צפייה בגרסה מלאה : Extreme Flight 64" MXS
maryyossi
05-04-2013, 18:54:49
הטיסן (http://www.extremeflightrc.com/html/64MXS.html) הנל אמור להגיע אלי חודש הבא
ממה שראיתי כולם מטיסים עם סטאפ של 5-6 תאים (3000-5000mah) מנוע של 500KV ובקר 80A
אין איך להביא את המנוע שהייצרן ממליץ לארץ
עברתי על כמה מנועים (OS ,סיני,E-FLITE)
וכולם כבדים ב80 גרם מהמנוע המומלץ של היצרן
הייתי רוצה לקבל המלצה למנוע עבור הטיסן הזה או סטאפ בכללי
(יש אפשרות להזמין את הבקר TALON 90 ב80$ מחול (http://www.readyheli.com/010-0097-00-Castle-Creations-TALON-90-25V-90A-ESC_p_41073.html))
דיברתי עם אחת החנויות בצפון הוא ממליץ לרדת לסטאפ של 3תאים (5000MAH)
הוא טוען : "שבמידה ומשתמשים בסוללה קטנה יותר אפשר להשתמש במנוע קטן יותר ובבקר קטן יותר ואז להוזיל את עליות הסוללה וגם להוריד את משקל הטיסה".
ובכך להעלות את זמן הטיסה
אני לא מבין גדול בחישובים של חשמל וואטים אבל ניראה לי טיפה הזוי (לא שאני מזלזל)
יכול להיות שיש משו שאני מפספס?
Himel
05-04-2013, 19:04:12
אני יערוך איזה מחקר עצמי ואגיד לך את התוצאות,
השאלה האמיתית למה לא לקנות את ההאקר המומלץ?
דבר שני טיסן כזה בסטאפ של 3 תאים יהיה עגלה ויאבד את כל הרעיון של קניית טיסן כזה .
igalr
05-04-2013, 19:14:15
באתר החברה כתוב:
Designed around the Torque 4016T/500 MKII and Airboss Elite 80 Amp ESC utilizing a 5S 3850-5000 mah or 6S 3300 - 5000 LiPo battery, the EXP achieves ballistic performance with this setup.
באופן אישי אני היתי קונה מ HK את כל הציוד .
מנוע מקביל = 500KV השוקל כ 300 גרם
בקר מהירות התומך 5-6 תאים 80-100 אמפר
וסוללה מתאימה
Himel
05-04-2013, 20:29:57
אני דווקא בשונה מיגאל, הייתי קונה אלק׳ איכותית, המנוע המומלץ, או האקר מקביל, או סקורפיון.
maryyossi
05-04-2013, 21:09:53
תודה על תשומת הלב:)
הכיוון שלי הוא
מנוע- אני לא רואה הבדל בין e-flite שאני מאוד מחזיק מהם למנוע סיני יש לי את שניהם באותו גודל ואני יכול להעיד שהסיני ניצח את אי פלייט
זה המנוע (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18123__Turnigy_Aerodrive_SK3_4250_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html)שחשבתי
או זה[/URL
מה שמוזר : המנוע שמקביל אצלם ל0.60 GLOW יש לו 3 ורסיות של KV 300,400,500
לגבי בקר -
עשיתי מחקר ואם אני מביא בקר סיני הוא עולה משו כמו 80$ אצל הסיני
אם אני מזמין קאסטל מהאתר שהוזכר למעלה הוא עולה לי יותר זול ככה שאני מעדיף קאסטל
[URL="http://www.readyheli.com/010-0097-00-Castle-Creations-TALON-90-25V-90A-ESC_p_41073.html"]קאסטל מחול (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18171__Turnigy_Aerodrive_SK3_5045_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html)
זה הבקר הסיני (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4691__TURNIGY_Sentilon100A_HV_5_12S_BESC_Ver4_.h tml)
maryyossi
05-04-2013, 21:10:43
תודה על תשומת הלב:)
הכיוון שלי הוא
