התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שרשור IKON



sharonx
20-03-2013, 12:43:12
בוא נרכז את הדיבור האייקוני כאן. נתחיל ברגל שמאל - יש לי בעיה. ב WIN7 אני מצליח להתקין את הדרייבר אבל ב WIN XP אני לא מצליח, ניסיתי ב 2 מחשבים והוא אומר שהוא לא מוצא את הדרייבר, למרות שיש חיבור אינטרנט והתוכנה של IKON מותקנת.

מישהו הצליח להפעיל את זה ב XP ?
אין לי לפטופ עם 7 וזה בעיה....


תודה
שרון

amijan27
20-03-2013, 16:23:37
נסה עם windows 98
נו באמת.
לכל מי שיש ניסיון עם המערכת יתרונות וחסרונות והשוואות למערכות אחרות בבקשה תעלו את זה כאן

motti
20-03-2013, 17:00:55
http://www.rchelination.com/ikon-review/

sharonx
21-03-2013, 09:17:48
amijan27 - אם אין לך משהו חכם לומר עדיף שתשתוק.

תודה רבה לרון אפרת שמצא לי את הפתרון : התקנת תוכנת BRAIN שזה אותה מערכת מאותו יצרן בשם אחר, שניהם עובדות מול ה IKON, ברגע שמתקינים אותה הדרייבר עובד.

http://update.mshbrain.com/software/BRAINSTALLER.msi

jeblesh
22-03-2013, 10:22:23
עם אין לאף אחד ניסיון ננסה לעזור בלי ניסיון ...

בגדול כנראה שהאייקון הוא לא PNP והחברה פשוט רשמה את הדרייבר לווידווס 7 אצל מיקרוסופת אז הוא פשוט מוריד אותו משמה בווינדווס 7 ל%windir%\SoftwareDistribution
סביר להניח שבדיוק אותו הדרייבר יעבוד על XP בלי שום בעיה אז יש לך 2 אפשרויות
1: לדבר אם השרות של אייקון במייל או משהוא לבקש את הדרייבר
2: לחפש ב %windir%\SoftwareDistribution במחשב עם הווינדווס את הדרייבר של אייקון (השמות שלהם מוזרים לרוב וזה דיי כעב ראש הכי טוב אהיה להסיר את ההתקנה להתקין מחדש ולחפש את הקבצים שהודתה הרגע לפי תאריך ...)
ולהתקין אותו בXP ...

כול זה בתקווה שהדרייבר אכן תומך בXP וב99% מהמקרים הוא יתמוך ...

Tiran
22-03-2013, 11:41:06
אני חדש במסוקים ויש לי שאלה עקרונית.
קראתי עם ה-IKON ברשת ובאתר החברה.

יש לי הוריקאן 425 פלייבר ואני בשלב הריחופים.

בהרבה מקומות מציינים שיש למערכת תכונות רבות וטובות עבור מתחילים.
האם מערכת כזו, יחד עם ראש FBL כמובן, מומלצת למתחילים ?

michaelgl
23-03-2013, 09:15:23
מערכת כזאת מומלצת, התנאי שמישהו שמבין יכוון לך אותה, אחרת לא.

sharonx
23-03-2013, 14:19:26
עם אין לאף אחד ניסיון ננסה לעזור בלי ניסיון ...

בגדול כנראה שהאייקון הוא לא PNP והחברה פשוט רשמה את הדרייבר לווידווס 7 אצל מיקרוסופת אז הוא פשוט מוריד אותו משמה בווינדווס 7 ל%windir%\SoftwareDistribution
סביר להניח שבדיוק אותו הדרייבר יעבוד על XP בלי שום בעיה אז יש לך 2 אפשרויות
1: לדבר אם השרות של אייקון במייל או משהוא לבקש את הדרייבר
2: לחפש ב %windir%\SoftwareDistribution במחשב עם הווינדווס את הדרייבר של אייקון (השמות שלהם מוזרים לרוב וזה דיי כעב ראש הכי טוב אהיה להסיר את ההתקנה להתקין מחדש ולחפש את הקבצים שהודתה הרגע לפי תאריך ...)
ולהתקין אותו בXP ...

כול זה בתקווה שהדרייבר אכן תומך בXP וב99% מהמקרים הוא יתמוך ...

