צפייה בגרסה מלאה : בעיית גובה סוושפלייט בהסבת trex600esp ל ראש dfc
kondason
24-05-2013, 15:23:37
יש לי טירקס 600esp שהרכבתי עליו ראש dfc.
כאשר אני מאפס מכנית את הסרוואים אני מקבל זווית של 2 מעלות במקום 0 בלהבים.
האם ניתן לפתור את זה?
bendisar
24-05-2013, 15:28:35
אני מניח שהחלפת גם את הציר לציר הקצר יותר לא? בגלל הציר הקצר יותר שמגיע עם הראש DFC צריך להנמיך את הסוושפלייט
אם לא נשאר לך מקום לסגור את הלינקים של ה-DFC עצמם, אתה יכול פשוט לסגור את שלושת הלינקים של הסוושפלייט באופן שוווה, ככה אתה מנמיך את הסוושפלייט- דבר שינמיך את המעלות בראש במצב 0
kondason
24-05-2013, 15:30:40
ל600esp יש זרוע elavator קבועה אני לא מכיר דרך להנמיך אותה
bendisar
24-05-2013, 15:39:23
אופס, שכחתי שזה ככה ב-600ESP
במקרה הזה מה שנשאר לך לעשות זה לשנות את המרכז של הסרוו לא? כנראה יהיה צריך למקם את ההורן על הסרוו בצורה שונה.
בכל מקרה אני בטוח ש-FRIMAN יענה לך על זה עוד מעט, מכיוון שיש לו 600ESP עם ראש DFC
Friman
24-05-2013, 16:59:36
השאלה הבסיסית ביותר היא האם השתמשת בציר הקצר יותר. אחרת אין בכלל על מה לדבר... יחד עם זאת, אם היית משתמש בציר המקורי, שהוא ארוך מדי, רוב הסיכויים שהיית מתמודד עם בעיה של פסיעה שלילית מדי, ולא חיובית מדי :). אז אני מניח שאתה עם הציר המקוצר.
הבעיה זכורה לי משלב הכיוונים של ה600esp DFC שלי. יחד עם זאת הבעיה של פסיעה חיובית מדי באיפוס הסוואש היא ״בעיה וירטואלית״, כיוון שניתן לפתור אותה ב2 דרכים לפחות. היא נובעת מבעיה אחרת בתהליך ההסבה, בסיסית יותר. שתי הדרכים להנמכת הסוואש הן:
1. דרך שינוי מירכוז הסרבואים - לא טוב בכלל לדעתי, מקצר את מהלך הסרבואים כלפי מטה, מה שיביא למהירות תגובה (במקרה הגרוע גם טווח תנועה) שונה בין התנועה מעלה לתנועה מטה.
2. על ידי קיצור הלינקים לגריפים, כמעט עד למינימום.
הפיתרון השני הוא הפתרון בו אני בחרתי. לכן אני אומר שבעיית האיפוס ל0 פסיעה היא ״וירטואלית״, ניתן להגיע לסוואש מפולסת על 0 אבל יש לזה מחיר - בדרך שאני הצעתי, המחיר הוא בזה שהסוואש לא תהיה בדיוק באמצע הציר אלא מעט גבוהה יותר, באמצע הסטיק. זה שהסוואש איננה בדיוק באמצע הציר בסטיק 0, יוצר בעיה קלה בגאומטריה של הראש; במסוקי פלייבר הבעיה הזו באה לידי ביטוי בבעיית איזון בזוויות הסייקליק, לא בזוויות הקולקטיב... רוב מערכות הפלייברלס לעומת זאת כן יודעות להתמודד עם זה, אבל לא באופן מושלם; זו (לדעתי) הסיבה שבביסטיקס לא מקבלים נורה כחולה בכיוון ה6 מעלות אלא רק אדומה או סגולה, כשמכוונים Trex 600esp מוסב לDFC, למי שמכיר את הבעיה. עדיין הקירוב הזה טוב מספיק לצרכי המטיס הממוצע והממוצע פלוס, ומי שמטיס מעבר לממוצע פלוס כנראה יקנה כבר מסוק חדש ולא ייסב מסוק מדגם מיושן כזה לDFC, חרף שלל יתרונותיו של הדגם הישן.
בקיצור, נסה לאפס את הסוואש עם הסרבואים ממורכזים ב90 מעלות, כמה שיותר נמוך על הציר הראשי. ואז פשוט קצר את אורכי הלינקים לגריפים כדי לקבל 0 מעלות בלהבים, במרכז הסטיק.
לESP יש ציר dfc מיוחד
בקיט שדרוג מגיע ציר שמתאים לpro
kondason
24-05-2013, 17:26:55
השתמשתי בציר לDFC 600ESP
http://www.rcpioneer.com/product2.asp?id=630&type2=27
Friman
24-05-2013, 17:33:52
ערכתי את התשובה שלי למעלה, יותר ספציפית לסוגיה שהעלית
kondason
24-05-2013, 17:42:12
2. על ידי קיצור הלינקים לגריפים, כמעט עד למינימום.