מנוע- אני לא רואה הבדל בין e-flite שאני מאוד מחזיק מהם למנוע סיני יש לי את שניהם באותו גודל ואני יכול להעיד שהסיני ניצח את אי פלייט
זה המנוע (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18123__Turnigy_Aerodrive_SK3_4250_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html)שחשבתי
או זה[/URL
מה שמוזר : המנוע שמקביל אצלם ל0.60 GLOW יש לו 3 ורסיות של KV 300,400,500
לגבי בקר -
עשיתי מחקר ואם אני מביא בקר סיני הוא עולה משו כמו 80$ אצל הסיני
אם אני מזמין קאסטל מהאתר שהוזכר למעלה הוא עולה לי יותר זול ככה שאני מעדיף קאסטל
[URL="http://www.readyheli.com/010-0097-00-Castle-Creations-TALON-90-25V-90A-ESC_p_41073.html"]קאסטל מחול (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18171__Turnigy_Aerodrive_SK3_5045_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html)
זה הבקר הסיני (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4691__TURNIGY_Sentilon100A_HV_5_12S_BESC_Ver4_.h tml)
flyinglizard
05-04-2013, 21:15:25
יוסי, תשאל בהזדמנות את בעל החנות אם הוא ראה טיסן כזה בחיים שלו לפני שהוא ממליץ על סטאפ 3 תאים.
בוא נעשה רגע חשבון, אגב. נניח שהטיסן הזה צריך 1500W בשביל טיסה אופטימלית. זה 67 אמפר ב6 תאים. כמה זה ב3 תאים? 135 אמפר. נשמע לך סביר?
igalr
05-04-2013, 21:42:47
הבקר הסיני הוא ל 12תאים
ואילו ה CC הוא 6 תאים בלבד
סיני 6 תאים עולה $30- 40$
אין לך מה לחסוך במשקל מנוע או סוללה
כי הטיסן לא יתאזן לך
flyinglizard
06-04-2013, 01:55:27
יגאל, הטיסן הזה נבנה בשביל לטוס עם מנוע של 280 גרם. ככה היצרן תכנן אותו. יש לי את אותו טיסן בדיוק ועם סוללת 4000MAH 6S (ולא הכי כבדה - 25C) והמנוע המומלץ הטיסן עם מרכז כובד מעט קדמי מדי (כשהסוללה מורכבת כל הדרך אחורה). עם מנוע של 360 גרם זה יהיה על הפנים.
בכל מקרה, כשיש את הקאסטל טאלון ב75 דולר אין שום סיבה או צידוק להתעסק עם בקרים סיניים.
igalr
06-04-2013, 08:25:52
יש לי על טיסן 40
את הבקר הזה :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7341__Hobbyking_SS_Series_90_100A_ESC.html
בשילוב BEC חיצוני
קניתי אותו דיי מזמן רק כי היה משקל בחבילה .
לא רוצה לפתוח מחדש דיונים ישנים של זבל סיני או לא זבל סיני , אבל מבחינתי לא ראיתי הבדל מיוחד.
flyinglizard
06-04-2013, 19:21:57
לא עניין של זבל או לא. לCASTLE יש BEC פנימי איכותי (20A עם יציאה ב6 או 8 וולט, מה שהיה לי חשוב) ותגובת מצערת שלא מצאתי עד היום באף בקר סיני (כולל hobbywing). אין לי שומדבר נגד הבקרים הסיניים, הם עושים את העבודה טוב (דווקא לCASTLE יש מוניטין בעייתי), פשוט ב75 דולר ההפרש מספיק קטן בשביל שלא יהיה לי שווה לקנות סיני (75 דולר + 9 דולר משלוח בREADYHELI מול 25 דולר ועוד 10 דולר לBEC ועוד 10 דולר משלוח). בסופו של דבר בשביל 150 שקל הבדל אני אלך עם הCASTLE.
maryyossi
12-04-2013, 13:19:46
זה הבקר שאני לוקח (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__3727__TURNIGY_Plush_80A_w_UBEC_Speed_Controller. html)
לגבי UBEC -אני רוצה סוללה למנוע וסוללה לסרוואים.