תודה, אבל כמו שאמרתי התקנת תוכנה דומה פתרה את הבעיה. כנראה שגם הפתרון היצירתי שלך היה עובד.

המערכת לא קשה להגדרה, הממשק מאוד אינטואיטיבי ומלווה בהסברים צמודים כך שלא צריך לקרוא את המנואל, כי הוא כתוב בכל צעד בתוכנה.

צחי ניצני
23-03-2013, 16:20:40
אני שוקל גם רכישה של המערכת לקראת מסוק נוסף שאולי יצטרף למשפחה.
מהיכן מומלץ לרכוש?


Sent from my iPhone using Tapatalk

bendisar
23-03-2013, 16:26:53
אני קניתי מהלידירקט. כל כמה זמן הם עושים מבצע של 10% הנחה על כל החנות. ככה קניתי את היחידה ב-202$

optiplex
23-03-2013, 17:36:35
בשעה טובה ריחוף ראשון של הX50 החדש שלי עם האייקון החדשה שלי
נראה טוב, אבל לא סתם המציאו את המילה TWEAKING , וזה מש שיש לי עוד לעשות
אבל אפשר להגיד בהחלט יציב מאוד
טיסה נורמלית עם IDLE ובדיקת ה-AUTO LEVEL בקרוב
לא הטסתי שלושה חודשים אז רועדות לי הביצים

Hagay
23-03-2013, 18:01:38
מזל טוב יעקב, אני אתמול כבר חזרתי ל3D רך עם האייקון על ה550 (:

dror_z
23-03-2013, 20:24:54
יעקב
כשביצים כמו שלך רועדות גם vbar יכול להשתגע
חגי
איפה נעלמת........

sharonx
23-03-2013, 21:20:06
יאללה מפגש אייקונים! אני מתכוון לבדוק את ה bailout הזה עד לקצה. למי שיש לו סחיפה ב auto level יש אפשרות ב advanced mode לקזז את זה ידנית, אצלי זה היה נדרש

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

mustang10
30-03-2013, 19:27:13
שלום לכולם ,התחדשתי באייקון על הטירקס 600 ניטרו פרו ,המערכת פשוט נפלאה,אין רעידות בזנב או בסייקליק בזמן טיקטוקים לכל הכיוונים כמו שהיה בgt-5 המעצבנת ,נשבר לי הזיין מזה רגישה לטיקטוקים. תודה רבה לישראל התותח על הטסט פלייט ועוד איזה ביצועים. פשוט בן אדם טוב ןמקצועי.:cool::cool::cool:

alex1312
31-03-2013, 22:25:39
לי יש בשתי מסוקים את המערכת אייקון אחד על GOBLIN 630 והשניה על GAUI X5 זאת מערכת פצצה יציבה מאוד יש אנשים שאומרים שהיא בדיוק כמו VBAR בהתנהגות ובתחושה שורה תחתונה אני נהנה מאוד ואני מכיר עוד כמה עשרות אנשים שיש להם את האייקון והם גם נהנים ממנה כמוני ואני מאוד ממליץ אליה:cool:

sharonx
01-04-2013, 12:11:20
הי אלכס. אשמח לראות אותם בפעולה אצלך, כי אני מרוצה חלקית משלי. הטיסה עצמה מדהימה, שיפור עצום מה 3G. אבל ה autolevel לא עובד לי טוב. גם אחרי כיול עדין במצב advance הוא הולך כל סוללה לכיוון אחר, וגם באותה סוללה יש שינויים. לא עובד ברמה שאפשר לסמוך עליו כי יכול לטוס מאוד חזק הצידה. אני חושד במיקום שלו עך המסוק, הוא יושב על הפלטה של המקלט והמקלט יושב על אותה פלטה מלמטה. הפלטה תפוסה רק בחצי הקדמי שלה לסוגיו לפריים ואולי היא רועדת. אני אנסה להעביר את האייקון למחזיק ההון עם כמה מאריכי סרטן.

האם אצלך זה עובד פיקס? תמיד מיישר לייזר מושלם? האם נדרשת לכיולים מעבר לset level?