הפיתרון השני הוא הפתרון בו אני בחרתי. לכן אני אומר שבעיית האיפוס ל0 פסיעה היא ״וירטואלית״, ניתן להגיע לסוואש מפולסת על 0 אבל יש לזה מחיר - בדרך שאני הצעתי, המחיר הוא בזה שהסוואש לא תהיה בדיוק באמצע הציר אלא מעט גבוהה יותר, באמצע הסטיק. זה שהסוואש איננה בדיוק באמצע הציר בסטיק 0, יוצר בעיה קלה בגאומטריה של הראש; במסוקי פלייבר הבעיה הזו באה לידי ביטוי בבעיית איזון בזוויות הסייקליק, לא בזוויות הקולקטיב... רוב מערכות הפלייברלס לעומת זאת כן יודעות להתמודד עם זה, אבל לא באופן מושלם; זו (לדעתי) הסיבה שבביסטיקס לא מקבלים נורה כחולה בכיוון ה6 מעלות אלא רק אדומה או סגולה, כשמכוונים Trex 600esp מוסב לDFC, למי שמכיר את הבעיה. עדיין הקירוב הזה טוב מספיק לצרכי המטיס הממוצע והממוצע פלוס, ומי שמטיס מעבר לממוצע פלוס כנראה יקנה כבר מסוק חדש ולא ייסב מסוק מדגם מיושן כזה לDFC, חרף שלל יתרונותיו של הדגם הישן.
בקיצור, נסה לאפס את הסוואש עם הסרבואים ממורכזים ב90 מעלות, כמה שיותר נמוך על הציר הראשי. ואז פשוט קצר את אורכי הלינקים לגריפים כדי לקבל 0 מעלות בלהבים, במרכז הסטיק.
הלינקים מקוצרים עד הסוף ובכל זאת עדיין אני מקבל 2 מעלות פיטץ' בנקודה G בביסטיקס.
לגבי נורה כחולה בJ פתרתי את הבעיה.
Friman
24-05-2013, 17:44:13
הלינקים מקוצרים עד הסוף ובכל זאת עדיין אני מקבל 2 מעלות פיטץ' בנקודה G בביסטיקס.
לגבי נורה כחולה בJ פתרתי את הבעיה.
נו שתף אותנו. הגריפים המיוחדים עזרו לנורה בJ? אולי יש להם חלק בבעיית הפיטץ׳ ב0? כי אצלי על כמעט המינימום בלינקים, בעיית האיפוס נפתרה.
kondason
24-05-2013, 18:02:16
בעיית ה0 תמיד היתה
תמיד שיניתי אלקטרונית את מרכז הסרוו וככה טסתי.
כדי לפתור את נורה J
יש צורך בסדרה קטנה של שינויים שמשפרת את גאומטריית הראש.
ראשית צריך ראשי סרוו של quickuk בקוטר של 28 ממ מצורף קישור
http://www.quickuk.eu/products/187/webshop_categories/general_parts/servo_arms___wheels/28mm_servo_wheel_-_futaba___align_h1080.html
צריך להשתמש בחור הפנימי בראשי הסרוו
בנוסף צריך סוושפלייט של DFC ולהשתמש בחורים הפנימיים יותר
בנוסף צריך זרועות גריפים של KDE
http://www.readyheli.com/AT550600-MRHA-KDE-Direct-Main-Rotor-Holder-Arm-p-39720.html
לגבי בעית ה0 כרגע השארתי את ה0 המכאני ב2 מעלות שינית את נקודת ה0 בגרף הפיטץ' בשלט.
איך אתה הגעת ל0 מכאני?
Friman
24-05-2013, 18:18:25
בדרך שפירטתי לך, למיטב זכרוני... טפו טפו טפו, שנה לא הייתי צריך לגעת בכיוונים של המסוק, ככה שאני לא ב100% סגור על איך בדיוק טיפלתי בזה, רק זוכר שאכן הייתה בעיה.
ולגבי הנורה הכחולה... כחול זה הצבע האהוב עליי, אבל גם אדום אני לובש לפעמים ;). בקיצור, זה לא מספיק קריטי לרמה שאני מטיס כנראה, המסוק טס באותם הכיוונים שנה וטס מצויין, אני לא רואה שום סיבה או צורך כרגע להיכנס להרפתקאה הזו. אולי בהמשך...
kondason
04-06-2013, 21:56:59
בשעה טובה נפתרה הבעיה
לכל מי שסקרן
החלפתי את הבול לינקים לאלו http://www.rcpioneer.com/product2.asp?id=868#
והבעיה מאחורי
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.