הבק הזה יתאים לעשות את העבודה? (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6233__TURNIGY_8_15A_UBEC_for_Lipoly.html)
לפי מה בוחרים את האפר של הבק?
זה המנוע (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19617__Turnigy_L5055B_600_Brushless_Outrunner_60 0kv.html)
סוללה (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21406__ZIPPY_Compact_3300mAh_6S_35C_Lipo_Pack_.h tml?strSearch=ZIPPY%20Compact%206shttp://)
יש למישו המלצות אחרונות ליפני שאני מזמין
flyinglizard
12-04-2013, 22:35:33
המנוע והסוללה נראים אחלה. לגבי הבקר והבק, אני לא כלכך מבין למה לקנות אותם (55 דולר) ביחד כשאתה יכול לשים CASTLE TALON ב20 דולר יותר, ולחסוך את המשקל של סוללה נוספת (זה עוד 100 גרם שהטיסן לא צריך).
maryyossi
13-04-2013, 03:15:50
הזמנתי את הtalon
לגבי הטסה עם סוללה נוספת או לא
לפי מה שהבנתי אם מוסיפים סוללה ניפרדת לסרוואים מגדילים את טווח הבטיחות בכך שאם סוללת המנוע מתפגרת יש סוללה נוספת לסרוואים ויש שליטה על הטיסן בעוד שבסוללה אחת אתה תלוי רק בה
אני מטיס זמן לא מבוטל בתצורה של סוללה אחת ששולטת על הכל אבל יש היגיון מאחורי זה לצמצם כמה שפחות תקלות
כמובן שזה בא על חשבון משקל ......
איך עושים את החיבור של שתי הסוללות עם הtalon
אשמח מאוד לקבל תרשים
תודה
flyinglizard
13-04-2013, 16:49:22
רגע, ואם הסוללה של הסרבואים מתפגרת?
מה שאתה רוצה לעשות רק מפחית אמינות. פתאום יש ארבעה רכיבים עם סיכוי לכשל במקום שניים (שתי סוללות, בקר וBEC במקום סוללה אחת ובקר\BEC משולב).
אמינות מתווספת רק אם מוסיפים רכיבים שמגבים אחד את השני (למשל סוללת מקלט כפולה כמו בטיסני GIANT), אחרת האמינות שלך יורדת עם כל רכיב שאתה מוסיף.
Himel
13-04-2013, 17:03:08
אני אישית מעדיף להשתמש בבק, מגודל מסויים של טיסן, על 64 אינצ׳ עוד 100 גרם זה לא נה שישפיע.
וזה שיש סוללה נפרדת לסרוואים לדעתי האישית נותם יותר מאשר לוקח.
flyinglizard
13-04-2013, 17:28:58
מה היתרון בסוללה נפרדת לסרבואים?
Himel
13-04-2013, 17:35:57
אני אישית משתמש בסרוואים דיגיטליים, שצורכים זרם גבוהה יחסית, ואפ ואני משתמש בסוללה אחת זה מקצץ את זמן הטיסה משמעותית,
חוץ מזה שלדעתי יש סיכוי גבוהה הרבה יותר שהסוללה שמחוברת למנוע תקרוס , במיוחד עם עומס רב עליה.
Himel
13-04-2013, 17:38:24
ולא רק הסוללה, כל כשל שיהיה במנוע/בבקר ישפיע ישירות על הסרוואים.
flyinglizard
13-04-2013, 18:36:17
אף אחד מאיתנו לא יודע באמת מהם נתוני האמינות של סוללות שונות וBEC-ים שונים. דווקא רוב הסיכוי שמה שיקרוס הוא הBEC ולא הסוללה (מתי בפעם האחרונה שמעת על סוללה שמפסיקה לעבוד באוויר?). מבחינתי, הוספת סוללה היא הוספת עוד נקודת כשל. אם, נניח, יש סיכוי של 50% שהסוללה תפסיק לעבוד באוויר, והוספת עוד סוללה שמגבה את הראשונה (חיבור מקביל) אז הורדת את הסיכוי לכשל מערכתי ל25%. אם הוספת עוד סוללה מבלי שזו תגבה את הראשונה, אלא שולטת בפונקציה קריטית אחרת, העלית את הסיכוי לכשל מערכתי ל75%.
