התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רעיון מנוע ללא חשמל



motti
04-05-2013, 20:38:55
מנוע המופעל ע"י מגנט

http://www.youtube.com/watch?v=7PDeK6rprA4

ebay007
04-05-2013, 21:36:02
דווקא נסיתי, ומשום מה זה לא עבד. :rolleyes:

ואז נזכרתי שפרפטומובילה לא קיים.
ושאם זה כן היה עובד אז היצרנים כבר היו עולים על זה.

הסרטון הזה בטח גרם להרס של מלא מאווררים חפים מפשע.

flatspin
04-05-2013, 21:43:30
יתכן והמגנט שלך לא היה מספיק חזק. בענין פרפטומובילה, כאן בפירוש יש מקור אנרגיה חיצוני, אלו הם המגנטים. הרי הם עושים בדיוק מה שעושה הסליל החשמלי במנוע המקורי (אלקטרומגנט).

motti
04-05-2013, 21:51:24
יתכן והמגנט שלך לא היה מספיק חזק. בענין פרפטומובילה, כאן בפירוש יש מקור אנרגיה חיצוני, אלו הם המגנטים. הרי הם עושים בדיוק מה שעושה הסליל החשמלי במנוע המקוריל (אלקטרומגנט).

לדעתי צריך לשים את המגנטים בקוטביות עוקבת, כלאמר :צפון,דרום,צפון,דרום

neo 2
05-05-2013, 03:32:09
יכול להיות שזה יצור הפרעות למקלט\סרוואים
תבדוק את העניין

ebay007
05-05-2013, 06:06:32
אבל אם זה היה עובד היצרנים כבר מזמן היו מתבססים על זה.
לדעתי אין סיכוי שזה באמת עובד.

Friman
05-05-2013, 07:13:48
אם אני לא טועה, ואומר מראש שההבנה שלי בתחום חלקית, נדמה לי שבמנועים החשמליים הסטנדרטיים קוטביות השדות האלקטרומגנטיים נעה מסביב ואיננה קבועה... במנוע מברשות הרי מהות המברשות הנעות היא ״להדליק״ ו״לכבות״ את השדות האלקטרומגנטיים השונים- על פי סיבוב הליבה שמכילה מגנטים בקוטביות הפוכה- כך שכל הזמן תהיה ״משיכה״ מצד אחד ומהצד השני ״דחיפה״ בין השדות המגנטיים השונים, וזה מה שיוצר את הסיבוב. במנוע בראשלס, אם אני לא טועה, זה נוצר על ידי יצירת שדות מגנטיים הופכיים בליבה עצמה על פי תיזמון הבקר, שמתנגדים מחד ומושכים מנגד את המגנטים שבחלק החיצוני המסתובב (בoutrunner); וכך - באמצעות השתנות קוטביות השדות המגנטיים בליבה נוצר הסיבוב. לא?
אם אכן אני זוכר נכון וצודק, הרי שגם לי לא לחלוטין מובן איך שדות מגנטיים קבועים ייצרו סיבוב של המנוע. אני מניח שזה אפשרי שישמרו תנועה שיוזמה ממקור חיצוני, אבל אני מניח שבמצב כזה מהירות המנוע תהיה קבועה, וכמובן כדי לעצור אותו יהיה צריך הזזה מכאנית של המגנטים, כפי שרואים בסרטון.
אני גם אנסה היום. מעניין.

yoreh
05-05-2013, 07:23:52
זה לא יכול לעבוד. נקודה. מקסימום זה יבצע רבע סיבוב ויעצר. האלקטרומגנטים בסטטור הם בעלי קוטביות משתנה, וזה מה שבעצם גורם לסיבוב הרוטור. עם מגנט קבוע זה לעולם לא יעבוד.

wind556
05-05-2013, 11:31:52
זה כמובן סרט בולשיט
עוד לא המציאו פרפטום מובילה, אפילו לא בהודו :cool:
לא יעזרו שום הסברים רציונאליים לכאורה מסובה פשוטה: כדי לייצר אנרגיה צריך להשקיע אנרגיה, ומגנט זה לא מקור אנרגיה, אחרת המגנט היה מתכלה
לא צריך להבין באלקטרוניקה, צריך שכל ישר

ebay007
05-05-2013, 13:23:56
אם אני לא טועה, ואומר מראש שההבנה שלי בתחום חלקית, נדמה לי שבמנועים החשמליים הסטנדרטיים קוטביות השדות האלקטרומגנטיים נעה מסביב ואיננה קבועה... במנוע מברשות הרי מהות המברשות הנעות היא ״להדליק״ ו״לכבות״ את השדות האלקטרומגנטיים השונים- על פי סיבוב הליבה שמכילה מגנטים בקוטביות הפוכה- כך שכל הזמן תהיה ״משיכה״ מצד אחד ומהצד השני ״דחיפה״ בין השדות המגנטיים השונים, וזה מה שיוצר את הסיבוב. במנוע בראשלס, אם אני לא טועה, זה נוצר על ידי יצירת שדות מגנטיים הופכיים בליבה עצמה על פי תיזמון הבקר, שמתנגדים מחד ומושכים מנגד את המגנטים שבחלק החיצוני המסתובב (בoutrunner); וכך - באמצעות השתנות קוטביות השדות המגנטיים בליבה נוצר הסיבוב. לא?
אם אכן אני זוכר נכון וצודק, הרי שגם לי לא לחלוטין מובן איך שדות מגנטיים קבועים ייצרו סיבוב של המנוע. אני מניח שזה אפשרי שישמרו תנועה שיוזמה ממקור חיצוני, אבל אני מניח שבמצב כזה מהירות המנוע תהיה קבועה, וכמובן כדי לעצור אותו יהיה צריך הזזה מכאנית של המגנטים, כפי שרואים בסרטון.
אני גם אנסה היום. מעניין.

חבל על המאוורר גיל. תשמור אותו לימים החמים. :)

אננס
05-05-2013, 13:58:26
מספיק לדפדף בסרטונים של הבחור ולהבין שלא מדובר במומחה לשדות מגנטים, אלא למומחה באשליות...
כל שאר ההסברים והתירוצים תשמרו לזמנים אחרים


http://www.youtube.com/watch?v=skAePZGgpAA&list=UUjqKLeadAXoXEUEf3VK6Dww


http://www.youtube.com/watch?v=31Vug3nREyU&list=UUjqKLeadAXoXEUEf3VK6Dww


http://www.youtube.com/watch?v=XFBC4PUUZfU&list=UUjqKLeadAXoXEUEf3VK6Dww