צפייה בגרסה מלאה : שאלה מנוע סקורפיון על טירקס 500
שלום,
רציתי להשתדרג במנוע סקורפיון 1400KV ל500 החדש שלי
השאלה היא כזאת:
האם הבקר המקורי(60 אמפר) יספיק בשביל המנוע הזה?
עוד שאלה לגבי סוללות (אני יודע שחפרתי אם זה) מישהו מכיר את הסוללות של מגה פאוור
ולמה לשרשר 2 סוללות 2200 מילאמפר בטור זה עדיף על סוללה אחת?
MDreamer
22-02-2009, 17:34:42
עוד שאלה לגבי סוללות (אני יודע שחפרתי אם זה) מישהו מכיר את הסוללות של מגה פאוור
ולמה לשרשר 2 סוללות 2200 מילאמפר בטור זה עדיף על סוללה אחת?
לא. עדיף סוללה אחת תמיד.
Shanti
22-02-2009, 18:18:30
הי
אם אתה מתכון ל- Scorpion HK-3026-1400 (http://www.innov8tivedesigns.com/product_info.php?cPath=21_25_65&products_id=312) התשובה היא לא (Max Continuous Current ............................... 80 Amps)
Shanti
/= טוב אז אני יחכה קצת אם המנוע
ומישהו שאל על הסוללה של MAGE POWER?
זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
וכמובן עיניין ההטענה!
צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
(ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!
אגב... בנוגע לבקר ומנוע?
אני לא הייתי מחליף...
עודד מזור
23-02-2009, 11:00:38
הי
אם אתה מתכון ל- Scorpion HK-3026-1400 (http://www.innov8tivedesigns.com/product_info.php?cPath=21_25_65&products_id=312) התשובה היא לא (Max Continuous Current ............................... 80 Amps)
Shanti
לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.
יש לי 8 סוללות סיניות 3 תאים כולם תמיד אחרי שעשיתי איתם מעל 30 טיסות 12.58 וולט אבל אני לא יכול לדעת בבירור לגבי ה מילאמפר כי כל טיסה אני לא כל הזמן עושה אותו זמן
כולם אותו חברה ואותו יצרן.
סבבה לבנתיים אני ישאר אם הSETUP הנ"ל
מנוע ובקר מקוריים
X3 5245
401+9257
להבי קרבון מקוריים ראשי+זנב
מה שכן אולי אני יחליף ל טורק טיוב
MDreamer
23-02-2009, 16:51:01
זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
וכמובן עיניין ההטענה!
צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
(ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!
כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
mustaki
23-02-2009, 18:13:07
כדאי שיהיו מאותה סדרת ייצור, אותו מספר מחזורים (וניצול של כל מחזור בצורה זהה), אותו תאריך ואותו נפח במדוייק וזה גם מסוכן. תשאר את עודד..
דרימר,
כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?
אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...
Shanti
23-02-2009, 18:57:03
הי
לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.
פרמטר חשוב במנועים חשמליים הוא הנצילות. לכל מתח הפעלה קים זרם עבורו נצילות המנוע היא אופטימלית. לכן במידה והמנוע חזק מיד רצוי להקטין את יחס התמסורת ולא להגביל את המצערת. מאחר והזרם המתמשך המקסימלי הוא 80A הזרם האופטימלי יכול להיות כ- 60A ואפילו יותר.
Shanti
MDreamer
23-02-2009, 23:10:19
דרימר,
כאילו שהסיני העייף שמלחים את הסוללות באישון לילה, מקפיד שהם יהיו מאותו batch...
מי אמר שבתוך ב batch עצמו אין inconsistencies?.
ואם הם יהיו מאותו batch מישהו מבטיח שלאחר 30 טעינות הן לא יתנהגו בצורה בילתי צפוייה?
אתה לא מגזים בכלל עם הלחץ הזה...
ראית פעם איך יוצרים תאי ליפו? המוט/גוש שממנו הן נוצרות הוא פחות או יותר מאותו חומר שמשפיע על כל הפרמטרים שכתבתי למעלה. האחידות חשובה, הפועל הסיני לא יודע אבל התאים שמגיעים אליו הם בעלי התכונות שציינתי למעלה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.