בקיצור, עוד לא יצא לי לשמוע על סוללה שכשלה באוויר, ולכן שימוש ביותר מסוללה אחת, במיתאר לא מקבילי, מיותר בעיני. אני בונה טיסן 30 סמ"ק עכשיו ושם אני משתמש בשתי סוללות מקלט במקביל דרך סוויץ' יעודי למטרה הזו.
Himel
13-04-2013, 18:43:54
לי דווקא יצא לראןת נפילת מטח , וכשלים במנועים ובקרים חשמליים מספר פעמים.
ואפילו חוויתי אחד בעצמי, לי אישית מרגיש יןתר בטוח
flyinglizard
13-04-2013, 19:09:51
ושוב אני אחזור על עצמי - מערכת של בקר למנוע, סוללה למנוע, BEC לסרבואים וסוללה לסרבואים היא פחות בטוחה, בהנתן סיכוי כשל שווה של כל הרכיבים, ממערכת של סוללה אחת ובקר\BEC משולב. שכל אחד יעשה עם זה מה שנראה לו ;)
Himel
13-04-2013, 19:39:45
המשוואה שלך לא כל כך נכונה,
כי על סוללות המנוע ועל הבקר מופעל לחץ גבוהה בהרבה מעל סוללת מקלט ובק חיצוני.
Himel
13-04-2013, 19:49:40
לחץ זה לא המילה הנכונה, הכוונה זה עומס.
maryyossi
14-04-2013, 00:24:56
קיימת אפשרות לקבל סכמה של חיבור עם שתי סוללות ובק חיצוני?
אני עדיין לא מבין את צורת החיבור ועל מה אתם חולקים דעות
flyinglizard
14-04-2013, 06:14:05
אם אתה נורא נורא רוצה, פשוט:
1. תוסיף סוללה וBEC,
2. תחתוך את החוט האדום שיוצא מערוץ המצערת בבקר בשביל לנטרל את הBEC הפנימי שלו
3. תחבר את הBEC החיצוני שלך לערוץ פנוי במקלט
התוצאה תהיה שאתה תקבל מערכת שהיא:
1. כבדה יותר,
2. יקרה יותר,
3. מסורבלת יותר,
4. אמינה פחות,
מאשר אם פשוט תשתמש בסוללה בודדת והBEC הפנימי של הטאלון (שאמור להיות יותר טוב מכל BEC סיני שקיים - עד 20A ועד 8 וולט).
flyinglizard
14-04-2013, 08:06:41
המשוואה שלך לא כל כך נכונה,
כי על סוללות המנוע ועל הבקר מופעל לחץ גבוהה בהרבה מעל סוללת מקלט ובק חיצוני.
על הסוללה מופעל יותר עומס אבל היא גם גדולה יותר. בטיסן הזה מדובר על 6S 3300 שנותנת 35C, בעוד שהטיסן צורך לא יותר מ60 אמפר. זה אומר שהסוללות בערך ב50% ניצולת מבחינת זרם. מבחינת הבקר, זה לא כלכך משנה כי המעגלים של הBEC ושל המנוע נפרדים (לפחות בתיאוריה), כך ששימוש בBEC חיצוני או בBEC הפנימי של הבקר יתנו בדיוק את אותה תוצאה מבחינת שרידות. הפרמטר המכריע כאן, אם כך, הוא איכות הBEC ותרשה לי להמר כאן על Castle ולא על טורניג'י.
Himel
14-04-2013, 10:34:38
מבין מה כוונתך; ושוב לא דיברתי על סוג הבק וכמה איכותי הבק של טורניגי או לא.