אשמח לשמוע גם מניסיונם של אחרים

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

bendisar
01-04-2013, 12:54:09
מקריאה מרובה בפורומים בחו"ל- אם ה-AUTOLEVEL לא עובד בצורה עקבית וטובה זה כנראה בכלל וויבראציות (בהנחה שמאפיין ה-AUTOLEVEL שלך מכוייל כראוי- כלאמר שכיילת את המערכת על משטח מאוזן)
המערכת FBL מסתמכת על ג'ירואים- שהם יחסית עמידים לוויברציות אבל מאפיין ה-AUTOLEVEL מסתמך על מדי תאוצה, שהם מאוד רגישים לוויבראציות. ואתה גם יכול לבחון את העניין:
תוריד את הלהבים הראשיים והאחוריים מהמסוק, תניח אותו על משטח מאוזן ככל האפשר תפעיל אותו ותרים את הסל"ד, אחרי שהוא הגיע לסל"ד רגיל תעביר ל-AUTOLEVEL
אם הסווש שלך זזה לכיוון כלשהו, ומנסה לבצע תיקון קיצוני זה אומר שהמדי תאוצה שלך מושפעים ע"י וויבראציות.
בטירקס 500 המגש ג'ירו/מקלט הוא מאוד פלימסי, וידוע שגורם להרבה בעיות לג'ירואים שיושבים עליו, אז קודם כל מומלץ להחליף מיקום למקום יציב יותר
מיקום יציב אחד הוא על ה-BOOM BLOCK, חיסרון גדול של המיקום הזה הוא שכל פעם שתצטרך להחליף שם קורונות (חמסה חמסה שלא יקרה :rolleyes:) אתה תצטרך להוציא משם את המערכת.
מיקום נוסף הוא כל הפלטה התחתונה של השילדה, אמנם לא כל כך נגיש אבל אין יותר יציב מזה.
אפשר גם לשים את המערכת על צד השילדה- אבל אז החיווט יוצא מכוער מאוד

אחרי שתשנה את מיקום המערכת תבצע את הבדיקה עוד פעם, אם אתה עדיין רואה תנועות מוזרות מהסוואש כשאתה נכנס ל-AUTOLEVEL הגיע הזמן לצוד וויבראציות, כי רוב הסיכויים שזה מה שמשגע לך את המערכת
תעדכן מה קורה עם המערכת שלך

alex1312
01-04-2013, 14:38:21
הי אלכס. אשמח לראות אותם בפעולה אצלך, כי אני מרוצה חלקית משלי. הטיסה עצמה מדהימה, שיפור עצום מה 3G. אבל ה autolevel לא עובד לי טוב. גם אחרי כיול עדין במצב advance הוא הולך כל סוללה לכיוון אחר, וגם באותה סוללה יש שינויים. לא עובד ברמה שאפשר לסמוך עליו כי יכול לטוס מאוד חזק הצידה. אני חושד במיקום שלו עך המסוק, הוא יושב על הפלטה של המקלט והמקלט יושב על אותה פלטה מלמטה. הפלטה תפוסה רק בחצי הקדמי שלה לסוגיו לפריים ואולי היא רועדת. אני אנסה להעביר את האייקון למחזיק ההון עם כמה מאריכי סרטן.

האם אצלך זה עובד פיקס? תמיד מיישר לייזר מושלם? האם נדרשת לכיולים מעבר לset level?

אשמח לשמוע גם מניסיונם של אחרים

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2שרון אצלי הכל עובד פיקס אחרי טיפול של ישראל אסולין בהתקנה של האייקון על הGOBLIN 630 אתה מוזמן להגיע אלינו לאשדוד וליראות איך המערכת עובדת יש לנו 4 מערכות כאלו בצוות מותקן על GOBLIN 630 ועל הGAUI X5 שלי ויש גם אצל יוסי שלנו על הפיוזן 50 וגם על טירקס 450 ועובד פצצה את האמת עוד לא ניסיתי את ה autolevel אבל אתה מוזמן אלינו בשמחה :cool::cool::cool::cool:

hezib
07-04-2013, 08:06:09
שאלה לגבי autolevel אצלי במסוק שאני מפעיל את האופציה המסוק עובר למצב לא שומר זנב אצלכם זה גם ככה ?

