צפייה בגרסה מלאה : עזרה:תקלת סוללה ליפו 6 תאים GENS ACE
gili813
29-04-2013, 15:53:10
אני מטעין סוללה ליפו 6 תאים 4000 מיליאמפר 25c של GENS ACE חדשה לגמרי אולי 10 מחזורים עד עכשיו לא היו בעיות.
המטען של הסיני מדגם:ECO 6-10 200W
ספק כוח 480W 12V
להלן הבעיה:אני מבצע טעינת איזון BALANCE ב 6.0 אמפר ויוצא בסוף הטעינה שלא כול התאים שווים בצורה משמעותית
תא:1 4.20
תא 2 4.22
תא 3 4.21
תא 4 3.77
תא 5 3.77
תא 6 3.77
ביצעתי גם פריקה מלאה בשביל לתקן את הבעיה אבל זה לא עוזר
מישהו יודע אים פותרים את הבעיה?????
תודה גילי.
neo 2
29-04-2013, 16:21:24
למה אתה מבצע טעינה של 6 אמפר אם יש לך סוללה של 4?
Himel
29-04-2013, 17:34:05
עם גנס אין שום בעיה להטעים גם ב20 אמפר ויותר.
ותחליף מטען.
נועם ג
30-04-2013, 03:15:46
גלשתם מהנושא, זה לא מה שהוא שאל ולא שם טמונה הבעיה.
תנסה להטעין עם מטען אחר ותראה אם זה מישתנה..
בהצלחה
Himel
30-04-2013, 06:57:10
נעם תסביר לי, איך גלשתי מהנושא אם אמרתי לו שיחליף מטען בדיוק כמו שאתה אמרת?
gili813
30-04-2013, 08:29:33
עם סוללה אחרת אין בעיה זה מאזן תקין.
gili813
30-04-2013, 08:30:30
הבעיה לא לא במטען.
סאונד בראש
30-04-2013, 09:09:50
אחרי שכל התאים על 3.8 תנסה להטעין על CHARGE רגיל בלי באלנס
flyinglizard
30-04-2013, 09:13:28
שוב, תחליף מטען. לא משנה שעם סוללה אחרת הוא עובד, תנסה על מטען אחר.
הסיכוי שהלכו לך שלושה תאים ביחד הוא קטן מאוד.
gili813
30-04-2013, 12:24:22
סבבה תודה אני אנסה טעינת CHARGE .
אתה חושב שמסוכן להטיס ככה?
flyinglizard
30-04-2013, 12:37:44
אל תעשה טעינת CHARGE! אתה עשוי לגרום לנזק או שריפה. לך למטען אחר. אם אתה רוצה לקפוץ לרמת השרון אני מוכן לעזור לך.
אסור לגעת בסוללה במצב כזה! קודם כל תבין מה לא בסדר, ולדעתי הבעיה היא במטען שלך, אבל עד שלא יודעים את זה בודאות, צריך לשמור את הסוללה בצד (רצוי במקום שהיא לא יכולה לגרום לנזק אם היא בוערת).
gili813
30-04-2013, 12:44:56
קיבלתי תודה.
אני אחליף מטען הכי טוב נראה לי.
באסה, זו סוללה חדשה ויקרה.
סאונד בראש
30-04-2013, 13:20:04
אתה יכול לעשות CHARGE רק בפיקוח ( תחבר לכבל באלאנס מד מתח לתאים )
תוריד את כל התאים ל 3.8
אם התאים יגיעו לאותו מצב הבעיה בסוללה
אם יהיה מאוזנים פחות או יותר זה המטען
רק תיהיה בפיקוח ותעצור את הטעינה שאחד התאים מגיע ל 4.2 או 4.1
gili813
30-04-2013, 14:17:37
אני לא יכול להוריד את התאים ל3.8 כי הם לא שווים! 3 התאים האחרונים יירדו 3.5 או 3.6 בזמן שהיתר יגיעו ל 3.8
ואני רוצה להבין משהו.
אם הטענתי עוד 2 סוללות אחת 3 תאים והשנייה 6 תאים, ויש איזון וטעינה באופן תקין לחלוטין. זאת אומרת המטען מאזן וטוען בצורה טובה.
אז איך הבעיה במטען?
הסוללה נדפקה לפי דעתי.
מה דעתך?
gili813
30-04-2013, 14:18:20
אפשר לטעון תאים בסוללה בנפרד??
אפשר לטעון תאים בסוללה בנפרד??
תשובה: כן...
הבהרה : אם אתה שואל את השאלה אז רצוי שתיפגש עם מישהו שלא צריך לשאול מישהו אחר איך טוענים בנפרד כל תא...
בגדול אפשר להכין מתאם ודרך שקע הבלאנס לעבור תא תא ולבדוק את ההתנהגות שלו, מבחינת התנגדות פנימית, קיבול וכדומה.
כרגע המצב של הסוללה קצת מסוכן:
שימוש בה במצב הזה יכול לפרוק את שלושת התאים מתחת ל 3V ולגמור אותם סופית, טעינה רגילה במטען לא תקין יכולה לגרום לתאים התקינים לעלות מעל 4.2V..