פשוט לדעתי בטיסנים כאלו בק זה שבק הכרחי.
guyst
14-04-2013, 12:52:41
דיון מעניין, דעתי היא:
1. טיסן מעל 4 תאים אני משתמש בבק חיצוני כרכיב בטחון כיוון שאלה טיסנים גדולים, משמע יקרים לנו לכיס יותר במידה ו...
2. רכיבים סיניים לעומת "איכותיים":
- הזנה לסרוואים היא החשובה. בדיון האם להשתמש בבק או סוללה נפרדת, אני נוטה להסכים שסוללה זה רכיב נוסף במערכת , לכן מקום נוסף לכשל שבדר"כ ינבע מהעובדה הפשוטה ששכחת לטעון את הסוללה.
- מנוע - אם מנוע יתפגר באויר תמיד תוכל לנחות אם יש סרוואים לכן מנוע אני מעדיף סיני, מה גם שלא זוכר שמנוע אי פעם נשרף. בעניין המנועים האיכותיים והיקרים, לדעתי זה מתבטא במקרים מסויימים בניצולת טובה יותר.
- בקר ובק - נשרפו לי שני בקרים של הוביוינג וגם לCC יש לא מעט שמועות. PLUSH די מוכחים. בק? יש לא מעט אצל הסיני עם ביקורות טובות או של CC ב-$22
- סרוואים - פעם פתחתי דיון ב-RCG לבדוק מה הדיעה בעולם. המסקנה הכוללת הייתה שאנשים לא נתקלו בכשלים בסרוואים הסינים, יותר מאשר באיכותיים, בזמן טיסה! ידוע שהבקרת איכות של הסינים פחות טובה אבל בדברים אלו תיתקל בניסיון הראשון של הסרוו.
3. סרוואים דיגיטלים לא צורכים ככ הרבה זרם שישפיעו בצורה משמעותית על זמן הטיסה
Himel
14-04-2013, 14:09:12
גיא, בסופו של דבר לפי מה שאתה אומר על טיסן כמו הmxs הייתה שם בק חיצוני.
guyst
14-04-2013, 14:54:40
כן
maryyossi
14-04-2013, 23:09:03
קודם כל אני רוצה להגיד ממש תודה על התשובות והעניין שלכם לעזור........
גיא לפי מה שרשמת
אין יתרון בבק חיצוני כמו שחברנו רשם
אתה אפילו מחזק אותו מבחינת משקל אנחנו מעלים משקל
מבחינת עלויות כנ"ל
מבחינת אמינות ;איפה נכנס היתרון לשתי סוללות ?
הוספנו עוד סוללה ועוד רכיב אלקטרוני ואנו מעלים את הסיכוי לכשל במערכת .
בעוד שאפשר לחסוך את העלויות את המשקל ולחסוך כשל מערכתי .
אז על סמך מה אתה מתבסס שאתה אומר שעדיף בק חיצוני?
הלא אם הסוללה היחידה יכולה לקרוס לא משנה מאיזו סיבה כך גם הסוללה הניפרדת של הסרוואים יכולה לקרוס........
אז אם אלו אותם סיכויים למה לי לעלות משקל ועליות?
לפי ההיגיון של מה שאני מבין פה עד עכשיו במידה ואני יבנה 50 סמק חשמלי הוא יחובר באותה סכמה
אבל מנגד טיסני 50 ו100 סמק כן מחוברים עם סוללה נפרדת מאיפה הביטחון הזה בסוללה הנפרדת ? מה הופך אותה לאמינה יותר מהסוללה הראשים של המנוע?
תודה:confused:
Himel
14-04-2013, 23:19:25
מערכת הבק עובדת כמערכת במעגל סגור תחת עוצס נמוך מאד עפ סיכוי נמוך לכשלים.
מערכת ההנעה כלומר מנוע בקר וסוללה ראשית בדרכ עובד על עומסים גבוהים יותר, עם ייתר סיכויים לכשלים.