Hagay
07-04-2013, 09:43:08
ממש לא, תבדוק הגדרות בשלט
אתה יכול להשתמש במסך קינפוג של התוכנה לראות מה השלט מוציא בכל ערוץ

hezib
07-04-2013, 16:52:03
חגי האם אתה אומר את זה מניסיון? למה זאת מערכת שניה שיש לנו את אותה בעיה

RonEfrat
07-04-2013, 17:07:50
חגי האם אתה אומר את זה מניסיון? למה זאת מערכת שניה שיש לנו את אותה בעיה

אצלי זה לא ככה... 100%

Hagay
09-04-2013, 09:32:48
חגי האם אתה אומר את זה מניסיון? למה זאת מערכת שניה שיש לנו את אותה בעיה

כן מנסיון, וגם מדובר בערוצים שונים

roi011
21-04-2013, 13:59:05
יש לי שאלה קטנה, למען הסר ספק...
חוץ מפונקציית ה BAIL OUT ש"תתקן" את הפוזיציה של המסוק באוויר במקרה של איבוד אורנטצייה, ראיתי שיש גם פונקציה של AUTO LEVEL :
Auto Level Technology – This is It.
That sickening crash can now be put behind you with auto level technology. For anyone still learning the basics, or those pushing new 3D limits, the auto level technology built within the iKon will revolutionize the way you fly, allowing you to push the limits with less risk of crashing. This technology is one of the multiple reasons that make the iKon so special, allowing a recovery from any orientation, no matter if the aircraft is right side up or upside down. Unlike other “bail out” technologies, the iKon “knows” how the aircraft is orientated, allowing a right side up recover every single time. Further, with auto level technology, the aircraft will remain level, allowing those first few training flights to be truly memorable – in a good way.

האם הבנתי נכון שיש גם אפשרות לשמירת גובה של המסוק??? הכוונה שחוץ מהתיקון לפוזיציה המערכת גם תגביל את גובה המסוק למניעת ריסוק ? (אני יודע שזה קיים במערכת 720 של סקוקום)

Hagay
21-04-2013, 14:45:01
BAIL OUT אומר בעצם להפעיל את הAUTO LEVEL
לאייקון יש אפשרות לשלושה מצבי טיסה לפי בחירה בהם ניתן לשנות את חריפות הסטיקים ועוצמת הייצוב העצמי

בשונה מבקר הטיסה של מהליקומנד אין שינוי במצערת כלומר אם תפעיל BAIL OUT וסטיק מצערת שלילי המסוק ירד כלפי מטה (בשונה מהליקומנד שדואג להרים את המסוק)
לא בעיה נוראית מכיוון שהאייקון תמיד מישר את המסוק עם הלהבים כלפי מעלה אז אפשר להעלות סטיק כאשר לוחצים על ביילאאוט

תזכור גם שהמערכת לא מישרת את הזנב לכיוון שלך ולא שומרת מיקום, אם תפעיל ביילאאוט בשמן טיסה לכיוון מסוים המסוק לא יעצור ובעצם יכול להמשיך לכיוונך בשונה מהנאזהH או מהסקוקום עם הGPS שיכולים לעצור במקום.

אבל הכי חשוב (היום אחרי שהביילאאוט החזיר לי ביטחון בהטסה) זה התנהגות המצוינת של הבקר טיסה המדהים הזה, פשוט כיף להטיס איתו כשלא יורד גשם :)

roi011
22-04-2013, 20:04:35
חגי תודה על התשובה. הזמנתי לי יחידה אחת, אתחיל בשדרוג ה 450 שלי ואחכ ל 600 ניטרו...
נשאר לי למצוא מישהוא חביב שיעזור לי בכיוונים וטסט פלייט....

galelyakim
27-05-2013, 23:37:23
לכל בעלי האייקון המנוסים כבר, אשמח לעזרה אודות הbailout
הגדרתי את הכל כאשר לאחר צפייה בסרטונים לא הבנתי איך מגדירים את האופציה כאשר משתמשים בגוברנור של ICE2 ולא באופציה ישירות מהאיקון
תודה

bendisar
29-05-2013, 10:40:04
לכל בעלי האייקון המנוסים כבר, אשמח לעזרה אודות הbailout
הגדרתי את הכל כאשר לאחר צפייה בסרטונים לא הבנתי איך מגדירים את האופציה כאשר משתמשים בגוברנור של ICE2 ולא באופציה ישירות מהאיקון
תודה