סאונד בראש
30-04-2013, 15:27:35
חבר את הסוללה למטען ותטעין במצב STORAGE
המטען אמור לאזן לך את כל התאים ב 3.8 ( את אלה שהם 4.2 הוא אמור להוריד ל 3.8 , ובאלה של ה 3.8 הוא אמור לא לגעת )
רק תיהיה בפיקוח כי אם המטען לא תקין אולי הוא יעשה פעולה שונה
ד"א מה הסיכוי שאתה מטעין עם לוח באלאנס והסוללה של ה 6 תאים ו ה 3 תאים היו מחוברות ביחד ?
gili813
30-04-2013, 16:37:08
1.תודה רבה על המידע.
2 אני אבצע מה אמרת לגבי ה STORAGE
3.אין מצב לעולם שהטענתי 2 סוללות בו זמנית ועוד סוגים שונים.
4.שוב תודה על העזרה.
gili813
30-04-2013, 17:10:27
עד כמה V אמור לרדת כול תא?
כרגע אני שם לב ש 3 תאים יורדים ל 3.65 כבר (התאים הלא תקינים)
מה לעשות לעצור?
סאונד בראש
30-04-2013, 20:55:34
מכמה הם ירדו לכמה ?
אם אתה מאיזור באר יעקב
אתה מוזמן לקפוץ נבדוק לך אותה
gili813
02-05-2013, 12:19:20
העניין הוא כזה: החלפתי מטען וכרגע יש לי טעינת איזון מאוד איטית של 0.1 אמפר.
תא 1 4.21
תא 2 4.21
תא 3 4.21
והיתר על 3.81 וממשיך לעלות מאוד לאט.
איך אני מעלה את קצב הטעינה? אחרת זה ייקח ימים שלמים עד שיסתיים,המטען באופן אוטומטי מוריד ל 0.1 לא משנה איזה אמפר בחרת.
גם כשנסיתי לבצע רק CHARGE המטען מוריד לי באופן אוטומטי ל 0.1 אמפר.
gili813
02-05-2013, 15:43:44
מישהו???
סאונד בראש
02-05-2013, 16:32:33
ב STORGAGE הוא אמור להוריד ל 3.8
gili813
02-05-2013, 16:41:13
איך אני מעלה את קצב הטעינה? יש רעיון?
לפי כל התיאורים שלך זה נשמע שהבלאנסר במטען נדפק.. (27.8 ש"ח יעלה לך לשלוח אותו חזרה לסיני)
ותקבל חדש בדואר
אתה חייב לקפוץ למישהו עם עוד מטען ולבדוק את הסוללה שם.
אפשר גם לחבר רק את שלוש תאים לטעינה ולראות מה קורה, אבל אתה חייב מישהו שמבין ויש לו את החיבורים המתאימים..
dror_z
02-05-2013, 23:26:54
ברגע שהמטען מזהה מתח שונה בין התאים הוא מוריד זרם למינימום עד שהוא מצליח לאזן
לכן לא יעזור לך שינוי זרם טעינה .
תנסה לטעון ללא חיבור של הבאלנסר
ברגע שהמטען מזהה מתח שונה בין התאים הוא מוריד זרם למינימום עד שהוא מצליח לאזן
לכן לא יעזור לך שינוי זרם טעינה .
תנסה לטעון ללא חיבור של הבאלנסר
ממש ממש לא לא לא לא
ללא חיבור הבלאנס המטען יטען את כל התאים באותו זרם.. ופשוט יפוצץ את הסוללה...
סאונד בראש
03-05-2013, 08:10:56
פשוט תתן לו להטעין בקצב שלו או שתטעין בבאלס רגיל זה (יקח זמן 2-4 שעות )
או שתנסה להפעיל את מצב STORAGE ותתן לכל התאים להתאזן על 3.8 ( גם יקח זמן 2-4 שעות)
או שתשלח לסיני ( גם יקח זמן )
Friman
03-05-2013, 16:34:58
איזה מטען?
חלק מהמטענים של הסיני מגיעים עם בורד בלאנסר חיצוני. היה לי מקרה שבגלל הלחמה קרה באחד החוטים בלוח החיצוני הזה זה היה נראה שתא אחד במטען לא נטען כשבפועל הכל היה בסדר.
אם יש לך לוח נתיק שכזה, נסה לחבר את תקע הבלאנסר ישירות למטען... זה עשוי לעזור.
gili813
03-05-2013, 21:44:51
תודה על העזרה לכולם,
המטען של הסיני ECO 6-10 200W לשאלתך גיל
המטען דווקא בסדר ניסיתי גם עם 2 מטענים אחרים + מאזן חיצוני
99 אחוז הבעיה היא בסוללה.
השאלה איך סוללה של חברה כזאת רצינית ויקרה בטירוף חדשה לגמרי נדפקים לה 3 תאים ביחד.
מבאס מאוד.
סאונד בראש
03-05-2013, 22:20:11
אתה מחבר לסוללה דרך הכבל באלנסר איזה שהוא צרכן ? טלמטריה או משהו ?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.