זו דעתי .
flyinglizard
15-04-2013, 00:45:50
אבל גם בבקר רגיל, הBEC נפרד חשמלית ממעגלי ההנעה של המנוע. זה נורא משנה לך אם נותנים לך שתי קופסאות (בקר וBEC) או קופסא אחת (בקר וBEC משולבים)? הטיעון שBEC נפרד אמין מבקר משולב עם BEC משולל בסיס.
יוסי, משתמשים בסוללה נפרדת במקרים הבאים:
1. כשאין לבקר שלך BEC פנימי (נפוץ במיוחד בסטאפים של מתח גבוה, מעל 6S).
2. אם אתה מזין את הסרבואים ישר ללא BEC. אפשר לעשות את זה עם סרבואים HV וסוללת ליפו 2S או סרבואים רגילים וסוללת LIFE.
3. כשBEC של הבקר שלך לא מספיק חזק או ידוע כרכיב בעייתי. יש BEC-ים איכותיים מאוד כמו של Western Robotics שגם עולים 50-80 דולר והם כנראה באמת עדיפים על הBEC-ים הפנימיים. לבטל את הBEC הפנימי (שאמור להיות מעולה) של CASTLE בשביל לחבר BEC של טורניג'י? בחיים לא הייתי עושה את זה.
בטיסני GIANT אתה גם יכול להשתמש בשתי סוללות במקביל, ואז הסיכוי לכשל באמת פוחת.
וכל זה לא רלוונטי לחלוטין במקרה שלך. יש לך בקר מעולה עם BEC מצויין, חבר אותו לסוללה אחת, תטיס ותהנה. הכל יהיה בסדר.
guyst
15-04-2013, 07:11:01
לדעתי יש יתרון בבק חיצוני למקרה שהבקר ישרף, מקרה אותו חויתי לפני חודש על המוסטנג שלי. מדבר על שריפה מלאה, אש ולא קצר חשמלי. למזלי זה היה בבדיקות לקראת המראה כיוון שהמנוע עשה רעשים משונים, כשפרצה אש דרך המונוקוט שלפתי במהירות את הסוללה, מה שמנע מכל הטיסן להישרף.
נכון שזה היה בקר הוביוינג ולא קסטל אבל ... שוב, כלל האצבע שלי, טיסנים גדולים ויקרים, שווה להוריד סיכון התרסקות.
אין פה הכי נכון, לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה.
maryyossi
15-04-2013, 12:22:51
בסופו של דבר ניראה לי שאני אלך על סוללה אחד
מקווה לטוב
עוד דבר שהיתי רוצה לקבל עליו תשובה זה הסרוואים
היצרן ממליץ על סרוואים של היטק 7245\5245
7245- הוא סרוו מתח גבוה Torque kg./cm. (6.0V/7.4V): 5.2 kg-cm/6.4kg-cm במחיר של 65$
5245-הוא סרוו מתח רגיל Torque kg./cm. (4.8V/6.0V): 4.4 / 5.5 במחיר של 160 שקל לסרוו בארץ
לאחר שהוחלט שהולכים על סוללה אחד
אם אני לוקח את הסרוו שעובד על מתח רגיל ומחבר אותו לסוללה 6תאים זה יעבוד (הבק ידע להוריד לו מתח כמה שצריך?)
מה השיקולים לקחת סרוו מתח גבוה??????
flyinglizard
15-04-2013, 13:23:17
הבקר יודע לעבוד גם עם מתח רגיל וגם עם מתח גבוה. אפשר לכוון לו אם להוציא 6v או 8v.
היתרון של הסרבואים במתח הגבוה הוא בנתונים העדיפים.
maryyossi
15-04-2013, 14:09:17
מה זאת אומרת נתונים עדיפים ?
ההיגיון שלי אומר ככל שהוא עובד במתח גבוה יותר כך מקצרים את אורך החיים שלו .
כדוגמאת מנוע : אם הוא יעבוד על סלד גבוה יותר לאןרך זמן הוא ייהרס
יש אמת בדבריי
noam3d
15-04-2013, 14:54:31
לי יש את הטיסן הזה (http://www.3dhobbyshop.com/71-AJ-Slick--Electric--Red_p_15801.html) ואני משתמש בבק חיצוני של קאסל וסוללה נפרדת.
