התחברות

צפייה בגרסה מלאה : הצילו , מסוק ימינה trex450 fbl 3gx dfc



shlomi186
21-03-2013, 09:36:21
חברים שלום
מזה זמן אני מרים את המסוק , עולה לאויר ומתחיל לסחוף ימינה ללא תיקוני סטיק הסחיפה צוברת תאוצה.
במצב DIR ה swash בטון בכל המצבים זויות 12+- טרקינג בין לאומי והסחיפה בעינה עומדת.
לעזרתכם אודה במיוחד לפני חופשת פסח בה סוף סוף נצא לחופשי לפרוק סוללות בלי הכרה.

סאונד בראש
21-03-2013, 13:34:47
תגביר את המחוגה של האלירון

חיים נגר
21-03-2013, 18:37:23
האים כיוונת end point לפלטה בחלק העליון והתחתון אים כן תבטל את זה

shlomi186
22-03-2013, 14:38:02
לא עוזר לא end point ולא ailron....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ts7
22-03-2013, 18:42:30
אתה מוזמן להפגש איתי בשטח אשמח לעזור לך אחי

bendisar
22-03-2013, 19:36:05
בהנחה שהכל מכוון מכאנית, והמערכת מכוונת כמו שצריך אבל עדיין יש לך סחיפה אני יכול לחשוב על 2 דברים שיכולים לגרום לזה:
1. אולי יש לך איזה TRIM שגורם לך לסחיפה
2. וויברציות

תעשה בדיקה כאשר המסוק יושב על הרצפה הסוללה מחוברת והמנוע לא פועל ואתה לא נוגע בסטיקים- האם הסוושפלייט זזה ימינה?
אם כן אז כנראה שהשלט שלך אומר למערכת לפנות ימינה- כנראה ע"י TRIM

אם כשהמסוק יושב על הרצפה, הסוושפלייט לא זזה, אתה יכול לנסות להוריד את הלהבים הראשיים ושל הזנב, ולהפעיל את המנוע
כמובן תזכור כל הזמן שיש לך חלקים מסתובבים במסוק שלא תיגע בראש/זנב בטעות. אני הייתי אפילו לובש משקפי מגן - כי תמיד כדאי להיות בטוח
אם אתה רואה את הסוושפלייט מתחילה לזוז ימינה- זה כנראה מעיד על כך שיש לך וויבראציות במסוק שמבלבלות את המערכת- ואתה צריך לחפש מה גורם להן

yoreh
23-03-2013, 09:03:57
טוב, לי זה קרה בשני מסוקים. גם ב-450 DFC, וגם ב-550 FBL. במסוק הגדול עשיתי בדיוק מה שהחבר מעלי ייעץ לך לעשות, ואז גיליתי ויברציות עקב מיסבים ראשיים דפוקים, וגם טורק-טיוב מעט עקום. ב-450 לעומת זאת התברר שזאת היתה בעיה בשלט (9X). כנראה הפוטנציומטר של ה-ailron הכניס רעשים... בכל מקרה מרגע שחיברתי אותו ל-DX7, כל התקלות נפתרו והמסוק טס נהדר.

סאונד בראש
23-03-2013, 09:24:28
איזה שלט ?

זה קורה לך במסוקים אחרים גם ?