התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה מנוע חשמלי ממשיך להסתובב בסרק באוויר



Shlomy Luxenburg
25-05-2013, 14:09:45
אהלן,
ושוב אני ממשיך לשאול לגבי עולם החשמלי, והפעם:
שמתי לב שהמנוע של הSkyClimber (מנוע שהגיע עם הדאון, די זול ופשוט) ממשיך להסתובב בסרק, בעוד הדאון באוויר.
על הקרקע, בבדיקה רגילה, בסרק, המנוע עוצר מיד.

חשוב לציין שהטיסן כבר פגש את האדמה בצורה מאונכת.

לפי הבנתי, זאת כנראה בעיית מיסבים.

אשמח לשמוע דעות מקצועיות והאם אפשר לסדר את זה?
כי אחרי הכל, זה מאט את הדאון באויר, וחבל.

תודה רבה

גבי א
25-05-2013, 14:28:21
זאת לא בעיית מיסבים, אפשר לעצור אותו ע"י הגדרות בבקר. קיבלת עם הבקר דף הסבר תקרא שם יש הסבר להפעיל את הפונקציה הזאת.

Himel
25-05-2013, 14:32:59
זה לא בעיה, זה הרוח מסובבת אותו, שימשיך להסתובב מזה מפריע לך?
בבקרים מסויימים יש אופציה לעזור אותו, אבל למה לך?

Shlomy Luxenburg
25-05-2013, 14:48:35
זה לא בקר מקצועי, זה חלק מהחבילה הזולה. נדמה לי שאין לו שום אפשרות להגדרה.
האמת, כל עוד הדאון טס, שיסתובב. השאלה היא יותר עניין אסתטי (ואולי גם מעט אווירודינמי בכדי לשפר יכול דאייה).
בכל מקרה, אעבור שוב על עניין האלקטרוניקה שם ואבדוק.
(בדגמים דומים, הפרופ כן עוצר בסרק)

Himel
25-05-2013, 15:40:07
כל עוד זה לא פרופ מתקפל , אין שום עניין של אוירודינמיקה אם הוא יעצור. להפך כשהוא יעצור הוא ייצור יותר התנגדות

ZvikaF
25-05-2013, 15:41:59
הגדרת "ברקס" בבקר.
קיים גם בדגמים זולים וישנים..
אכן סיבוב הפרופ בכיבוי המנוע מאט את הדאון, זו גם הסיבה לפרופלורים מתקפלים.

wind556
25-05-2013, 16:15:38
כל עוד זה לא פרופ מתקפל , אין שום עניין של אוירודינמיקה אם הוא יעצור. להפך כשהוא יעצור הוא ייצור יותר התנגדות




ידידי היקר, אתה טועה הפעם
פרופ עומד מייצר פחות התנגדות מפרופ מסתובב, אתה מוזמן לבדוק את זה בכל דרך אפשרית
בדאון ישנה כמובן הסיבה הנוספת וזה התקפלות הפרופ, אבל גם בפרופ קשיח מתכנתים ברקס.

אגב, גם אני חשבתי פעם כמוך, כי יש בזה סוג של היגיון, אבל זו טעות נפוצה. בפרופ המסתובב בגלל הרוח נוצרת התנגדות כמעט כאילו זו הייתה דיסקה מלאה.


ולפותח הפוסט: בדאון זה חיוני להגדיר ברקס, ואם אין לך אפשרות כזאת, תחליף בקר. אבל לעיתים תנועה לא מספיק חפשית של ציר הקיפול מונע מהלהב להתקפל והוא ממשיך להסתובב, תבדוק שברגי הפרופ הכי הדוקים עד רמה שמשקלם לבד מקפל אותם

Shlomy Luxenburg
25-05-2013, 19:49:44
הפרופ מתקפל כמובן.
המון תודה, אני אבדוק את העצות שלכם.

תודה רבה

גבי א
25-05-2013, 20:39:58
סיבה נוספת לעצור אותו, מעבר לזה שהוא מהווה התנגדות כאשר הוא מסתובב - אם הפרופ נמצא באף, ולא אחרי הכנף מלמעלה היא שבנחיתה על מסלול קשיח הוא תמיד ישתפשף ולפעמים גם ישבר, כבר קרה לי.

Shlomy Luxenburg
26-05-2013, 11:19:07
נצל"ש:
אחרי שקצת קראתי יותר על העניין, והבנתי שבחשמליים אין סיכה נגדית:p הבנתי שאני צריך כרטיס תכנות.

יש המלצה למשהו טוב ופשוט?

ZvikaF
26-05-2013, 13:03:11
אתה לא חייב כרטיס, יש תכנות פשוט בעזרת שינויי מצערת וציפצופים, ממליץ לך לפרק את הפרופלור קודם..
חפש את הוראות התכנות באינטרנט במידה ולא קיבלת ניירת עם הבקר.
בכקרון הכניסה לתכנות היא הכנסת מתח למערכת שפקודת המנוע במקסימום (מצערת מלאה)