אם אתה רוצה להשתמש בגוברנר של הבקר ולא של האייקון. קודם כל תוודא שבתכנות האייקון במסך של כיוון מצבי הטיסה הגוברנר כבוי בכל המצבים. ואז פשוט מאוד מכוונים את הבקר כרגיל- קודם כל לכוון גבול עליון ותחתון למצערת בעזרת ה travel adjust. ואז לסדר את הגוברנר בבקר כרגיל דרך ה-castle link.
חשוב להבין שבמצב זה במסך של כיוון המשדר באייקון (transmitter setup). בערוץ ה-throttle אתה לא תקבל 100% לכל כיוון. זה לא משנה מכיוון שכל עוד אתה לא משתמש בגוברנר של האייקון אז האייקון פשוט מעביר את הסיגנל של המצערת מהמקלט לבקר

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

eli89
29-05-2013, 10:43:30
התקנתי את המערכת על פרוטוס 500 כדי ללמוד אותה.
המערכת עובדת מצוין אבל יש לי כמה שאלות.
דבר ראשון איך עושים קיזוז בBAILOUT ? כשאני מפעיל את הייצוב העצמי המסוק מתיישר אבל עדיי נוטה ימינה וקדימה.
השאלה השנייה האם קיימת אפשרות לגרף וויברציות דרך המערכת ?

bendisar
29-05-2013, 21:10:36
התקנתי את המערכת על פרוטוס 500 כדי ללמוד אותה.
המערכת עובדת מצוין אבל יש לי כמה שאלות.
דבר ראשון איך עושים קיזוז בBAILOUT ? כשאני מפעיל את הייצוב העצמי המסוק מתיישר אבל עדיי נוטה ימינה וקדימה.
השאלה השנייה האם קיימת אפשרות לגרף וויברציות דרך המערכת ?

שלום אלי,
קיזוז ל-BAILOUT (או בשמו האמיתי -AUTO LEVEL) ניתן לעשות ב-2 דרכים: קודם לנסות את הראשונה ואם עדיין יש סטיות אז את השנייה

1. בתכונה במסך 9- של ה-UNIT ORIENTATION, צריך ללחוץ-SET LEVEL כשהמסוק מפולס לגמרי. איך מפלסים את המסוק (לפלס מהמילה פלס)- לוקחים פלס שעובד על 2 צירים, ומניחים אותו על נקודה מאוזנת ואופקית לגמרי במסוק. בעזרת שייבות (מטבעות של 10 אגורות עובדים יופי)
מכניסים מטבעות מתחת למגלשיים במקומות הנחוצים עד שהפלס מראה שהמסוק מאוזן לגמרי- ואז ללחוץ SET LEVEL במסך הכיוונים. ולחכות קצת בלי לגעת במסוק. הפעולה הזו אמורה ללמד את המערכת מהי עמדה מאוזנת.
2
. אם השמשת בדרך שלמעלה ועדיין לא עבד והמסוק נסחף, תיכנס ל-Advanced View בתוכנה (לוחצים ADVANCED <= VIEW) ולסט אפ בו האוטו-לבל מופעל במערכת (1,2,3 השמורים במערכת) תיכנס ל- GOV&STAB ושם יש לך לכוון AILRON ANGLE FOR HOVER ו- ELEVATOR ANGLE FOR HOVER.
כל אחד מאלה הם בעצם הקיזוזים למערכת בציר המאזנות וההגה גובה (סבסוב ועלרוד), שים לב שאם ביצעת את שלב 1 ולחצת על SET LEVEL כנראה שהערכים שם כבר לא יהיו 0. תכוון אותם כנגד כיוון הסחיפה עד שהמסוק ישאר יציב בריחוף

אם אתה מקבל תוצאות רנדומליות- כלומר שהמערכת כל פעם נסחפת לכיוון אחר כשאתה מפעיל AUTO LEVEL, יכול מאוד להיות שיש לך וויברציות במסוק, ומדי התאוצה שבמערכת מאוד רגישים לרעידות אלה ומושפעים מהן לרעה

בקשר לגרף וויברציות- אין למערכת אופציה כזו

eli89
30-05-2013, 16:59:13
אני ינסה את כל מה שאמרת ויעדכן.
תודה רבה!