amiramen
31-03-2013, 18:22:39
שלום לכולם,
אני מטיס מסוק כבר זמן מה ולא מצאתי מדריך / הכוונה(עברית/אנגלית) נוח למעבר מ-HOVER לטיסת 3D. אז בפוסט הזה אני אשאל על הדרך ל-3D...
ברשותי מסוק בגודל 450(של HK) כבר מספר שנים אולם רק בחצי שנה האחרונה התחלתי להטיס אותו בתדירות גבוהה יותר.
כמו כן, הזמנתי את המיקרו V911 וכשלא פוחדים לרסק, צברתי איתו ביטחון שמעולם לא היה לי.
לכן, בזמן האחרון עלה לי הביטחון גם במסוק בגודל 450 - אני ממש עוד מעט מטיס את המסוק עם הפנים אליי(עם המיקרו אין לי בעיה - אז כנראה שממש עוד טיסה-שתיים ב-450).
בכל מקרה, אני מרגיש שאני רוצה מה-450 קצת יותר... יותר עוצמה ותזיזתיות למסוק שנראה לי שכוח מנוע מלא(/סל"ד גבוהה יותר) יוכל לתת - תקנו אותי אם אני טועה...
עם זאת, אני משתוקק כבר להטיס את המסוק הפוך ולכן כמו שהתאמנתי על הקטן(V911), כך אני ממתין לקבל את ה-V922 שהזמנתי בשביל להפוך אותו קודם.
בקיצור, ברשותי שלט DX6I עם הגדרות שהגדרתי בזמנו עם עודד(השפיץ - wind255?) לטיסה נוחה כמתחיל ואני מעוניין להגדיר אותו כך ש:
1. יהיה יותר חריף בתגובות למצערת(במצב טיסה רגיל).
2. מצב הטיסה F.mode / Stunt יתאימו לטיסת 3D נוחה כמתחיל.
ממה שהבנתי וקראתי, שתי ההגדרות שת'כלס משנות במעבר ל-F.mode הן הגרפים של ה-Pitch וה-Throttle.
אשמח לקבל הגדרות מתאימות לגרפים האלו. כמו כן, אם יש עוד הגדרה שיש להגדיר אשמח לדעת ובכלל לקבל עצות לקראת טיסת 3D/F.mode ראשונה.. :-)
חג שמח ותודה,
עמירם :)
נ.ב: מיותר לציין שחרשתי על הסימולטור טיסה. אך בסימולטור אין את הפיק של המעבר מ-Hovering רגיל ל-F.mode(ות'אמת גם מהפיק הזה אני קצת חושש)
ולכן כל פעם תרגלתי מצבים שונים.. או זה או זה ואף פעם לא הרגשתי את הפיק של המעבר מ-Hover ל- F.mode...
כרגע הגרפים הם:
Throttle Curve:
L - 0
2- 20.5%
3 - 33.5%
4 - 61.5%
H - 90%
Pitch Curve:
L - 27%
2 - 47.5%
3- 70%
4- 90%
5- 100%
וב-stunt mode הגרפים כרגע(ללא הגדרה/התאמה מיוחדת) הם:
Throttle Curve:
L - 80%
2 - 75%
3 - 70%
4- 75%
H - 80%
Pitch Curve: גרף לינארי(ישר)
L - 0%
2 - 25%
3- 50%
4- 75%
5- 100%
אני מטיס מסוק כבר זמן מה ולא מצאתי מדריך / הכוונה(עברית/אנגלית) נוח למעבר מ-HOVER לטיסת 3D. אז בפוסט הזה אני אשאל על הדרך ל-3D...
ברשותי מסוק בגודל 450(של HK) כבר מספר שנים אולם רק בחצי שנה האחרונה התחלתי להטיס אותו בתדירות גבוהה יותר.
כמו כן, הזמנתי את המיקרו V911 וכשלא פוחדים לרסק, צברתי איתו ביטחון שמעולם לא היה לי.
לכן, בזמן האחרון עלה לי הביטחון גם במסוק בגודל 450 - אני ממש עוד מעט מטיס את המסוק עם הפנים אליי(עם המיקרו אין לי בעיה - אז כנראה שממש עוד טיסה-שתיים ב-450).
בכל מקרה, אני מרגיש שאני רוצה מה-450 קצת יותר... יותר עוצמה ותזיזתיות למסוק שנראה לי שכוח מנוע מלא(/סל"ד גבוהה יותר) יוכל לתת - תקנו אותי אם אני טועה...
עם זאת, אני משתוקק כבר להטיס את המסוק הפוך ולכן כמו שהתאמנתי על הקטן(V911), כך אני ממתין לקבל את ה-V922 שהזמנתי בשביל להפוך אותו קודם.
בקיצור, ברשותי שלט DX6I עם הגדרות שהגדרתי בזמנו עם עודד(השפיץ - wind255?) לטיסה נוחה כמתחיל ואני מעוניין להגדיר אותו כך ש:
1. יהיה יותר חריף בתגובות למצערת(במצב טיסה רגיל).
2. מצב הטיסה F.mode / Stunt יתאימו לטיסת 3D נוחה כמתחיל.
ממה שהבנתי וקראתי, שתי ההגדרות שת'כלס משנות במעבר ל-F.mode הן הגרפים של ה-Pitch וה-Throttle.
אשמח לקבל הגדרות מתאימות לגרפים האלו. כמו כן, אם יש עוד הגדרה שיש להגדיר אשמח לדעת ובכלל לקבל עצות לקראת טיסת 3D/F.mode ראשונה.. :-)
חג שמח ותודה,
עמירם :)
נ.ב: מיותר לציין שחרשתי על הסימולטור טיסה. אך בסימולטור אין את הפיק של המעבר מ-Hovering רגיל ל-F.mode(ות'אמת גם מהפיק הזה אני קצת חושש)
ולכן כל פעם תרגלתי מצבים שונים.. או זה או זה ואף פעם לא הרגשתי את הפיק של המעבר מ-Hover ל- F.mode...
כרגע הגרפים הם:
Throttle Curve:
L - 0
2- 20.5%
3 - 33.5%
4 - 61.5%
H - 90%
Pitch Curve:
L - 27%
2 - 47.5%
3- 70%
4- 90%
5- 100%
וב-stunt mode הגרפים כרגע(ללא הגדרה/התאמה מיוחדת) הם:
Throttle Curve:
L - 80%
2 - 75%
3 - 70%
4- 75%
H - 80%
Pitch Curve: גרף לינארי(ישר)
L - 0%
2 - 25%
3- 50%
4- 75%
5- 100%