-2013, 22:47:16
[QUOTE=נולד לטוס;412835]לי יש סירה יש לך חכה מיותרת:p[/QUOTE
תימני דפוק!
אתה בכלל יודע מה זו חכה?!
wind556
18-02-2013, 12:33:28
השרשור הזה עבר בשלום בזכות העובדה שניהלנו פה דיון ולא וויכוח
כולם שמרו על דיון מקצועי ופורה,
אני אישית למדתי ממנו דבר או שניים ומאוד נהניתי לקרוא אותו ולהשתתף בו
אם אתם אומרים שהסוללות 40C של זיפי עובדות אני אזמין 2 ואנסה. נראה איך הן יתפקדו
תודה רבה לכל המאחלים והמברכים
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
אכן השירשור עבר בשלום, אבל עצם האיזכור לכך אומר משהו...
לגבי סוללות:
דודה ציפי זאת הסוללה העממית הכי טובה
ננוטק איכזבו קשות
גנס זאת סוללה משובחת ביותר ושמה בצל את ציפי בכל מובן
הסוללות של לידרס לא נופלות מציפי בהרבה, רק יותר זולות
ומהכרותי איתך (כולל הכרות עם הקושי הכלכלי) אתה תרגיש הכי טוב עם הגנס נטולות הפשרות, ולטווח ארוך הן גם ישתלמו כלכלית
קח בחשבון שבגנס אתה יכול לרדת בנפח ובערך C יחסית לציפי ועדיין תקבל יותר רק כי הם (להבדיל מציפי) כותבים את האמת על הסוללה
בהצלחה רבה ותתחדש
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.