לדעתי בקר עם בק פנימי זה פחות בטיחותי כי אם הבקר כושל גם הבק יכשל כי זה רכיב משולב.. לעומת זאת אם הם נפרדים לא משנה מה קורה לבקר\סוללה ראשית\מנוע הבק ממשיך לעבוד ויש היגוי לטיסן ואפשר לנחות בבטחה
אני לא מוכן להשתמש ברכיבים סיניים לכל מה שקשור להיגוי הטיסן, מקלט, סרוואים ובק הכל איכות.. במערכת הנעה אני לעיתים מתפשר על סיני אך לאחרונה אחרי כשלון מנוע+ בקר שהגיע תקול נמאס לי וקניתי מנוע האקר ובקר אייס 100 של קאסל..
flyinglizard
15-04-2013, 16:51:32
מה זאת אומרת נתונים עדיפים ?
ההיגיון שלי אומר ככל שהוא עובד במתח גבוה יותר כך מקצרים את אורך החיים שלו .
כדוגמאת מנוע : אם הוא יעבוד על סלד גבוה יותר לאןרך זמן הוא ייהרס
יש אמת בדבריי
לא, אין אמת. אם המנוע מיועד למתח גבוה יותר, לא יקרה לו שום דבר. כאן מדובר בסרבואים שתוכננו לעבוד במתח הזה מלכתחילה והם יהיו אמינים בדיוק כמו סרבואים של מתח רגיל.
maryyossi
15-04-2013, 18:11:29
אז בשורה תחתונה הסרוואים הזולים יותר יעשו תעבודה?
noam3d
15-04-2013, 20:44:41
הם איטיים מדיי לפי דעתי.. תלוי מה הסגנון שלך.. אני אוהב סרוואים מהירים מאוד בצורה מוגזמת (0.06), לפעמים אני שם רגילים במהירות של 0.12 גג אבל 0.15 זה כבר ממש איטי לטעמי
noam3d
15-04-2013, 20:45:51
אגב מאיפה קנית את הטיסן? בארץ? או שהזמנת מחו''ל?
maryyossi
16-04-2013, 00:14:17
חנות בצפון שהזמנתי דרכו
יש לך המלצה לסרוואים שיתאימו לו? (צריך מיני)
eyalmt
16-04-2013, 22:02:23
היי
1. כאשר משתמשים ב BEC חיצוני הוא מחבר בין הסוללה לבין המקלט ( נותן למקלט את ה 5V שהוא צריך) - אותה סוללה מחוברת גם לבקר שמעביר את המתח למנוע ומחובר גם הוא למקלט ערוץ 3.
2. ניתן גם להשתמש בסוללה למקלט Nicd 4.8V המחוברת ישירות למקלט (בד"כ עם מפסק כמו בטיסני ניטרו) והבקר מחובר ישירות לסוללת הליתיום. אין שימוש ב BEC במקרה הזה.
3. לגבי המנוע, מדוע אתה לא יכול לקנות את המנוע המקורי של היצרן: http://www.extremeflightrc.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=117
maryyossi
17-04-2013, 00:29:12
כי הבנתי שהם לא שולחים לישראל
עכשיו אני מסתכל ויכול להיות שכן , אבל המנוע שלהם עולה כפול ממנוע של הסיני (שאני מקווה שהוא עם אותו נתונים ) ככה שחבל לי לשלם כפול
אני לא מרגיש בהבדל לגבי מנוע סיני או איכותי כול עוד הוא באמת תואם למה שהם רשמו
אחרי הכל הם בנויים אותו הדבר ככה ש..........
maryyossi
17-04-2013, 00:41:04
מאריכים לסרוו אפשר לסמוך על הסיני או לקנות בארץ?(יש חברה מומלצת)?
noam3d
19-04-2013, 20:04:13
של הסיני מעולים
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.