PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! שליחת מוצר פגום חזרה לסיני..



matanmax
21-05-2013, 11:27:14
שלום כולם.
אז ככה לפני כחודש וחצי קיבלתי בקר חדש של הסיני שהזמנתי.
לאחר נסיעת מבחן קצרה מאוד של כיוונים 2-3 דקות מקסימום. שהרכב היה לידי שמתי לב לעשן וריח מוזר ומיד ניתקתי את המערכת.
למזלי גיליתי את זה בזמן ושום דבר לא התלקח או ניזוק.

לאחר חיפוש הבעיה בהלחמות או משו באזור חיברתי את הבקר שוב לפאק והבנתי שהשעשן יוצא מהבקר.

ארזתי אותו חזרה פתחתי RMA בסיני ושלחתי אותו קיבינימאט עם דואר רשום.

כל זה היה לפני כ45 יום!! עד עכשיו אין עונה ואין כלום מהובי קינג.
אני עוקב אחרי החיבלה ורואה שהיא כבר בסין ולפני כשבועיים בוצע ניסיון להביא להם את החבילה ולא צלח. מאז אין עדכון.

אני חופר להם באופן שבועי לפחות בצ'אט ותמיד אותה תשובה של החבילה לא הגיע ושאר תרוצים.

הם לא מוכנין לתת לי לדבר עם שום דבר שמעליהם. שכלל הנראה היכולות שלהם שוות לקקי. ובאמת שאני אובד עצות..

אם למישו יש ניסיון או יכולת לתרום לי מעט מידע על המערכת הדפוקה הזאת אשמח.

תודה

Friman
21-05-2013, 11:38:09
אני שלחתי פעם זוג להבים שהגיעו פגומים... לקח חודשיים כמעט אבל בסוף הם זיכו אותי. תמשיך להציק בצ׳אט אחת לכמה ימים ותקווה לטוב.

liorz055
21-05-2013, 12:18:13
אם שלחת, אז אין באמת למה להציק. בניגוד לארץ להם יש מודעות שירות ואצלם זה לא לגיטימי לשקר בשביל להרוויח עוד כמה גרושים על חשבונך.
סבלנות זה שם המשחק, מתי שזה יגיע ויחליטו שאתה צודק יזכו אותך בנקודות זיכוי בסכום המוצר.
אני החזרתי מוצרים פגומים מספיק פעמים כדי שיהיה לי ביטחון מלא בשירות שלהם.
(אין מה לעשות, מי שקונה מהסיני לוקח בחשבון שהמחיר הזול זה לרוב על חשבון QA )
בקיצור סבלנות ואמון זה שם המשחק.

tav31
21-05-2013, 15:27:52
דבר עם PAYPAL הם תמיד מפחדים מזה ;)

בוואז
21-05-2013, 19:14:54
היית צריך להגיש דיספיוט תוך כדי, אסור לסמוך רק על הRMA... הוביקינג שקרנים ואני מקווה שתקבל את הכסף (כנראה בלי דמי המשלוח)

קרה לי משהו כזה עם מקלט של 30$ שלא עבד, שלחתי, הם אמרו שאי אפשר לסדר את זה (אחרי שזה הגיע כמובן), ביקשתי אז שישלחו לי אותו חזרה והם ביקשו ממני 6$ על המשלוח...

matanmax
23-05-2013, 15:55:09
תודה למי שהגיב..
בקשר לדיספוט..יצאתי דיביל...
פתחתי אחד דרך הספארפון, אחרי כמה ימים גיליתי שפתחתי את הדיספוט על קניה אחרת...
שבאתי לפתוח על הקניה הנכונה עברו 45 יום משתשלום ופאיפאל לא היו מוכנים להקשיב לי...הודעות מערכת סטנדרטיות של החברה המגעילה הזאת....

בקיצור..נחכה ונקווה לטוב...תודה

ebay007
23-05-2013, 16:08:38
לי דווקא היה נסיון בסדר איתם. כמוך הייתי צריך להזכיר להם את החבילה ששלחתי להם, אבל לא הייתה בעיה מעבר לזה.
תבדוק את הטראקינג נאמבר באתר של דואר סין. בארץ הם לא מעדכנים כלום...

AmitB
23-05-2013, 17:45:03
גם לי יש נסיון טוב (בסוף מקבלים זיכוי :)) ורע (אבל זה לוקח הרבה זמן :() עם הוביקינג
שלחתי להם סרבואים תקולים למעלה מחצי שנה אחרי הקניה כי פשוט לא בדקתי את הסרבואים כשהגיעו ולכן לא גיליתי שהם בעייתיים
שלחתי במשלוח הכי זול שיש - עלה לי משהו כמו עשרה שקלים
לקח הרבה זמן, להערכתי מעל חודשיים (בנוסף על החצי שנה הנ"ל), אבל לבסוף קיבלתי זיכוי

FSK
23-05-2013, 17:49:19
אתה יכול לפתוח טיקט - באתר של הוביקינג ולרשום מה קרה. ועל זה הם עונים. ולא סתם מישהו מעפן. אתה הולך ל :
http://support.hobbyking.com/home

ומקליק על SUBMIT A REQUEST

ושם אתה מפרט..

כמו כן אתה יכול לשלוח מייל לכתובת : support@hobbyking.zendesk.com

בעיקרון גם הטיקט וגם המייל הולכים בערך לאותו מקום להבנתי.. לי לקח מספר ימים לקבל תשובה לטיקט... אבל קיבלתי תשובה נורמלית.