PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעיון משאבת דלק חשמלית לתדלוק הטיסן



Menash
05-04-2013, 12:02:11
זה- http://www.ebay.com/itm/221138041284?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

עם זה- http://www.ebay.com/itm/251154170479?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

עובד פשוט מצויין!:o:o:o

גרושים!

danoneyal
05-04-2013, 16:36:04
יפה אחלה רעיון , כשהלכתי בארץ לחפש משאבה לווישרים לרכב בשביל להסב אותה למשאבת דלק , פשוט נדהמתי מהמחיר , 70 ש"ח , מדהים שיש אלטרנטיבה בשביעית מחיר
תודה על הלינק , אחת כבר בדרך אלי

flatspin
05-04-2013, 17:01:28
ברור לי הקטע של המשאבה. מדוע ולמה אתה חושב שצריך גם את המערכת להפחתת מתח. הרי המשאבה בנויה לעבוד במתחים של 3V-12V. האם יש לכך סיבה מיוחדת?

גבי א
05-04-2013, 17:55:09
שים לב שהמשאבה הזאת מיועדת למים, היא לא תחזיק מעמד הרבה זמן בדלק.

flatspin
05-04-2013, 18:17:09
ידוע שמשאבות למתזי מים למכוניות, דוגמת המשאבה המדוברת, מתאימות גם לדלק טיסנים (מתנול) ומחזיקות מעמד זמן רב (שנים).
בשימוש בבנזין, המשאבה נהרסת מיד עם הפעלתה בפעם הראשונה.

omribensamon
05-04-2013, 19:06:12
משאבה למתזי מים עולה 35 שקל ושחמה אותי שנים לפחות .
המשאבה בצבע כתום לבן

Menash
05-04-2013, 19:12:33
ברור שישנה סיבה להוספת הרכיב להפחתת המתח, המשאבה היא בין הזולות :p והראשונה נשרפה ברגע שהפעלתי אותה על 12V.
השנייה מתוך השלושה שהוזמנו מראש חוברה ל 3V וגם אז היא עבדה במאמץ והזרימה הייתה מטורפת ומוגזמת עבור התהליך תדלוק הטיסן
לבסוף כיוונתי אותה על 2V והכל תקין :o:o:o
כל אחד צריך לכוון את המתח לפי אורך הצנרת שיש לו בין הג'ריקן לטיסן.

מה שהכי יפה זה שיש בפנים שני גלגלי שיניים שדוחפים את הנוזל והכל אטום עם גומיות סיליקון.
שאלתי את המוכר לגבי העמידות לחומרים כימיים והוא אמר שזה בסדר.

Menash
05-04-2013, 19:16:43
שים לב שהמשאבה הזאת מיועדת למים, היא לא תחזיק מעמד הרבה זמן בדלק.

בגלל שדלק טיסנים מכיל כמות גדולה של שמנים למיניהם זה שומר על המשאבה.

haimgil
05-04-2013, 19:51:25
כל הקטע במשאבות זה סוג האטם שהוא בדרך כלל גומי או גומי מסוג ניאופרן או סיליקוני. שלכל אחד ישנם מאפיינים משלו.הניאופרן הוא הכי עמיד להכול .אפשר לקחת כל משאבה ולהחליף לה את "O" רינג. עולה 2 שקל בטכנו עד בחולון או בגומי ת"א.
הדבר השני שאפשר לעשות הוא למלא את החריץ או הבסיס הישר בRTV שחור.
לגבי המשאבה הכתומה :הגלגלי שיניים שם מפלסטיק ולכן המגע עם הבנזין גורם להתפשטות ותוקע את המשאבה.

Scooter007
05-04-2013, 19:56:02
אני ועוד שני חברים השתמשנו בשאבה הפשוטה מהסיני לתקופה של בערך שנה (עד שעברנו למסוקים חשמליים) והיא עבדה ללא דופי.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17416__Turnigy_12v_Electric_Fuel_Pump_Nitro_Gas. html

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

haimgil
05-04-2013, 19:58:34
יש אותה לחבר שלי והיא מצויינת.חיבר לה ליפו 3 תאים.שעות של עבודה .

flatspin
05-04-2013, 21:11:56
ברור שישנה סיבה להוספת הרכיב להפחתת המתח, המשאבה היא בין הזולות :p והראשונה נשרפה ברגע שהפעלתי אותה על 12V.
השנייה מתוך השלושה שהוזמנו מראש חוברה ל 3V וגם אז היא עבדה במאמץ והזרימה הייתה מטורפת ומוגזמת עבור התהליך תדלוק הטיסן
לבסוף כיוונתי אותה על 2V והכל תקין :o:o:o
כל אחד צריך לכוון את המתח לפי אורך הצנרת שיש לו בין הג'ריקן לטיסן.

מה שהכי יפה זה שיש בפנים שני גלגלי שיניים שדוחפים את הנוזל והכל אטום עם גומיות סיליקון.
שאלתי את המוכר לגבי העמידות לחומרים כימיים והוא אמר שזה בסדר.

אני מקבל את דבריך כלשונם, אבל נשמע לי מוזר מאד וגם לא כל כך מסתדר לי. הרי המשאבה מיועדת למתזי מים למכוניות. וידוע שמכוניות עובדות במתח של 14.2V (כשהמנוע פועל).

Menash
06-04-2013, 04:51:44
כשרכשתי את המשאבה הייתה לי בחירה לבחור ב4 סוגי משאבות: 3V, 6V, 9V, ו12V
כניראה שהמוכר התבלבל ושלח לי 3V לכן נאלצתי להוריד לה את מתח העבודה ל2V כדי שלא תצרח.

flatspin
06-04-2013, 11:06:56
לפי ההגדרה של מוצר, המשאבה בנויה לפעולה של טווח מתחים בין 3V עד 12V.
לא ראיתי אפשרות בחירה למתח מסויים. אלא אם כן החמצתי משהו?

Menash
06-04-2013, 12:06:58
שוחחתי עם המוכר לפני ההזמנה כי הטווח בין 3 ל12 נישמע לי מרווח מידי כי מוצרים הפועלים ב12 לא עובדים במתח הנמוח ממחצית המתח המירבי במיוחד כשמדובר במנועי DC.
הוא נתן לי כמה אפשרויות...
עובדה שחיברתי ל12 והמנוע התחיל לצרוח עד שמת:(:(

אתה צודק במה שאתה אותר ויש מבחק ענק של משאבות באיביי, במחירים האלה זה עניין של מזל.

בינתיים עובד אחר-כך ניראה ונעדכן